
Takže jedná se o V70 XC z roku 2000 s motorem 2,4T 149kW, je to emerickej model se vším svým. Dost mě baví nápisy místo symbolů.

Nahrkáno má 275 xxx km. (jsem línej jít do auta)

K momentálnímu stavu ze závad: (převzato z inzerátu + doplněno)
- zadní pravá pružina není dole v misce tlumiče (nebo na čem to tam drží), ale je pod ním (viz foto). Proto auto sedí. Jezdit se s tím opatrně dá, ale nevydal bych se s tím na cestu přes celou republiku.
Opraveno u Vapika. Super přístup a super chlap.
- nemá technickou (propadla 10/2020)
v řešení viz níže
- tím jak dlouho stojí je potřeba udělat oleje, filtry a doporučuji rozvody
Hotovo olej a jeho filtr. Vzduchový v cajku. Kabinovej a palivovej v průběhu.
- potřeba nových pneu
jojo 9 let starý zimní barum jsou dost za hranou
- občas stávkuje zámek spolujezdce (musí se zamknout třeba 2x, ale neodemyká se svévolně po dlouhé době - vždy je to v momentu zamykání)
na to se musím podívat, buď je to zámek a nebo možná ještě kabel, to je prej taky častá zrada.
- klasická závada alarmu (vyřešeno vyndanou pojistkou aby nehoukal)
bude se řešit repas
- zpětné zrcátko má flek ze zatmavovací vrstvy
poptáno v AV dílech
- vzpěry kapoty už nedrží
poptáno v AV dílech
- lehce ošoupaný bok u beder na sedačce řidiče
poptáno v AV dílech
- kosmetika
jeden víkend tomu dám a nějakou tu péči s lešťenkou a voskem.
- není umyté
furt není no
- ani ne tak závada, ale v reakci na evropská benzín občas svítí "Check engine", protože my máme 95, ale v Americe jenom 91. Nezávisle na sobě potvrzeno v T6R, u Marry i v AVdílech.
tohle jsme se s Vapikem shodli, že bude blbost, páč ty 4 oktany jsou pod rozlišovací schopností jednotky. A příčina je jinde. A to konkrétně v cívkách - všech 5 popraskaných a Vida hlásí missfire - takže na tuty vítr fouká odtud.
- schází roletka v kufru a mříž
poptáno v AV dílech
- něco začalo drhnout na předku, jak kdyby přibržděný kolo.
musím sundat a rozchodit všechny brzdy
- přestala fungovat vnitřní klika u šoféra
nutno rozebrat tapec a opravit táhlo
Takže co mě čeká a nemine:
- svíčky a cívky
- brzdy (rozhejbat, materiálu je dost)
- klima (doplnit + vyčistit)
- filtry
- proplach vody (ta už dost zvláštně "voní")
- proplach serva
- výměna oleje v AT
Co bych velmi rád:
- alu Tellus
- zadní parkovací senzory
- pořešit nějaký handsfree
- pořešit muziku - HU-803, Grom, Yator, nebo něco s BT či AUXem.
- pořešit křídlo

- no a uvidíme co dále.
Každopádně auto za 17k kde motor motoruje, automat automatuje, klima klimuje, brzdy brzdí a světla svítí a rádio hraje (překvapivě dobře, sice HU-613, ale je tam repro i v kufru a v přístrojovce, takže počítám jiné než bílé, uvidíme. Jsem nadšen, P2 má něco do sebe a furt je to paráda.
Hlavně, žena řekla "je celkem hezký" což je dooost velká pocvhvala, sice pak dodala, že je zbytečně velké, ale to už je detail.
/// Oprava kW motoru