Otázka, na kterou neznám odpověď

...i nemožném! ALE JEN POKUD TO SOUVISÍ S VOLVEM!!! (potažmo evt. s jinými automobily)

VYKECAT SE MŮŽETE V LAMPÁRNĚ!!!
  • Autor
  • Zpráva
PetrXC70
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5732
Registrován: 6 roků 4 měsíce
Bydliště: Kamenice
Vůz: XC 70 2.4D 2010
Bydliště: Praha východ

Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od PetrXC70 »

Co stojí repas jednoho?

Já aby se psychicky připravil... :D
_________________
XC70 2010 151kw/420NM

raolsa
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 14327
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
Participant x 1

Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od raolsa »

Za kompletní repas všech 5 vstřikovačů jsem platil 23.000 Kč. Všechny rozebrané, vyčištěné a nové trysky. Samozřejmě s protokolem a zárukou.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920

Vapik
Online
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3343
Registrován: 10 roků 11 měsíců
Bydliště: Praha - Opava
Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005

Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od Vapik »

Urvanej píše: včera, 18:32 Vapiku, to jako mi chceš říct, že 2,2kW startér si bere při startu a 8V napětí přes 1000A?
Jako tuším, že ty rozběhové špičky jsou brutální, ale takhle moc??? Dyk to by musely ty kablíky odkápnout.
Elektrice rozumím z rychlíku startéry řeším s pohledu motoru (tyhle data primárně dostávají elektrikáři) nicméně prošly mi rukama startéry různých výrobců kteří jsou společní s automotive a je to u všech velmi podobné.

Zpět na „o všem možném :-)“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé