info: P2 bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 9
- Registrován: 6 roků 5 měsíců
- Bydliště: Most
- Vůz: V70 2.4 T r. v. 2000
info: P2 bufík nezávislé topení předehřev přídavné topen
Děkuji za info, mě právě bylo divný že ta teplota během vteřiny vyskočila z 10 stupňů na 120, žádný pozvolný nárust
_________________
Volvo V70 2.4T 147kW Summum, P2, r.v. 2000
Volvo V70 2.4T 147kW Summum, P2, r.v. 2000
-
Offline
- Příspěvky: 15
- Registrován: 5 roků 8 měsíců
- Bydliště: Znojmo
- Vůz: S60 d5 2004
- Bydliště: Znojmo
info: P2 bufík nezávislé topení předehřev přídavné topen
Tak i na mé S60 2005' 2.4d5 začal bufik kouřit a po třech startech kdy někdy topil minutu a někdy i cca 10 (ale sám se vypnul a na palubáku z ein na aus - což ještě nutno dodat, že oba časovače 1 i 2 nastavit šli ale topeni se nespustilo. Časovač přímého startu to aus napíše alespoň hned tak člověk ví na čem je) No každopádně to kouřilo jako Avia. Rozdělal jsem to a kromě zanešení nečistotama byla zanesena tryska. Dal jsem ji po vymontování na přívodní hadičku od naft.čerpadélka a přes diagnostiku pustil - no a jen to tak z trysky vykapávalo. V Brně ve Volvu měli trysku skladem i se žhavičkou (ta fungovala super, ale tak preventivně jsem ji koupil také) Oba díly cca 5100,- vč Dph a ještě dodám, že jinde se to sehnat moc nedalo jako náhrada. Když jsem nasadil novou trysku a přes diagnostiku opět pustil, nafta stříkala cca metr daleko takže podstatný rozdíl. Vyčistil jsem všechno, kontrola, montáž zpět a teď bufík funguje krásně, nekouří, má takovej zdravej souměrnej zvuk, fungují časovače. Ještě dodám, že jsem to vše řešil klasickou Univerzál Diagnostikou Delphi a šlo jak mazat chybu (po neůspěšných strtech) tak zkoušet čerpadlo vody, nafty i vnitřní el.motorek cirkulace a rozstřiku. Starou trysku zkusím nechat vyčistit ultrazvukem a dám vědět jestli to má smysl zkoušet nebo rovnou koupit novou.
-
Online
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9948
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
info: P2 bufík nezávislé topení předehřev přídavné topen
Díky za report. Jak jsi potvrdil, vysoká kouřivost odpovídá vždy nefunkční trysce.RMS123 píše:Tak i na mé S60 2005' 2.4d5 začal bufik kouřit a po třech startech kdy někdy topil minutu a někdy i cca 10 (ale sám se vypnul a na palubáku z ein na aus - což ještě nutno dodat, že oba časovače 1 i 2 nastavit šli ale topeni se nespustilo. Časovač přímého startu to aus napíše alespoň hned tak člověk ví na čem je) No každopádně to kouřilo jako Avia. Rozdělal jsem to a kromě zanešení nečistotama byla zanesena tryska. Dal jsem ji po vymontování na přívodní hadičku od naft.čerpadélka a přes diagnostiku pustil - no a jen to tak z trysky vykapávalo. V Brně ve Volvu měli trysku skladem i se žhavičkou (ta fungovala super, ale tak preventivně jsem ji koupil také) Oba díly cca 5100,- vč Dph a ještě dodám, že jinde se to sehnat moc nedalo jako náhrada. Když jsem nasadil novou trysku a přes diagnostiku opět pustil, nafta stříkala cca metr daleko takže podstatný rozdíl. Vyčistil jsem všechno, kontrola, montáž zpět a teď bufík funguje krásně, nekouří, má takovej zdravej souměrnej zvuk, fungují časovače. Ještě dodám, že jsem to vše řešil klasickou Univerzál Diagnostikou Delphi a šlo jak mazat chybu (po neůspěšných strtech) tak zkoušet čerpadlo vody, nafty i vnitřní el.motorek cirkulace a rozstřiku. Starou trysku zkusím nechat vyčistit ultrazvukem a dám vědět jestli to má smysl zkoušet nebo rovnou koupit novou.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Příspěvky: 15
- Registrován: 5 roků 8 měsíců
- Bydliště: Znojmo
- Vůz: S60 d5 2004
- Bydliště: Znojmo
info: P2 bufík nezávislé topení předehřev přídavné topen
Jj, dodává málo nafty proto to kouří. Stejně jako naftove topení tzv. dělo používané např. ve stavebnictví. Když dojde nafta, začne kouřit.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14278
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
info: P2 bufík nezávislé topení předehřev přídavné topen
Dneska jsem se pustil do dalšího nefunkčního bufíku. Na diagnostice chyba žhavící svíčky.
Už při sundávání z auta mě překvapilo, že z výfuku začala téct nafta a v bufíku něco rachtalo.
No po rozebrání to bylo jasné - upadla vrtulka a chyba svíčky byla, že upadl její konektor.
Takže jsem vše vyčistil, složil tak jak to má být, vyměnil konektor svíčky a bufík dal zpátky do auta.
Po montáži jsem zkusil bufík nastartovat pomocí diag, to se povedlo s obrovským oblakem dýmu jak se vypaloval zbytek nafty uvnitř, který se mi nepovedl vypláchnout.
No ale teď přichází problém, bufík se přehřál (na diag asi 93°C) a vypnul. Zřejmě nefungovala vodní pumpa, nebo tam prostě byla bublina.
Ale od té doby nejde bufík znovu nastartovat!
Začne nabíhat, zapne se naftové čerpadlo, ale tím to skončí, bufík nenaběhne.
Svíčka žhaví, nafta do bufíka jde, větrák se točí, ale jinak se nic neděje - bufík ani nezahučí.
Nemá někdo nějaký nápad, než to zítra znovu rozeberu?
Už při sundávání z auta mě překvapilo, že z výfuku začala téct nafta a v bufíku něco rachtalo.
No po rozebrání to bylo jasné - upadla vrtulka a chyba svíčky byla, že upadl její konektor.

Takže jsem vše vyčistil, složil tak jak to má být, vyměnil konektor svíčky a bufík dal zpátky do auta.
Po montáži jsem zkusil bufík nastartovat pomocí diag, to se povedlo s obrovským oblakem dýmu jak se vypaloval zbytek nafty uvnitř, který se mi nepovedl vypláchnout.
No ale teď přichází problém, bufík se přehřál (na diag asi 93°C) a vypnul. Zřejmě nefungovala vodní pumpa, nebo tam prostě byla bublina.
Ale od té doby nejde bufík znovu nastartovat!
Začne nabíhat, zapne se naftové čerpadlo, ale tím to skončí, bufík nenaběhne.
Svíčka žhaví, nafta do bufíka jde, větrák se točí, ale jinak se nic neděje - bufík ani nezahučí.
Nemá někdo nějaký nápad, než to zítra znovu rozeberu?
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Online
- Příspěvky: 6088
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
info: P2 bufík nezávislé topení předehřev přídavné topen
Neni kaput senzor plamene?
Tryska davkuje spravne?
Vetrak ma spravne otacky?
Jeste se treba mohl prepalit dratek na zhavicce.
Vse jen teoreticke uvahy.
Tryska davkuje spravne?
Vetrak ma spravne otacky?
Jeste se treba mohl prepalit dratek na zhavicce.
Vse jen teoreticke uvahy.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14278
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
info: P2 bufík nezávislé topení předehřev přídavné topen
Haben píše:Neni kaput senzor plamene? Asi ne, páč bufík ani nezahučí, což by zahučel, když by naskočil, ale senzor to nezaznamenal
Tryska davkuje spravne? To nevím, zkusím to zítra, po rozebrání, ale proč by bufík napoprvé naskočil a pak už ne?
Vetrak ma spravne otacky? Asi jo, páč diag nehodí jeho chybu a i podle poslechu jde dobře
Jeste se treba mohl prepalit dratek na zhavicce. Asi ne, páč jsem ji zkoušel vymontovanou z bufíka a zapnutou přes diag a žhavila, respektive kouřilo se z ní. Ještě můžu před demontáží zkusit napojit přímo 12V, jestli to chytí (přechoďák).
Vse jen teoreticke uvahy.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Online
- Příspěvky: 6088
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
info: P2 bufík nezávislé topení předehřev přídavné topen
Tak good luck 
Pokud nezahori, tak tipuji, ze prestala jit nafta nebo se zase rozsypala miska a proste se nafta nezapali.

Pokud nezahori, tak tipuji, ze prestala jit nafta nebo se zase rozsypala miska a proste se nafta nezapali.
-
Online
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9948
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
info: P2 bufík nezávislé topení předehřev přídavné topen
Očistit čidlo plamene. To by mohlo být zasrate jak tam bylo hodně bordelu z vypalování. Nevidí plamen a stopne start.raolsa píše:Dneska jsem se pustil do dalšího nefunkčního bufíku. Na diagnostice chyba žhavící svíčky.
Už při sundávání z auta mě překvapilo, že z výfuku začala téct nafta a v bufíku něco rachtalo.
No po rozebrání to bylo jasné - upadla vrtulka a chyba svíčky byla, že upadl její konektor.
Takže jsem vše vyčistil, složil tak jak to má být, vyměnil konektor svíčky a bufík dal zpátky do auta.
Po montáži jsem zkusil bufík nastartovat pomocí diag, to se povedlo s obrovským oblakem dýmu jak se vypaloval zbytek nafty uvnitř, který se mi nepovedl vypláchnout.
No ale teď přichází problém, bufík se přehřál (na diag asi 93°C) a vypnul. Zřejmě nefungovala vodní pumpa, nebo tam prostě byla bublina.
Ale od té doby nejde bufík znovu nastartovat!
Začne nabíhat, zapne se naftové čerpadlo, ale tím to skončí, bufík nenaběhne.
Svíčka žhaví, nafta do bufíka jde, větrák se točí, ale jinak se nic neděje - bufík ani nezahučí.
Nemá někdo nějaký nápad, než to zítra znovu rozeberu?
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14278
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
info: P2 bufík nezávislé topení předehřev přídavné topen
Senzor očištěn, nebyl špinavý.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Online
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9948
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
info: P2 bufík nezávislé topení předehřev přídavné topen
A po tom vypalování?raolsa píše:Senzor očištěn, nebyl špinavý.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14278
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
info: P2 bufík nezávislé topení předehřev přídavné topen
To budu rozdělávat až dneska. Je možný že to bude zašpiněný. Uvidíme
Ale proč by bufík ani nezabafal?
Ale proč by bufík ani nezabafal?
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Online
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9948
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
info: P2 bufík nezávislé topení předehřev přídavné topen
Tak jsme to ještě diskutovali a senzorem to asi nebude.raolsa píše:To budu rozdělávat až dneska. Je možný že to bude zašpiněný. Uvidíme
Ale proč by bufík ani nezabafal?
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Online
- Příspěvky: 6088
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
info: P2 bufík nezávislé topení předehřev přídavné topen
Dle mne nejde nafta. Podavaci cerpadlo, Radku, cvaka?
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14278
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
info: P2 bufík nezávislé topení předehřev přídavné topen
Tak závada byla zřejmě ve studeňáku ve velkém konektoru u jednotky na kabelu ke svíčce. Na konektoru u svíčky jsem naměřil jenom necelý jeden volt. Takže svíčka v bufíku nežhavila a proto to nechytlo.
Nyní bufík chytá, ale vzhledem k tomu, že je opravdu v háji vodní čerpadlo, tak se po chvilce přehreje a vypne.
Takže až se vymění čerpadlo, tak by to mělo fungovat.
Nyní bufík chytá, ale vzhledem k tomu, že je opravdu v háji vodní čerpadlo, tak se po chvilce přehreje a vypne.
Takže až se vymění čerpadlo, tak by to mělo fungovat.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Online
- Příspěvky: 6088
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
info: P2 bufík nezávislé topení předehřev přídavné topen
Dobra prace, Radku
-
Offline
- Příspěvky: 15
- Registrován: 5 roků 8 měsíců
- Bydliště: Znojmo
- Vůz: S60 d5 2004
- Bydliště: Znojmo
info: P2 bufík nezávislé topení předehřev přídavné topen
Bufika jsem si u mé S60 rok 2005 rozchodil, šlape jako hodinky. Teď spekuluji, že bych si to předělal na Sim kartu. Sice mi časovače fungují, ale často nevím v kolik budu druhý den vyjíždět. Jelikož mohu NT pustit pouze páčkou na blinkry, předpokládal bych, že Ř.Jednotce NT info aby se pustilo předá nějáká ?? jednotka interiéru.. Uplně nejhůř by se dalo pomocí Sim karty pustit zapalování, aktivovat páčkou přímý start NT a poté zapalování vypnout. Je to sice možné, ale nesmyslně složité. Předpokládám, že když ma NT vlastní ŘJ která sleduje teploty atd, stačilo by pouze simulovat info aby aktivovala topení (pokud tedy info zadávané páčkou v autě nejdou hned do ŘJ NT, to by bylo na další zamyšlení)
Prosím tedy jestli někdo ví víc, má schéma El. vedoucí k NT apod., pomůže poradí. Mohu za odměnu třeba vyrobit duplikát. Elektroniku bych si udělal a naprogramoval přesně podle potřeb NT sám. Stejným způsobem si např. startuji po telefonu Renaulta Lagunu
Prosím tedy jestli někdo ví víc, má schéma El. vedoucí k NT apod., pomůže poradí. Mohu za odměnu třeba vyrobit duplikát. Elektroniku bych si udělal a naprogramoval přesně podle potřeb NT sám. Stejným způsobem si např. startuji po telefonu Renaulta Lagunu
-
Online
- Příspěvky: 6088
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
info: P2 bufík nezávislé topení předehřev přídavné topen
U P3 na to existuje reseni. Cena ale snad 15 tkc. PindaBC vi vice.
Elektroschema bych mozna dokazal sehnat, pak by to bylo ale na mou C30 jine.
Otazka zni, zda by sla vyuzit telefonni SIM, kterou mas mozna v S60, ja v C30 telefon na SIM mam.
Mozna ma nejake zkusenosti jeste T5D5.
Elektroschema bych mozna dokazal sehnat, pak by to bylo ale na mou C30 jine.
Otazka zni, zda by sla vyuzit telefonni SIM, kterou mas mozna v S60, ja v C30 telefon na SIM mam.
Mozna ma nejake zkusenosti jeste T5D5.
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5299
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
-
Offline
- Příspěvky: 15
- Registrován: 5 roků 8 měsíců
- Bydliště: Znojmo
- Vůz: S60 d5 2004
- Bydliště: Znojmo
info: P2 bufík nezávislé topení předehřev přídavné topen
Já bych to chtěl na Sim kartu protože dosah je potom neomezeny (vyjma vypadku signalu), máš to v mobilu a nemusíš nosit další klíčenku a může to ovládat víc lidí ze svých mobilů (maželka třeba).. Co se týče ovládací elektroniky vyrobím si to celé vč.modulu Simkarty, relátek,procesoru za řádově 500,-kč takže to je v pohodě. No a když se to povede na S60 tak předpokládám,že by neměl být problém upravit to na C30. Schéma by mělo napovědět..
Kdys měl to schéma, byl bych vděčný. Moje Vin: YV1RS746252437129
začal bych tím přívodním kabelem vedoucím někde z auta a končícím konektorem (S60 ho má kutatý s cca třeba 8pinama) který poté vede propojovacím kabelem do ŘJ NT. Když budem vědět co vše těch cca 8pinů je, dá se odhadnout jestli to může být "snadný" na ůrovni spínaní relé
Kdys měl to schéma, byl bych vděčný. Moje Vin: YV1RS746252437129
začal bych tím přívodním kabelem vedoucím někde z auta a končícím konektorem (S60 ho má kutatý s cca třeba 8pinama) který poté vede propojovacím kabelem do ŘJ NT. Když budem vědět co vše těch cca 8pinů je, dá se odhadnout jestli to může být "snadný" na ůrovni spínaní relé
-
Offline
- Příspěvky: 5817
- Registrován: 8 roků 7 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
info: P2 bufík nezávislé topení předehřev přídavné topen
Pánové, nemotejte prosím různé platformy P2 a P3 do sebe. Natož jejich ovládání či samotná topení. U P3 je pouze a jen Webasto, které komunikuje napřímo s CEM po Canu a dálkáč napřímo s řídící jednotkou bufíka po W-Bus. Dálka se vůbec nepřipojuje do do CEM či AEM jako u P2. Kolega Hajnej to tu zde velice pěkně popisuje. Zapojovali jsme to lóni a nemuže si vynachválit.
Pokud v autě nemáš AEM modul, tak cca 600Kč za modul, 800Kč za kabeláž a pak myslím 1500Kč za GSM modul + SIM
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=145&t=66848&hilit=GSM
Pokud v autě nemáš AEM modul, tak cca 600Kč za modul, 800Kč za kabeláž a pak myslím 1500Kč za GSM modul + SIM
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=145&t=66848&hilit=GSM
-
Online
- Příspěvky: 6088
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
info: P2 bufík nezávislé topení předehřev přídavné topen
Jo bude to asik jiny a k tomu jeste u me P1...
-
Offline
- Příspěvky: 5817
- Registrován: 8 roků 7 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
info: P2 bufík nezávislé topení předehřev přídavné topen
U P3 to jde i za 4000Kč a je to vpodstě to samé co si koupíš ve Volvu, jen tam je pouze logo Webasto a né i Volvo.Haben píše:U P3 na to existuje reseni. Cena ale snad 15 tkc. PindaBC vi vice.
Elektroschema bych mozna dokazal sehnat, pak by to bylo ale na mou C30 jine.
Otazka zni, zda by sla vyuzit telefonni SIM, kterou mas mozna v S60, ja v C30 telefon na SIM mam.
Mozna ma nejake zkusenosti jeste T5D5.
U tebe to půjde stejně jako u Piňdovo XC90, jen se dostat k zapojení přídržného relé co spíná signál do AEM modulu, pak by to bylo taky za ty cca 4000Kč. Protože už se opět používá Webasto modul Telestart T91R a dálkáč vajíčko.Haben píše:Jo bude to asik jiny a k tomu jeste u me P1...
-
Online
- Příspěvky: 6088
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
info: P2 bufík nezávislé topení předehřev přídavné topen
Nevim nevim. Oproti P2 je P1 na optice a nemam Webasto ale Eberspacher...
-
Offline
- Příspěvky: 5817
- Registrován: 8 roků 7 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
info: P2 bufík nezávislé topení předehřev přídavné topen
Vím, ale návod na montáž dálkáče říká to co jsem popisoval. Takže modul a dálka Webasto. Pokud máš AEM o to jednodušší.
https://accessories.volvocars.com/InstallationInstruction/Document/VCC-387867-1/cs-cz/C30/2008
Jo a ještě to SW povolit.
https://accessories.volvocars.com/cs-cz/C30/Accessories/Document/VCC-449119/2008
https://accessories.volvocars.com/InstallationInstruction/Document/VCC-387867-1/cs-cz/C30/2008
Jo a ještě to SW povolit.
https://accessories.volvocars.com/cs-cz/C30/Accessories/Document/VCC-449119/2008
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé