PINĎOVA Cesta od C30 k S90 T6 AWD R-Design POLESTAR
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 17
- Příspěvky: 762
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo S90 T8 Inscription
#501 PINĎOVA Cesta od C30 k S90 T6 AWD R-Design POLESTAR
Sakra, tohle je mega nářez ! Gratuluji a přeji mnoho spokojených km
Měl jsem možnost jezdit s S90 ale s D4 AWD cca měsíc, dokonce jsem s tím jezdil i po Evropě a bylo to super auto i s D4, s T6 to musí být jiná dimenze.
Měl jsem možnost jezdit s S90 ale s D4 AWD cca měsíc, dokonce jsem s tím jezdil i po Evropě a bylo to super auto i s D4, s T6 to musí být jiná dimenze.
_________________
S90 T8 Inscription B4204T35, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
V40 B4154T4, 112kw(VEA), TF-71SC, R-Design
Bylo: C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
S90 T8 Inscription B4204T35, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
V40 B4154T4, 112kw(VEA), TF-71SC, R-Design
Bylo: C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 5168
- Registrován: 5 roků 6 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
#502 PINĎOVA Cesta od C30 k S90 T6 AWD R-Design POLESTAR
Pěkné žihadlo. Těším se na zkušenosti a interier Docela by mě zajímalo jak si ty S90 drží třeba proti V90 cenu.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1812
- Registrován: 18 roků
- Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
- Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
- Kontaktovat uživatele:
#503 PINĎOVA Cesta od C30 k S90 T6 AWD R-Design POLESTAR
Gratuluji pecka je to asi jediný Volvo z novějších co se mi líbí ( desing se jim podle mně povedl)jsem zvědav jak budeš spokojen, jinak ještě jednou - supr výběr .
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 285
- Příspěvky: 4999
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
#504 PINĎOVA Cesta od C30 k S90 T6 AWD R-Design POLESTAR
Asi to co by dup zmizí I found this offer at 𝗺𝗼𝗯𝗶𝗹𝗲.𝗱𝗲:
Volvo V90 Cross Country T6AWD|Pano|Head-Up|360|Massage
First Registration: 07/2017 Mileage: 30.000 km Fuel: Petrol Power: 235 kW (320 Hp)
Price: €34,500
https://link.mobile.de?link=https%3A%2F%2Fsuchen.mobile.de%2Ffahrzeuge%2Fdetails.html%3Fid%3D309696772%26utm_source%3DsharedAd%26utm_medium%3Dandroid%26utm_campaign%3DDynamicLinkApp&apn=de.mobile.android.app&amv=690&st=Volvo%20V90%20Cross%20Country%20T6AWD%7CPano%7CHead-Up%7C360%7CMassage&sd=First%20Registration%3A%2007%2F2017%0AMileage%3A%2030.000%C2%A0km%0AFuel%3A%20Petrol%0APower%3A%20235%C2%A0kW%C2%A0(320%C2%A0Hp)%0A&si=https%3A%2F%2Fi.ebayimg.com%2F00%2Fs%2FOTM2WDE2MDA%3D%2Fz%2FY~gAAOSwR5lgLopg%2F%24_20.JPG&utm_campaign=DynamicLinkApp&utm_medium=android&utm_source=sharedAd ale cena celkem žertovná na tu výbavu, bejt to tmavý interiér tak už bude fuč raz dva a je tam už 3 měsíce. Kombík by se mi líbil taky s cenou by tak nepadala, ale je to auto pro mě a ne pro ženu aby se tam vlezl kočár a lednice a nakonec bych se dozvěděl že ona ho využije víc.
Chvilku jsem uvažoval i na s60 která by. Mi úplně stačila, když pominu víkendové výlety a jednou za rok Chorvatsko
Volvo V90 Cross Country T6AWD|Pano|Head-Up|360|Massage
First Registration: 07/2017 Mileage: 30.000 km Fuel: Petrol Power: 235 kW (320 Hp)
Price: €34,500
https://link.mobile.de?link=https%3A%2F%2Fsuchen.mobile.de%2Ffahrzeuge%2Fdetails.html%3Fid%3D309696772%26utm_source%3DsharedAd%26utm_medium%3Dandroid%26utm_campaign%3DDynamicLinkApp&apn=de.mobile.android.app&amv=690&st=Volvo%20V90%20Cross%20Country%20T6AWD%7CPano%7CHead-Up%7C360%7CMassage&sd=First%20Registration%3A%2007%2F2017%0AMileage%3A%2030.000%C2%A0km%0AFuel%3A%20Petrol%0APower%3A%20235%C2%A0kW%C2%A0(320%C2%A0Hp)%0A&si=https%3A%2F%2Fi.ebayimg.com%2F00%2Fs%2FOTM2WDE2MDA%3D%2Fz%2FY~gAAOSwR5lgLopg%2F%24_20.JPG&utm_campaign=DynamicLinkApp&utm_medium=android&utm_source=sharedAd ale cena celkem žertovná na tu výbavu, bejt to tmavý interiér tak už bude fuč raz dva a je tam už 3 měsíce. Kombík by se mi líbil taky s cenou by tak nepadala, ale je to auto pro mě a ne pro ženu aby se tam vlezl kočár a lednice a nakonec bych se dozvěděl že ona ho využije víc.
Chvilku jsem uvažoval i na s60 která by. Mi úplně stačila, když pominu víkendové výlety a jednou za rok Chorvatsko
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 285
- Příspěvky: 4999
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
#505 PINĎOVA Cesta od C30 k S90 T6 AWD R-Design POLESTAR
Limuzína to určitě v mém podání není. Větrané a masážní sedadla mi chybi, neměl jsem je nikdy poznat. Snad časem. Když si ve mu, že ve sportovních autech není ani klima tak jsem rád za ten kompromis.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1282
- Registrován: 20 roků 4 měsíce
- Bydliště: Křenovice u Slavkova
- Vůz: Volva 900/ V70 / V70II / XC90
#506 PINĎOVA Cesta od C30 k S90 T6 AWD R-Design POLESTAR
to jsou změny, ....přeji mnoho šťastných km
_________________
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta
#507 PINĎOVA Cesta od C30 k S90 T6 AWD R-Design POLESTAR
Ještě že na ty nový Volva nejsem, ale pěkný to je, to musím uznat.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 285
- Příspěvky: 4999
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
#508 PINĎOVA Cesta od C30 k S90 T6 AWD R-Design POLESTAR
Děkuji všem za slova chvály a přání šťastných kylometrů.
To štěstí potřebujeme na cestách všeci.
To štěstí potřebujeme na cestách všeci.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 1610
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Volvo S80 3.2
- Bydliště: Ostrava
#509 PINĎOVA Cesta od C30 k S90 T6 AWD R-Design POLESTAR
Máš to super! A sny se mají plnit. Mě osobně by teda Sko vůči Vcku vůbec nevadilo. Ba dokonce si myslím, že jako auto pro radost je to lepší volba než kombík. Taky je super, že jsi černou nepustil do světa a nechala se v rodině, za mě to je totiž stále nejhezčí S80 na fóru. S90 pro mě už ale je moc náročný auto. Každopádně budu zvědavý na tvoje zkušenosti z provozu.
_________________
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1191
- Registrován: 9 roků 11 měsíců
- Bydliště: Damboritz
- Vůz: V40 1.9D
#510 PINĎOVA Cesta od C30 k S90 T6 AWD R-Design POLESTAR
Pěkný.
Jak se vypořádáváš s ovládáním klimy a dalšího přes ten tablet? Nerozptyluje to od čumění na cestu?
Jak se vypořádáváš s ovládáním klimy a dalšího přes ten tablet? Nerozptyluje to od čumění na cestu?
_________________
S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 | P5008 2.0HDi |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 |
VIDA | DiagBox |
S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 | P5008 2.0HDi |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 |
VIDA | DiagBox |
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 285
- Příspěvky: 4999
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
#511 PINĎOVA Cesta od C30 k S90 T6 AWD R-Design POLESTAR
jo no, je to dost složitější takové nastavení teploty nebo jen zvýšení otáček ventilátoru. Klasické kolečko ani nemusíš hledat pohledem a nastavíš co potřebuješ. Po prvotním hledání v hodného nastavení jsem to nějak vychytal a už o toho nezasahuji. má to i nějaký senzory které když vyhodnotí, že do nějaké části interiéru svítí víc slunce tak to v té části přidá chlazení aby se to nemuselo nastavovat ručně a funguje to celkem dobře.
Štelování radia jde na volantu a pak jediným otočným kolečkem nebo čudlíky na středové konzole. Všechny ostatní věci se řeší přes tablet.
Je tam hromada funkcí a vychytávek které se teprve učím a hraju si, když mám čas na parkovišti. Za jízdy by to bylo celkem nebezpečné se v tom vrtat.
Štelování radia jde na volantu a pak jediným otočným kolečkem nebo čudlíky na středové konzole. Všechny ostatní věci se řeší přes tablet.
Je tam hromada funkcí a vychytávek které se teprve učím a hraju si, když mám čas na parkovišti. Za jízdy by to bylo celkem nebezpečné se v tom vrtat.
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 285
- Příspěvky: 4999
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
#512 PINĎOVA Cesta od C30 k S90 T6 AWD R-Design POLESTAR
Pár fotek s čištění u Blejda
attachment]
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 68
- Příspěvky: 4181
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
#513 PINĎOVA Cesta od C30 k S90 T6 AWD R-Design POLESTAR
Jen dotaz, kde vůbec skončily ty OZ?
Má je brácha, nebo jsi prodával?
Má je brácha, nebo jsi prodával?
- Přílohy
-
- viber_image_2021-03-30_17-19-37.jpg (46.38 KiB) Zobrazeno 466 x
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 285
- Příspěvky: 4999
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
#514 PINĎOVA Cesta od C30 k S90 T6 AWD R-Design POLESTAR
Jj tak ty zůstaly u auta bráchovi.
Pěkná kompozice, jen co je pravda
Pěkná kompozice, jen co je pravda
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 68
- Příspěvky: 4181
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
#515 PINĎOVA Cesta od C30 k S90 T6 AWD R-Design POLESTAR
OK, já jen tak, jestli se jich někdo nebude chtít zbavit
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 285
- Příspěvky: 4999
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
#516 PINĎOVA Cesta od C30 k S90 T6 AWD R-Design POLESTAR
Taky se přidám s foto přezutého auti a poznamenám, že se mi luxusně snížila spotřeba se zimním pneu 255/35/20 oproti letním 245/35/21 a aplikaci BG44K a sportovní vložky vzduchového filtru Pipercross. Spotřeba na obrázku za posledních 780km. Nutno dodat, že jsem jel s rodinkou a fakt na pohodu předvídání, žádné zbytečné brždění nebo agresivní předjíždění a to vše v režimu ECO. asi to dlouho nevydržím, ale jde to a člověk není brzdou provozu.
Naposledy upravil(a) PINĎABC dne 19 říj 2021 19:21, celkem upraveno 1 x.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 17
- Příspěvky: 9881
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#517 PINĎOVA Cesta od C30 k S90 T6 AWD R-Design POLESTAR
Ta spotřeba to je dobrej blázinec.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 47
- Příspěvky: 5908
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#518 PINĎOVA Cesta od C30 k S90 T6 AWD R-Design POLESTAR
To si piš, že ti to nevydrží. Sobotní hláška při odjezdu z Janchovo narozenin, která se linula z míst spolujezdce: "Ženuško, dej tomu napít." A taky že dala
Spotřeba neuvěřitelná, i kdyby tam svítilo 8, tak je to super. To jezdí o litr víc jak firemní Octa s 1,6D, manuálem, ve FWD.
Co říci? závidíme a přejeme ti to zároveň. Ať dělá i nadále radost.
Spotřeba neuvěřitelná, i kdyby tam svítilo 8, tak je to super. To jezdí o litr víc jak firemní Octa s 1,6D, manuálem, ve FWD.
Co říci? závidíme a přejeme ti to zároveň. Ať dělá i nadále radost.
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 285
- Příspěvky: 4999
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
#519 PINĎOVA Cesta od C30 k S90 T6 AWD R-Design POLESTAR
Ženuška byla celkem v šoku i já, jak tomu šlápla tak to šlo skoro bokem. Seděla v tom za volantem poprvé
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 17
- Příspěvky: 9881
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#521 PINĎOVA Cesta od C30 k S90 T6 AWD R-Design POLESTAR
To je zajímavé, jak ty ženy z křesla spolujezdce a pod vlivem hecujeme stejným heslem
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 47
- Příspěvky: 5908
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#522 PINĎOVA Cesta od C30 k S90 T6 AWD R-Design POLESTAR
A uvědomujete si pánové, jak máme naše miláčky zvládnuté, že všechny do jedné těchto příkazů uposlechnou?
Takže si můžeme navzájem pogratulovat
Takže si můžeme navzájem pogratulovat
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 285
- Příspěvky: 4999
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
#523 PINĎOVA Cesta od C30 k S90 T6 AWD R-Design POLESTAR
Na krásu našich koní a rychlost našich žen
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 15
- Příspěvky: 4986
- Registrován: 6 roků 10 měsíců
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70
- Kontaktovat uživatele:
#524 PINĎOVA Cesta od C30 k S90 T6 AWD R-Design POLESTAR
A ještě na syny našich otců!!!
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 16
- Příspěvky: 5115
- Registrován: 7 roků 5 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#525 PINĎOVA Cesta od C30 k S90 T6 AWD R-Design POLESTAR
To tedy, moje žena zas prozměnu řídila druhy den domů.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 68 Odpovědi
- 10613 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Daniel Kout
-
- 15 Odpovědi
- 9596 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Warcz
-
- 2 Odpovědi
- 622 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od flaksy
-
- 291 Odpovědi
- 44777 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od lkopcansky
-
- 0 Odpovědi
- 1237 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od David avdily.cz