Ale nedávno bylo 16°C a to jsem bufa fakt už nepustil. P3 má hranici 15°C
info: P2 bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
- Autor
- Zpráva
-
Online
- Příspěvky: 5998
- Registrován: 9 roků
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Co máš furt s těmi luštěninami???
Ale nedávno bylo 16°C a to jsem bufa fakt už nepustil. P3 má hranici 15°C
Ale nedávno bylo 16°C a to jsem bufa fakt už nepustil. P3 má hranici 15°C
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 1618
- Registrován: 9 roků 6 měsíců
- Bydliště: Ronov nad Doubravou
- Vůz: V70 D5252T 2.5 TDI r.v. 9/1998
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Až se z toho p****e, tak bude vědět po čem to bylo. (hrášek) 
_________________
NA PRODEJVolvo černá V70 TDI 9/1998
Volvo V50 T5 FWD 12/2004 Áčko
Volvo V50 T5 FWD 02/2005 Béčko
NA PRODEJVolvo černá V70 TDI 9/1998
Volvo V50 T5 FWD 12/2004 Áčko
Volvo V50 T5 FWD 02/2005 Béčko
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 10039
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Bydliště: Dubí
- Vůz: V60 T8
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Přátelé, užijeme si následující poslední chladná rána s vyhřátými vozy.
Nezapomeňte i mimo zimní sezonu pravidelně pouštět bufík, aby se zvlhčila membrába v regulátoru (trysce) nebo v čerpadlu a do palivové hadice se napumpovalo zase čerstvé palivo.
Tak zase čau na podzim v tomto tématu.
Nezapomeňte i mimo zimní sezonu pravidelně pouštět bufík, aby se zvlhčila membrába v regulátoru (trysce) nebo v čerpadlu a do palivové hadice se napumpovalo zase čerstvé palivo.
Tak zase čau na podzim v tomto tématu.
_________________
V60 T8 MY2020
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw, XC70 D5 151kw
V60 T8 MY2020
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw, XC70 D5 151kw
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 1618
- Registrován: 9 roků 6 měsíců
- Bydliště: Ronov nad Doubravou
- Vůz: V70 D5252T 2.5 TDI r.v. 9/1998
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Na to, že ráno byly -2°C, takcto ueště nevypadá, že si bufík odpočine. 
_________________
NA PRODEJVolvo černá V70 TDI 9/1998
Volvo V50 T5 FWD 12/2004 Áčko
Volvo V50 T5 FWD 02/2005 Béčko
NA PRODEJVolvo černá V70 TDI 9/1998
Volvo V50 T5 FWD 12/2004 Áčko
Volvo V50 T5 FWD 02/2005 Béčko
-
Online
- Příspěvky: 3602
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
no, stále čekám na slíbené ovládání bufíku od jednoho člena na stránce zpět
pak bych mohl snad zapínat i mimo zimní sezónu, jinak jen s hráškem...
pak bych mohl snad zapínat i mimo zimní sezónu, jinak jen s hráškem...
-
Offline
- Příspěvky: 1681
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Tak ja zatiaľ fičím na nezávislom kúrení každý deň, aj keď je apríl. Spúšťam ho na týždenný program totiž každé ráno, lebo je chladno a na teplý komfort som si zvykol ale aj cez deň. Napríklad aj dnes, keď bolo cez deň +7 st. C alebo hocikedy, keď je tých stupňov viac. Keď je už raz v aute, tak ho pustím hocikedy aj keď už nie je zima, nech prehreje motor a sadnem do príjemného tepla.
-
Online
- Příspěvky: 5998
- Registrován: 9 roků
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
-
Offline
- Příspěvky: 1681
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Ten môj ide aj keď mi už svieti rezerva. Výhodou aj nevýhodou v takomto prípade je, že o stave paliva v nádrži nič nevie. Ale aj keď mi rezerva svieti, musel by bežať takých 15 hodín na plný výkon aby ju vycucal, čo by asi ani nešlo, pretože by sa zastavil už omnoho skôr pre pokles napätia batérie.
-
Offline
- Příspěvky: 6118
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
a já od října 2018 čekám, až mi v servise opraví bufík. Teď je do poloviny května servisák pryč, tak si snad zatopím v létě
Ale zase, co není opravené, se nemůže rozbít
Ale zase, co není opravené, se nemůže rozbít
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 10039
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Bydliště: Dubí
- Vůz: V60 T8
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
To je z toho, žes to chtěl jen opravit a nic neměnitHaben píše:a já od října 2018 čekám, až mi v servise opraví bufík. Teď je do poloviny května servisák pryč, tak si snad zatopím v létě![]()
Ale zase, co není opravené, se nemůže rozbít
_________________
V60 T8 MY2020
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw, XC70 D5 151kw
V60 T8 MY2020
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw, XC70 D5 151kw
-
Offline
- Příspěvky: 6118
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Ja jsem zadal ukol zprovoznit bufik. Ze se servisak pustil do opravy komponent a ne do vymeny jednotlivych clanku bufiku, to je jeho vec.
-
Offline
- Příspěvky: 1681
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Z toho vyplýva, že v lete, po oprave, ho už do auta nedávať, lebo sa zase môže používaním pokaziťHaben píše:Ale zase, co není opravené, se nemůže rozbít
-
Offline
- Příspěvky: 6118
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
No jen aby tam bylo co funkcniho pred letem dat 

-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 10039
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Bydliště: Dubí
- Vůz: V60 T8
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Opět doporučuji spustit obcas bufa v létě. Vyfoukt pavouky a případně mit čas na opravu na zimu.
_________________
V60 T8 MY2020
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw, XC70 D5 151kw
V60 T8 MY2020
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw, XC70 D5 151kw
-
Online
- Příspěvky: 5998
- Registrován: 9 roků
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Již jsem pouštěl 14dní zpět, kdy bylo po ránu 13°C. Ale kontrolu a přetěsnění výfuku od hořáku jsem dělal již v červnu a letmým pohleden do výfuku byly stěny výměníku krásně čisté bez sazí. Upřesňuji, že mám P3 a bufa Webasto. Loni jsem dával nový hořák a tak byl i předpoklad, že vše bude OK. Nicméně jsem loňskou zimu nabufíkoval cca 180hodin.
-
Online
- Příspěvky: 3602
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
180 hodin, to je slušná porce
-
Offline
- Příspěvky: 2180
- Registrován: 16 roků 3 měsíce
- Bydliště: Vrchoslavice
- Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
No nevím kdyby běžel hodinu denně tak zima 180 dni nemá ???Tod2 píše:180 hodin, to je slušná porce
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 434tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 248tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 280tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 465 tkm
V70 D5 2002 stříbrná 434tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 248tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 280tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 465 tkm
-
Offline
- Příspěvky: 357
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC70 D5 136kW MY06
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Hodinu ráno, hodinu odpoledne a jsou z toho 3 měsíce... To není zase až tak nic výjimečného, i když budu počítat, že auto nejelo úplně každý den. Někdy zase mohlo bufovat i více jak 2x denně.
-
Offline
- Příspěvky: 6118
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Ze by hodinu rano a hodinu pred odjezdem domu z prace?
Jinak v c30 mi bufik stravil minulou zimu 180 hodin v servisu a stale nic. Snad v zari servisak vse dotahne
Jinak v c30 mi bufik stravil minulou zimu 180 hodin v servisu a stale nic. Snad v zari servisak vse dotahne

-
Offline
- Příspěvky: 2180
- Registrován: 16 roků 3 měsíce
- Bydliště: Vrchoslavice
- Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Skončím v práci jdu zapnout bufa jdu se převléct 10-max15 minut v autě teplo odjíždím. Při těchto zimách jsem to udělal asi 12 krát tady na moravě nebylo víc třeba. Ale hodinu ho nechat běžet je blbost třeba z pozice baterky a taky co zhoří nezhnije !
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 434tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 248tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 280tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 465 tkm
V70 D5 2002 stříbrná 434tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 248tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 280tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 465 tkm
-
Offline
- Příspěvky: 357
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC70 D5 136kW MY06
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Tak já byl minulou zimu 2 měsíce na východě SK. Mrazy jak hrom a dítě, abych ho nemusel svlékat po cestě... Takže tak těch 50 min to jelo
-
Online
- Příspěvky: 5998
- Registrován: 9 roků
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Každý den ráno od listopadu do dubna. Jezdím cca 12km tak prostě chci mít ohřáty motor. Jinak klidně za den jsem udělal i 3 hodiny. A když už jsem tam loni bufíka dostavěl, tak jej využívám co to jde.
-
Offline
- Příspěvky: 2605
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: Poodří
- Vůz: V90CC-T6/P*/740/940
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Poznámka na okraj: P3 bufíky jsou (snad výhradně) konfigurované i s režimem automatického příhřevu. T.j. dohřívají motor, když je potřeba (včetně benzínů (sic!)). Takže těch 180 bufíkových motohodin vzniklo Jakubovi pravděpodobně i těmito řidičem nevyžádanými provozními hodinami bufíka.
Jak jsem na to přišel já? Spíše náhodou - byla to XC70 T6 MY14 s bufíkem - bufík jel tak potichu, že o něm fakt nebylo vědět, že je vůbec v provozu (současně s motorem). A teprve až automatizované sledování provozu VDD Donglem mi tohle "napráskalo". Fakt se to pouštělo co chvíli.
/PL
Jak jsem na to přišel já? Spíše náhodou - byla to XC70 T6 MY14 s bufíkem - bufík jel tak potichu, že o něm fakt nebylo vědět, že je vůbec v provozu (současně s motorem). A teprve až automatizované sledování provozu VDD Donglem mi tohle "napráskalo". Fakt se to pouštělo co chvíli.
/PL
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvky: 1681
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Túto zimu som bežne kúrenie zapínal niekoľko krát denne. Tu, napríklad, bežalo aj šesť krát.

Z pozície batérie v tom nevidím žiadny problém. Nevidím problém ani v hodinovom chode kúrenia. Pri maximálnom výkone mi to žerie okolo 4,7 A. Ak by som ešte trochu znížil otáčky ventilátora, kleslo by to aj pod 4 A.

Pre akumulátor je najdôležitejšie jeho správne dobíjanie. Žiadnych homeopatických 13,8 V ale správne nabíjacie napätie s ohľadom na teplotu a jeho konštrukciu.

Z pozície batérie v tom nevidím žiadny problém. Nevidím problém ani v hodinovom chode kúrenia. Pri maximálnom výkone mi to žerie okolo 4,7 A. Ak by som ešte trochu znížil otáčky ventilátora, kleslo by to aj pod 4 A.

Pre akumulátor je najdôležitejšie jeho správne dobíjanie. Žiadnych homeopatických 13,8 V ale správne nabíjacie napätie s ohľadom na teplotu a jeho konštrukciu.
-
Online
- Příspěvky: 5998
- Registrován: 9 roků
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Ano , pár hodin jsem takto natočil. Ale naštěstí u P3 se nechá tato funkce na palubním pc vypnout. Vypl jsem ji jakmile jsem zjistil, že bufika není možné nechat běžet i když zastavím po 5km. Prostě se po vypnutí motoru vypl a pak už znovu nešel zapnout, protože byla již chladicí kapalina nad 50 stupňů. Tak jsem ho vypl, protože prostě příhřev vypinal přímý start. Následně jsem tento popis našel i ve Vide, když jsem si myslel, že je to nějaká chyba. Přeci jenom mám bufíka dodelavaneho a to i SW.ok2ucx píše:Poznámka na okraj: P3 bufíky jsou (snad výhradně) konfigurované i s režimem automatického příhřevu. T.j. dohřívají motor, když je potřeba (včetně benzínů (sic!)). Takže těch 180 bufíkových motohodin vzniklo Jakubovi pravděpodobně i těmito řidičem nevyžádanými provozními hodinami bufíka.
Jak jsem na to přišel já? Spíše náhodou - byla to XC70 T6 MY14 s bufíkem - bufík jel tak potichu, že o něm fakt nebylo vědět, že je vůbec v provozu (současně s motorem). A teprve až automatizované sledování provozu VDD Donglem mi tohle "napráskalo". Fakt se to pouštělo co chvíli.
/PL
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Paťa, Tod2



