Dálniční žrout

Kulaté velké předokolky/AWD
  • Autor
  • Zpráva
Zajsoft
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvky: 2242
Registrován: 11 roků 9 měsíců
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6|S80 V8|C70 2.4T|V70 T5|XC90 V8
Participant x 3

Dálniční žrout

Příspěvek od Zajsoft »

Presne kolo i guma maj bejt kulaty...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

python.p
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 6368
Registrován: 8 roků 4 měsíce
Bydliště: Blansko
Vůz: XC70 D5 2008

Dálniční žrout

Příspěvek od python.p »

2.8 a poznám když mi to spadne ...
_________________
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!

K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!

VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc

Apofys
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 172
Registrován: 8 roků 10 měsíců
Bydliště: Litoměřice
Vůz: XC70 D4 MY14 133kW

Dálniční žrout

Příspěvek od Apofys »

Když jsem zmínil, že jezdím i přes 160 km/h, dal mi tam v pneuservisu 2,6 předek a 2,9 zadek. Zjistil jsem to včera a srovnal na 2,7 obojí. Napadá Vás proč na zadek dal tolik?
_________________
Volvo XC70 D4 MY14 133 kW >> ST2 + EGR OFF od D5T5 (184 kW/480 Nm), 180t. km, galerie https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?p=1014496
Bylo: Volvo V70 D5 AWD ST2 od D5T5, EGR OFF, 2008, 300t. km

python.p
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 6368
Registrován: 8 roků 4 měsíce
Bydliště: Blansko
Vůz: XC70 D5 2008

Dálniční žrout

Příspěvek od python.p »

Bo kdybys krom hromady vzduchu vezl třeba hromadu zlatejch cihel. ;)
_________________
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!

K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!

VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc

Apofys
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 172
Registrován: 8 roků 10 měsíců
Bydliště: Litoměřice
Vůz: XC70 D4 MY14 133kW

Dálniční žrout

Příspěvek od Apofys »

No nevím, vzadu tři děti 7r,4r,10m, v kufru kočár a mrtě serepetiček. Mít to plný zlatejch cihel, tak ani nevím kde se to fouká :D
_________________
Volvo XC70 D4 MY14 133 kW >> ST2 + EGR OFF od D5T5 (184 kW/480 Nm), 180t. km, galerie https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?p=1014496
Bylo: Volvo V70 D5 AWD ST2 od D5T5, EGR OFF, 2008, 300t. km

Munga
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2287
Registrován: 6 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha 12
Vůz: XC60 2014 D4 AWD D5244T17

Dálniční žrout

Příspěvek od Munga »

Jak je řešena u Volv kontrola respektive únik tlaku z pneu?
Já si na Focus dohrál Sw (zjistilo to únik na základě otáček/obvodu kola atd.) a fungovalo to naprosto perfektně. Žádné měřící ventilky a podobně.
Dá se tohle nahrát i do XC60?

Warcz
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5869
Registrován: 7 roků
Bydliště: Brno
Vůz: V70 II 2,5T AWD AT

Dálniční žrout

Příspěvek od Warcz »

Ja mel na polu barevne ventilky, ktere zmenili barvu kdyz byl nizky tlak. Bylo to fajn asi 1 mesic. Pak na to zacalo svitit slunko + bordel a nebylo poznat nic :)

Taky uvazuju o nejakem mereni
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km

Munga
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2287
Registrován: 6 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha 12
Vůz: XC60 2014 D4 AWD D5244T17

Dálniční žrout

Příspěvek od Munga »

Právě že to sw řešení je bezporuchové a za jízdy když píchneš ti napíše varovnou hlášku tak většinou nezkurvíš pneu - dáš knot,foukneš a jedeš dál. Mě zajímá zda je na Volvo také sw který toto řeší.

Zajsoft
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvky: 2242
Registrován: 11 roků 9 měsíců
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6|S80 V8|C70 2.4T|V70 T5|XC90 V8
Participant x 3

Dálniční žrout

Příspěvek od Zajsoft »

P2 jeste asi ne, ale P3(a predpokladam i vejs) na to pripravu maj, pokud se nepletu, tak to komunikuje zkrz prijimac od DO, co sem se onehda bavil s Pavlem z D5T5...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

raolsa
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 14561
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
Participant x 1

Dálniční žrout

Příspěvek od raolsa »

Njn, ale tohle řešení potřebuje ty spešl ventilky, ne? Munga se ptá na čistě SW řešení, kdy by to bralo hodnoty z ABS kroužků. Tzn. kdyby začala být odchylka v počtu otáček na jednom kole v závislosti na ujeté vzdálenosti, tak by to nahlásilo chybu hušťení toho daného kola.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920

Zajsoft
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvky: 2242
Registrován: 11 roků 9 měsíců
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6|S80 V8|C70 2.4T|V70 T5|XC90 V8
Participant x 3

Dálniční žrout

Příspěvek od Zajsoft »

raolsa píše:Njn, ale tohle řešení potřebuje ty spešl ventilky, ne? Munga se ptá na čistě SW řešení, kdy by to bralo hodnoty z ABS kroužků. Tzn. kdyby začala být odchylka v počtu otáček na jednom kole v závislosti na ujeté vzdálenosti, tak by to nahlásilo chybu hušťení toho daného kola.
To pokud vim, na generacich, ktere znam neni...
Leda by si to clovek dodelal treba pres Arduino, nebo treba v Torque Pro, sam, otacky jednotlivych kol, by snad meli jit vytahnout...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

raolsa
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 14561
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
Participant x 1

Dálniční žrout

Příspěvek od raolsa »

Je to škoda, že to Volvo neumí, páč je to bezporuchový systém bez zbytečných, drahých ventilků.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920

Zajsoft
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvky: 2242
Registrován: 11 roků 9 měsíců
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6|S80 V8|C70 2.4T|V70 T5|XC90 V8
Participant x 3

Dálniční žrout

Příspěvek od Zajsoft »

Njn, tech cca 700 za jeden, jednou za nekolik let neni zadna vrazda, a obecne od 0,2 ubytku na jednom kole je to uz cejtit na chovani podvozku...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Michl
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1314
Registrován: 9 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: V50 T5 AWD

Dálniční žrout

Příspěvek od Michl »

Tak zrovna systém hlídání tlaku v pneumatikách TPMS lze za pár stokorun do auta resp. na jednotlivá kola pořídit a z vlastní zkušenosti mohu potvrdit, že funguje opravdu spolehlivě. Mám externí systém ve ventilkových čepičkách, měří průběžně aktuální tlak a teplotu v jednotlivých kolech, hlásí alarmem překročení nastavitelných hodnot, výhodou je vyměnitelná baterie a snadná výměna pro letní a zimní sady kol, nevýhodou je pak možná ztráta/odcizení jednoho kusu s nutností pak pořízení všech čtyřech nových.
Mám podobný a z Číny levnější:
https://www.autodoplnky-prodej.cz/61166-system-kontroly-tlaku-v-pneumatikach.html?gclid=Cj0KCQiAs67yBRC7ARIsAF49CdVoJ-17adCaZbRm4jtgDiQdXRGb-uADK7VH34gEe5wS_C9e9Z_XrN0aAva5EALw_wcB
_________________
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997

XC60_Bjorn
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 57
Registrován: 7 roků
Bydliště: Praha
Vůz: XC60 2016 D4 AWD Polestar

Dálniční žrout

Příspěvek od XC60_Bjorn »

Munga píše:Jak je řešena u Volv kontrola respektive únik tlaku z pneu?
Já si na Focus dohrál Sw (zjistilo to únik na základě otáček/obvodu kola atd.) a fungovalo to naprosto perfektně. Žádné měřící ventilky a podobně.
Dá se tohle nahrát i do XC60?
Přímý systém TPMS (dTPMS) využívá kombinaci snímačů s aplikací. Nepřímý systém TPMS (iTPMS) je tvořen pouze aplikací a používá se ve vozech od Ch 675937. https://accessories.volvocars.com/cs-cz/XC60(-17)/Accessories/Document/VCC-490958/2014/D4%20AWD/Automatic

V mojí 2016 je už jen software co měří rozdílné otáčky.
_________________
XC60 D4 AWD, Polestar, AT, MY16 Obrázek

Warcz
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5869
Registrován: 7 roků
Bydliště: Brno
Vůz: V70 II 2,5T AWD AT

Dálniční žrout

Příspěvek od Warcz »

Michl píše:Tak zrovna systém hlídání tlaku v pneumatikách TPMS lze za pár stokorun do auta resp. na jednotlivá kola pořídit a z vlastní zkušenosti mohu potvrdit, že funguje opravdu spolehlivě. Mám externí systém ve ventilkových čepičkách, měří průběžně aktuální tlak a teplotu v jednotlivých kolech, hlásí alarmem překročení nastavitelných hodnot, výhodou je vyměnitelná baterie a snadná výměna pro letní a zimní sady kol, nevýhodou je pak možná ztráta/odcizení jednoho kusu s nutností pak pořízení všech čtyřech nových.
Mám podobný a z Číny levnější:
https://www.autodoplnky-prodej.cz/61166-system-kontroly-tlaku-v-pneumatikach.html?gclid=Cj0KCQiAs67yBRC7ARIsAF49CdVoJ-17adCaZbRm4jtgDiQdXRGb-uADK7VH34gEe5wS_C9e9Z_XrN0aAva5EALw_wcB
Nad tim prave uvazuju, jenom uz je to na hrane co chytne bernak :) hodim si to na TODO list toho co mam letos objednat z Činy, než se začne všechno danit.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km

Michl
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1314
Registrován: 9 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: V50 T5 AWD

Dálniční žrout

Příspěvek od Michl »

Třeba tady:
https://www.aliexpress.com/item/32895889638.html
A clo jsem zatím z Aliexpress na nic neplatil.
_________________
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997

Munga
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2287
Registrován: 6 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha 12
Vůz: XC60 2014 D4 AWD D5244T17

Dálniční žrout

Příspěvek od Munga »

raolsa píše:Njn, ale tohle řešení potřebuje ty spešl ventilky, ne? Munga se ptá na čistě SW řešení, kdy by to bralo hodnoty z ABS kroužků. Tzn. kdyby začala být odchylka v počtu otáček na jednom kole v závislosti na ujeté vzdálenosti, tak by to nahlásilo chybu hušťení toho daného kola.
Přesně tak - na dvojkovém focusu jsem to měl už před lety. Jednoduché a spolehlivé řešení. Když jsem dával zimáky tak jsem to hledal v menu abych je zkalibroval, vůbec mne nenapadlo že to volvo nemá když stojí jak 3x focus a podvozek má skoro stejný..

zedik
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 216
Registrován: 11 roků 11 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: V70 III , 2,5T, LPG
Bydliště: Plzeň

Dálniční žrout

Příspěvek od zedik »

Koukal jsem,že v prodeji jsou i TMPS čepičky hlídající tlak pneu přímo pro vozy volvo (i starší ročníky 2000-2010) bez displeje..To lze nějak spárovat s palubním pc nebo jak to funguje? Má někdo zkušenost?
_________________
V70 PIII 2,5T 147kw,2009,LPG Volvo zástavba
Bylo: VOLVO V50 2.4i LPG 12/2004
Bylo: VW Golf 1.6TD 1986, Ford Escort 1.8D 1991, Peugeot 405 1.9i 1992

Zpět na „S60, V / XC70 II (-07), S80 (-06), XC90“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot]