Na kilometry vůbec nekoukej to nehraje roli. Zaleží jak se o to někdo stará. Pokud tomu dává péči zajede to na měsíc a zpátky. Ona ta V8 není tak užraná jak to vpadá. Máme v klubu několik V8 a není to na spotřebu tak hrozné. Problém je opravdu ten servis. Ono obecně první otázku co bych si položil kam to budeš vozit do servisu a jestli Volva dělají.
Jo u te XC90 se dává nádrž pod auto místo rezervy, ale nesmí tam být dva laufy. Pak je to problém:
Zkušenosti s LPG 2.5T
- Autor
- Zpráva
-
Online
- Příspěvky: 5726
- Registrován: 6 roků 8 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
Zkušenosti s LPG 2.5T
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvky: 6
- Registrován: 2 roky 3 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: Zatím nevlastním
Zkušenosti s LPG 2.5T
to je fakt. může mít auto najeto málo a bude v bídném stavu. jako co jsem měl minulé auto bylo top i s km ,ale říkám už jsem na tom najel přes 250 000 a nic prakticky jsem do toho nedával
. Teďka se dívám po něčem lepším malinko
. známý mě zase lanaří do discovery 3, ale tam zas praskají kliky co jsem slyšel, prý to je čerpadlem ,ale volvo se mi líbí více. Co u těch v8 se kazí popř. ceny servisu.. myslím si že to bude cenově lepší jak land rover na servis
..



-
Online
- Příspěvky: 5726
- Registrován: 6 roků 8 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
Zkušenosti s LPG 2.5T
Pročti třeba tady:
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=73644&hilit=V8
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?p=1014074#p1014074
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=73644&hilit=V8
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?p=1014074#p1014074
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12895
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Zkušenosti s LPG 2.5T
Kolem 250tkm by se měl dělat řetěz rozvodů, bohužel kvůli tomu musí motor ven a je s tim spousta práce, takže to je velkej výdaj za cca 40, ale to bylo jen doporučení, který jsem dostal u bývalýho auta. Závada se s tim nepojila žádná, zvuky taky ne, tak nevim. Škrtící klapka umí pozlobit, ta stojí nová cca 15.
Výrobní vada toho motoru bylo ložicko vyvažovací hřídele, ale to se projevilo u aut do cca 150tkm a po opravě už to nikdy nezlobilo.
Jinak o ničem nevim.
Průměrnou spotřebu mám 13,5 dle tankování a i PC ukazuje poměrně přesně tuto hodnotu.
Osobně bych šel dneska do nafty, D5 je super motor a odpadaji trable s dvojím palivem.
Výrobní vada toho motoru bylo ložicko vyvažovací hřídele, ale to se projevilo u aut do cca 150tkm a po opravě už to nikdy nezlobilo.
Jinak o ničem nevim.
Průměrnou spotřebu mám 13,5 dle tankování a i PC ukazuje poměrně přesně tuto hodnotu.
Osobně bych šel dneska do nafty, D5 je super motor a odpadaji trable s dvojím palivem.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 6151
- Registrován: 8 roků
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70 D5 2008
Zkušenosti s LPG 2.5T
Za mě D5 s 120kW a seš v klidu. 

_________________
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Příspěvky: 2180
- Registrován: 16 roků 4 měsíce
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
Zkušenosti s LPG 2.5T
Na naší v8 zatím za nějakých 50tkm s lpg problém nebyl. Pokud to montuje člověk co u toho aspoň trochu přemýšlí, tak to pak ani při servisu nijak neomezuje, ono u xc90 je kolem motoru víc místa než u p3. V8 trochu trpí na úniky oleje, ale jak to jednou přetěsníš, tak je klid. Ideálně to spojit s větším servisem, kde se rovnou udělají rozvody příslušenství, zkontrolují benzínové vstřiky, udělá odvětrání atd. a není co řešit. Na nějaké fatální problémy žádný z těchto benzínů netrpí.pavel01 píše: 27 úno 2023 14:37 Jako taky jsem viděl V8 v lpg ,ale těžko říci no zda do toho jít netuším jak yamaha motor je spolehlivy.. no nebo v manualu sehnat volvo ,ale těch taky moc není xc90 těžko se shání koukám všude.. 3,2 motor je bez turba ? to by bylo asi nejlepší no.
-
Offline
- Příspěvky: 3308
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
Zkušenosti s LPG 2.5T
V8 yamaha je totálně jednoduchý skoro až predpotopni motor. Místa je tam v pohodě a lpg ten servis nijak významně nezhorší.
Mám na svém najeto cca 180tis km z celkových 330 a servisuju si prakticky vše sám, tak si myslím, že to dokážu posoudit. Před tím jsem měl xc70 2.4t 146kw taky v pĺynu a servisní náročnost je hodně podobná a u šestiválec tam není vyznamne víc místa.
Mám na svém najeto cca 180tis km z celkových 330 a servisuju si prakticky vše sám, tak si myslím, že to dokážu posoudit. Před tím jsem měl xc70 2.4t 146kw taky v pĺynu a servisní náročnost je hodně podobná a u šestiválec tam není vyznamne víc místa.
-
Offline
- Příspěvky: 5576
- Registrován: 11 roků 5 měsíců
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
Zkušenosti s LPG 2.5T
Ty starší V8 měly problém s tímhle, ale po roce 2007 to snad už nebylo
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Offline
- Příspěvky: 2180
- Registrován: 16 roků 4 měsíce
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
Zkušenosti s LPG 2.5T
Myslím si že dnes už bude motor s tímhle problémem stejně buď opravenej nebo mrtvej...
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12895
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Zkušenosti s LPG 2.5T
Na čtyřnásobný VVT s plynulou regulací bych název předpotopní asi uplně nepoužil


_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 3308
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
Zkušenosti s LPG 2.5T
Ale jo na to být jsem si vzpomněl hned jak jsem to odeslal tak snad mě teď za to rouhani nevypece
.
No když nad tím tak přemýšlím je to akorátdrazsi na servis protože víc svíček atd. Ale třeba čištění klapky oproti volvo I5 je tady naprostá lahůdka, kterou si strihne i paní Vapiková.

No když nad tím tak přemýšlím je to akorátdrazsi na servis protože víc svíček atd. Ale třeba čištění klapky oproti volvo I5 je tady naprostá lahůdka, kterou si strihne i paní Vapiková.
-
Offline
- Příspěvky: 6151
- Registrován: 8 roků
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70 D5 2008
Zkušenosti s LPG 2.5T
On ten motor asi nebude úplně špatný když se dává třeba i sem -> https://en.wikipedia.org/wiki/Noble_M600 a má o pár poníků víc... 

_________________
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé