Já aby se psychicky připravil...
Otázka, na kterou neznám odpověď
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 5981
- Registrován: 6 roků 9 měsíců
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
Otázka, na kterou neznám odpověď
Co stojí repas jednoho?
Já aby se psychicky připravil...
Já aby se psychicky připravil...
_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14773
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Otázka, na kterou neznám odpověď
Za kompletní repas všech 5 vstřikovačů jsem platil 23.000 Kč. Všechny rozebrané, vyčištěné a nové trysky. Samozřejmě s protokolem a zárukou.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Online
- Příspěvky: 3487
- Registrován: 11 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
Otázka, na kterou neznám odpověď
Elektrice rozumím z rychlíku startéry řeším s pohledu motoru (tyhle data primárně dostávají elektrikáři) nicméně prošly mi rukama startéry různých výrobců kteří jsou společní s automotive a je to u všech velmi podobné.Urvanej píše: 15 črc 2025 18:32 Vapiku, to jako mi chceš říct, že 2,2kW startér si bere při startu a 8V napětí přes 1000A?
Jako tuším, že ty rozběhové špičky jsou brutální, ale takhle moc??? Dyk to by musely ty kablíky odkápnout.
-
Offline
- Příspěvky: 6406
- Registrován: 8 roků 6 měsíců
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70 D5 2008
Otázka, na kterou neznám odpověď
Těch 1000A bych klidně věřil, ale jestli je to tam chvilku, předpokládám, že celý záznam má 2.36 vteřiny. Kdyby tam těch 1000A bylo třeba minutu, tak už by se jim to určitě nelíbilo 
_________________
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Příspěvky: 928
- Registrován: 5 roků 4 měsíce
- Bydliště: Pardubice
- Vůz: V70 II D5 136kw
Otázka, na kterou neznám odpověď
Imo ma cely zaznam 2:36 minuty. Ze by naftovy motor pri -28 nastartoval behem 2.36s vcetne zhaveni mne pripada scifi, to se ani nerozsvitej svicky
_________________
V70 P2 D5 136kw MY2007 - Pet valcu staci kdyz ti turbo tlaci
V70 P2 D5 136kw MY2007 - Pet valcu staci kdyz ti turbo tlaci
-
Offline
- Příspěvky: 2096
- Registrován: 5 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC60 2.4D AWD AT 2010
Otázka, na kterou neznám odpověď
Pánové děkuji za pěknou diskusi ke startovacím kabelům, to jsem nečekal, že se to tak pěkně rozjede, se zájmem jsem si to přečetl
Zajímavá informace, že startér má lehce přes 2 kW, ale při startu bere více jak 500A (graf níže). Jinak jestli se nepletu, je to stejnosměrný sériový motor, ale ruku do ohně za to nedám
V garáži soused sousedovi chtěl nahodit Superba 2. TDi. Ani ťuk, přišel jsem, potěžkal kabely a řekl jim ať počkají 5 min a pak to zkusí. Za 5 min to naskočilo
Ty slabý kabely jsou jako proudový limiter, tedy rychlá nabíječka, ale nejsou to úplně startovací kabely. Jednou jsem viděl asistenční, přijeli, vytáhli pořádný kabely, cvak a hotovo. Právě jsem si říkal (jako Romulusw) udělat si vlastní kabely
Pozn.: ty kabely v autě se nespálí, protože je to krátkodobý děj. Kabel se průchodem proudu ohřívá, ale má tepelnou kapacitu. Stejného jevu se využívá v energetice, kdy kabely, které vydrží X set A zvládnou X desítek kA při zkratu po dobu jedné vteřiny (do vypnutí ochran).
Moc děkuji všem za zajímavé informace!
Zajímavá informace, že startér má lehce přes 2 kW, ale při startu bere více jak 500A (graf níže). Jinak jestli se nepletu, je to stejnosměrný sériový motor, ale ruku do ohně za to nedám
V garáži soused sousedovi chtěl nahodit Superba 2. TDi. Ani ťuk, přišel jsem, potěžkal kabely a řekl jim ať počkají 5 min a pak to zkusí. Za 5 min to naskočilo
Pozn.: ty kabely v autě se nespálí, protože je to krátkodobý děj. Kabel se průchodem proudu ohřívá, ale má tepelnou kapacitu. Stejného jevu se využívá v energetice, kdy kabely, které vydrží X set A zvládnou X desítek kA při zkratu po dobu jedné vteřiny (do vypnutí ochran).
Moc děkuji všem za zajímavé informace!
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Online
- Příspěvky: 3487
- Registrován: 11 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
Otázka, na kterou neznám odpověď
Jak píše powl jsou to 2min 36sekund pro celý záznam. Je to naprosto běžný průběh. Ta procedura je taková ze se nachystá stroj zaparkuje se do mrazáku vychladí se na -28 a na téhle teplotě se drží 12 hodin a pak se startuje.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13288
- Registrován: 15 roků
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Otázka, na kterou neznám odpověď
To jako startér točí cca 30s v kuse, než to chytne? 5kW po dobu 30s mi fakt přijde masakr, to bych čekal, že i ten startér odkápne i v tej zimě 
No je vidět, jak člověk nemůže dát na intuici
No je vidět, jak člověk nemůže dát na intuici
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 6406
- Registrován: 8 roků 6 měsíců
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70 D5 2008
Otázka, na kterou neznám odpověď
Aha, tu informaci o mrazu jsem přehlédl... to bcyh pak takovou blbost nenapsal.
Nejsem zde dnes zbytečně, opět jsem se něco dozvěděl.
Nejsem zde dnes zbytečně, opět jsem se něco dozvěděl.
_________________
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 5192
- Registrován: 20 roků 3 měsíce
- Bydliště: PRG
Otázka, na kterou neznám odpověď
Já to zase momentálně řeším obráceně - přemýšlím co pořídit za baterku aby to bez problémů nastartovalo Rotax 912ULS (startér by tam měl mít 0,9kW)...
Dokonce si pohrávám s myšlenkou, že kvůli úspoře hmotnosti bych šel i do nějaké LiFePO4, ale protože tomu rozumím jak koza petrželi, tak bych uvítal nějaký názor co pořídit
Dokonce si pohrávám s myšlenkou, že kvůli úspoře hmotnosti bych šel i do nějaké LiFePO4, ale protože tomu rozumím jak koza petrželi, tak bych uvítal nějaký názor co pořídit
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 3830
- Registrován: 11 roků 10 měsíců
- Bydliště: Štěpánovice
- Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95
Otázka, na kterou neznám odpověď
kdyztak mi pisni sz s detailama, ohledne life muzu poradit.
_________________
STOP chatcontrol! https://fightchatcontrol.eu/
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
STOP chatcontrol! https://fightchatcontrol.eu/
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13288
- Registrován: 15 roků
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Otázka, na kterou neznám odpověď
Lifepo bych nedával, ale optimu bych použil. Nejsem si jist, jestli za to stojí ten risk.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 3830
- Registrován: 11 roků 10 měsíců
- Bydliště: Štěpánovice
- Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95
Otázka, na kterou neznám odpověď
Risk ceho?
_________________
STOP chatcontrol! https://fightchatcontrol.eu/
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
STOP chatcontrol! https://fightchatcontrol.eu/
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
-
Online
- Příspěvky: 3487
- Registrován: 11 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
Otázka, na kterou neznám odpověď
Používám lifepo v motorkách nic stavěného ale origo kupované pro dané použití a jsem nadmíru spokojený a hlavně pak ta váha to je mazec.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13288
- Registrován: 15 roků
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Otázka, na kterou neznám odpověď
Nevim, ale když to nesmí být v letadle v cargo oblasti, tak bych si to "do motoru" taky asi nedal.
Motorky OK, auta OK, tam zastavíš a vystoupíš, ale v tom letadle... jasně vim, pravděpodobnost problému je zcela minimální, ale u olova je nulová.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 6406
- Registrován: 8 roků 6 měsíců
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70 D5 2008
Otázka, na kterou neznám odpověď
Z těch nových bych řekl, že tahle je nemíň nebezpečná.
_________________
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 3830
- Registrován: 11 roků 10 měsíců
- Bydliště: Štěpánovice
- Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95
Otázka, na kterou neznám odpověď
Zrovna u tech "original" stavenych muzou byt nejcasterjsi problemy. vetsina imituje Pb aku a nemaj ani interni balancer, nebo obcas sem videl i bez BMS
Nektery maj BMS, ale bez balanceru, tam je pak jen otazka casu nez ta baterka chcipne. Kdyz koupisdobry clanky a dobrou BMS, postavis si to sam, je to paradoxne bezpecnejsi a hlavne vis co v otm mas a jde to servisovat. Nesmis bejt samozrejmne jelito.
Kazdopadne ne vswechny "koupeny" jsou spatny. Ale obzvlast ty cinsky jsou vyzivny. Tenky dratky, ulozeny v horlave pene, atd. Labuzo
Nektery maj BMS, ale bez balanceru, tam je pak jen otazka casu nez ta baterka chcipne. Kdyz koupisdobry clanky a dobrou BMS, postavis si to sam, je to paradoxne bezpecnejsi a hlavne vis co v otm mas a jde to servisovat. Nesmis bejt samozrejmne jelito.
Kazdopadne ne vswechny "koupeny" jsou spatny. Ale obzvlast ty cinsky jsou vyzivny. Tenky dratky, ulozeny v horlave pene, atd. Labuzo
_________________
STOP chatcontrol! https://fightchatcontrol.eu/
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
STOP chatcontrol! https://fightchatcontrol.eu/
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
-
Online
- Příspěvky: 3487
- Registrován: 11 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
Otázka, na kterou neznám odpověď
Jo tohle chápu ale ja si tu baterku nepostavím, musel bych si toho hodně načíst. Jinak naposledy jsem kupoval tuhle: https://www.battery-import.cz/lithium/skyrich-lithium-motobaterie-hjtx14h-fp--12v-48wh--4ah/
-
Offline
- Příspěvky: 789
- Registrován: 5 roků
- Bydliště: Ždírec nad Doubravou
- Vůz: XC70 D3 AWD manuál (D5244T17)
Otázka, na kterou neznám odpověď
Ve VDASH mi nejde platit kartou. Při kliknutí na zaplatit kartou naskočí okno s prohlížečem (IE), ale jen načítá a načítá, ale nic se nenačte. Musím platit převodem, což někdy trvá, než je kredit připsán.
Kde může být chyba?
A druhá věc. Dnes mi vyskočila v VDASH žlutě chyba ecm-p023400. Nikdy jsem si žádného nouzáku ani výkyvu výkonu nevšiml. Ale náhodou jsem zjistil, že jsem zapomněl stáhnout svorku na sání hned za váhou vzduchu. Mohla ta chyba být způsobena přisáváním vzduchu za váhou? Logicky mi vychází že asi ano, ale jen střílím od boku.
Kde může být chyba?
A druhá věc. Dnes mi vyskočila v VDASH žlutě chyba ecm-p023400. Nikdy jsem si žádného nouzáku ani výkyvu výkonu nevšiml. Ale náhodou jsem zjistil, že jsem zapomněl stáhnout svorku na sání hned za váhou vzduchu. Mohla ta chyba být způsobena přisáváním vzduchu za váhou? Logicky mi vychází že asi ano, ale jen střílím od boku.
Naposledy upravil(a) Majkl1 dne 17 črc 2025 18:09, celkem upraveno 1 x.
_________________
audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)
audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)
-
Offline
- Příspěvky: 3668
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
Otázka, na kterou neznám odpověď
Prvně bych to zkusil na nějakém jiném zařízení 
-
Offline
- Příspěvky: 6059
- Registrován: 9 roků 1 měsíc
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
Otázka, na kterou neznám odpověď
JendaSL píše: 17 črc 2025 09:06 Ok, zase nepochopení psaného textu. Tentokrát úplně jednoduché věty. Máš pravdu, zde to nemá cenu.
Zpátky k Blackout. Zde opět souhlasím s Tomášem78, který od začátku píše nad věcí a nezaujatě, že je nutné počkat na prošetření celé věci a nedělat závěry z pár obrázků a osobních názorů pár jedinců. Což jsem mimochodem psal už ve svém prvním příspěvku.
Nemel jsi ten konektor odpojeny a nevedomky zapl klicek?Majkl1 píše: 17 črc 2025 17:07 Ve VDASH mi nejde platit kartou. Při kliknutí na zaplatit kartou naskočí okno s prohlížečem (IE), ale jen načítá a načítá, ale nic se nenačte. Musím platit převodem, což někdy trvá, než je kredit připsán.
Kde může být chyba?
A druhá věc. Dnes mi vyskočila v VDASH žlutě chyba ecm-p023400. Nikdy jsem si žádného nouzáku ani výkyvu výkonu nevšiml. Ale náhodou jsem zjistil, že jsem zapomněl stáhnout svorku na sání hned za váhou vzduchu. Mohla ta chyba být způsobena přisáváním vzduchu za váhou? Logicky mi vychází že asi ano, ale jen střílím od boku.
-
Offline
- Příspěvky: 789
- Registrován: 5 roků
- Bydliště: Ždírec nad Doubravou
- Vůz: XC70 D3 AWD manuál (D5244T17)
Otázka, na kterou neznám odpověď
Konektor byl stále připojený. S tou volnou trubkou sání jsem jezdil několik týdnů.
_________________
audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)
audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)
-
Offline
- Příspěvky: 6059
- Registrován: 9 roků 1 měsíc
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
Otázka, na kterou neznám odpověď
Našel sis vůbec tu chybu co znamená. Evidentně nee, já na ni koukl a jdeš fakt úplně jiným směrem. Takže si to projdi vše od podtlaku až po regulaci 2 turba......
Případně náhradu Pierburg, páč pod samolepkou je vybroušen nápis Volvo.
Případně náhradu Pierburg, páč pod samolepkou je vybroušen nápis Volvo.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Offline
- Příspěvky: 789
- Registrován: 5 roků
- Bydliště: Ždírec nad Doubravou
- Vůz: XC70 D3 AWD manuál (D5244T17)
Otázka, na kterou neznám odpověď
Jasně že jsem si jí prošel. Moje myšlenkové pochody byly takové, že pokud bylo v sání více vzduchu, než naměřila váha (kvůli přisávání za váhou), tak tam mohl být i vyšší tlak, než by pro naměřený průtok vzduchu měl být a proto ten overboost.
Po odstranění přisávání najeto 200 km a chyba se zatím neobjevila. Předpokládám tedy, že to mohlo být tím. Pokud znovu naskočí, půjdu po regulaci tlaku.
Po odstranění přisávání najeto 200 km a chyba se zatím neobjevila. Předpokládám tedy, že to mohlo být tím. Pokud znovu naskočí, půjdu po regulaci tlaku.
_________________
audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)
audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)
-
Offline
- Příspěvky: 5844
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
Otázka, na kterou neznám odpověď
Netuší někdo, co by to mohlo být? To pod tou lahví
Vykopal jsem to na dvoře
Vykopal jsem to na dvoře
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé
