Po dovolené jsme dojeli domů a začal běžný život... jednoho dne bim...
JirkaŘ - Volvo XC90 (noční můra)
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 24
- Registrován: 5 roků 3 měsíce
- Bydliště: Havířov
- Vůz: Volvo XC90 D5 136kw
JirkaŘ - Volvo XC90 (noční můra)
Tohle mělo být moje splněné přání a sen... XC90 se mi vždy líbila. Kamarád mi VOLVO vždy vychvaloval a měl jsem tu čest jeho C70 cabrio v tyrkysové barvě jednu dobu u sebe garážovat, jezdit a starat se mu. Jo nakazil mě... tak jsem si před necelými dvěma lety chtěl splnit svůj sen a koupil si v Praze v bazaru, kde vedle sebe byly najednou 4 XC90 jednu z nich. Enténtýkydvašpalíky čert vyletěl z elektriky...ne, nerozpočítával jsem, ale 3 hodiny chodil a zkoumal jeden konkrétní kus, než jsem se rozhodl jej vzít. Následoval přejezd domů do Havířova, a protože jsme jeli hned za pár dnů k moři do Polska, tak jsme jeli právě tímhle. A byla to fajn příjemná jízda, do okamžiku, než mi na dálnici v polovině Polska vyskočila hláška "nízká hladina oleje". No nic, tak jsem sjel z dálnice, překontroloval hladinu a koupil litr oleje, který putoval hned do motoru. Najeto prvních 1000km !
Dovolená v Polsku byla fajn, trochu jiná, než v Řecku, kde jsem autem bez cestovky jezdil s rodinou každý rok od konce válek na Balkánu. (Ford Mondeo V6 3x , Citroen C5 10x) Jenže nyní byl KOVID a Evropa byla zavřená, proto dovolená u Baltu.
Po dovolené jsme dojeli domů a začal běžný život... jednoho dne bim...
opět hláška "nízká hladina oleje" a najeto 2000 km. No nic. Tak opět litr oleje putoval do motoru a začal se pídit, kde bude problém. Nedaleko Havířova je firma, která se věnuje dekarbonizaci motorů, tak jsem si řekl, vyzkouším to. Reklama slibovala hory, doly.. zlepší se chod motoru, sníží spotřeba, motor bude jako nový, DPF taky... tahle procedura s vháněním vodíku do sání motoru trvala asi hodinu. Z výfuku vycházel dým, pak jsem měl auto projet po rychlostní silnici ve zvýšených otáčkách a ještě se vrátil pro aditiva, které mi do motoru byly přidány. Zaplatil jsem 5000,- jen to cinklo. Na garáži jsem si pak vyměnil za pár dní olej a filtry, jak mi bylo doporučeno. Nestačil jsem se divit, jakto že nešel po dobrém povolit plastový domek olejového filtru. Jako by tam byl připečený a dlouho jej nikdo nepovolil ! (Přitom dle papírů a dokumentů byl měněn před 5-ti měsíci a jen 2500km zpět). Tak jsem udělal co bylo třeba a jezdil normálně dále... Jen se hláška o nízké hladině oleje začala objevovat co 500 km
A co bylo dále ??? Pokračování za nedlouho...
Po dovolené jsme dojeli domů a začal běžný život... jednoho dne bim...
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Offline
- Příspěvky: 470
- Registrován: 12 roků 11 měsíců
- Bydliště: Havr
- Vůz: V70 2,4 D5
- Bydliště: Havířov
JirkaŘ - Volvo XC90 (noční můra)
Ahoj.
Hezká STORY. Asi bude neverending.
Těším se na pokračování, případně můžeme poplkat u otevřeného motoru,jestli bys měl zájem. Rozuzlení problemu mně zajímá.
Hezká STORY. Asi bude neverending.
Těším se na pokračování, případně můžeme poplkat u otevřeného motoru,jestli bys měl zájem. Rozuzlení problemu mně zajímá.
_________________
Je:Volvo XC60,AWD, 2.4 D5, 151kW,MAN Zlatenka
Volvo,C70, 2.4T, 142 kW,MAN Cabrio
Bylo:Volvo C30, 1,6, 74 kW,MAN Jahůdka ,
Volvo V70, 2,4 D5 120 kW,AUT MALINA, Volvo V70 AWD 166 kw LPG Sněhulka.
Volvo V40 1,9i TURBO 147Kw LPG,MAN ZELENÁ METLA
Je:Volvo XC60,AWD, 2.4 D5, 151kW,MAN Zlatenka
Volvo,C70, 2.4T, 142 kW,MAN Cabrio
Bylo:Volvo C30, 1,6, 74 kW,MAN Jahůdka ,
Volvo V70, 2,4 D5 120 kW,AUT MALINA, Volvo V70 AWD 166 kw LPG Sněhulka.
Volvo V40 1,9i TURBO 147Kw LPG,MAN ZELENÁ METLA
-
Offline
- Příspěvky: 24
- Registrován: 5 roků 3 měsíce
- Bydliště: Havířov
- Vůz: Volvo XC90 D5 136kw
JirkaŘ - Volvo XC90 (noční můra)
Byl Leden 2020 a moje XC90 tou dobou měla sežráno asi 8 litrů oleje. Protože mě tenhle fakt vyloženě štval, dal jsem auto prohlédnout kamarádovi, který je motorář a ten se dal do práce. Začal rozebráním hadic které vedou od EGR ventilu do sání a taky ty od turba. No a protože video, které mi poslal s výsledkem pátrání je nepublikovatelné
(píp, píp, pííííííííp) tak ho tady dát nemohu. V hadicích a sání byl neskutečný bordel ! Nánosy karbonu a černého maglajsu. Všechno to musel čistit. Taky demontoval vstřikovače a pak rozebral plastové sání, které také vyčistil. Kam se dostal, to musel ručně oškrábat, odsát, vyčistit.... no a do toho to vypadalo podle těch příznaků, že příčinou velké spotřeby oleje je turbo. Takže jej demontoval a poslal na repasi. Po opravě jej namontoval zpět do auta, včetně všeho, co již bylo připraveno čisté a zkusil jsem jezdit. 15.000,- za tu veškerou šílenou práci, kterou s tím měl mi přišlo vcelku rozumné. Jenže pokrok se nedostavil. Motor bral i po téhle opravě olej vesele dále. Po asi dvou měsících jsem se tedy rozhodl svěřit auto specialistovi přímo na Švédské tanky. Chvilku jsme si psali mejly, posílal jsem fotky toho, co předchozí mechanik našel a řešil a pak jednoho dne zavezl auto k němu. Při rozhovoru mi říkal, jaké alternativy mě můžou kolem pátrání příčiny velké spotřeby oleje čekat a mě se začala pomalu podlamovat kolena. No ale budiž, zkusíme... Na druhý den jsem dostal telefonát, že v hadici vedoucí od turba do intercooleru našel nějaký olej, takže to vypadá na turbo. A protože repas nedělal on, ani nikdo, koho zná a věří, tak že jej musí prověřit. Dal jsem svolení a turbo šlo z motoru opět ven a na repas. Do toho pak ještě přišel další návrh, že by mohl být vadný odlučovač oleje (jo, taky jsem na tom četl někde na britském fóru Volvistů, že může být příčinou spotřeby oleje). Tak jo, jdeme do toho. Musel se objednat díl odlučovače a nějakou dobu trvalo než přišel. Po měsíci jsem auto přebíral s tím, že tam byla doplněna klima, dané repasované turbo (už po druhé) a ten nový odlučovač oleje. Zaplatil jsem 34.000,- a spokojeně nastartoval. No ale klima jaksi nefungovala. Asi opět uteklo médium pryč... při jízdě domů mi z výfuku šel občas dým, tak jak předtím. Filtr sazí čištěný nebyl, tak jsem si řekl fajn, nechám ho vyčistit už sám. Celkově jsem byl zvědav jak se bude motor chovat nyní. A co myslíte ? Povedlo se ???? Příběh nekončí... ale bude opět pokračovat dále. 
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil(a) JirkaŘ dne 22 dub 2022 15:26, celkem upraveno 2 x.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13251
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
JirkaŘ - Volvo XC90 (noční můra)
Jako 2l na 1000km už je strašně moc, to už nemůžou dělat ventily a ani turbo, pokud nemá vůli jako kráva, tzn. je fuk kdo tu repasi dělal, ale když neni vůle, tak nemá olej kudy utíkat.
Sundal bych žhaviče a kouknul, jesi nemá jeden nějakej extra nános karbonu a šel po těsnění pod makovici.
Ale počkám si na rozuzlení
Pokud to teda nebude končit prodejem auta 
Sundal bych žhaviče a kouknul, jesi nemá jeden nějakej extra nános karbonu a šel po těsnění pod makovici.
Ale počkám si na rozuzlení
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 4159
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
JirkaŘ - Volvo XC90 (noční můra)
Při nevyřešení závady (ať už turba, tak klimy) bych to pánovi specialistovi na Švedské tanky nejraději otloukl o hlavu.
_________________
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče) Galerie
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče) Galerie
-
Offline
- Příspěvky: 6142
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
JirkaŘ - Volvo XC90 (noční můra)
Specialista na švédské tanky a ihned diagnostikováno špatné turbo? Koho mi to jen připomíná?
Těším se na pokračování této story a už teď brečím za tebe.
Těším se na pokračování této story a už teď brečím za tebe.
-
Offline
- Příspěvky: 936
- Registrován: 5 roků 3 měsíce
- Bydliště: Pardubice
- Vůz: V70 II D5 136kw
JirkaŘ - Volvo XC90 (noční můra)
bylo to zapecenyma krouzkama?
_________________
V70 P2 D5 136kw MY2007 - Pet valcu staci kdyz ti turbo tlaci
V70 P2 D5 136kw MY2007 - Pet valcu staci kdyz ti turbo tlaci
-
Offline
- Příspěvky: 320
- Registrován: 5 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo XC70 2006 D5
JirkaŘ - Volvo XC90 (noční můra)
mám podobný tip
-
Offline
- Příspěvky: 332
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Vůz: S 80 2,4b 125kw
JirkaŘ - Volvo XC90 (noční můra)
Tiež sa pridávam
-
Offline
- Příspěvky: 332
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Vůz: S 80 2,4b 125kw
JirkaŘ - Volvo XC90 (noční můra)
Ale už sa mi stalo že turbo až na tretí pokus bolo po repase dobre a to mi ich spravili dosť(ta istá firma)Jasko píše:Tiež sa pridávam
-
Offline
- Příspěvky: 470
- Registrován: 12 roků 11 měsíců
- Bydliště: Havr
- Vůz: V70 2,4 D5
- Bydliště: Havířov
JirkaŘ - Volvo XC90 (noční můra)
A dá se nějak reklamovat špatně repasované turbo??
To se mi nechce věřit, že turbo po repasi je špatné. Sice si pamatuji na diskuzi zde na fóru o jedné firmě z Ostravy,ale na jméno si už nevzpomenu. Taky všichni platili za repasi raketu,a turbo stále vadné.
To se mi nechce věřit, že turbo po repasi je špatné. Sice si pamatuji na diskuzi zde na fóru o jedné firmě z Ostravy,ale na jméno si už nevzpomenu. Taky všichni platili za repasi raketu,a turbo stále vadné.
_________________
Je:Volvo XC60,AWD, 2.4 D5, 151kW,MAN Zlatenka
Volvo,C70, 2.4T, 142 kW,MAN Cabrio
Bylo:Volvo C30, 1,6, 74 kW,MAN Jahůdka ,
Volvo V70, 2,4 D5 120 kW,AUT MALINA, Volvo V70 AWD 166 kw LPG Sněhulka.
Volvo V40 1,9i TURBO 147Kw LPG,MAN ZELENÁ METLA
Je:Volvo XC60,AWD, 2.4 D5, 151kW,MAN Zlatenka
Volvo,C70, 2.4T, 142 kW,MAN Cabrio
Bylo:Volvo C30, 1,6, 74 kW,MAN Jahůdka ,
Volvo V70, 2,4 D5 120 kW,AUT MALINA, Volvo V70 AWD 166 kw LPG Sněhulka.
Volvo V40 1,9i TURBO 147Kw LPG,MAN ZELENÁ METLA
-
Offline
- Příspěvky: 5911
- Registrován: 6 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
JirkaŘ - Volvo XC90 (noční můra)
No tak kdy bude další kapitola??? Takhle to rozkouskovat, člověk je z toho nervózní, co bude...

_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 2554
- Registrován: 9 roků 1 měsíc
- Bydliště: Přerovsko
- Vůz: Bílý
JirkaŘ - Volvo XC90 (noční můra)
Casty problem je neduslednost zakaznika i zhotovitele v tom,ze neni sepsana zakazka. Zakazka/objednavka jasne definuje za jakych podminek se co opravi. Kdo to udela,komu, co presne udela a za kolik.
Toto pak muze slouzit velmi dobre jako podklad pro pripadnou reklamaci.
Pohybuju se v tom dlouho a nekolik dalsich lidi odsud taky. Dobre sepsana zakazka/objednavka opravy je dle meho soudu opravdu nutna.
Zakladatele vlakna lituju a preju snadne vyreseni za malo penez....
Ackoliv myslim,ze nejprve se mela merit komprese motoru
Toto pak muze slouzit velmi dobre jako podklad pro pripadnou reklamaci.
Pohybuju se v tom dlouho a nekolik dalsich lidi odsud taky. Dobre sepsana zakazka/objednavka opravy je dle meho soudu opravdu nutna.
Zakladatele vlakna lituju a preju snadne vyreseni za malo penez....
Ackoliv myslim,ze nejprve se mela merit komprese motoru
-
Offline
- Příspěvky: 24
- Registrován: 5 roků 3 měsíce
- Bydliště: Havířov
- Vůz: Volvo XC90 D5 136kw
JirkaŘ - Volvo XC90 (noční můra)
Ahoj, jsem rád, že jsem svým příběhem zaujal.
Tak Vás nebudu napínat a pokračuji, co bylo dále. Po druhé repasi turba a vyčištění filtru sazí jsem celkově najel jen 1200 km a protože bylo jasné, že se vůbec nic nezměnilo, tak jsem auto odstavil před domem a z okna bytu se na něj mohl tak akorát dívat... Samozřejmě mě to vše štvalo... manželku ještě více, protože tohle mělo být naše hlavní auto na ježdění. Sama jezdí naším Citroenem C5 1. generace, kterou máme 14 let. Servisuji si ji celou dobu sám a nikdy jsem neměl žádné vážnější problémy. Dnes má na tachometru 440.000 km a stále bez problému jezdí. Jo a nebere olej.
No a já si musel na ježdění do práce pořídit něco jiného. Prostě jsem si nejprve půjčil a pak odkoupil od svého staršího syna jeho BMW E39 s benzínovým dvoulitrem 110 kw. Jo a má najeto taky 430.000 km. A jezdí pořád. (Prostě, když si auto udržuješ a hlídáš vše potřebné, tak se ti to vrátí spolehlivým provozem)
No nic, přejdu k tomu co dále bylo s XC90. Už mě vyloženě štvalo to, že auto pořádně neslouží. Víceméně už vylučuji, že by to bylo turbem, tak jsem se rozhodl, že raději seženu druhý motor, ten se prohlédne, vymění preventivně vše co půjde a pak se oba motory mezi sebou prohodí. Motor jsem si vyhlédl v Polsku, kde jsem si jej zajel prohlédnout a vyzkoušet ještě v původním vozu z anglie. Do měsíce byl na garáži a pak se pomalu začal připravovat. Takže udělaly se rozvody, vodní pumpa, termostat, napínák, kladky, klapky sání, těsnění plastového sání, žhavičky, těsnení olejové vany, těsnění vačky a klikové hřídele z obou stran... Letos v únoru se auto dalo na garáž a motory se přehodily. Chvíli to trvalo, protože nebyl na to vždy čas. Mezitím došla technická, takže bylo jasné, že se po výměně bude muset udělat. Nastal den D a první start. Jo, motor chytl! Kamarád, který mi výměnu dělal (byl to ten samý, co mi dělal to první turbo - má mou plnou důvěru), si auto nechal pár dní a testoval XC90. Až bylo jisté, že nikde nic nekape, neodpadne, nic na palubovce nesvítí... tak mi auto slavnostně předal a jel jsem domů ! Druhý den jsem připravil auto na STK a bez problému prošlo jak emisní, tak technickou kontrolou.
Byl to fajn pocit po půl roce zase sedět ve Volvu, jet a vidět, že nikde nic nesvítí a za mnou nejde černý dým! Takže zdá se, že pomohla až tahle výměna motoru.
No nic, přejdu k tomu co dále bylo s XC90. Už mě vyloženě štvalo to, že auto pořádně neslouží. Víceméně už vylučuji, že by to bylo turbem, tak jsem se rozhodl, že raději seženu druhý motor, ten se prohlédne, vymění preventivně vše co půjde a pak se oba motory mezi sebou prohodí. Motor jsem si vyhlédl v Polsku, kde jsem si jej zajel prohlédnout a vyzkoušet ještě v původním vozu z anglie. Do měsíce byl na garáži a pak se pomalu začal připravovat. Takže udělaly se rozvody, vodní pumpa, termostat, napínák, kladky, klapky sání, těsnění plastového sání, žhavičky, těsnení olejové vany, těsnění vačky a klikové hřídele z obou stran... Letos v únoru se auto dalo na garáž a motory se přehodily. Chvíli to trvalo, protože nebyl na to vždy čas. Mezitím došla technická, takže bylo jasné, že se po výměně bude muset udělat. Nastal den D a první start. Jo, motor chytl! Kamarád, který mi výměnu dělal (byl to ten samý, co mi dělal to první turbo - má mou plnou důvěru), si auto nechal pár dní a testoval XC90. Až bylo jisté, že nikde nic nekape, neodpadne, nic na palubovce nesvítí... tak mi auto slavnostně předal a jel jsem domů ! Druhý den jsem připravil auto na STK a bez problému prošlo jak emisní, tak technickou kontrolou.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Offline
- Příspěvky: 79
- Registrován: 11 roků 4 měsíce
- Bydliště: Black Water
- Vůz: Volvo XC90
JirkaŘ - Volvo XC90 (noční můra)
Jenže, jak někteří z nás vědí a jak zpívaly pseudohvězdy ze Superstar.. Tvoj príbeh nekončí.. 
_________________
je: 2005 Volvo XC90 D5 AWD EXECUTIVE,
bylo: 850TDI,850R,V70R, V70 D5,C70 Convertible 2.0T, SAAB 9-5 AERO 4d.,
SAAB 9-5 SE Combi, Peugeot 306 Pininfarina cabrio
je: 2005 Volvo XC90 D5 AWD EXECUTIVE,
bylo: 850TDI,850R,V70R, V70 D5,C70 Convertible 2.0T, SAAB 9-5 AERO 4d.,
SAAB 9-5 SE Combi, Peugeot 306 Pininfarina cabrio
-
Offline
- Příspěvky: 24
- Registrován: 5 roků 3 měsíce
- Bydliště: Havířov
- Vůz: Volvo XC90 D5 136kw
JirkaŘ - Volvo XC90 (noční můra)
No ty taky musíš kamaráde všechno vyzvonit za tepla
Chtěl jsem trochu napínat. Tak aspoň tady dám další fotku, z které je poznat jaká “masakrální” práce byla ten motor vyměnit…
A přidám odpovědi na dotazy : ano, myslím si taky, že původní motor bere olej přes pístní kroužky…, 1. Repas turba, mám na něj záruční list, a kamarád mi řekl ať se vypíše reklamace, pokud je vadné, tak by to bylo uznáno, jenže v tom druhém servise mě ani po třech prosbách (i písemně) nebylo vyhověno. Asi je s tím spojeno moc papírování.
A přidám odpovědi na dotazy : ano, myslím si taky, že původní motor bere olej přes pístní kroužky…, 1. Repas turba, mám na něj záruční list, a kamarád mi řekl ať se vypíše reklamace, pokud je vadné, tak by to bylo uznáno, jenže v tom druhém servise mě ani po třech prosbách (i písemně) nebylo vyhověno. Asi je s tím spojeno moc papírování.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil(a) JirkaŘ dne 23 dub 2022 11:34, celkem upraveno 1 x.
-
Offline
- Příspěvky: 320
- Registrován: 5 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo XC70 2006 D5
JirkaŘ - Volvo XC90 (noční můra)
a zjistilo se co bylo tomu původnímu, někdo výše zmínil komprese motoru se měřila?
-
Offline
- Příspěvky: 24
- Registrován: 5 roků 3 měsíce
- Bydliště: Havířov
- Vůz: Volvo XC90 D5 136kw
JirkaŘ - Volvo XC90 (noční můra)
Komprese motoru se neměřila. Nevím aspoň o tom. Mám ho nyní na garáži a nabízím jej tomu, kdo si jej opraví.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Offline
- Příspěvky: 1349
- Registrován: 17 roků 3 měsíce
- Bydliště: Roudnice nad Labem, Praha
JirkaŘ - Volvo XC90 (noční můra)
Premyslim nad tim, jestli bych postupoval vymenou motoru, mozna je to ten nejefektivnejsi zpusob, ale stejne mi to prijde jako brutalni krok.
Nicmene preji ti aby vse jiz fungovalo jak ma. Byt motorar strasne by me zajimalo kde je problem a chtel bych to zkoumat.
Nicmene preji ti aby vse jiz fungovalo jak ma. Byt motorar strasne by me zajimalo kde je problem a chtel bych to zkoumat.
_________________
Bylo: S60 2,4i 120kw, V70 2,5T 155KW
Aktualne: Suzuki Samurai, Ford Focus MKII 2,0, BMW 540d xDrive, Honda 500 Rebel, Africa Twin 1100.
Bylo: S60 2,4i 120kw, V70 2,5T 155KW
Aktualne: Suzuki Samurai, Ford Focus MKII 2,0, BMW 540d xDrive, Honda 500 Rebel, Africa Twin 1100.
-
Offline
- Příspěvky: 371
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: Brno / Dolní Kounice
- Vůz: Lynk & Co 01
JirkaŘ - Volvo XC90 (noční můra)
Jirko, držím ti palce a nechci nijak prudit, ale když jsi to auto vybíral, tak jsi u toho byl sám, nebo jsi vzal někoho s sebou? S diagnostikou? Ten původní motor musel mít najeto milion a možná jen stačilo se více věnovat nákupu. Vím, že píšeš tři hodiny. Ale já autům nerozumím a kdybych u toho stál týden, tak stejně nic neuvidím 
_________________
je: Lynk & Co 01 r.v.2022, PHEV - čínské Volvo XC40
bylo: XC90 V8 r.v.2005
bylo: V70 R AWD r. v. 1998
bylo: V480 ES 1,7 r. v. 1988
je: Lynk & Co 01 r.v.2022, PHEV - čínské Volvo XC40
bylo: XC90 V8 r.v.2005
bylo: V70 R AWD r. v. 1998
bylo: V480 ES 1,7 r. v. 1988
-
Offline
- Příspěvky: 6432
- Registrován: 8 roků 5 měsíců
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70 D5 2008
JirkaŘ - Volvo XC90 (noční můra)
Jako neměl by ten "odborník" ze Švédských tanků mít něco v ruce, než tě pošla zase repasovat turbo? Nebo vysvětlit proč ti neklimuje klima po cestě ze servisu?
Já tě chápu, mě praskl píst a prošel jsem si tím taky...
Já tě chápu, mě praskl píst a prošel jsem si tím taky...
_________________
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Příspěvky: 24
- Registrován: 5 roků 3 měsíce
- Bydliště: Havířov
- Vůz: Volvo XC90 D5 136kw
JirkaŘ - Volvo XC90 (noční můra)
Tak jsem zpět se svým příběhem.C70C píše: 23 dub 2022 10:47 Jenže, jak někteří z nás vědí a jak zpívaly pseudohvězdy ze Superstar.. Tvoj príbeh nekončí..![]()
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Offline
- Příspěvky: 24
- Registrován: 5 roků 3 měsíce
- Bydliště: Havířov
- Vůz: Volvo XC90 D5 136kw
JirkaŘ - Volvo XC90 (noční můra)
Mám za sebou konečně týden jízd bez problémů... takže snad nastal čas trochu představit moji XC90 jinak, než její rozebrané vnitřnosti...
Doufám, že snad bude nějakou dobu klid a auto konečně bude jezdit. Zbývá snad jediná věc... udělat klimu.
A zde mám pro znalé problémů dotaz: Kde většinou je na tomhle autě únik ??? Klima mi na voze fungovala po koupi jen asi 3-4 měsíce, pak už ne. Přestože se dvakrát potom plnila (naposledy loni), tak ihned den po servisu byl systém bez tlaku a klima nefunkční. Diagnostika píše chybový kód "500F*, což by mělo asi ukazovat na to, že není předepsaný tlak v systému. Jenže nikde nevidím zelený flek od barviva, nebo mastnotu od kompresorového oleje (jak jsem našel na jiných autech, které jsem dělal).
A zde mám pro znalé problémů dotaz: Kde většinou je na tomhle autě únik ??? Klima mi na voze fungovala po koupi jen asi 3-4 měsíce, pak už ne. Přestože se dvakrát potom plnila (naposledy loni), tak ihned den po servisu byl systém bez tlaku a klima nefunkční. Diagnostika píše chybový kód "500F*, což by mělo asi ukazovat na to, že není předepsaný tlak v systému. Jenže nikde nevidím zelený flek od barviva, nebo mastnotu od kompresorového oleje (jak jsem našel na jiných autech, které jsem dělal).
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14681
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
JirkaŘ - Volvo XC90 (noční můra)
Nejčastěji odchází chladiče, ale to neznamená, že to u tebe musí být ono.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 5800
- Registrován: 11 roků 10 měsíců
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
JirkaŘ - Volvo XC90 (noční můra)
A někdy i ventilky.
Mě to taky někde fičí, tak každé jaro "dofouknu" z "ďábelské lahve" a jede se dál. Olej snad nemizí, jestli se k tomu dokopu, tak tam pošlu barvivo, jestli se něco ukáže
Mě to taky někde fičí, tak každé jaro "dofouknu" z "ďábelské lahve" a jede se dál. Olej snad nemizí, jestli se k tomu dokopu, tak tam pošlu barvivo, jestli se něco ukáže
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé

