JirkaŘ - Volvo XC90 (noční můra)
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 18
- Příspěvky: 24
- Registrován: 3 roky 10 měsíců
- Bydliště: Havířov
- Vůz: Volvo XC90 D5 136kw
#26 JirkaŘ - Volvo XC90 (noční můra)
Ahoj, tak Ventilky byly vyměněny minule, ale hned na druhý den klima už nefungovala.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 5949
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#27 JirkaŘ - Volvo XC90 (noční můra)
Pribeh smutny, snad ale s dobrym koncem.
Klima muze taky unikat z vyparniku za klimapanelem. Ale to bys asi mel mokro na kobereccich. Dale nemusi tesnit klimakompresor. Netesnost v okruhu by mel dobry autoservis poznat. Nicmene auto tam treba zustane pres noc.
Spolehlivi a sikovni jsou v klimacar ve Zline - urcite ti to vyresi, ale jsou pomerne drazi. Uz jen hodinova taxa 960 kc + DPH je pri servise znat. Mne pri diagnostice spatneho klimakompresoru jen za praci uctovali pres 4 tkc.
Klima muze taky unikat z vyparniku za klimapanelem. Ale to bys asi mel mokro na kobereccich. Dale nemusi tesnit klimakompresor. Netesnost v okruhu by mel dobry autoservis poznat. Nicmene auto tam treba zustane pres noc.
Spolehlivi a sikovni jsou v klimacar ve Zline - urcite ti to vyresi, ale jsou pomerne drazi. Uz jen hodinova taxa 960 kc + DPH je pri servise znat. Mne pri diagnostice spatneho klimakompresoru jen za praci uctovali pres 4 tkc.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1901
- Registrován: 5 roků
- Bydliště: Praha 12
- Vůz: XC60 2014 D4 AWD D5244T17
#28 JirkaŘ - Volvo XC90 (noční můra)
Tohle by měli pořešit i v AV. Fouknou tam barvivo a mrknou pod UV lampou. U novej aut to už prý dnes běžne lehce uniká přez chladič jak to dělají t nekvalitního porézního hliníku.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 100
- Registrován: 6 roků 2 měsíce
- Bydliště: Trutnov
- Vůz: S70 2.4T
#29 JirkaŘ - Volvo XC90 (noční můra)
Co je ďábelská lahev? Ono to jde řešit i jinak než za tři koruny za gram chladiva?
Jinak já se s klimou natrápil fakt hodně a za hodně peněz a nakonec to byl ten nejhorší možný díl. Výparník v palubce. ( a to všichni říkali, že ten to nikdy není ) Bohužel diagnostika vadného výparníku bez demontáže palubky je skoro nemožná. Takže rozborka a sborka půlky interiéru. U mě naštěstí vymontovaný výparník byl celý oblitý olejem a úplně zelený.
Od výměny váparníku chladí ( cca rok a půl ).
A ještě k původnímu problému. Místní borci tipovali zapečené pístní kroužky. Můžete mi někdo prosím popsat, jak se toto v praxi může stát? Resp jak se chovat, abych si pístní kroužky nezapekl? Jo a ještě jestli je to problém i u benzínu? Děkuji za odpovědi.
Jinak já se s klimou natrápil fakt hodně a za hodně peněz a nakonec to byl ten nejhorší možný díl. Výparník v palubce. ( a to všichni říkali, že ten to nikdy není ) Bohužel diagnostika vadného výparníku bez demontáže palubky je skoro nemožná. Takže rozborka a sborka půlky interiéru. U mě naštěstí vymontovaný výparník byl celý oblitý olejem a úplně zelený.
Od výměny váparníku chladí ( cca rok a půl ).
A ještě k původnímu problému. Místní borci tipovali zapečené pístní kroužky. Můžete mi někdo prosím popsat, jak se toto v praxi může stát? Resp jak se chovat, abych si pístní kroužky nezapekl? Jo a ještě jestli je to problém i u benzínu? Děkuji za odpovědi.
_________________
odesláno z počítače pomocí drátové klávesnice a obyčejné myši
odesláno z počítače pomocí drátové klávesnice a obyčejné myši
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 5070
- Registrován: 7 roků
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70
- Kontaktovat uživatele:
#30 JirkaŘ - Volvo XC90 (noční můra)
Vemu to od konce ano, je to problém i u benzínu.
Měnit často olej (max 15k km), používat kvalitní olej, zajistit aby se olej nepřehříval.
Měnit často olej (max 15k km), používat kvalitní olej, zajistit aby se olej nepřehříval.
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 12095
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#32 JirkaŘ - Volvo XC90 (noční můra)
OT: tak takhle Romulusw, vypadá 8637 Kg CO2
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 18
- Příspěvky: 24
- Registrován: 3 roky 10 měsíců
- Bydliště: Havířov
- Vůz: Volvo XC90 D5 136kw
#33 JirkaŘ - Volvo XC90 (noční můra)
Po tom, co jsou snad konečně vyřešeny hlavní problémy s autem začal čas na drobnosti... Od začátku, co XC90 mám byl poškozený (asi to někdo objel klíčem) celý levý bok auta. Přední blatník, obě dveře a zadní blatník. Syn pracuje v lakovně, tak se mi nabídl, že se o to postará. Nejprve plochy okolo rýh rozbrousil, očistil, odmastil a pak namíchanou barvou s lakem dostával do rýh. následující den vyhlazoval a leštil tak dlouho, až se poškození téměř ztratilo... ale jo. Je to poznat, ale minimálně. Nebije to tak do očí, jako předtím, takže jsem spokojen.
#34 JirkaŘ - Volvo XC90 (noční můra)
Treba buď uv lampu alebo detektor a fakt to môže fučať hocikde menil som už asi každý dielJirkaŘ píše:Ahoj, tak Ventilky byly vyměněny minule, ale hned na druhý den klima už nefungovala.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 12095
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#35 JirkaŘ - Volvo XC90 (noční můra)
Ta magic blue metallic je nádherná, když se to umí rozleštit
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 18
- Příspěvky: 24
- Registrován: 3 roky 10 měsíců
- Bydliště: Havířov
- Vůz: Volvo XC90 D5 136kw
#36 JirkaŘ - Volvo XC90 (noční můra)
Chystám Volvo na Chorvatsko a už začínám věřit tomu, že by to mohlo dát. Takže dnes na garáži jsem vyměnil kondenzátor se sušičem na klimatizaci a včera složil koupený nosič kol. V pátek jsem chtěl na víkend půjčit nosič jako vždy, ale byly už zamluvené a moje milá manželka mi řekla... "Vždyť v letáku z Autokelly mají ve slevě z 8000,- za 4999,- nosič na dvě kola, tak jej kup no a můžeme vzít k moři ještě i kola." Už včera jsme jeli do Beskyd s koly a novým nosičem.
Začínám se na dovolenou těšit !
Začínám se na dovolenou těšit !
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 4856
- Registrován: 5 roků 3 měsíce
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
- Kontaktovat uživatele:
#37 JirkaŘ - Volvo XC90 (noční můra)
Nosič za 5tis. supr cena... Je sklopnej? A montáž jednoduchá?
_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 18
- Příspěvky: 24
- Registrován: 3 roky 10 měsíců
- Bydliště: Havířov
- Vůz: Volvo XC90 D5 136kw
#38 JirkaŘ - Volvo XC90 (noční můra)
No a ještě jednu věc jsem dnes na Volvo dal... krásnou originální koncovku výfuku Single-Pipe, č. dílu 30793905. V nabídce ji mají třeba zde: https://accessories.volvocars.com/cs-cz/XC90(-14)/Accessories/Document/VCC-482721/2011 Mě se podařilo čirou náhodou na polském Motoallegru najít tu samou za cca 1200 kč i s poštovným k mému kamarádovi. (Od něj jsem si ji pak přebral). Prodejce ji nabízel v kategorii Volvo, koncovky výfuku, ale bez specifikace, protože nevěděl k jakému typu je. Proto ji měl za tak nízkou cenu. Dnes jsem výfuk na autě svěsil ze silentbloků, uvolnil od filtru a přinýtoval na třech místěch.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 18
- Příspěvky: 24
- Registrován: 3 roky 10 měsíců
- Bydliště: Havířov
- Vůz: Volvo XC90 D5 136kw
#39 JirkaŘ - Volvo XC90 (noční můra)
Ano, je sklopný, což považuji za důležité, aby bylo možné se dostat do kufru i když jsou naložené kola. V prodejně jsem si včera ráno převzal bednu, uvnitř balení bylo vše důkladně zabaleno, takže u snídaně při kávě v obýváku jsem asi hodinu dával vše podle návodu dokupy... za dohledu manželky.
Nosič vypadá takto: https://www.autokelly.cz/Product/DO-CF185912EF/12431325/39051198;38979316;50068322;40112016
Samozřejmě jsou u toho klíče, aby bylo možné jak nosič, tak i kola uzamknout.
Nosič vypadá takto: https://www.autokelly.cz/Product/DO-CF185912EF/12431325/39051198;38979316;50068322;40112016
Samozřejmě jsou u toho klíče, aby bylo možné jak nosič, tak i kola uzamknout.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 5226
- Registrován: 5 roků 7 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
#40 JirkaŘ - Volvo XC90 (noční můra)
To je pěkná cena. Kdy vyrážíš ? Jinak vítej na foru, Třeba se někdy v Havířově potkáme
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 18
- Příspěvky: 24
- Registrován: 3 roky 10 měsíců
- Bydliště: Havířov
- Vůz: Volvo XC90 D5 136kw
#41 JirkaŘ - Volvo XC90 (noční můra)
Jedu v pátek. V Pondělí, nebo úterý mi syn u nich na firmě na mašině udělají klimu (snad bude držet), a ve čtvrtek ještě znovu vyměním olej a filtr v motoru. Cca měsíc od výměny motoru jsem vše hlídal, zatím je vše OK. KONEČNĚ !!!
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 18
- Příspěvky: 24
- Registrován: 3 roky 10 měsíců
- Bydliště: Havířov
- Vůz: Volvo XC90 D5 136kw
#42 JirkaŘ - Volvo XC90 (noční můra)
Tak a je po dovolené, která proběhla v klidu... Před odjezdem jsem jen opět vyměnil olej v motoru a filtry, klimatizace po opravě běžela perfektně, sbalil jsem věci, rodinu a kola a vyrazili jsme do Chorvatska. Cestou mi sice skočila hláška MOTOR system-servis doporučen, odpojilo to turbo, ale po vypnutí motoru a znovu nastartování jelo bez problémů dále. V Chorvatsku mi pak hláška zmizela úplně. Spotřeba mi podle PP na místě po dojezdu do Drašnic ukázala 7,4 L/100km (jel jsem na pohodu na tempomat cca 110km/h, protože bylo ubytování domluveno až na 14:00). Celkem spotřeba dle PP za celou dovolenou je 7,8. Auto a kola se využilo na výlety, zajeli jsme si i do Bosny do Mostaru (teplota venku 44°C) a k vodopádům Kravica - nádherné místa... Mám tedy po dovolené a jsem šťastný, že KONEČNĚ auto slouží k účelu, ke kterému jsem si jej pořídil.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 4178
- Registrován: 12 roků
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
#43 JirkaŘ - Volvo XC90 (noční můra)
,,Cestou mi sice skočila hláška MOTOR system-servis doporučen, odpojilo to turbo, ale po vypnutí motoru a znovu nastartování jelo bez problémů dále.,,
Tohle by mě sice trošku více znepokojilo, ale jinak super, že konečně delší trasu bez problému!
Tohle by mě sice trošku více znepokojilo, ale jinak super, že konečně delší trasu bez problému!
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
#44 JirkaŘ - Volvo XC90 (noční můra)
Ještě hrozí, že při takové spotřebě oleje to poznamenalo filtr DPF, aspoň u mě se nakonec musel taky vyměnit, čištění nepomohlo. Každopádně jsem šel cestou opravy motoru na autě bez vyndání, i cenově to vycházelo tehdy o něco lépe, navíc to nebyl takový risk jako pořizovat jiný motor s neznámou historií, když ten původní jinak chodil pěkně a neubývala chladicí kapalina, takže nakonec mělo smysl ho zachránit. Moje historie pro srovnání zde: https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=64559
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 35
- Registrován: 4 roky 4 měsíce
- Bydliště: Benatky nad Jizerou
- Vůz: hledám XC90
#45 JirkaŘ - Volvo XC90 (noční můra)
Slušná story:) Tohle by byl můj zlej sen a s mojí vůlí by to bylo už po druhym problému sešrotovaný:)
Nedá mi to - ale nechápu spotřebu 8,9l/100km - mám tuhle bestii už tuším třetím rokem - a zkrátka nelze jet pod deset litrů, nejde to
Nedá mi to - ale nechápu spotřebu 8,9l/100km - mám tuhle bestii už tuším třetím rokem - a zkrátka nelze jet pod deset litrů, nejde to
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 895
- Registrován: 9 roků 9 měsíců
- Bydliště: Znojmo
- Vůz: Peugeot
#46 JirkaŘ - Volvo XC90 (noční můra)
Za kolik to koupils a proc se nezmerily tlaky na valcich - kdyz se zkoumalo kdeco a furt jebalo s turbem?
Ja bych zacal od zacatku - vsechno zacina vstriknutim naftoveho rozprachu - jednoduche zmerit (tlak na valci) ..... a tak dal....
Nechapu, jak si ten kram muzes nechat.
Okamzite bych to prodal, nez se to posere
A posere se to natuty. (Nechci malovat certa.... promin)
Zajimalo by me, na co jsi myslel, kdyz se v tom Croatia, nebo kde na dalnici, probudila ta oranzova hlaska??
Tesis se, az se to zase rozsviti?
Ja bych zacal od zacatku - vsechno zacina vstriknutim naftoveho rozprachu - jednoduche zmerit (tlak na valci) ..... a tak dal....
Nechapu, jak si ten kram muzes nechat.
Okamzite bych to prodal, nez se to posere
A posere se to natuty. (Nechci malovat certa.... promin)
Zajimalo by me, na co jsi myslel, kdyz se v tom Croatia, nebo kde na dalnici, probudila ta oranzova hlaska??
Tesis se, az se to zase rozsviti?
_________________
postapo.cz
postapo.cz
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1901
- Registrován: 5 roků
- Bydliště: Praha 12
- Vůz: XC60 2014 D4 AWD D5244T17
#47 JirkaŘ - Volvo XC90 (noční můra)
Jezdíš do Drašnice?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 18
- Příspěvky: 24
- Registrován: 3 roky 10 měsíců
- Bydliště: Havířov
- Vůz: Volvo XC90 D5 136kw
#48 JirkaŘ - Volvo XC90 (noční můra)
Munga: V Drašnicích jsem byl poprvé a líbilo se. V Chorvatsku celkově teprve potřetí (jinak jen Řecko autem bez cestovek od konce Balkánských válek)
hrusaq: Spotřeba u mě byla na PP tak jak jsem napsal - tedy celková za najetých cca 3000 km za dva týdny dovolené v průměru 7,8 L/100km. Nemám automat, ale 6-ti kvaltový manuál. V reálu ale bude určitě o něco vyšší.
Ykka: Po výměně motoru jsem jezdil asi měsíc a půl a DPF se vyčistilo. Naštěstí tedy bez újmy funguje dále. Fakt ale je, že se po druhé opravě turba muselo vymontovat z vozu a vyčistit strojově v Bohumíně zde: https://mroautoservis.cz/ekologicke-cisteni-dpf-filtru-ostrava/. Co se týče motoru, po mé anabázi s motorem, který žral olej jsem se rozhodl pro radikální řez - motor, který jsem bral z XC90 jsem měl se zárukou, že olej nebere - a o to mi šlo především.
Nosound89: Máš pravdu, řekl jsem si co zase to je.. ale zkusil jsem prostě po chvilce jízdy vypnout motor, minutu počkat a pak zase jet dále a nic... po dojezdu na místo ubytování v Chorvatsku jsem už žádnou hlášku neměl na palubáku, jen v paměti závad mi ukázalo, že by mohla být někde skulinka v sání... (Chyba 135 - měřič hmotnosti vzduchu nesprávný signál) Od doby, kdy jsem byl u tebe na diagnostice a našli jsme spolu vadnou elektronickou regulaci turba, mám najeto přes 5000km bez chyb.
shaman: Auto jsem koupil před dvěma lety za 160.000kč. Co se týče řešení problémů s motorem nebylo jen u mého kamaráda, ale taky u specialisty na Švédské tanky a problém nijak nevyřešil, jen mě fest zkasíroval, takže jsem se pak rozhodl pro radikální řez = jiný motor se zárukou, který se dopředu u kamaráda důkladně připravil a pak přehodil. No a mám konečně klid. Auto si nechávám, protože vím, co vše se na něm dělalo a nyní slouží jak má. XC90 je docela běžné auto a D5 motor není nic vyjímečného. Pokud se něco zase vyskytne (a vyskytne, protože je to JEN stroj), tak se to zase opraví. To je jak s jiným mým projektem, který mám se synem společně - Jaguar X-Type V6. Koupili jsme si jej na jeho 18. rok a udělání řidičského průkazu a ze stavu pojízdného šrotu postupně udělali auto, které v celé ČR nenajdeš.... a nenajdeš na prodej v tomhle stavu a kvalitě v celé Evropě. V pátek se žení a tenhle Jaguar jej poveze v čele průvodu dalších. A sloužit bude jistě dále... Na fotkách níže je tak trochu ukázáno, jak vypadal dříve a jak dnes. Sehnat díly na tohle auto je daleko horší, ne na VOLVO. Vše buď z GB, nebo přes Poláky. Některé díly jsem hledal a sháněl asi rok a půl postupně - konkrétně zadní nárazník, prahové nástavce a přední spoiler pod nárazníkem jsou dnes už téměř nesehnatelné, protože jsou z verze Spirit Edition, kterých bylo vyrobeno jen pár stovek kusů celosvětově.
hrusaq: Spotřeba u mě byla na PP tak jak jsem napsal - tedy celková za najetých cca 3000 km za dva týdny dovolené v průměru 7,8 L/100km. Nemám automat, ale 6-ti kvaltový manuál. V reálu ale bude určitě o něco vyšší.
Ykka: Po výměně motoru jsem jezdil asi měsíc a půl a DPF se vyčistilo. Naštěstí tedy bez újmy funguje dále. Fakt ale je, že se po druhé opravě turba muselo vymontovat z vozu a vyčistit strojově v Bohumíně zde: https://mroautoservis.cz/ekologicke-cisteni-dpf-filtru-ostrava/. Co se týče motoru, po mé anabázi s motorem, který žral olej jsem se rozhodl pro radikální řez - motor, který jsem bral z XC90 jsem měl se zárukou, že olej nebere - a o to mi šlo především.
Nosound89: Máš pravdu, řekl jsem si co zase to je.. ale zkusil jsem prostě po chvilce jízdy vypnout motor, minutu počkat a pak zase jet dále a nic... po dojezdu na místo ubytování v Chorvatsku jsem už žádnou hlášku neměl na palubáku, jen v paměti závad mi ukázalo, že by mohla být někde skulinka v sání... (Chyba 135 - měřič hmotnosti vzduchu nesprávný signál) Od doby, kdy jsem byl u tebe na diagnostice a našli jsme spolu vadnou elektronickou regulaci turba, mám najeto přes 5000km bez chyb.
shaman: Auto jsem koupil před dvěma lety za 160.000kč. Co se týče řešení problémů s motorem nebylo jen u mého kamaráda, ale taky u specialisty na Švédské tanky a problém nijak nevyřešil, jen mě fest zkasíroval, takže jsem se pak rozhodl pro radikální řez = jiný motor se zárukou, který se dopředu u kamaráda důkladně připravil a pak přehodil. No a mám konečně klid. Auto si nechávám, protože vím, co vše se na něm dělalo a nyní slouží jak má. XC90 je docela běžné auto a D5 motor není nic vyjímečného. Pokud se něco zase vyskytne (a vyskytne, protože je to JEN stroj), tak se to zase opraví. To je jak s jiným mým projektem, který mám se synem společně - Jaguar X-Type V6. Koupili jsme si jej na jeho 18. rok a udělání řidičského průkazu a ze stavu pojízdného šrotu postupně udělali auto, které v celé ČR nenajdeš.... a nenajdeš na prodej v tomhle stavu a kvalitě v celé Evropě. V pátek se žení a tenhle Jaguar jej poveze v čele průvodu dalších. A sloužit bude jistě dále... Na fotkách níže je tak trochu ukázáno, jak vypadal dříve a jak dnes. Sehnat díly na tohle auto je daleko horší, ne na VOLVO. Vše buď z GB, nebo přes Poláky. Některé díly jsem hledal a sháněl asi rok a půl postupně - konkrétně zadní nárazník, prahové nástavce a přední spoiler pod nárazníkem jsou dnes už téměř nesehnatelné, protože jsou z verze Spirit Edition, kterých bylo vyrobeno jen pár stovek kusů celosvětově.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 5070
- Registrován: 7 roků
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70
- Kontaktovat uživatele:
#49 JirkaŘ - Volvo XC90 (noční můra)
A přitom je to Mondeo... Promiň já musel.
Ale jinak pěkná kočka, to zase jo.
Ale jinak pěkná kočka, to zase jo.
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 4178
- Registrován: 12 roků
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
#50 JirkaŘ - Volvo XC90 (noční můra)
Děláš jako kdyby ty naše P3 nebyly
Jinak Jagry já také můžu
Jinak Jagry já také můžu
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 39 Odpovědi
- 3938 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od metju
-
- 12 Odpovědi
- 1817 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od neuman zdenek
-
- 9 Odpovědi
- 1510 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od jancho
-
- 43 Odpovědi
- 6904 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Zeb
-
- 9 Odpovědi
- 1263 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Urvanej