info: P2 bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

  • Autor
  • Zpráva
Haben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 122
Příspěvky: 5896
Registrován: 14 roků 2 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

#1626 info: P2 bufík nezávislé topení předehřev přídavné topen

Příspěvek od Haben »

Ne kazdy je, Hajnej, Eskymak. Na SK sraze bylo v noci 12Cv jako to uz bylo na uplne hrane. Idealne teplota do 18C a je to v pohode
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 9
Registrován: 5 roků 2 měsíce
Bydliště: Most
Vůz: V70 2.4 T r. v. 2000

#1627 info: P2 bufík nezávislé topení předehřev přídavné topen

Příspěvek od DaveV70 »

Tak jsem tento týden zkoušel moje nez. Topení, zapnu ho, běží cca minutu, docela dost hučí, a pak se samo vypne,

A vida ukázala za tu minutu že vyskočí teplota chladící kapaliny z 10° na 120°C má otázka tedy zní, je na nezávislém topení nějaké čidlo na teplotu?
_________________
Volvo V70 2.4T 147kW Summum, P2, r.v. 2000

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 116
Příspěvky: 12980
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#1628 info: P2 bufík nezávislé topení předehřev přídavné topen

Příspěvek od raolsa »

_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Hájčus
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 63
Příspěvky: 2366
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Chomutov / Praha 13
Vůz: MB CLA

#1629 info: P2 bufík nezávislé topení předehřev přídavné topen

Příspěvek od Hájčus »

Jo, přesně jak píše Raolsa, ohřeje to jen lokálně vodu, co je v bufíku a necirkuluje.
Čidlo tam na teplotu samo je a taky čidlo na přítomnost plamene.
DaveV70 píše:Tak jsem tento týden zkoušel moje nez. Topení, zapnu ho, běží cca minutu, docela dost hučí, a pak se samo vypne,
A vida ukázala za tu minutu že vyskočí teplota chladící kapaliny z 10° na 120°C má otázka tedy zní, je na nezávislém topení nějaké čidlo na teplotu?
_________________
MB CLA coupe MY22; HONDA Africa Twin 1100 A.S. // MB CLA Shooting Brake 2021
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)

hajnej
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 375
Příspěvky: 9872
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#1630 info: P2 bufík nezávislé topení předehřev přídavné topen

Příspěvek od hajnej »

raolsa píše:Máš v pytli vodní čerpadlo.
https://autodilos.cz/pridavne-vodni-cerpadlo-bosch-0392020039
Mohu potvrdit. Toto jsem už u jednoho auta řešil. Stejné příznaky a výměna čerpadla to vyřešila.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 9
Registrován: 5 roků 2 měsíce
Bydliště: Most
Vůz: V70 2.4 T r. v. 2000

#1631 info: P2 bufík nezávislé topení předehřev přídavné topen

Příspěvek od DaveV70 »

Děkuji za info, mě právě bylo divný že ta teplota během vteřiny vyskočila z 10 stupňů na 120, žádný pozvolný nárust
_________________
Volvo V70 2.4T 147kW Summum, P2, r.v. 2000

Offline
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 15
Registrován: 4 roky 5 měsíců
Bydliště: Znojmo
Vůz: S60 d5 2004
Bydliště: Znojmo

#1632 info: P2 bufík nezávislé topení předehřev přídavné topen

Příspěvek od RMS123 »

Tak i na mé S60 2005' 2.4d5 začal bufik kouřit a po třech startech kdy někdy topil minutu a někdy i cca 10 (ale sám se vypnul a na palubáku z ein na aus - což ještě nutno dodat, že oba časovače 1 i 2 nastavit šli ale topeni se nespustilo. Časovač přímého startu to aus napíše alespoň hned tak člověk ví na čem je) No každopádně to kouřilo jako Avia. Rozdělal jsem to a kromě zanešení nečistotama byla zanesena tryska. Dal jsem ji po vymontování na přívodní hadičku od naft.čerpadélka a přes diagnostiku pustil - no a jen to tak z trysky vykapávalo. V Brně ve Volvu měli trysku skladem i se žhavičkou (ta fungovala super, ale tak preventivně jsem ji koupil také) Oba díly cca 5100,- vč Dph a ještě dodám, že jinde se to sehnat moc nedalo jako náhrada. Když jsem nasadil novou trysku a přes diagnostiku opět pustil, nafta stříkala cca metr daleko takže podstatný rozdíl. Vyčistil jsem všechno, kontrola, montáž zpět a teď bufík funguje krásně, nekouří, má takovej zdravej souměrnej zvuk, fungují časovače. Ještě dodám, že jsem to vše řešil klasickou Univerzál Diagnostikou Delphi a šlo jak mazat chybu (po neůspěšných strtech) tak zkoušet čerpadlo vody, nafty i vnitřní el.motorek cirkulace a rozstřiku. Starou trysku zkusím nechat vyčistit ultrazvukem a dám vědět jestli to má smysl zkoušet nebo rovnou koupit novou.

hajnej
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 375
Příspěvky: 9872
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#1633 info: P2 bufík nezávislé topení předehřev přídavné topen

Příspěvek od hajnej »

RMS123 píše:Tak i na mé S60 2005' 2.4d5 začal bufik kouřit a po třech startech kdy někdy topil minutu a někdy i cca 10 (ale sám se vypnul a na palubáku z ein na aus - což ještě nutno dodat, že oba časovače 1 i 2 nastavit šli ale topeni se nespustilo. Časovač přímého startu to aus napíše alespoň hned tak člověk ví na čem je) No každopádně to kouřilo jako Avia. Rozdělal jsem to a kromě zanešení nečistotama byla zanesena tryska. Dal jsem ji po vymontování na přívodní hadičku od naft.čerpadélka a přes diagnostiku pustil - no a jen to tak z trysky vykapávalo. V Brně ve Volvu měli trysku skladem i se žhavičkou (ta fungovala super, ale tak preventivně jsem ji koupil také) Oba díly cca 5100,- vč Dph a ještě dodám, že jinde se to sehnat moc nedalo jako náhrada. Když jsem nasadil novou trysku a přes diagnostiku opět pustil, nafta stříkala cca metr daleko takže podstatný rozdíl. Vyčistil jsem všechno, kontrola, montáž zpět a teď bufík funguje krásně, nekouří, má takovej zdravej souměrnej zvuk, fungují časovače. Ještě dodám, že jsem to vše řešil klasickou Univerzál Diagnostikou Delphi a šlo jak mazat chybu (po neůspěšných strtech) tak zkoušet čerpadlo vody, nafty i vnitřní el.motorek cirkulace a rozstřiku. Starou trysku zkusím nechat vyčistit ultrazvukem a dám vědět jestli to má smysl zkoušet nebo rovnou koupit novou.
Díky za report. Jak jsi potvrdil, vysoká kouřivost odpovídá vždy nefunkční trysce.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

Offline
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 15
Registrován: 4 roky 5 měsíců
Bydliště: Znojmo
Vůz: S60 d5 2004
Bydliště: Znojmo

#1634 info: P2 bufík nezávislé topení předehřev přídavné topen

Příspěvek od RMS123 »

Jj, dodává málo nafty proto to kouří. Stejně jako naftove topení tzv. dělo používané např. ve stavebnictví. Když dojde nafta, začne kouřit.

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 116
Příspěvky: 12980
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#1635 info: P2 bufík nezávislé topení předehřev přídavné topen

Příspěvek od raolsa »

Dneska jsem se pustil do dalšího nefunkčního bufíku. Na diagnostice chyba žhavící svíčky.

Už při sundávání z auta mě překvapilo, že z výfuku začala téct nafta a v bufíku něco rachtalo.

No po rozebrání to bylo jasné - upadla vrtulka a chyba svíčky byla, že upadl její konektor. :D

Takže jsem vše vyčistil, složil tak jak to má být, vyměnil konektor svíčky a bufík dal zpátky do auta.

Po montáži jsem zkusil bufík nastartovat pomocí diag, to se povedlo s obrovským oblakem dýmu jak se vypaloval zbytek nafty uvnitř, který se mi nepovedl vypláchnout.

No ale teď přichází problém, bufík se přehřál (na diag asi 93°C) a vypnul. Zřejmě nefungovala vodní pumpa, nebo tam prostě byla bublina.

Ale od té doby nejde bufík znovu nastartovat!

Začne nabíhat, zapne se naftové čerpadlo, ale tím to skončí, bufík nenaběhne.

Svíčka žhaví, nafta do bufíka jde, větrák se točí, ale jinak se nic neděje - bufík ani nezahučí.

Nemá někdo nějaký nápad, než to zítra znovu rozeberu?
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Haben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 122
Příspěvky: 5896
Registrován: 14 roků 2 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

#1636 info: P2 bufík nezávislé topení předehřev přídavné topen

Příspěvek od Haben »

Neni kaput senzor plamene?
Tryska davkuje spravne?
Vetrak ma spravne otacky?
Jeste se treba mohl prepalit dratek na zhavicce.
Vse jen teoreticke uvahy.
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 116
Příspěvky: 12980
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#1637 info: P2 bufík nezávislé topení předehřev přídavné topen

Příspěvek od raolsa »

Haben píše:Neni kaput senzor plamene? Asi ne, páč bufík ani nezahučí, což by zahučel, když by naskočil, ale senzor to nezaznamenal
Tryska davkuje spravne? To nevím, zkusím to zítra, po rozebrání, ale proč by bufík napoprvé naskočil a pak už ne?
Vetrak ma spravne otacky? Asi jo, páč diag nehodí jeho chybu a i podle poslechu jde dobře
Jeste se treba mohl prepalit dratek na zhavicce. Asi ne, páč jsem ji zkoušel vymontovanou z bufíka a zapnutou přes diag a žhavila, respektive kouřilo se z ní. Ještě můžu před demontáží zkusit napojit přímo 12V, jestli to chytí (přechoďák).
Vse jen teoreticke uvahy.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Haben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 122
Příspěvky: 5896
Registrován: 14 roků 2 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

#1638 info: P2 bufík nezávislé topení předehřev přídavné topen

Příspěvek od Haben »

Tak good luck
Pokud nezahori, tak tipuji, ze prestala jit nafta nebo se zase rozsypala miska a proste se nafta nezapali.
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

hajnej
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 375
Příspěvky: 9872
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#1639 info: P2 bufík nezávislé topení předehřev přídavné topen

Příspěvek od hajnej »

raolsa píše:Dneska jsem se pustil do dalšího nefunkčního bufíku. Na diagnostice chyba žhavící svíčky.

Už při sundávání z auta mě překvapilo, že z výfuku začala téct nafta a v bufíku něco rachtalo.

No po rozebrání to bylo jasné - upadla vrtulka a chyba svíčky byla, že upadl její konektor. :D

Takže jsem vše vyčistil, složil tak jak to má být, vyměnil konektor svíčky a bufík dal zpátky do auta.

Po montáži jsem zkusil bufík nastartovat pomocí diag, to se povedlo s obrovským oblakem dýmu jak se vypaloval zbytek nafty uvnitř, který se mi nepovedl vypláchnout.

No ale teď přichází problém, bufík se přehřál (na diag asi 93°C) a vypnul. Zřejmě nefungovala vodní pumpa, nebo tam prostě byla bublina.

Ale od té doby nejde bufík znovu nastartovat!

Začne nabíhat, zapne se naftové čerpadlo, ale tím to skončí, bufík nenaběhne.

Svíčka žhaví, nafta do bufíka jde, větrák se točí, ale jinak se nic neděje - bufík ani nezahučí.

Nemá někdo nějaký nápad, než to zítra znovu rozeberu?
Očistit čidlo plamene. To by mohlo být zasrate jak tam bylo hodně bordelu z vypalování. Nevidí plamen a stopne start.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 116
Příspěvky: 12980
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#1640 info: P2 bufík nezávislé topení předehřev přídavné topen

Příspěvek od raolsa »

Senzor očištěn, nebyl špinavý.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

hajnej
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 375
Příspěvky: 9872
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#1641 info: P2 bufík nezávislé topení předehřev přídavné topen

Příspěvek od hajnej »

raolsa píše:Senzor očištěn, nebyl špinavý.
A po tom vypalování?
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 116
Příspěvky: 12980
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#1642 info: P2 bufík nezávislé topení předehřev přídavné topen

Příspěvek od raolsa »

To budu rozdělávat až dneska. Je možný že to bude zašpiněný. Uvidíme
Ale proč by bufík ani nezabafal?
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

hajnej
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 375
Příspěvky: 9872
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#1643 info: P2 bufík nezávislé topení předehřev přídavné topen

Příspěvek od hajnej »

raolsa píše:To budu rozdělávat až dneska. Je možný že to bude zašpiněný. Uvidíme
Ale proč by bufík ani nezabafal?
Tak jsme to ještě diskutovali a senzorem to asi nebude.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

Haben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 122
Příspěvky: 5896
Registrován: 14 roků 2 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

#1644 info: P2 bufík nezávislé topení předehřev přídavné topen

Příspěvek od Haben »

Dle mne nejde nafta. Podavaci cerpadlo, Radku, cvaka?
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 116
Příspěvky: 12980
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#1645 info: P2 bufík nezávislé topení předehřev přídavné topen

Příspěvek od raolsa »

Tak závada byla zřejmě ve studeňáku ve velkém konektoru u jednotky na kabelu ke svíčce. Na konektoru u svíčky jsem naměřil jenom necelý jeden volt. Takže svíčka v bufíku nežhavila a proto to nechytlo.
Nyní bufík chytá, ale vzhledem k tomu, že je opravdu v háji vodní čerpadlo, tak se po chvilce přehreje a vypne.
Takže až se vymění čerpadlo, tak by to mělo fungovat.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Haben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 122
Příspěvky: 5896
Registrován: 14 roků 2 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

#1646 info: P2 bufík nezávislé topení předehřev přídavné topen

Příspěvek od Haben »

Dobra prace, Radku
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

Offline
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 15
Registrován: 4 roky 5 měsíců
Bydliště: Znojmo
Vůz: S60 d5 2004
Bydliště: Znojmo

#1647 info: P2 bufík nezávislé topení předehřev přídavné topen

Příspěvek od RMS123 »

Bufika jsem si u mé S60 rok 2005 rozchodil, šlape jako hodinky. Teď spekuluji, že bych si to předělal na Sim kartu. Sice mi časovače fungují, ale často nevím v kolik budu druhý den vyjíždět. Jelikož mohu NT pustit pouze páčkou na blinkry, předpokládal bych, že Ř.Jednotce NT info aby se pustilo předá nějáká ?? jednotka interiéru.. Uplně nejhůř by se dalo pomocí Sim karty pustit zapalování, aktivovat páčkou přímý start NT a poté zapalování vypnout. Je to sice možné, ale nesmyslně složité. Předpokládám, že když ma NT vlastní ŘJ která sleduje teploty atd, stačilo by pouze simulovat info aby aktivovala topení (pokud tedy info zadávané páčkou v autě nejdou hned do ŘJ NT, to by bylo na další zamyšlení)
Prosím tedy jestli někdo ví víc, má schéma El. vedoucí k NT apod., pomůže poradí. Mohu za odměnu třeba vyrobit duplikát. Elektroniku bych si udělal a naprogramoval přesně podle potřeb NT sám. Stejným způsobem si např. startuji po telefonu Renaulta Lagunu

Haben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 122
Příspěvky: 5896
Registrován: 14 roků 2 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

#1648 info: P2 bufík nezávislé topení předehřev přídavné topen

Příspěvek od Haben »

U P3 na to existuje reseni. Cena ale snad 15 tkc. PindaBC vi vice.
Elektroschema bych mozna dokazal sehnat, pak by to bylo ale na mou C30 jine.
Otazka zni, zda by sla vyuzit telefonni SIM, kterou mas mozna v S60, ja v C30 telefon na SIM mam.
Mozna ma nejake zkusenosti jeste T5D5.
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

PINĎABC
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 4973
Registrován: 12 roků 1 měsíc
Bydliště: Bílovec
Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR

#1649 info: P2 bufík nezávislé topení předehřev přídavné topen

Příspěvek od PINĎABC »


Offline
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 15
Registrován: 4 roky 5 měsíců
Bydliště: Znojmo
Vůz: S60 d5 2004
Bydliště: Znojmo

#1650 info: P2 bufík nezávislé topení předehřev přídavné topen

Příspěvek od RMS123 »

Já bych to chtěl na Sim kartu protože dosah je potom neomezeny (vyjma vypadku signalu), máš to v mobilu a nemusíš nosit další klíčenku a může to ovládat víc lidí ze svých mobilů (maželka třeba).. Co se týče ovládací elektroniky vyrobím si to celé vč.modulu Simkarty, relátek,procesoru za řádově 500,-kč takže to je v pohodě. No a když se to povede na S60 tak předpokládám,že by neměl být problém upravit to na C30. Schéma by mělo napovědět..
Kdys měl to schéma, byl bych vděčný. Moje Vin: YV1RS746252437129
začal bych tím přívodním kabelem vedoucím někde z auta a končícím konektorem (S60 ho má kutatý s cca třeba 8pinama) který poté vede propojovacím kabelem do ŘJ NT. Když budem vědět co vše těch cca 8pinů je, dá se odhadnout jestli to může být "snadný" na ůrovni spínaní relé
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „Nezávislé topení a el.předehřev“