Otázka, na kterou neznám odpověď
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 962
- Registrován: 6 roků 4 měsíce
- Bydliště: Uhříněves
- Vůz: V70 II D5 120kw 2004
Otázka, na kterou neznám odpověď
takhle zapáskovaný mi to přijde úplně dobrý
nechal bych to tak
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 866
- Registrován: 4 roky 6 měsíců
- Bydliště: Bruntál
- Vůz: S60 2,4T B5244 T3 01' 147kW
Otázka, na kterou neznám odpověď
Jop, pred demontazi jsem to prolil WDckem, po uvolneni jsem to vycistil prostrikl, promazal ale i tak. Ten plastovy mechanizmus se rozhodl, ze uz nebude mechanizmus...
To nejde jednoduse vymenit ? Ty spojky jsou do te plastove hadice zatavene ? Ze tam neni zadna spona ?
To nejde jednoduse vymenit ? Ty spojky jsou do te plastove hadice zatavene ? Ze tam neni zadna spona ?
-
Offline
- Příspěvky: 6406
- Registrován: 8 roků 5 měsíců
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70 D5 2008
Otázka, na kterou neznám odpověď
Plast a guma s WD není dobrej nápad. Pokud je to klasický WD40.
_________________
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 866
- Registrován: 4 roky 6 měsíců
- Bydliště: Bruntál
- Vůz: S60 2,4T B5244 T3 01' 147kW
Otázka, na kterou neznám odpověď
Moc nerozumim co je spatnej napad plast a guma s tim WD ?
Přidáno za 1 hodina 44 minut 58 sekund:
Nasel jsem rychlospojky asi co by mohly pasovat. Maji prime i zahnute. Pro hadicky 6 a 8mm. Ale ja nemam paru jaky prumer tam bude kdyz ty rychlospojky cvaknu
Nemate nekdo prosim tu hadicu v regale, supliku na dvorku pro zmereni prumeru ?
https://www.mpmcatcher.cz/e-shop/18-palivova-rychlospojka-b9-789-mm-zahnuta-90-hadice-8-mm.html
Ja to dosavadni reseni asi nerozdycham proste...
Přidáno za 1 hodina 44 minut 58 sekund:
Nasel jsem rychlospojky asi co by mohly pasovat. Maji prime i zahnute. Pro hadicky 6 a 8mm. Ale ja nemam paru jaky prumer tam bude kdyz ty rychlospojky cvaknu
Nemate nekdo prosim tu hadicu v regale, supliku na dvorku pro zmereni prumeru ?
https://www.mpmcatcher.cz/e-shop/18-palivova-rychlospojka-b9-789-mm-zahnuta-90-hadice-8-mm.html
Ja to dosavadni reseni asi nerozdycham proste...
-
Offline
- Příspěvky: 759
- Registrován: 5 roků
- Bydliště: Ždírec nad Doubravou
- Vůz: XC70 D3 AWD manuál (D5244T17)
Otázka, na kterou neznám odpověď
Tak mi právě přišlo to dojezdové kolo a je nějaké malé. O poznání má menší obvod, než kola na autě. Je to normální? Z toho musí mít ESP zamotanou hlavu, ne? Je to rozměr 125/80/17. Mělo by být přímo pro xc70.
Ale o moc větší kolo by se do kufru stejně asi nevlezlo.
A nepatří k tomu nějaký polystyren pod kolo? Kolo výrazně blimbá i když ho chytnu původním "šroubem".
Ale o moc větší kolo by se do kufru stejně asi nevlezlo.
A nepatří k tomu nějaký polystyren pod kolo? Kolo výrazně blimbá i když ho chytnu původním "šroubem".
_________________
audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)
audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)
-
Offline
- Příspěvky: 919
- Registrován: 5 roků 4 měsíce
- Bydliště: Pardubice
- Vůz: V70 II D5 136kw
Otázka, na kterou neznám odpověď
125/80/17 ma stejnej prumer jako 205/55/16, coz je to co mam na aute....
_________________
V70 P2 D5 136kw MY2007 - Pet valcu staci kdyz ti turbo tlaci
V70 P2 D5 136kw MY2007 - Pet valcu staci kdyz ti turbo tlaci
-
Offline
- Příspěvky: 759
- Registrován: 5 roků
- Bydliště: Ždírec nad Doubravou
- Vůz: XC70 D3 AWD manuál (D5244T17)
Otázka, na kterou neznám odpověď
Tak na xc70 mám 235/55/17 a to je rozdíl 8.5%, což už je pro stabilizaci podvozku hodně. (o diferenciálu nemluvě)
_________________
audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)
audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)
-
Offline
- Příspěvky: 1737
- Registrován: 18 roků 2 měsíce
- Bydliště: Opava (Oščadnica, SK)
- Vůz: Volvo S60 2.4T
Otázka, na kterou neznám odpověď
ja ty konektory po vymene filtru vzdy omotam dukladne elektrikarskou izolepou, takze jsou neustale chranene a ciste...Vizibable píše: 01 črc 2025 16:50 Neni, je to nadoraz. Puvodni filtr byl dost zarezlej. Slo to i velice spatne vycvaknout. A na novy filtr se to vubec nechytalo. Tak jsem ty vnitrni zobacky trosku zapruzil zpet a uz se to chytlo, ale po nastartovani se jedna strana pod tlakem rozpojuje. Opravil jsem to nouzove epesne stahovackamaale rad bych to opravil nejak profesionalne...
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 866
- Registrován: 4 roky 6 měsíců
- Bydliště: Bruntál
- Vůz: S60 2,4T B5244 T3 01' 147kW
Otázka, na kterou neznám odpověď
Koch: no napad dobry, ale pro me uz pozde
me ten filtr zreznul az k tomu zvetsenemu krouzku pro rychlospojku. Proto jsem to nemohl ani normalne vyzvaknout.
Tak ted spekuluji jak to opravit
Tak ted spekuluji jak to opravit
-
Offline
- Příspěvky: 5815
- Registrován: 11 roků 10 měsíců
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
Otázka, na kterou neznám odpověď
Už jsem to tu někde psal.
Všechno na podvozku v čem se hrabu (kromě výfuku) vždy nastříkám rezistinem ML a žádné problémy.
Všechno na podvozku v čem se hrabu (kromě výfuku) vždy nastříkám rezistinem ML a žádné problémy.
-
Offline
- Příspěvky: 759
- Registrován: 5 roků
- Bydliště: Ždírec nad Doubravou
- Vůz: XC70 D3 AWD manuál (D5244T17)
Otázka, na kterou neznám odpověď
Přišla mi odpověď od prodejce. Mají tam i lépe vyhovující rozměr dojezdového kola (125/80/18), nicméně stále je to mimo toleranci (tuším -4.5%). A i tak se nesmí použít na přední nápravě. Takže, když píchnu předek, musím přehodit zadní dopředu a dojezdovku dát dozadu. Tohle vědět, vy...l bych se na všechno a sehnal sadu kompresoru s tekutým opravářem za 1500 a doufal, že to nikdy nepoužiju.
Kde jsou ty dobré časy, kdy auta měla plnohodnotnou rezervu.
Nemáte někdo zkušenost s něčím takovým? Jak dlouhý napájecí kábl to může mít? Nikdo to neuvádí. Jen 10A kompatibilitu s různými rozměry kol.
https://www.gafaauto.cz/products/continental-conti-mobility-kit-3115234?srsltid=AfmBOootKkXdIviuVwaPXiTWCdpfxbDUkUapsouEmXqOWfOQ9cBcD88uLJc
Kde jsou ty dobré časy, kdy auta měla plnohodnotnou rezervu.
Nemáte někdo zkušenost s něčím takovým? Jak dlouhý napájecí kábl to může mít? Nikdo to neuvádí. Jen 10A kompatibilitu s různými rozměry kol.
https://www.gafaauto.cz/products/continental-conti-mobility-kit-3115234?srsltid=AfmBOootKkXdIviuVwaPXiTWCdpfxbDUkUapsouEmXqOWfOQ9cBcD88uLJc
_________________
audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)
audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)
-
Offline
- Příspěvky: 713
- Registrován: 9 roků
- Bydliště: Brno - Hodonín
- Vůz: XC70 D5 AWD 2003
Otázka, na kterou neznám odpověď
Podobnou "hračku" mi nabídl k nafouknutí kola známej, když jsem zjistil, že mám nějak moc hlubokej posez a benzinka v nedohlednu.
Byl jsem mile překvapenej jak to dobře šlapalo. Na pohled "hračka" ale jelo to jak z praku.
Délku kabelu moc řešit nemusíš.
Pro představu:
S pětimetrovou dvoulinkou o průřezu 2,5mm2 vznikne na kabelu úbytek napětí cca 0,7V. Pokud bys měl pocit, že to bude pro kompresor moc velká ztráta, tak holt nastartuješ a je to.
Kdybys to chtěl brát hodně vážně, uděláš prodlužku ze "čtverky" a délku zvolíš tak aby to vyšlo od zástrčky ke každému kolu, ale ani o chlup víc...
Jinak ty mizerný zapalovačový konektory, co někdo vymyslel pro auta...škoda slov, je to vlastně zázrak, že přes ně těch 10A vůbec projde.
Byl jsem mile překvapenej jak to dobře šlapalo. Na pohled "hračka" ale jelo to jak z praku.
Délku kabelu moc řešit nemusíš.
Pro představu:
S pětimetrovou dvoulinkou o průřezu 2,5mm2 vznikne na kabelu úbytek napětí cca 0,7V. Pokud bys měl pocit, že to bude pro kompresor moc velká ztráta, tak holt nastartuješ a je to.
Kdybys to chtěl brát hodně vážně, uděláš prodlužku ze "čtverky" a délku zvolíš tak aby to vyšlo od zástrčky ke každému kolu, ale ani o chlup víc...
Jinak ty mizerný zapalovačový konektory, co někdo vymyslel pro auta...škoda slov, je to vlastně zázrak, že přes ně těch 10A vůbec projde.
_________________
XC70 D5 120kW AWD Automat 2003
XC70 D5 120kW AWD Automat 2003
-
Offline
- Příspěvky: 759
- Registrován: 5 roků
- Bydliště: Ždírec nad Doubravou
- Vůz: XC70 D3 AWD manuál (D5244T17)
Otázka, na kterou neznám odpověď
Koukal jsem do schémat a zapalovače by (aspoň u mého auta) měly být jištěné 15A pojistkou jak vpředu, tak vzadu, tak jsem pro sichr zvolil ten kompresor od contíku, který je 10A. Našel jsem řadu jiných, ale ty byly 15A a to už jsem si řekl, že může být dost.
U kabelu mi šlo o to, že kluci konstruktérský jsou schopný udělat takový kompresor s půlmetrovým napájecím kabelem. Jestli má aspoň dva metry, tak je to OK. Samozřejmě za předpokladu, že v danou chvíli nebude spálená pojistka pro zapalovač
U kabelu mi šlo o to, že kluci konstruktérský jsou schopný udělat takový kompresor s půlmetrovým napájecím kabelem. Jestli má aspoň dva metry, tak je to OK. Samozřejmě za předpokladu, že v danou chvíli nebude spálená pojistka pro zapalovač
_________________
audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)
audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)
-
Offline
- Příspěvky: 5866
- Registrován: 7 roků 1 měsíc
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
Otázka, na kterou neznám odpověď
Ja mam takovy co mi 10A spali
Original cigaretak Volvo šlape. Ma ale fakt vykon což jsem u bočniho seknuti ocenil, protože jsem foukal rychleji než to šlo ven 
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvky: 102
- Registrován: 8 roků 2 měsíce
- Bydliště: Zvolen
- Vůz: S60 D5 136 kw
- Bydliště: SK - Zvolen
Otázka, na kterou neznám odpověď
Zdravim páni
Vie niekto či je možné že na S80 P3 nefunguje otváranie kufra diaľkovým ovládačom ani z kabíny ak by bol vadny mikro spínač nad kufri nad ŠPZ?
Vymenil som kablovacku aj zámok a stále nič.
Relatko cvaka smerovky zablikaju ale zámok nereaguje
Ďakujem a pekný večer
Vie niekto či je možné že na S80 P3 nefunguje otváranie kufra diaľkovým ovládačom ani z kabíny ak by bol vadny mikro spínač nad kufri nad ŠPZ?
Vymenil som kablovacku aj zámok a stále nič.
Relatko cvaka smerovky zablikaju ale zámok nereaguje
Ďakujem a pekný večer
Naposledy upravil(a) norbi3 dne 04 črc 2025 21:26, celkem upraveno 2 x.
_________________
Volvo S60 D5 136 kw 5244T4 - Olaf
Volvo S80 D3 100 kw 5204T7 - Ragnar
Volvo S60 D5 136 kw 5244T4 - Olaf
Volvo S80 D3 100 kw 5204T7 - Ragnar
-
Offline
- Příspěvky: 2064
- Registrován: 5 roků
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC60 2.4D AWD AT 2010
Otázka, na kterou neznám odpověď
@Majkl: dojezdová guma nesmí být na předku? Fakt? Nezpochybňuji, jen mne to zajímá pro případ
Pánové došel mi TurtleWax a kolega mi doporučil Autobalsam od Velvany. Nemáte zkušenosti? Já vím, detaileři se chytají za hlavu, ale mne to stačí
TurtleWax jsem dal jednou za rok a myju jen vodou, rok to vydrží. Chtěl bych to samé.
Ad kompresor: P3 má vepředu myslím 15A. Ten Lidl kompresor bere přes 10 a nikdy problém.
Pánové došel mi TurtleWax a kolega mi doporučil Autobalsam od Velvany. Nemáte zkušenosti? Já vím, detaileři se chytají za hlavu, ale mne to stačí
Ad kompresor: P3 má vepředu myslím 15A. Ten Lidl kompresor bere přes 10 a nikdy problém.
-
Offline
- Příspěvky: 721
- Registrován: 5 roků 7 měsíců
- Bydliště: Popovice
- Vůz: S80 II 2008, M66, 2.5T Stage 2 170kW
Otázka, na kterou neznám odpověď
Normální dojezdovku můžeš dát kam chceš. https://www.dojezdovakola.com/casto-kladene-otazky/
_________________
Zlaťák S80 II, 2.5T D5T5 Stage 2, 170kW, 2008
Bylo:
Stříbrňák V40 I, 1.9DI 85kW 2004
Černej S80 II, D5 136kW 2007
Zlaťák S80 II, 2.5T D5T5 Stage 2, 170kW, 2008
Bylo:
Stříbrňák V40 I, 1.9DI 85kW 2004
Černej S80 II, D5 136kW 2007
-
Offline
- Příspěvky: 759
- Registrován: 5 roků
- Bydliště: Ždírec nad Doubravou
- Vůz: XC70 D3 AWD manuál (D5244T17)
Otázka, na kterou neznám odpověď
Z dojezdovakola.com jsem ho právě vzal. Tohle mi od nich přišlo:
"...v prípade použitia ho musíte prioritne používať len na zadnej náprave a v prípade defektu na prednej náprave musíte prehodiť plnohodnotné kolo zo zadnej nápravy na prednú a dojezdove kolo namontovať na zadnú nápravu"
Je to proto, že jimi prodávaná kola nesplňují onu první variantu, což mě ani ve snu nenapadlo. Nabízeli dojezdové kolo pro xc70 2007-2016, tak jsem ho koupil. Že je k prdu, nikde nepsali. Až v mailu.
Budu vracet.
"...v prípade použitia ho musíte prioritne používať len na zadnej náprave a v prípade defektu na prednej náprave musíte prehodiť plnohodnotné kolo zo zadnej nápravy na prednú a dojezdove kolo namontovať na zadnú nápravu"
Je to proto, že jimi prodávaná kola nesplňují onu první variantu, což mě ani ve snu nenapadlo. Nabízeli dojezdové kolo pro xc70 2007-2016, tak jsem ho koupil. Že je k prdu, nikde nepsali. Až v mailu.
Budu vracet.
_________________
audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)
audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)
-
Offline
- Příspěvky: 721
- Registrován: 5 roků 7 měsíců
- Bydliště: Popovice
- Vůz: S80 II 2008, M66, 2.5T Stage 2 170kW
Otázka, na kterou neznám odpověď
Aha, tak to jo, myslel jsem, že máš origo dojezdovku od Volva, ta podle mě spadá do 1. kategorie.
_________________
Zlaťák S80 II, 2.5T D5T5 Stage 2, 170kW, 2008
Bylo:
Stříbrňák V40 I, 1.9DI 85kW 2004
Černej S80 II, D5 136kW 2007
Zlaťák S80 II, 2.5T D5T5 Stage 2, 170kW, 2008
Bylo:
Stříbrňák V40 I, 1.9DI 85kW 2004
Černej S80 II, D5 136kW 2007
-
Offline
- Příspěvky: 2064
- Registrován: 5 roků
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC60 2.4D AWD AT 2010
Otázka, na kterou neznám odpověď
Kluci díky za info, snad nebudu potřebovat 
-
Offline
- Příspěvky: 102
- Registrován: 8 roků 2 měsíce
- Bydliště: Zvolen
- Vůz: S60 D5 136 kw
- Bydliště: SK - Zvolen
Otázka, na kterou neznám odpověď
Ešte doplním že svetlo v kufri sa nerozsvieti po otvorení kufra ale koncové svetlá áno.norbi3 píše: 03 črc 2025 20:01 Zdravim páni
Vie niekto či je možné že na S80 P3 nefunguje otváranie kufra diaľkovým ovládačom ani z kabíny ak by bol vadny mikro spínač nad kufri nad ŠPZ?
Vymenil som kablovacku aj zámok a stále nič.
Relatko cvaka smerovky zablikaju ale zámok nereaguje
Ďakujem a pekný večer
Pri zatvorení zhasnú tak ako vždy
_________________
Volvo S60 D5 136 kw 5244T4 - Olaf
Volvo S80 D3 100 kw 5204T7 - Ragnar
Volvo S60 D5 136 kw 5244T4 - Olaf
Volvo S80 D3 100 kw 5204T7 - Ragnar
-
Offline
- Příspěvky: 6034
- Registrován: 9 roků
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
Otázka, na kterou neznám odpověď
A ono u S80 se někdy kufr oteviral sám? Ja jen, ze jsem takovou jeste nevidel. U V či XC jo.
-
Offline
- Příspěvky: 102
- Registrován: 8 roků 2 měsíce
- Bydliště: Zvolen
- Vůz: S60 D5 136 kw
- Bydliště: SK - Zvolen
Otázka, na kterou neznám odpověď
Jasne že sa neotvára úplne ako u XC alebo V
Ale po stlačení otvárania kufra v kabíne alebo na diaľkovom ovládači sa zámok uvoľní a stačí viko nadvihnúť
Ale po stlačení otvárania kufra v kabíne alebo na diaľkovom ovládači sa zámok uvoľní a stačí viko nadvihnúť
_________________
Volvo S60 D5 136 kw 5244T4 - Olaf
Volvo S80 D3 100 kw 5204T7 - Ragnar
Volvo S60 D5 136 kw 5244T4 - Olaf
Volvo S80 D3 100 kw 5204T7 - Ragnar
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 465
- Registrován: 13 roků 1 měsíc
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Volvo XC90 2.5T 2003
Otázka, na kterou neznám odpověď
Existujú nejaké plány (online?) s číslami dielov na vozy Renault? Niečo ako vida alebo pre VW CarProg2.
_________________
Volvo "Karkulka" C70 convertible 2.4T 2000
Volvo XC90 2.5T 2003
Ex: Volvo S60 2.4 D5 120kW 2002
Volvo "Karkulka" C70 convertible 2.4T 2000
Volvo XC90 2.5T 2003
Ex: Volvo S60 2.4 D5 120kW 2002
-
Offline
- Příspěvky: 721
- Registrován: 5 roků 7 měsíců
- Bydliště: Popovice
- Vůz: S80 II 2008, M66, 2.5T Stage 2 170kW
Otázka, na kterou neznám odpověď
catcar.info
_________________
Zlaťák S80 II, 2.5T D5T5 Stage 2, 170kW, 2008
Bylo:
Stříbrňák V40 I, 1.9DI 85kW 2004
Černej S80 II, D5 136kW 2007
Zlaťák S80 II, 2.5T D5T5 Stage 2, 170kW, 2008
Bylo:
Stříbrňák V40 I, 1.9DI 85kW 2004
Černej S80 II, D5 136kW 2007
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot]