Warcz - V70 II 2,5T AWD AT
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 5387
- Registrován: 5 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
Warcz - V70 II 2,5T AWD AT
Tak včera před srazem jsem vyfotil V70, když je ve vůni. Počasí na focení moc nepřeje.
Na téhle fotce to vypadá, že se Polo vleze do kufru Volva
Co bylo: VW Polo 1,9 SDI (47KW)
Auto které mi vyhovovalo. Nízké provozní náklady. Nežere a nejede. Spotřeba se dala stlačit k 3,8l. Ani jsem v nejbližší době nepotřeboval měnit, ale pak jsem narazil na tohle.
Volvo V70 II (2007) AWD s automatem a 2,5l (154KW)
Tohle auto dlouho stálo a nikdo ho nechtěl. Kdo chtěl velké auto šáhl raději po Octavii 1,9TDI. Kdo chtěl 4x4, tak vzal raději nějaké SUV. Kdo potřeboval závodit tak šel do nějakého BMW. Navíc automat, pro většinu Čechů neznámá. To bude drahý, to bude žrát, to bude špatně řadit... Pro mě to bylo naopak terno a splňovalo to všechno co jsem chtěl.
Původně jsem šetřil na Dacii Duster II 1,3l AT. Ja vím úplně jiná liga auta, než kterou jsem koupil, ale klíčové pro mě bylo dostat se na chatu. Volvo všechno splnilo. Na dálnici to žere méně než Duster. Na chatu se to pomalu dostane (Jo musím jet hodně krokem, ale díky 4x4 to nehrabe) a automat jezdí pěkně. Proč automat ? Protože mi to je jedno. Jezdím s manuálem i automatem. Neřeším to. (+) body to má ale u drahé polovičky, která s řazením bojuje hlavně po Brně. Mam autíčko měsíc a zatím pořád nadšení. Poslední věc, která se mi na tom líbí, že to maskuje tělem. Vypadá to jako pomalý hinduistický pohřebák, ale jede to pěkně a umí to s motorem překvapit.
Servis při koupi (183000):
- Nový výfuk
- Nové zadní brzdy
- Oprava automatu
- Výměna všech filtru a olejů
- Oprava lišt
- Nové zimní gumy
- přední brzdy
- pravé ložisko
- LPG
- nová baterka
- Levé ložisko
- Bluetooth pro radio
- Čeština ať nemusím vozit slovník
195000
- Nové rozvody, nové vodní čerpadlo
- Nové svíčky na LPG
- Servis LPG a seřízení na dálnici.
- Couvací senzory
- Servis klimatizace
- Technicka
- Nové letní gumy
200000
- Klimaspojka
- Komplet stabilizační tyčky
- Pravé zadní ložisko
- Oprava víčka nádrže
- Oprava krytka pásu řidiče
- Seřízení LPG
- Výměna 2xH7
- Kloub řízení
205000
- Lepeni skel zpetnych zrcatek
- 5W brzdova zarovka
- Nove koberecky
- Nová krytka pásu řidiče
210000
- Výměna oleje a filtru
- USB nabíjení na zadní sedadla
- Výměna filtru plynné fáze, revize LPG
215000
- Výměna palivového filtru
- Výměna PCV trubky
- Vyleštění světlometu
220000
- Technicka
225000
- Olej a filtry
- 4x nové letní pneu Barum
- přezutí na zimní
235000
- Motorovy olej, olej v AT
- olejový, kabinový filtr.
- oprava zrcátka
- kontrola jednotky ABS
- přezutí na letní
245000
Přední pružiny
Přední tlumiče
Uložení tlumičů
Silenblok ramene
Čep svislý pravý
Čep řízení Levý
Geometrie
Výfuk poslední díl
Kroužky ABS přední
Prachovky a další drobnosti.
250000
- Olej
- Zadní kotouče a desky, seřízení ručky
- Přezutí na letní a vyvážení
- Nové svíčky
265000
- Oleje motor, AT, diferák a filtry
- zámky kapoty a lanovody
- přední kotouče a desky
- středící kroužky a přezuto na letní
Na téhle fotce to vypadá, že se Polo vleze do kufru Volva
Co bylo: VW Polo 1,9 SDI (47KW)
Auto které mi vyhovovalo. Nízké provozní náklady. Nežere a nejede. Spotřeba se dala stlačit k 3,8l. Ani jsem v nejbližší době nepotřeboval měnit, ale pak jsem narazil na tohle.
Volvo V70 II (2007) AWD s automatem a 2,5l (154KW)
Tohle auto dlouho stálo a nikdo ho nechtěl. Kdo chtěl velké auto šáhl raději po Octavii 1,9TDI. Kdo chtěl 4x4, tak vzal raději nějaké SUV. Kdo potřeboval závodit tak šel do nějakého BMW. Navíc automat, pro většinu Čechů neznámá. To bude drahý, to bude žrát, to bude špatně řadit... Pro mě to bylo naopak terno a splňovalo to všechno co jsem chtěl.
Původně jsem šetřil na Dacii Duster II 1,3l AT. Ja vím úplně jiná liga auta, než kterou jsem koupil, ale klíčové pro mě bylo dostat se na chatu. Volvo všechno splnilo. Na dálnici to žere méně než Duster. Na chatu se to pomalu dostane (Jo musím jet hodně krokem, ale díky 4x4 to nehrabe) a automat jezdí pěkně. Proč automat ? Protože mi to je jedno. Jezdím s manuálem i automatem. Neřeším to. (+) body to má ale u drahé polovičky, která s řazením bojuje hlavně po Brně. Mam autíčko měsíc a zatím pořád nadšení. Poslední věc, která se mi na tom líbí, že to maskuje tělem. Vypadá to jako pomalý hinduistický pohřebák, ale jede to pěkně a umí to s motorem překvapit.
Servis při koupi (183000):
- Nový výfuk
- Nové zadní brzdy
- Oprava automatu
- Výměna všech filtru a olejů
- Oprava lišt
- Nové zimní gumy
- přední brzdy
- pravé ložisko
- LPG
- nová baterka
- Levé ložisko
- Bluetooth pro radio
- Čeština ať nemusím vozit slovník
195000
- Nové rozvody, nové vodní čerpadlo
- Nové svíčky na LPG
- Servis LPG a seřízení na dálnici.
- Couvací senzory
- Servis klimatizace
- Technicka
- Nové letní gumy
200000
- Klimaspojka
- Komplet stabilizační tyčky
- Pravé zadní ložisko
- Oprava víčka nádrže
- Oprava krytka pásu řidiče
- Seřízení LPG
- Výměna 2xH7
- Kloub řízení
205000
- Lepeni skel zpetnych zrcatek
- 5W brzdova zarovka
- Nove koberecky
- Nová krytka pásu řidiče
210000
- Výměna oleje a filtru
- USB nabíjení na zadní sedadla
- Výměna filtru plynné fáze, revize LPG
215000
- Výměna palivového filtru
- Výměna PCV trubky
- Vyleštění světlometu
220000
- Technicka
225000
- Olej a filtry
- 4x nové letní pneu Barum
- přezutí na zimní
235000
- Motorovy olej, olej v AT
- olejový, kabinový filtr.
- oprava zrcátka
- kontrola jednotky ABS
- přezutí na letní
245000
Přední pružiny
Přední tlumiče
Uložení tlumičů
Silenblok ramene
Čep svislý pravý
Čep řízení Levý
Geometrie
Výfuk poslední díl
Kroužky ABS přední
Prachovky a další drobnosti.
250000
- Olej
- Zadní kotouče a desky, seřízení ručky
- Přezutí na letní a vyvážení
- Nové svíčky
265000
- Oleje motor, AT, diferák a filtry
- zámky kapoty a lanovody
- přední kotouče a desky
- středící kroužky a přezuto na letní
Naposledy upravil(a) Warcz dne 28 úno 2024 11:54, celkem upraveno 30 x.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvky: 2612
- Registrován: 16 roků 3 měsíce
- Bydliště: Poodří
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940
warcz - V70 II 2,5T AWD AT
Pěkný příběh, pěkná (a paradoxně méně neobvyklá) barevná kombinace. Teď už jen umývat a furt dokola umývat. Asi jediná nevýhoda bílé.
Ale protože kola dělaj auto, do 'Co mě čeká' bych přidal nějaký pěkný originál Volvo alu. Plecháče této třídě aut vůbec, ale vůbec nesluší.
/PL
Ale protože kola dělaj auto, do 'Co mě čeká' bych přidal nějaký pěkný originál Volvo alu. Plecháče této třídě aut vůbec, ale vůbec nesluší.
/PL
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvky: 3380
- Registrován: 9 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
warcz - V70 II 2,5T AWD AT
ale černé, ty budou bílé karoserii slušet víc než stříbrné, černé folie dozadu, nerez vejfuk ve 2,5 palci (s 3,0 budeš mít problém kvůli AWD - alespoň já měl)
a bude to vymazlenej krasavec a až tam dáš ten vejfuk a budeš cejtit, že to zase táhne o něco líp, tak budeš chtít 3"DP a pak....pak už budeš
v p*delnim kolotoči
a bude to vymazlenej krasavec a až tam dáš ten vejfuk a budeš cejtit, že to zase táhne o něco líp, tak budeš chtít 3"DP a pak....pak už budeš
v p*delnim kolotoči
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13442
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
warcz - V70 II 2,5T AWD AT
Černý bych nedával, vypadá to pak jako plecháče, úplně se ty kola ztrácí.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 1680
- Registrován: 11 roků 2 měsíce
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
warcz - V70 II 2,5T AWD AT
Tak aspoň strieborné Volvo puklice na ne.
-
Offline
- Příspěvky: 5387
- Registrován: 5 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
warcz - V70 II 2,5T AWD AT
Kupoval jsem to na takových kolech. Nepozná někdo jestli to jsou originály ?
Nechci aby to vypadalo sportovně. Takže mě neláká větší výfuk, přítlačné křídla, nebo nějaké super kola. Chci aby to vypadalo nudně a potom to překvapilo (Sleeper car).
Poklice asi dám, ještě nevím jaké.
Nechci aby to vypadalo sportovně. Takže mě neláká větší výfuk, přítlačné křídla, nebo nějaké super kola. Chci aby to vypadalo nudně a potom to překvapilo (Sleeper car).
Poklice asi dám, ještě nevím jaké.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvky: 3380
- Registrován: 9 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
warcz - V70 II 2,5T AWD AT
Nerad bych ti kazil iluze, ale mám stejný auto (s manuálem, který je dravější než AT) a bez úprav
z toho určitě nebude auto "které pak překvapí". V automatu je to bez předchozích úprav v podstatě
lenoch (jezdil jsem s ní asi týden jako s náhradním vozidlem)
Takže pokud chceš, aby to vypadalo nudně a pak to Ochcávce zatopilo, nějakým úpravám se nevyhneš.
Alespoň tzv. "stage 2 SW" od chlapů z D5T5.com a výfuk s lepší průchodností (ve finále budeš rád,
Volví benzínovej 5-vál má s lazeným výfukem krásný zvuk)
Černý kola mu slušet budou určitě - stačí vybrat model s 5-6 jednoduchými paprsky. kotouče budou
krásně vidět. Andrastea nebo Thor v černé by pochopitelně byl jako plecháč, v tom souhlas.
z toho určitě nebude auto "které pak překvapí". V automatu je to bez předchozích úprav v podstatě
lenoch (jezdil jsem s ní asi týden jako s náhradním vozidlem)
Takže pokud chceš, aby to vypadalo nudně a pak to Ochcávce zatopilo, nějakým úpravám se nevyhneš.
Alespoň tzv. "stage 2 SW" od chlapů z D5T5.com a výfuk s lepší průchodností (ve finále budeš rád,
Volví benzínovej 5-vál má s lazeným výfukem krásný zvuk)
Černý kola mu slušet budou určitě - stačí vybrat model s 5-6 jednoduchými paprsky. kotouče budou
krásně vidět. Andrastea nebo Thor v černé by pochopitelně byl jako plecháč, v tom souhlas.
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Příspěvky: 3005
- Registrován: 12 roků 1 měsíc
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
- Vůz: 945 98’ B230FK M90
warcz - V70 II 2,5T AWD AT
Kola sou originál.
_________________
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
-
Offline
- Příspěvky: 252
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha 7
- Vůz: V70 II 2,5T AWD automat 2006
warcz - V70 II 2,5T AWD AT
warz: Pekna kara. At dela radost. Ale je fakt, ze kola by to chtelo. Kasli na to co ti kdo rika a kup si to, co se ti bude libit. Je to tvoje auto a tvoje prachy
Ejdou Rotacak: Ne kazdej chce/ma poitrebu tunit auto. Ja mam taky to co warz a jede to vcelku slusne. Nepotrebuju si dokazovat, ze na kazdy druhy krizovatce vykostim Octavku nebo tak... Pokud bych chtel zavodit, tak pak je v ramci V70 preci lepsi nabidka nez 2,5t - T5 nebo R (oboji v manualu).
Ejdou Rotacak: Ne kazdej chce/ma poitrebu tunit auto. Ja mam taky to co warz a jede to vcelku slusne. Nepotrebuju si dokazovat, ze na kazdy druhy krizovatce vykostim Octavku nebo tak... Pokud bych chtel zavodit, tak pak je v ramci V70 preci lepsi nabidka nez 2,5t - T5 nebo R (oboji v manualu).
_________________
Nyni: Volvo V70 2,5T AWD, Automat, MY 2006
Bylo: Volvo V70 D5, Manual, MY 2002
Nyni: Volvo V70 2,5T AWD, Automat, MY 2006
Bylo: Volvo V70 D5, Manual, MY 2002
-
Offline
- Příspěvky: 504
- Registrován: 7 roků 1 měsíc
- Bydliště: Rokytnice nad Jizerou
- Vůz: S60 2.4T 02'
warcz - V70 II 2,5T AWD AT
ejdou: mám 2.4T automat, na křižovatkách teda s nikým závodit nepotřebuju, jen dvakrát jsem se nechal vyprovokovat, jednou nějakým debilem s oktou 1.9tdi a ujel jsem mu o parník a pak jednou s bmw x5 3.0d a taky jsem z toho vyšel jako vítěz
takže i bez nějakýho tunningu si myslím že to může jednou za čas někoho překvapit, pokud by se v tom někdo měl vyžívat na každých světlech tak pak by měl jít podle mě do tý T5 nebo Rka ale to asi warcz v plánu nemá
warcz: pěkná 70ka s málo vídanou barvou:)
takže i bez nějakýho tunningu si myslím že to může jednou za čas někoho překvapit, pokud by se v tom někdo měl vyžívat na každých světlech tak pak by měl jít podle mě do tý T5 nebo Rka ale to asi warcz v plánu nemá
warcz: pěkná 70ka s málo vídanou barvou:)
_________________
S60 2.4T 147 Kw AT 2002 LPG
XC70 D5 158 Kw AWD AT 2014
XC70 D4 133 Kw AWD MT 2016
Bylo:
V70 D5 136 Kw MT 2009 (100-300k km)
XC90 2.5T 154 Kw MT 2004 LPG (310-340k km)
S60 2.4T 147 Kw AT 2002 LPG
XC70 D5 158 Kw AWD AT 2014
XC70 D4 133 Kw AWD MT 2016
Bylo:
V70 D5 136 Kw MT 2009 (100-300k km)
XC90 2.5T 154 Kw MT 2004 LPG (310-340k km)
-
Offline
- Příspěvky: 3380
- Registrován: 9 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
warcz - V70 II 2,5T AWD AT
No má to nějakejch 1700kg, automat na P2 nemá 2x sportovní charakter. Tady nejde o nějaký dokazování si něčeho na světlech,
tam ti stejně ujede každej druhej sportovní hot hatch - jde o pružný zrychlení na dálnici.
Reagoval jsem na "chci aby auto vypadalo nudně a pak překvapilo (sleeper car)"
Pokud to auto má být tzv. "sleeper car", tak je na tom moře úprav. Nepíšu to nijak hanlivě - auto se mi moc líbí, napsal jsem to
už v prvním příspěvku.
tam ti stejně ujede každej druhej sportovní hot hatch - jde o pružný zrychlení na dálnici.
Reagoval jsem na "chci aby auto vypadalo nudně a pak překvapilo (sleeper car)"
Pokud to auto má být tzv. "sleeper car", tak je na tom moře úprav. Nepíšu to nijak hanlivě - auto se mi moc líbí, napsal jsem to
už v prvním příspěvku.
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Příspěvky: 5387
- Registrován: 5 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
warcz - V70 II 2,5T AWD AT
Ok zkusím trochu přiblížit v jaké cenové kategorii jsme. Cena auta + Opravy + LPG + všechny další náklady by měli být do 200 000. Ročně bych do toho nechtěl dávat více jak 25 000. Jedině tak to bude dávat ekonomický smysl a nebude to pokladnička Roční nájezd mám 17 000km tak 70-80% dálnice.
Automat podle mě řadí pěkně a rozjezd je opravu pěkný a svižný. Na dálnici se to chová divně (Nejdříve vystřelí otáčky a potom teprve auto začne jet). Já už jsem se s tím trochu naučil a pokud chci jet svižněji a nechci tenhle efekt, raději si tam střelím manuál a přidám.
Kickdown jsem zkusil jednou a docela jsem se vylekal.
Interier je v pěkném stavu:
Automat podle mě řadí pěkně a rozjezd je opravu pěkný a svižný. Na dálnici se to chová divně (Nejdříve vystřelí otáčky a potom teprve auto začne jet). Já už jsem se s tím trochu naučil a pokud chci jet svižněji a nechci tenhle efekt, raději si tam střelím manuál a přidám.
Kickdown jsem zkusil jednou a docela jsem se vylekal.
Interier je v pěkném stavu:
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13442
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
warcz - V70 II 2,5T AWD AT
S tou elektrárnou by to chtělo něco udělat. Takhle to je jak v Temelíně.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 5387
- Registrován: 5 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
warcz - V70 II 2,5T AWD AT
Ne jak Souhlasím hrozná dráťárna. V plánu je:
- Asi dodělat Bluetooth pro rádio, takže budu muset rozdělat středovou konzoli
- Udělat v tom kastlíku 12V zásuvku, nebo 5V USB, kam hodím nabíječku pro mobil, takže nemusím kabelovat kabel pro bezdrátovou nabíječku. Druhou možností je dát USB přímo za rádio a potom vytáhnout jenom kabel.
- Udělat napájení kamery z osvětlení.
Mimo jiné držák na mobil super. Člověk vůbec nedrátuje. Položím a jedu.
- Asi dodělat Bluetooth pro rádio, takže budu muset rozdělat středovou konzoli
- Udělat v tom kastlíku 12V zásuvku, nebo 5V USB, kam hodím nabíječku pro mobil, takže nemusím kabelovat kabel pro bezdrátovou nabíječku. Druhou možností je dát USB přímo za rádio a potom vytáhnout jenom kabel.
- Udělat napájení kamery z osvětlení.
Mimo jiné držák na mobil super. Člověk vůbec nedrátuje. Položím a jedu.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvky: 252
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha 7
- Vůz: V70 II 2,5T AWD automat 2006
warcz - V70 II 2,5T AWD AT
Tenhle volant jsem u MY2007 ještě neviděl...
Jinak u těch drátů by se hodilo nějaký lepší řešení
Jinak u těch drátů by se hodilo nějaký lepší řešení
_________________
Nyni: Volvo V70 2,5T AWD, Automat, MY 2006
Bylo: Volvo V70 D5, Manual, MY 2002
Nyni: Volvo V70 2,5T AWD, Automat, MY 2006
Bylo: Volvo V70 D5, Manual, MY 2002
-
Offline
- Příspěvky: 5387
- Registrován: 5 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
warcz - V70 II 2,5T AWD AT
Jj volant neni puvodni
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvky: 252
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha 7
- Vůz: V70 II 2,5T AWD automat 2006
warcz - V70 II 2,5T AWD AT
Bylo to trefeny nebo jiný důvod? Já ho měl na MY2002. Jo a pekny cislo na tachometru-tech 183k km vypada fajn...
Jinak s těmi otáčkami a zrychlením to mám taky. Trochu divný pocit, co?
Jinak s těmi otáčkami a zrychlením to mám taky. Trochu divný pocit, co?
Naposledy upravil(a) paconni dne 26 říj 2018 18:27, celkem upraveno 1 x.
_________________
Nyni: Volvo V70 2,5T AWD, Automat, MY 2006
Bylo: Volvo V70 D5, Manual, MY 2002
Nyni: Volvo V70 2,5T AWD, Automat, MY 2006
Bylo: Volvo V70 D5, Manual, MY 2002
-
Offline
- Příspěvky: 252
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha 7
- Vůz: V70 II 2,5T AWD automat 2006
warcz - V70 II 2,5T AWD AT
Ejdou: jasný. Však je to jen o osobních preferencích. Ja chci mít auto 100% v pořádku. Tuning jsem dělal kdysi na Calibre. Tam mě to davalo smysl. Dokud jsem nezjistil ze hnije jak prase. Pak šla do světa.
_________________
Nyni: Volvo V70 2,5T AWD, Automat, MY 2006
Bylo: Volvo V70 D5, Manual, MY 2002
Nyni: Volvo V70 2,5T AWD, Automat, MY 2006
Bylo: Volvo V70 D5, Manual, MY 2002
-
Offline
- Příspěvky: 5387
- Registrován: 5 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
warcz - V70 II 2,5T AWD AT
No číslo na tachometru je asi reálné. Jenže to není žádná výhra. Udělalo to 160 000 za cca 4 roky a potom to spíše nejezdilo. Mě toho auta je hrozně líto. Poslední majitele znám osobně a prostě to auto nepoužívali, pak se ho snažili prodat a pak ho dali na rok do bazaru kde stálo. Co je třeba úplně na naštvání, že nové brzdy se dělali po koupi znovu Má to novej přední a zadní nárazník, takže to asi někde bouralo, ale vnitřek vypadá v pohodě. Nikde to netáhne. Na začátku to vydávalo hrozný zvuky na nerovnostech, ale byla to jenom uvolněná rezerva v kufru
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvky: 5387
- Registrován: 5 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
warcz - V70 II 2,5T AWD AT
Dneska ráno se mu moc nechtělo. Start bez plynu a trochu kuckal. Snad to není rýmečka
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13442
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
warcz - V70 II 2,5T AWD AT
Řekl bych, že to chytlo normálně.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 5387
- Registrován: 5 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
warcz - V70 II 2,5T AWD AT
Včera cesta na chatu. 5 lidi a plný kufr. Už to mělo na některých místech problémy, ale pomalu to projelo. Dneska ráno lístek od lesáka. Ještě jsem nestihl vyřídit povolení na vjezd k chatě :-/
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvky: 5387
- Registrován: 5 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
warcz - V70 II 2,5T AWD AT
Dneska snad poslední série oprav:
- Nová baterka 70Ah
- Nové ložisko
- Dodělána zásuvka v kufru na nabíjení koloběžek a kempování
- Nová baterka 70Ah
- Nové ložisko
- Dodělána zásuvka v kufru na nabíjení koloběžek a kempování
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvky: 5387
- Registrován: 5 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
warcz - V70 II 2,5T AWD AT
Děkuju moc Ejdou Rotacak za kola. Už se těším na léto až to hodím na Volvo.
Fotka jedna noční pro ilustraci jaká to bude raketa: https://www.screencast.com/t/vXJgeT4rpV3M?fbclid=IwAR1eAaQjb_6qTLorXgvP5uf0KhIy8hcNWxqMG446YIAibdDsxXt_gSavUCQ
Fotka jedna noční pro ilustraci jaká to bude raketa: https://www.screencast.com/t/vXJgeT4rpV3M?fbclid=IwAR1eAaQjb_6qTLorXgvP5uf0KhIy8hcNWxqMG446YIAibdDsxXt_gSavUCQ
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvky: 3380
- Registrován: 9 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
warcz - V70 II 2,5T AWD AT
Není zač. Myslím, že na autě budou moc pěkné byl bych si je býval nechal, kdybych neměnil brzdy. Osobně se mi ty kola doteď líbí víc než ty, co
tam mám teď. Nezvykl sem si na ně a asi si na ně ani nezvyknu.
tam mám teď. Nezvykl sem si na ně a asi si na ně ani nezvyknu.
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot]