![Obrázek](https://content.screencast.com/users/warczech2/folders/Jing/media/5d611fb9-a76e-4f00-af3f-9917e853ed20/2018-10-26_0743.png)
![Obrázek](https://content.screencast.com/users/warczech2/folders/Jing/media/94d2d363-9cf5-4406-baa2-70348634e0be/2018-10-26_0729.png)
Na téhle fotce to vypadá, že se Polo vleze do kufru Volva
![Smile :-)](./images/smilies/smile.gif)
Co bylo: VW Polo 1,9 SDI (47KW)
Auto které mi vyhovovalo. Nízké provozní náklady. Nežere a nejede. Spotřeba se dala stlačit k 3,8l. Ani jsem v nejbližší době nepotřeboval měnit, ale pak jsem narazil na tohle.
Volvo V70 II (2007) AWD s automatem a 2,5l (154KW)
Tohle auto dlouho stálo a nikdo ho nechtěl. Kdo chtěl velké auto šáhl raději po Octavii 1,9TDI. Kdo chtěl 4x4, tak vzal raději nějaké SUV. Kdo potřeboval závodit tak šel do nějakého BMW. Navíc automat, pro většinu Čechů neznámá. To bude drahý, to bude žrát, to bude špatně řadit... Pro mě to bylo naopak terno a splňovalo to všechno co jsem chtěl.
Původně jsem šetřil na Dacii Duster II 1,3l AT. Ja vím úplně jiná liga auta, než kterou jsem koupil, ale klíčové pro mě bylo dostat se na chatu. Volvo všechno splnilo. Na dálnici to žere méně než Duster. Na chatu se to pomalu dostane (Jo musím jet hodně krokem, ale díky 4x4 to nehrabe) a automat jezdí pěkně. Proč automat ? Protože mi to je jedno. Jezdím s manuálem i automatem. Neřeším to. (+) body to má ale u drahé polovičky, která s řazením bojuje hlavně po Brně. Mam autíčko měsíc a zatím pořád nadšení. Poslední věc, která se mi na tom líbí, že to maskuje tělem. Vypadá to jako pomalý hinduistický pohřebák, ale jede to pěkně a umí to s motorem překvapit.
Servis při koupi (183000):
- Nový výfuk
- Nové zadní brzdy
- Oprava automatu
- Výměna všech filtru a olejů
- Oprava lišt
- Nové zimní gumy
- přední brzdy
- pravé ložisko
- LPG
- nová baterka
- Levé ložisko
- Bluetooth pro radio
- Čeština ať nemusím vozit slovník
195000
- Nové rozvody, nové vodní čerpadlo
- Nové svíčky na LPG
- Servis LPG a seřízení na dálnici.
- Couvací senzory
- Servis klimatizace
- Technicka
- Nové letní gumy
200000
- Klimaspojka
- Komplet stabilizační tyčky
- Pravé zadní ložisko
- Oprava víčka nádrže
- Oprava krytka pásu řidiče
- Seřízení LPG
- Výměna 2xH7
- Kloub řízení
205000
- Lepeni skel zpetnych zrcatek
- 5W brzdova zarovka
- Nove koberecky
- Nová krytka pásu řidiče
210000
- Výměna oleje a filtru
- USB nabíjení na zadní sedadla
- Výměna filtru plynné fáze, revize LPG
215000
- Výměna palivového filtru
- Výměna PCV trubky
- Vyleštění světlometu
220000
- Technicka
225000
- Olej a filtry
- 4x nové letní pneu Barum
- přezutí na zimní
235000
- Motorovy olej, olej v AT
- olejový, kabinový filtr.
- oprava zrcátka
- kontrola jednotky ABS
- přezutí na letní
245000
Přední pružiny
Přední tlumiče
Uložení tlumičů
Silenblok ramene
Čep svislý pravý
Čep řízení Levý
Geometrie
Výfuk poslední díl
Kroužky ABS přední
Prachovky a další drobnosti.
250000
- Olej
- Zadní kotouče a desky, seřízení ručky
- Přezutí na letní a vyvážení
- Nové svíčky
265000
- Oleje motor, AT, diferák a filtry
- zámky kapoty a lanovody
- přední kotouče a desky
- středící kroužky a přezuto na letní
![Smile :)](./images/smilies/smile.gif)