PINĎOVA Cesta od C30 k S90 T6 AWD R-Design POLESTAR
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 5844
- Registrován: 8 roků 8 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
Pinďova minulost C30 a současnost S80 3,2 AWD
To je fakt, ta druha XC70 je ze Švedska
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5305
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
Pinďova minulost C30 a současnost S80 3,2 AWD

-
Offline
- Příspěvky: 3334
- Registrován: 10 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
Pinďova minulost C30 a současnost S80 3,2 AWD
Ty jo 336 mám na xc90, ale ve předu
-
Offline
- Příspěvky: 910
- Registrován: 10 roků 6 měsíců
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo S90 T8 Inscription
Pinďova minulost C30 a současnost S80 3,2 AWD
Ty 336mm jsem samozřejmě myslel předek.
Jinak je to z V8 a snad to měly i D6ky PHEV.
Na S80 mám spadeno na tenhle kit:
https://allegro.pl/oferta/swap-brembo-6-tloczek-375mm-volvo-s40-s60-s80-10530548231
Jinak je to z V8 a snad to měly i D6ky PHEV.
Na S80 mám spadeno na tenhle kit:
https://allegro.pl/oferta/swap-brembo-6-tloczek-375mm-volvo-s40-s60-s80-10530548231
_________________
S90 T8 Inscription, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
S60 T4 R-Design, 155Kw, Black Stone
Bylo: V40II, C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
S90 T8 Inscription, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
S60 T4 R-Design, 155Kw, Black Stone
Bylo: V40II, C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5305
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
Pinďova minulost C30 a současnost S80 3,2 AWD
Stejně to byly boží kola a krásná kára.
-
Offline
- Příspěvky: 1642
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Volvo S80 3.2
- Bydliště: Ostrava
Pinďova minulost C30 a současnost S80 3,2 AWD
Vždyť máš teď epesňejší! Ale kdo ví, kdyby tak zvláštně nehučela a vědělo by se detailněji proč byla cela po laku třeba bych v ní teď jezdil... 

_________________
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T
-
Offline
- Příspěvky: 1676
- Registrován: 11 roků 1 měsíc
- Bydliště: Damboritz
- Vůz: neVolva
Pinďova minulost C30 a současnost S80 3,2 AWD
Jaký je pozorovatelný rozdíl s těmi ATE Ceramic?
_________________
P5008 2.0HDi 110kw | TM3 SR+ 225kW |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 | S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 |
VIDA | DiagBox |
P5008 2.0HDi 110kw | TM3 SR+ 225kW |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 | S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 |
VIDA | DiagBox |
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5305
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
Pinďova minulost C30 a současnost S80 3,2 AWD
Čisté liťaky mě fakt baví, když je nemusím čistit od brzdneho prachu. No a brzdí to jak stíhačka na letadlové lodi.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14310
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Pinďova minulost C30 a současnost S80 3,2 AWD
Takže tě někdo musí chytit do lasa, aby to vůbec zastavilo? 

_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5305
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
Pinďova minulost C30 a současnost S80 3,2 AWD
Vozím kotvu voe 

-
Offline
- Příspěvky: 1340
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V60
Pinďova minulost C30 a současnost S80 3,2 AWD
Nahodou ty dve xc70 tazne z vyroby bylo by/nebylo by? Dtto S80?Jakub Svoboda píše: 31 bře 2021 14:32 Ne, jen nechapu jak ty brzdy z vyroby umistovaly.
Pac mam v okoli dve stejne XC70 jedna vetrany, druha plny. To samy S80, taky vim o jedne s vetranymi
_________________
V60 D4
V60 D4
-
Offline
- Příspěvky: 5844
- Registrován: 8 roků 8 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
Pinďova minulost C30 a současnost S80 3,2 AWD
Prave v tom je ten vtip, plne kotouce a tazny origo.
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5305
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
PINĎOVA Cesta od C30 k S90 T6 AWD R-Design POLESTAR
O víkendu jsem předal svou S80 bratrovi, už se ji nemohl dočkat a jsem rád, že je v dobrých rukou.
Ještě mně s ní odvezl k přepravci pro nového mazlíka dovezeného z NL.
Je to S90 T6 AWD R-Design Polestar. MY 2018 najeto 63K km.
Ještě mně s ní odvezl k přepravci pro nového mazlíka dovezeného z NL.
Je to S90 T6 AWD R-Design Polestar. MY 2018 najeto 63K km.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 4614
- Registrován: 11 roků 7 měsíců
- Bydliště: Domov: Třebestovice
- Vůz: XC70 D4 120kW D5244T17 MY 2013
- Bydliště: Zaměstnání: Praha
PINĎOVA Cesta od C30 k S90 T6 AWD R-Design POLESTAR
Ještě jednou gratulace, Pinďo!
Je to veliká nádhera!
Je to veliká nádhera!
_________________
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9952
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
PINĎOVA Cesta od C30 k S90 T6 AWD R-Design POLESTAR
Super super. Víc fotek a parametrů prosíme.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Příspěvky: 4160
- Registrován: 13 roků 2 měsíce
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
PINĎOVA Cesta od C30 k S90 T6 AWD R-Design POLESTAR
Už jsem chválil v sz, ale je to opravdu jiný svět 
edit: jede to vlastně něco?

edit: jede to vlastně něco?

_________________
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče) Galerie
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče) Galerie
-
Offline
- Příspěvky: 5712
- Registrován: 6 roků 4 měsíce
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
PINĎOVA Cesta od C30 k S90 T6 AWD R-Design POLESTAR
Moc pěkný! Moc... 

_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
-
Online
- Příspěvky: 6088
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
PINĎOVA Cesta od C30 k S90 T6 AWD R-Design POLESTAR
Gratulace k novému povozu
Konečně bude přímá reference na tyto nové kočáry. Takže veď podrobné statistiky sdílej radosti / no a pokud budou, tak i strasti.
Až pojedu směr BC, určitě se zastavím a budu žebrat o svezení

Konečně bude přímá reference na tyto nové kočáry. Takže veď podrobné statistiky sdílej radosti / no a pokud budou, tak i strasti.
Až pojedu směr BC, určitě se zastavím a budu žebrat o svezení

-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5305
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
PINĎOVA Cesta od C30 k S90 T6 AWD R-Design POLESTAR
240kw 430Nm jede to slušně i ta spotřeba je super o proti 3,2 když tomu občas dám tak je to do 10l/100k a palubák je celkem přesný s informací o spotřebě a jak jsem dneska kloboukoval tak se průměr ustali na 8,6.
Více fotek rád udělám až bude trochu času na vyčištění a vyleštění.
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5305
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
PINĎOVA Cesta od C30 k S90 T6 AWD R-Design POLESTAR
trochu mne sejří, že jsem neměl COC list a tím pádem nemám Polestar zapsaný v TP
-
Online
- Příspěvky: 6088
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
PINĎOVA Cesta od C30 k S90 T6 AWD R-Design POLESTAR
tak o to třeba nižší pojistka, když máš papírově nižší výkon 
A jinak ta spotřeba při klidné jízdě super. Na dálku dle mě i při občasném využití potenciálu auta 9 nepřelezeš. Jsem zvědavý, co ti to spočítá po jedné vyježděné nádrži do práce. Čekám 9,4.

A jinak ta spotřeba při klidné jízdě super. Na dálku dle mě i při občasném využití potenciálu auta 9 nepřelezeš. Jsem zvědavý, co ti to spočítá po jedné vyježděné nádrži do práce. Čekám 9,4.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9952
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
PINĎOVA Cesta od C30 k S90 T6 AWD R-Design POLESTAR
Tvl a do mě někdo reje, že řeším spotřebu na XC70 D5 

_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Online
- Příspěvky: 6088
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
PINĎOVA Cesta od C30 k S90 T6 AWD R-Design POLESTAR
ty jsi ale kolenovrt a při tvém 3x vyšším nájezdu jak u Pindi, to má svůj důvod 

-
Offline
- Příspěvky: 5712
- Registrován: 6 roků 4 měsíce
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
PINĎOVA Cesta od C30 k S90 T6 AWD R-Design POLESTAR
Asi neni potřeba, ale přeci jenom...
https://www.autohled.cz/a/volvo/s90/t6-awd-drive-e/5005
Zezadu si to člověk s ničím nesplete ani v noci...
https://www.autohled.cz/a/volvo/s90/t6-awd-drive-e/5005
Zezadu si to člověk s ničím nesplete ani v noci...
_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
-
Offline
- Příspěvky: 4
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: V90 CC VOR T6
- Bydliště: Praha
PINĎOVA Cesta od C30 k S90 T6 AWD R-Design POLESTAR
Na S90 mam zálusk ale naco R-design ked je to limuzuna ? A nemat chladene sedecky a masaz by ma to stvalo. Inak gratulujem !
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé