


Ale nedávno bylo 16°C a to jsem bufa fakt už nepustil. P3 má hranici 15°C
To je z toho, žes to chtěl jen opravit a nic neměnitHaben píše:a já od října 2018 čekám, až mi v servise opraví bufík. Teď je do poloviny května servisák pryč, tak si snad zatopím v létě![]()
Ale zase, co není opravené, se nemůže rozbít
Z toho vyplýva, že v lete, po oprave, ho už do auta nedávať, lebo sa zase môže používaním pokaziťHaben píše:Ale zase, co není opravené, se nemůže rozbít
No nevím kdyby běžel hodinu denně tak zima 180 dni nemá ???Tod2 píše:180 hodin, to je slušná porce
Ano , pár hodin jsem takto natočil. Ale naštěstí u P3 se nechá tato funkce na palubním pc vypnout. Vypl jsem ji jakmile jsem zjistil, že bufika není možné nechat běžet i když zastavím po 5km. Prostě se po vypnutí motoru vypl a pak už znovu nešel zapnout, protože byla již chladicí kapalina nad 50 stupňů. Tak jsem ho vypl, protože prostě příhřev vypinal přímý start. Následně jsem tento popis našel i ve Vide, když jsem si myslel, že je to nějaká chyba. Přeci jenom mám bufíka dodelavaneho a to i SW.ok2ucx píše:Poznámka na okraj: P3 bufíky jsou (snad výhradně) konfigurované i s režimem automatického příhřevu. T.j. dohřívají motor, když je potřeba (včetně benzínů (sic!)). Takže těch 180 bufíkových motohodin vzniklo Jakubovi pravděpodobně i těmito řidičem nevyžádanými provozními hodinami bufíka.
Jak jsem na to přišel já? Spíše náhodou - byla to XC70 T6 MY14 s bufíkem - bufík jel tak potichu, že o něm fakt nebylo vědět, že je vůbec v provozu (současně s motorem). A teprve až automatizované sledování provozu VDD Donglem mi tohle "napráskalo". Fakt se to pouštělo co chvíli.
/PL
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé