Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, S/V/XC90 II
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9857
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, S/V/XC90 II
Má to kola z P2, takže větší středová díra + středící kroužky. To jen takový malý poznatek.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvky: 5184
- Registrován: 7 roků 7 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, S/V/XC90 II
Nelze u tohoto roku koupit. To lze az od MY2010, kdy logo je lehce vetší.
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5056
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, S/V/XC90 II
Logo do znaku airbagu jde moc pěkné koupit na alíku.
-
Offline
- Příspěvky: 3
- Registrován: 2 roky 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S70 2.5 20V
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, S/V/XC90 II
Ahoj
Poohlížím se po novém autě a došel jsem k závěru, že by mi asi nejlépe vyhovovala XC70. Primárně bych se vás chtěl zeptat na váš názor na následující dvě auta.
Docela bych chtěl diesel s PowerShift automatem, ale ani u jednoho z nich vlastně nepoznám, jestli mají PowerShift nebo Geartronic. Předpokládám, že to druhé má PowerShift převodovku, ale to první asi ne?
Je mezi nimi velký rozdíl v nájezdu, stáří a hlavně i ceně (to první bych si mohl vzít bez DPH, takže cca 200k rozdíl).
Chtěl bych radši novější auto, protože si ho plánuji nechat delší dobu, ale zase nájezd nemám velký (řekněme 10k ročně), denně do práce nedojíždím. Měl jsem v plánu spíše vzít to novější, moc se mi líbí, byl by to takový můj splněný sen, ale ten cenový rozdíl je dost velký a i to starší by bylo super. Proto jsem začal přemýšlet nad tím, že bych nakonec šel možná i do toho staršího, resp. dnes jsem na něj narazil a řekl si, že bych se na něj možná měl zajet podívat. Nájezd mne neděsí, ale z principu by prostě mělo být v horším technickém stavu. Také beru jako super to nezávislé topení.
1. https://www.volvista.cz/ojety-vuz/volvo-xc70-d5-awd-summum-aut-07309217
Hlavní výhody:
2. https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/xc70/152624909
Hlavní výhody:
Poohlížím se po novém autě a došel jsem k závěru, že by mi asi nejlépe vyhovovala XC70. Primárně bych se vás chtěl zeptat na váš názor na následující dvě auta.
Docela bych chtěl diesel s PowerShift automatem, ale ani u jednoho z nich vlastně nepoznám, jestli mají PowerShift nebo Geartronic. Předpokládám, že to druhé má PowerShift převodovku, ale to první asi ne?
Je mezi nimi velký rozdíl v nájezdu, stáří a hlavně i ceně (to první bych si mohl vzít bez DPH, takže cca 200k rozdíl).
Chtěl bych radši novější auto, protože si ho plánuji nechat delší dobu, ale zase nájezd nemám velký (řekněme 10k ročně), denně do práce nedojíždím. Měl jsem v plánu spíše vzít to novější, moc se mi líbí, byl by to takový můj splněný sen, ale ten cenový rozdíl je dost velký a i to starší by bylo super. Proto jsem začal přemýšlet nad tím, že bych nakonec šel možná i do toho staršího, resp. dnes jsem na něj narazil a řekl si, že bych se na něj možná měl zajet podívat. Nájezd mne neděsí, ale z principu by prostě mělo být v horším technickém stavu. Také beru jako super to nezávislé topení.
1. https://www.volvista.cz/ojety-vuz/volvo-xc70-d5-awd-summum-aut-07309217
Hlavní výhody:
- Cena
- Nezávislé topení
2. https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/xc70/152624909
Hlavní výhody:
- Menší nájezd, je novější, tedy lepší technický stav (předpokládám)
- Modernější interiér a exteriér
- Tažné zařízení (nepotřebuji ho, ale určitě by se mohlo hodit)
- Adaptivní tempomat (ne moc důležité)
-
Offline
- Příspěvky: 380
- Registrován: 5 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60 MY11 T6 AWD
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, S/V/XC90 II
Vítej na fóru.
Ani jedno z uváděných aut naštěstí PowerShit nemá, pokud se nepletu, tak se dával pouze k Fordím benzínovým čtyřhrnkům. Každopádně se téhle převodovce vyhni .
Co se týče uvedených aut, osobně bych šel do novějšího se Sensus infotainmentem, jo a taky proto, že u aut s takovýmhle nájezdem musíš počítat s cca půlkou kupní ceny na ponákupní servis(nedávná osobní zkušenost). Jinak to první vyhřívané sklo nemá, ty se dávaly snad až od faceliftu.
Ani jedno z uváděných aut naštěstí PowerShit nemá, pokud se nepletu, tak se dával pouze k Fordím benzínovým čtyřhrnkům. Každopádně se téhle převodovce vyhni .
Co se týče uvedených aut, osobně bych šel do novějšího se Sensus infotainmentem, jo a taky proto, že u aut s takovýmhle nájezdem musíš počítat s cca půlkou kupní ceny na ponákupní servis(nedávná osobní zkušenost). Jinak to první vyhřívané sklo nemá, ty se dávaly snad až od faceliftu.
_________________
Je: S60 T6 AWD MY2011 Polestar Engineered Optimisation - Na prodej
Bylo: S60 T5 MY2004
Je: S60 T6 AWD MY2011 Polestar Engineered Optimisation - Na prodej
Bylo: S60 T5 MY2004
-
Offline
- Příspěvky: 5184
- Registrován: 7 roků 7 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, S/V/XC90 II
Nezavisle topeni neni vubec problem dodelat. Bavime se o dostavbe jako z vyroby. Jen bacha, ofiko v autorizaku to nejde.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12094
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, S/V/XC90 II
Jen nabídnu pohled z jinýho úhlu. Těmi popisky bych se moc neřídil, protože většina jich je špatně, respektive to tam klikaji jak je napadne. S tak malým ročním nájezdem bych šel do levnějšího auta, protože přepočtený náklady na kilometr ve ztrátě ceny auta budou enormní. Navíc pokud by jsi volil auto na hraně rozpočtu a auto bude potřebovat nějakej servis, tak ti na to nezůstane komfortní rezerva.
Ty auta jsou cenově od sebe tak daleko, že bych skoro řekl, že rozhodnout si to musíš sám dle hloubky kapsy / chuti se vysypat do auta / schopnýho účetního. Navíc určitě v tomhle rozmezí bude existovat spousta jiných volvozidel, nemusíš nutně hledat pouze v čr.
Dobrou ruku přeju.
Ty auta jsou cenově od sebe tak daleko, že bych skoro řekl, že rozhodnout si to musíš sám dle hloubky kapsy / chuti se vysypat do auta / schopnýho účetního. Navíc určitě v tomhle rozmezí bude existovat spousta jiných volvozidel, nemusíš nutně hledat pouze v čr.
Dobrou ruku přeju.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 422
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Třeboň
- Vůz: Audi A6 Allroad V6 3,0 BiTdi
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, S/V/XC90 II
To druhé je moc hezké ale je tam několik ale:
- ani jedno auto nemá kryt zavazadlového prostoru (na fotografiích)
- to novější má buď AWD (4x4) a 6st. automat nebo 7st automat a FWD (2 x 4), jedna z informací je mylná
- pokud má 7 st. automat a FWD, tak je to čtyřválec VEA
Určitě to tu někdo rozluští podle VIN
- ani jedno auto nemá kryt zavazadlového prostoru (na fotografiích)
- to novější má buď AWD (4x4) a 6st. automat nebo 7st automat a FWD (2 x 4), jedna z informací je mylná
- pokud má 7 st. automat a FWD, tak je to čtyřválec VEA
Určitě to tu někdo rozluští podle VIN
_________________
Audi A6 Allroad 3,0 V6 BiTdi
Bylo: Volvo XC70 D5 Edition 2007 AWD Man, Volvo XC70 Summum 2012 AWD AT
Audi A6 Allroad 3,0 V6 BiTdi
Bylo: Volvo XC70 D5 Edition 2007 AWD Man, Volvo XC70 Summum 2012 AWD AT
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9857
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, S/V/XC90 II
Ahoj a vítej.Lubos857 píše: ↑26 říj 2021 16:10 Ahoj
Poohlížím se po novém autě a došel jsem k závěru, že by mi asi nejlépe vyhovovala XC70. Primárně bych se vás chtěl zeptat na váš názor na následující dvě auta.
Docela bych chtěl diesel s PowerShift automatem, ale ani u jednoho z nich vlastně nepoznám, jestli mají PowerShift nebo Geartronic. Předpokládám, že to druhé má PowerShift převodovku, ale to první asi ne?
Jak jsi přišel na ten Powershift?
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13193
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, S/V/XC90 II
Ta novější má motor D5244T12Macek2 píše: ↑26 říj 2021 19:56 To druhé je moc hezké ale je tam několik ale:
- ani jedno auto nemá kryt zavazadlového prostoru (na fotografiích)
- to novější má buď AWD (4x4) a 6st. automat nebo 7st automat a FWD (2 x 4), jedna z informací je mylná
- pokud má 7 st. automat a FWD, tak je to čtyřválec VEA
Určitě to tu někdo rozluští podle VIN
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 3
- Registrován: 2 roky 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S70 2.5 20V
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, S/V/XC90 II
Díky moc za reakce!
Powershift bylo asi špatné pochopení nějakého článku, kde jsem četl něco o tom, že by se mělo lépe chovat a mít nižší spotřebu, což dost dobře bude možná pravda, ale spolehlivost "klasiky" bude asi někde jinde. Už je mi to spíše asi jedno, resp. jak si o tom čtu, ten Aisin všichni chválí, tak jsem to prostě neměl moc načtené (nikdy jsem s Volvo automatem nejel, mám manuál) a nepřebral si to úplně dobře.
Nezávislé topení dodělat jde, vím, ale vzhledem k tomu, že ho vlastně nepotřebuji, stojí to asi nepřiměřeně moc na to, abych ho tam dodělával. Ale jeden nikdy neví.
To novější má podle VIN 2.4D. Také jsem právě neviděl nikde, že by se k nim dávaly 7st převodovky, tak jsem předpokládal, že ta převodovka je špatně napsaná. Celkově se těm popiskům asi moc věřit nedá, to je pravda. Jsem na tyto věci pečlivější, tak jim dávám asi fakt moc velkou váhu. To je dobrá poznámka, nevěřit moc tomu, co se v těch inzerátech píše
S tím rozpočtem / nájezdem je to pravda. Na můj nájezd jsem také spíše původně koukal po levnějších autech, protože pak nevychází moc dobře poměr najetých kilometrů na cenu (kvůli amortizaci hlavně) a také mi to přijde trochu zbytečné. Ale pak mne nějak zaujala XC70 a došel jsem k závěru, že bych si možná jednou mohl dovolit nebýt tak racionální a udělat si prostě fakt velkou radost a jít do novějšího auta.
Jinak finance problém nejsou, je to jen a pouze o tom, kolik jsem ochotný "investovat". Rozhodně souhlasím s finanční rezervou na případné opravy, ale i hlavně na jiné věci, takže pokud bych měl v aktuální životní situaci celkově třeba 500k, tak bych šel do auta max 100 - 200k, více určitě ne.
Moje hlavní představy jsou, aby to bylo fajn na převoz kola (jasně, dá se dát na střechu a podobně, ale bylo by fajn ho mít možnost pohodlně hodit dovnitř), cestu na hory, občas třeba přespání uvnitř. Nemám rád SUV, takže bych chtěl klasický kombík a kombinace kombi + 4x4 + zvýšený podvozek se mi líbí. Nevím jak co všechno bude, ale pokud všechno půjde dobře, za 2 - 3 roky bych byl rád, kdyby byla i nějaká rodinka, tak jako bonus také beru bezpečnost a schopnost v pohodě zvládnout nějakou tu autosedačku a příslušenství. Ale to je spíše potenciál do budoucna, nic aktuálního, co potřebuji brát v potaz.
Přiznám se, že mi to také úplně moc racionálně smysl nedává, ale mě se XC70 fakt dost líbí (kombinace pohodlí, praktičnosti, funkčnosti, nenápadnosti, značka je mi sympatická, ...), tak o ní dost přemýšlím.
Jestli máte nějaké tipy, moc rád si je vyslechnu.
Powershift bylo asi špatné pochopení nějakého článku, kde jsem četl něco o tom, že by se mělo lépe chovat a mít nižší spotřebu, což dost dobře bude možná pravda, ale spolehlivost "klasiky" bude asi někde jinde. Už je mi to spíše asi jedno, resp. jak si o tom čtu, ten Aisin všichni chválí, tak jsem to prostě neměl moc načtené (nikdy jsem s Volvo automatem nejel, mám manuál) a nepřebral si to úplně dobře.
Nezávislé topení dodělat jde, vím, ale vzhledem k tomu, že ho vlastně nepotřebuji, stojí to asi nepřiměřeně moc na to, abych ho tam dodělával. Ale jeden nikdy neví.
To novější má podle VIN 2.4D. Také jsem právě neviděl nikde, že by se k nim dávaly 7st převodovky, tak jsem předpokládal, že ta převodovka je špatně napsaná. Celkově se těm popiskům asi moc věřit nedá, to je pravda. Jsem na tyto věci pečlivější, tak jim dávám asi fakt moc velkou váhu. To je dobrá poznámka, nevěřit moc tomu, co se v těch inzerátech píše
S tím rozpočtem / nájezdem je to pravda. Na můj nájezd jsem také spíše původně koukal po levnějších autech, protože pak nevychází moc dobře poměr najetých kilometrů na cenu (kvůli amortizaci hlavně) a také mi to přijde trochu zbytečné. Ale pak mne nějak zaujala XC70 a došel jsem k závěru, že bych si možná jednou mohl dovolit nebýt tak racionální a udělat si prostě fakt velkou radost a jít do novějšího auta.
Jinak finance problém nejsou, je to jen a pouze o tom, kolik jsem ochotný "investovat". Rozhodně souhlasím s finanční rezervou na případné opravy, ale i hlavně na jiné věci, takže pokud bych měl v aktuální životní situaci celkově třeba 500k, tak bych šel do auta max 100 - 200k, více určitě ne.
Moje hlavní představy jsou, aby to bylo fajn na převoz kola (jasně, dá se dát na střechu a podobně, ale bylo by fajn ho mít možnost pohodlně hodit dovnitř), cestu na hory, občas třeba přespání uvnitř. Nemám rád SUV, takže bych chtěl klasický kombík a kombinace kombi + 4x4 + zvýšený podvozek se mi líbí. Nevím jak co všechno bude, ale pokud všechno půjde dobře, za 2 - 3 roky bych byl rád, kdyby byla i nějaká rodinka, tak jako bonus také beru bezpečnost a schopnost v pohodě zvládnout nějakou tu autosedačku a příslušenství. Ale to je spíše potenciál do budoucna, nic aktuálního, co potřebuji brát v potaz.
Přiznám se, že mi to také úplně moc racionálně smysl nedává, ale mě se XC70 fakt dost líbí (kombinace pohodlí, praktičnosti, funkčnosti, nenápadnosti, značka je mi sympatická, ...), tak o ní dost přemýšlím.
Jestli máte nějaké tipy, moc rád si je vyslechnu.
-
Offline
- Příspěvky: 5277
- Registrován: 5 roků 8 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, S/V/XC90 II
Mohl byt 8 kvalt TG-81SC který se montoval 2014–2016 do Volvo XC70
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9857
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, S/V/XC90 II
Teď už to dává nějaký smysl...
Jestli úplně nutně nelpíš na ceně, hledal bych auto s co nejmenším nájezdem a ideálně po faceliftu tzn. 2014+. Když už si můžeš relativně vybírat (ačkoliv není moc z čeho), počkal bych si na to auto s bufíkem. U P3 nebyl bufík tak běžný jako u P2, ale třeba jeden kolega tady má facelift a bufík nastavený pouze v režimu příhřevu, takže na palubáku nemáš žádnou volbu a musí se to pak dohrávat. Takže bych se u toho konkrétního auta ještě ohnul a za předním pravém kole bych hledal výfuk.
Jak bylo zmíněno, popiskům moc nevěřit, bazarníci moc nevědí.
XC70 je pro aktivního člověka s výhledem rodiny asi ideální auto - praktický a bezpečný vůz. Předpoklad spolehlivosti tu je s ohledem na kvalitu péče a o tom se tady dočteš hodně. Rozhodně bych si na obhlídku vozu vzal někoho zkušeného, protože ani Průhonice očividně moc nevědí, co prodávají podle těch popisek...
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvky: 5959
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, S/V/XC90 II
A hlavne mame tu primo zkusenosti, ze Pruhonice uplne vse o stavu auta taky neprozradi a kdyz pak zavadu objevis, vstricnost, kterou meli pri prodeji, se najednou vytrati.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9857
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, S/V/XC90 II
njn....jsou to vlastně jen dobře oblečení bazarníci
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvky: 435
- Registrován: 9 roků 9 měsíců
- Bydliště: SK - BA
- Vůz: Volvo XC60 D4 AT Summum-E MY2015
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, S/V/XC90 II
ak správne viem, tak Volvo má dva typy(powershift vynechávam) automatov od Aisin. 6-stupeň TF80-SC a 8-stupeň TG-81 SC.
U XC70 alebo prvej gen. XC60 platí:
ak je to 4x4, vždy to je 5 valec a 6 stupeň( diesel)
ak to je predokolka, môže to byť 4 valec VEA a s tým sa spája len 8 stupeň (diesel)
Žiadny 7 stupeň u Volva nie je.
Osobne viem porovnať správanie 6 stupňovej a 8 stupňovej prevodovky. Pre mňa 8 stupeň až moc podtáča motor, viem emisie. Dá sa to aspoň trochu zlepšiť prepnutím prevodovky do režimu S.
-
Offline
- Příspěvky: 422
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Třeboň
- Vůz: Audi A6 Allroad V6 3,0 BiTdi
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, S/V/XC90 II
Omlouvám se o jeden stupeň jsem se spletl , v každém případě informace v inzerátu byla chybná.
_________________
Audi A6 Allroad 3,0 V6 BiTdi
Bylo: Volvo XC70 D5 Edition 2007 AWD Man, Volvo XC70 Summum 2012 AWD AT
Audi A6 Allroad 3,0 V6 BiTdi
Bylo: Volvo XC70 D5 Edition 2007 AWD Man, Volvo XC70 Summum 2012 AWD AT
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9857
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, S/V/XC90 II
Což je velice smutné, když inzeruje ofiko Volvo dealer.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvky: 41
- Registrován: 3 roky 9 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC70 ocean race
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, S/V/XC90 II
V areálu kde dělám skladuje Volvo Průhonice auta, zkusím se po nich mrknout
_________________
XC70 P3 Ocean race
XC70 P3 Ocean race
-
Offline
- Příspěvky: 32
- Registrován: 12 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: Volvo V70
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, S/V/XC90 II
Sháním pro paní XC 60-ku, nezná někdo/nemá názor na tento kus?
Díky
https://auto.bazos.cz/inzerat/143614059/volvo-xc-60-d5-automat-4x4.php
Díky
https://auto.bazos.cz/inzerat/143614059/volvo-xc-60-d5-automat-4x4.php
_________________
Saab 9 - 3 Hirsch[/b]
Toyota Camry 2.5 Hybrid, Executive
Saab 9 - 3 Hirsch[/b]
Toyota Camry 2.5 Hybrid, Executive
-
Offline
- Příspěvky: 60
- Registrován: 5 roků 2 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: XC70 MY2012 2,4D 158kw
- Bydliště: Brno
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, S/V/XC90 II
Mě fascinuje, když do inzerátu (asi schválně) nedávají foto středové konzole, kde je pak vidět velká část výbavy...
-
Offline
- Příspěvky: 14
- Registrován: 6 roků 10 měsíců
- Bydliště: Nížkovice
- Vůz: V70 III T6 AWD 12', 224 kW
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, S/V/XC90 II
Ahoj. Byl se někdo podívat na tohle? Zaujalo mě, ale z Brna je to trochu z ruky.
https://autoprosek.cz/auto/2175-volvo-xc70-3-0-t6-awd-224kw-summum
https://autoprosek.cz/auto/2175-volvo-xc70-3-0-t6-awd-224kw-summum
-
Offline
- Příspěvky: 19
- Registrován: 8 roků 8 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: V70II, 2,4i,125kw, VW T4, 2,5tdi,75kw
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, S/V/XC90 II
Zdravím všechny Volvisty a nadšence značky VOLVO.
Jsem spokojený uživatel V70 II, 125kw, 2,4i 2005 a nic na tom nechci měnit, vlastně chci napravit svou chybu, kterou jsem udělal při výběru. Chybí mi tam automat a AWD. Takže jsem se rozhodl rozšířit vozový park ještě o jedno VOLVO.
A to konktrétně XC70 2014-2017, D5 (tu bych raději) neboD4, automat (Geartronic), nezávislé topení,AWD, výbava Summum (inscription), odpočet DPH ( není podmínkou,ale potěší bude na firmu), cenově bych se chtělpohybovat okolo 500tis. Nechci tady dál plevelit toto vlákno, jako na co si dát pozor a na co se zaměřit, kolik to bude stát ( je tady toho napsáno myslím dost), vůbec autům nerozumím, takže by mne nachytal i podprůměrný bazarník... Když půjdu auto koupit, tak stejně budu trvat na tom, aby to zkouknul nezávislý odborník (kterého já si domluvím a zaplatím), jestli s tím dotyčný prodejce bude mít problém, tím je vyřešeno-nazdar!
Něco se tady u nás nabízí na netu, bedlivě sleduji a vybárám.
O co bych vás rád požádal, tu komunitu z řad odborníků a nadšenců zn.VOLVO, občas když na něco narazím o případné komentáře,informace,postřehy o daném autě nebo o prodávajicím ( špatné / dobré zkušenosti), nebo jestli by jste sami nevěděli o nějaklém podobném autě...
Tady hážu nějaké odkazy co jsou blízko mému ideálu:
https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/xc70/155877301 - je to už bohužel cenově jinde a ještě není odpočet, ale jinak bych měl chuť, to jo..
https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/xc70/155131082 - zatím můj favorit, kdyby to byla D5 tak pro ni jedu...
https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/xc70/152624909 - bez topení a už jste ji tady myslím probírali...
https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/xc70/154734254 - bez topení, ale nejvíc se mi líbí ten původ první maj.,serviska, vše doloženo
https://www.volvista.cz/ojety-vuz/volvo-xc70-d5-awd-summum-aut-06548257 - mít tam odpočet daně, tak bych taky se nechal přemluvit, ale 700K už je mou hranicí bohužel...
Děkuji za případné postřehy a připomínky
Volvu Zdar
Martin
Jsem spokojený uživatel V70 II, 125kw, 2,4i 2005 a nic na tom nechci měnit, vlastně chci napravit svou chybu, kterou jsem udělal při výběru. Chybí mi tam automat a AWD. Takže jsem se rozhodl rozšířit vozový park ještě o jedno VOLVO.
A to konktrétně XC70 2014-2017, D5 (tu bych raději) neboD4, automat (Geartronic), nezávislé topení,AWD, výbava Summum (inscription), odpočet DPH ( není podmínkou,ale potěší bude na firmu), cenově bych se chtělpohybovat okolo 500tis. Nechci tady dál plevelit toto vlákno, jako na co si dát pozor a na co se zaměřit, kolik to bude stát ( je tady toho napsáno myslím dost), vůbec autům nerozumím, takže by mne nachytal i podprůměrný bazarník... Když půjdu auto koupit, tak stejně budu trvat na tom, aby to zkouknul nezávislý odborník (kterého já si domluvím a zaplatím), jestli s tím dotyčný prodejce bude mít problém, tím je vyřešeno-nazdar!
Něco se tady u nás nabízí na netu, bedlivě sleduji a vybárám.
O co bych vás rád požádal, tu komunitu z řad odborníků a nadšenců zn.VOLVO, občas když na něco narazím o případné komentáře,informace,postřehy o daném autě nebo o prodávajicím ( špatné / dobré zkušenosti), nebo jestli by jste sami nevěděli o nějaklém podobném autě...
Tady hážu nějaké odkazy co jsou blízko mému ideálu:
https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/xc70/155877301 - je to už bohužel cenově jinde a ještě není odpočet, ale jinak bych měl chuť, to jo..
https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/xc70/155131082 - zatím můj favorit, kdyby to byla D5 tak pro ni jedu...
https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/xc70/152624909 - bez topení a už jste ji tady myslím probírali...
https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/xc70/154734254 - bez topení, ale nejvíc se mi líbí ten původ první maj.,serviska, vše doloženo
https://www.volvista.cz/ojety-vuz/volvo-xc70-d5-awd-summum-aut-06548257 - mít tam odpočet daně, tak bych taky se nechal přemluvit, ale 700K už je mou hranicí bohužel...
Děkuji za případné postřehy a připomínky
Volvu Zdar
Martin
_________________
V70II ,2,4i, 125kw, manual, B5244S
V70II ,2,4i, 125kw, manual, B5244S
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13193
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, S/V/XC90 II
Tvůj favorit nevypadá zle. D4 je skoro to samé jako D5, snížený výkon, je tam D5244T12. Akorát ty brzdy se mi nelíbí. A výbava je nižší.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 19
- Registrován: 8 roků 8 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: V70II, 2,4i,125kw, VW T4, 2,5tdi,75kw
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, S/V/XC90 II
Děkuji za reakci. Jak se pozná, že brzdy se Ti nelíbí z fotky nebo typu auta... Možná to zní hloupě, ale je to tak že některé modely jdou poznat (dle typu, r.v. atd.), že jsem tam používaly problémové brzdy, apod...?
_________________
V70II ,2,4i, 125kw, manual, B5244S
V70II ,2,4i, 125kw, manual, B5244S
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé