Dálniční žrout
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvky: 2242
- Registrován: 11 roků 9 měsíců
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6|S80 V8|C70 2.4T|V70 T5|XC90 V8
x 3
Dálniční žrout
Presne kolo i guma maj bejt kulaty...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvky: 6368
- Registrován: 8 roků 4 měsíce
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70 D5 2008
Dálniční žrout
2.8 a poznám když mi to spadne ...
_________________
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Příspěvky: 172
- Registrován: 8 roků 10 měsíců
- Bydliště: Litoměřice
- Vůz: XC70 D4 MY14 133kW
Dálniční žrout
Když jsem zmínil, že jezdím i přes 160 km/h, dal mi tam v pneuservisu 2,6 předek a 2,9 zadek. Zjistil jsem to včera a srovnal na 2,7 obojí. Napadá Vás proč na zadek dal tolik?
_________________
Volvo XC70 D4 MY14 133 kW >> ST2 + EGR OFF od D5T5 (184 kW/480 Nm), 180t. km, galerie https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?p=1014496
Bylo: Volvo V70 D5 AWD ST2 od D5T5, EGR OFF, 2008, 300t. km
Volvo XC70 D4 MY14 133 kW >> ST2 + EGR OFF od D5T5 (184 kW/480 Nm), 180t. km, galerie https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?p=1014496
Bylo: Volvo V70 D5 AWD ST2 od D5T5, EGR OFF, 2008, 300t. km
-
Offline
- Příspěvky: 6368
- Registrován: 8 roků 4 měsíce
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70 D5 2008
Dálniční žrout
Bo kdybys krom hromady vzduchu vezl třeba hromadu zlatejch cihel. 

_________________
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Příspěvky: 172
- Registrován: 8 roků 10 měsíců
- Bydliště: Litoměřice
- Vůz: XC70 D4 MY14 133kW
Dálniční žrout
No nevím, vzadu tři děti 7r,4r,10m, v kufru kočár a mrtě serepetiček. Mít to plný zlatejch cihel, tak ani nevím kde se to fouká 

_________________
Volvo XC70 D4 MY14 133 kW >> ST2 + EGR OFF od D5T5 (184 kW/480 Nm), 180t. km, galerie https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?p=1014496
Bylo: Volvo V70 D5 AWD ST2 od D5T5, EGR OFF, 2008, 300t. km
Volvo XC70 D4 MY14 133 kW >> ST2 + EGR OFF od D5T5 (184 kW/480 Nm), 180t. km, galerie https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?p=1014496
Bylo: Volvo V70 D5 AWD ST2 od D5T5, EGR OFF, 2008, 300t. km
-
Offline
- Příspěvky: 2287
- Registrován: 6 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha 12
- Vůz: XC60 2014 D4 AWD D5244T17
Dálniční žrout
Jak je řešena u Volv kontrola respektive únik tlaku z pneu?
Já si na Focus dohrál Sw (zjistilo to únik na základě otáček/obvodu kola atd.) a fungovalo to naprosto perfektně. Žádné měřící ventilky a podobně.
Dá se tohle nahrát i do XC60?
Já si na Focus dohrál Sw (zjistilo to únik na základě otáček/obvodu kola atd.) a fungovalo to naprosto perfektně. Žádné měřící ventilky a podobně.
Dá se tohle nahrát i do XC60?
-
Offline
- Příspěvky: 5869
- Registrován: 7 roků
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
Dálniční žrout
Ja mel na polu barevne ventilky, ktere zmenili barvu kdyz byl nizky tlak. Bylo to fajn asi 1 mesic. Pak na to zacalo svitit slunko + bordel a nebylo poznat nic 
Taky uvazuju o nejakem mereni

Taky uvazuju o nejakem mereni
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvky: 2287
- Registrován: 6 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha 12
- Vůz: XC60 2014 D4 AWD D5244T17
Dálniční žrout
Právě že to sw řešení je bezporuchové a za jízdy když píchneš ti napíše varovnou hlášku tak většinou nezkurvíš pneu - dáš knot,foukneš a jedeš dál. Mě zajímá zda je na Volvo také sw který toto řeší.
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvky: 2242
- Registrován: 11 roků 9 měsíců
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6|S80 V8|C70 2.4T|V70 T5|XC90 V8
x 3
Dálniční žrout
P2 jeste asi ne, ale P3(a predpokladam i vejs) na to pripravu maj, pokud se nepletu, tak to komunikuje zkrz prijimac od DO, co sem se onehda bavil s Pavlem z D5T5...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Online
- Moderátor
- Příspěvky: 14561
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Dálniční žrout
Njn, ale tohle řešení potřebuje ty spešl ventilky, ne? Munga se ptá na čistě SW řešení, kdy by to bralo hodnoty z ABS kroužků. Tzn. kdyby začala být odchylka v počtu otáček na jednom kole v závislosti na ujeté vzdálenosti, tak by to nahlásilo chybu hušťení toho daného kola.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvky: 2242
- Registrován: 11 roků 9 měsíců
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6|S80 V8|C70 2.4T|V70 T5|XC90 V8
x 3
Dálniční žrout
To pokud vim, na generacich, ktere znam neni...raolsa píše:Njn, ale tohle řešení potřebuje ty spešl ventilky, ne? Munga se ptá na čistě SW řešení, kdy by to bralo hodnoty z ABS kroužků. Tzn. kdyby začala být odchylka v počtu otáček na jednom kole v závislosti na ujeté vzdálenosti, tak by to nahlásilo chybu hušťení toho daného kola.
Leda by si to clovek dodelal treba pres Arduino, nebo treba v Torque Pro, sam, otacky jednotlivych kol, by snad meli jit vytahnout...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Online
- Moderátor
- Příspěvky: 14561
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Dálniční žrout
Je to škoda, že to Volvo neumí, páč je to bezporuchový systém bez zbytečných, drahých ventilků.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvky: 2242
- Registrován: 11 roků 9 měsíců
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6|S80 V8|C70 2.4T|V70 T5|XC90 V8
x 3
Dálniční žrout
Njn, tech cca 700 za jeden, jednou za nekolik let neni zadna vrazda, a obecne od 0,2 ubytku na jednom kole je to uz cejtit na chovani podvozku...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvky: 1314
- Registrován: 9 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V50 T5 AWD
Dálniční žrout
Tak zrovna systém hlídání tlaku v pneumatikách TPMS lze za pár stokorun do auta resp. na jednotlivá kola pořídit a z vlastní zkušenosti mohu potvrdit, že funguje opravdu spolehlivě. Mám externí systém ve ventilkových čepičkách, měří průběžně aktuální tlak a teplotu v jednotlivých kolech, hlásí alarmem překročení nastavitelných hodnot, výhodou je vyměnitelná baterie a snadná výměna pro letní a zimní sady kol, nevýhodou je pak možná ztráta/odcizení jednoho kusu s nutností pak pořízení všech čtyřech nových.
Mám podobný a z Číny levnější:
https://www.autodoplnky-prodej.cz/61166-system-kontroly-tlaku-v-pneumatikach.html?gclid=Cj0KCQiAs67yBRC7ARIsAF49CdVoJ-17adCaZbRm4jtgDiQdXRGb-uADK7VH34gEe5wS_C9e9Z_XrN0aAva5EALw_wcB
Mám podobný a z Číny levnější:
https://www.autodoplnky-prodej.cz/61166-system-kontroly-tlaku-v-pneumatikach.html?gclid=Cj0KCQiAs67yBRC7ARIsAF49CdVoJ-17adCaZbRm4jtgDiQdXRGb-uADK7VH34gEe5wS_C9e9Z_XrN0aAva5EALw_wcB
_________________
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
-
Offline
- Příspěvky: 57
- Registrován: 7 roků
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC60 2016 D4 AWD Polestar
Dálniční žrout
Přímý systém TPMS (dTPMS) využívá kombinaci snímačů s aplikací. Nepřímý systém TPMS (iTPMS) je tvořen pouze aplikací a používá se ve vozech od Ch 675937. https://accessories.volvocars.com/cs-cz/XC60(-17)/Accessories/Document/VCC-490958/2014/D4%20AWD/AutomaticMunga píše:Jak je řešena u Volv kontrola respektive únik tlaku z pneu?
Já si na Focus dohrál Sw (zjistilo to únik na základě otáček/obvodu kola atd.) a fungovalo to naprosto perfektně. Žádné měřící ventilky a podobně.
Dá se tohle nahrát i do XC60?
V mojí 2016 je už jen software co měří rozdílné otáčky.
-
Offline
- Příspěvky: 5869
- Registrován: 7 roků
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
Dálniční žrout
Nad tim prave uvazuju, jenom uz je to na hrane co chytne bernakMichl píše:Tak zrovna systém hlídání tlaku v pneumatikách TPMS lze za pár stokorun do auta resp. na jednotlivá kola pořídit a z vlastní zkušenosti mohu potvrdit, že funguje opravdu spolehlivě. Mám externí systém ve ventilkových čepičkách, měří průběžně aktuální tlak a teplotu v jednotlivých kolech, hlásí alarmem překročení nastavitelných hodnot, výhodou je vyměnitelná baterie a snadná výměna pro letní a zimní sady kol, nevýhodou je pak možná ztráta/odcizení jednoho kusu s nutností pak pořízení všech čtyřech nových.
Mám podobný a z Číny levnější:
https://www.autodoplnky-prodej.cz/61166-system-kontroly-tlaku-v-pneumatikach.html?gclid=Cj0KCQiAs67yBRC7ARIsAF49CdVoJ-17adCaZbRm4jtgDiQdXRGb-uADK7VH34gEe5wS_C9e9Z_XrN0aAva5EALw_wcB

_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvky: 1314
- Registrován: 9 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V50 T5 AWD
Dálniční žrout
Třeba tady:
https://www.aliexpress.com/item/32895889638.html
A clo jsem zatím z Aliexpress na nic neplatil.
https://www.aliexpress.com/item/32895889638.html
A clo jsem zatím z Aliexpress na nic neplatil.
_________________
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
-
Offline
- Příspěvky: 2287
- Registrován: 6 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha 12
- Vůz: XC60 2014 D4 AWD D5244T17
Dálniční žrout
Přesně tak - na dvojkovém focusu jsem to měl už před lety. Jednoduché a spolehlivé řešení. Když jsem dával zimáky tak jsem to hledal v menu abych je zkalibroval, vůbec mne nenapadlo že to volvo nemá když stojí jak 3x focus a podvozek má skoro stejný..raolsa píše:Njn, ale tohle řešení potřebuje ty spešl ventilky, ne? Munga se ptá na čistě SW řešení, kdy by to bralo hodnoty z ABS kroužků. Tzn. kdyby začala být odchylka v počtu otáček na jednom kole v závislosti na ujeté vzdálenosti, tak by to nahlásilo chybu hušťení toho daného kola.
-
Offline
- Příspěvky: 216
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: V70 III , 2,5T, LPG
- Bydliště: Plzeň
Dálniční žrout
Koukal jsem,že v prodeji jsou i TMPS čepičky hlídající tlak pneu přímo pro vozy volvo (i starší ročníky 2000-2010) bez displeje..To lze nějak spárovat s palubním pc nebo jak to funguje? Má někdo zkušenost?
_________________
V70 PIII 2,5T 147kw,2009,LPG Volvo zástavba
Bylo: VOLVO V50 2.4i LPG 12/2004
Bylo: VW Golf 1.6TD 1986, Ford Escort 1.8D 1991, Peugeot 405 1.9i 1992
V70 PIII 2,5T 147kw,2009,LPG Volvo zástavba
Bylo: VOLVO V50 2.4i LPG 12/2004
Bylo: VW Golf 1.6TD 1986, Ford Escort 1.8D 1991, Peugeot 405 1.9i 1992
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé