Tak, a najdôležitejšia otázka: komu by ste zverili generálku hlavy na motore s LPG. Nie každému sa totiž chce do auta s plynom. Za dobrým servisom si kludne zájdem aj ďalej...
Zkušenosti s LPG 2.5T
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 548
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Východní říše
- Vůz: V70III 2.5FT MY2009
Zkušenosti s LPG 2.5T
Z tej nahrávky veru áno
Ide mi hlavne o to pravidelné kovové cinkanie, čo je tam počuť. Ostatné je podla mňa v norme. Dohady a indície dávať nebudem, ešte by som niekomu napovedal 
Tak, a najdôležitejšia otázka: komu by ste zverili generálku hlavy na motore s LPG. Nie každému sa totiž chce do auta s plynom. Za dobrým servisom si kludne zájdem aj ďalej...
Tak, a najdôležitejšia otázka: komu by ste zverili generálku hlavy na motore s LPG. Nie každému sa totiž chce do auta s plynom. Za dobrým servisom si kludne zájdem aj ďalej...
_________________
V70III 2.5FT Momentum, 147kW, MY2009, M66
Zmenilo majitela - Čmoud: V70I 2.5TDI '97, D5252T 103kW, manuál, uhlie
V70III 2.5FT Momentum, 147kW, MY2009, M66
Zmenilo majitela - Čmoud: V70I 2.5TDI '97, D5252T 103kW, manuál, uhlie
-
Offline
- Příspěvky: 634
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Olomouc
- Vůz: V70 II
Zkušenosti s LPG 2.5T
to cvakani v pozadi asi vstrikovacu je v poradku.
To kovove tukani myslim, aspon dle nahravky, se mi moc nezda
To kovove tukani myslim, aspon dle nahravky, se mi moc nezda
_________________
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál - NEJLEPŠÍ VOLVO EVER
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál - NEJLEPŠÍ VOLVO EVER
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar
-
Offline
- Příspěvky: 548
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Východní říše
- Vůz: V70III 2.5FT MY2009
Zkušenosti s LPG 2.5T
Ani mne, preto to riešim. Robí to len pri rozhicovanom motore.
_________________
V70III 2.5FT Momentum, 147kW, MY2009, M66
Zmenilo majitela - Čmoud: V70I 2.5TDI '97, D5252T 103kW, manuál, uhlie
V70III 2.5FT Momentum, 147kW, MY2009, M66
Zmenilo majitela - Čmoud: V70I 2.5TDI '97, D5252T 103kW, manuál, uhlie
-
Offline
- Příspěvky: 3466
- Registrován: 11 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
Zkušenosti s LPG 2.5T
To by mohlo být rozvodové kolo na vačce. Mám pocit, že se to někde na foru řešilo.
-
Offline
- Příspěvky: 634
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Olomouc
- Vůz: V70 II
Zkušenosti s LPG 2.5T
btw... mám na prodej LPG sadu z mé 2,5T včetně papírů pro přihlášení, kdyby měl někdo zájem, na ceně se určitě domluvíme
Stag 300+
5x Valtek 30 - vstrikovace
KME Gold - reduktor
73 Toroidni nádrž - platnost 2 roky
Multiventil Tomaseto 8mm
Stag 300+
5x Valtek 30 - vstrikovace
KME Gold - reduktor
73 Toroidni nádrž - platnost 2 roky
Multiventil Tomaseto 8mm
_________________
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál - NEJLEPŠÍ VOLVO EVER
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál - NEJLEPŠÍ VOLVO EVER
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar
-
Offline
- Příspěvky: 548
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Východní říše
- Vůz: V70III 2.5FT MY2009
Zkušenosti s LPG 2.5T
Hmm, skúsim pohladať ale nemám pocit, že by to šlo zo strany...Vapik píše:To by mohlo být rozvodové kolo na vačce. Mám pocit, že se to někde na foru řešilo.
Edit: To kolo to nebude. Toto je kovové cinkanie pravdepodobne z jedného miesta hlavy motora. No uvidím, poradím sa s mechanikmi, keď budem meniť tú spojku. To ma neminie...
_________________
V70III 2.5FT Momentum, 147kW, MY2009, M66
Zmenilo majitela - Čmoud: V70I 2.5TDI '97, D5252T 103kW, manuál, uhlie
V70III 2.5FT Momentum, 147kW, MY2009, M66
Zmenilo majitela - Čmoud: V70I 2.5TDI '97, D5252T 103kW, manuál, uhlie
-
Offline
- Příspěvky: 156
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70, M66, B5254T6
Zkušenosti s LPG 2.5T
Ahoj, nevím, co je vychodní říše, ale mám auto po podobné opravě u:Tak, a najdôležitejšia otázka: komu by ste zverili generálku hlavy na motore s LPG. Nie každému sa totiž chce do auta s plynom.
http://facebook.com/DuratecMotors/
projel jsem snad vše, co se o nich a majiteli dá najít a rozhodl se pro koupi. A jeden místní si u nich má nechat stavět T5 motor. Nenech se zastrašit "Fordem", pětihrnky tam znají a plyn taky.
_________________
Je:V70 P3, B5254T6, M66, LPG (EG 48.6+Hana H2001)
Bylo:Bublina, V855 s D5252T, 430kkm.
V855 TDi, man. '96, kombichek, 451kkm, zachránila mi život, R.I.P.!
Subaru Impreza, Toyota Tercel 4WD
Je:V70 P3, B5254T6, M66, LPG (EG 48.6+Hana H2001)
Bylo:Bublina, V855 s D5252T, 430kkm.
V855 TDi, man. '96, kombichek, 451kkm, zachránila mi život, R.I.P.!
Subaru Impreza, Toyota Tercel 4WD
-
Offline
- Příspěvky: 548
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Východní říše
- Vůz: V70III 2.5FT MY2009
Zkušenosti s LPG 2.5T
Díki za tip, mrknem na to. (Tým pokusom o vtip v popise som myslel Österreich)
_________________
V70III 2.5FT Momentum, 147kW, MY2009, M66
Zmenilo majitela - Čmoud: V70I 2.5TDI '97, D5252T 103kW, manuál, uhlie
V70III 2.5FT Momentum, 147kW, MY2009, M66
Zmenilo majitela - Čmoud: V70I 2.5TDI '97, D5252T 103kW, manuál, uhlie
-
Offline
- Příspěvky: 5902
- Registrován: 7 roků 1 měsíc
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
Zkušenosti s LPG 2.5T
Mam na plynaře dotaz. Může mít chyba P0101 - Mass Air Flow Sensor Circuit Range/Performance spojitost s LPG ?
Po roce mam zase ponorku. Jezdil jsem teď město na benzín. Vyjel na dálnici. Ujel 400Km, vše v pohodě. Posledních 5km na benzin. Dneska ráno jsem nastartoval, taky pohoda. Když jsem to startoval teplé ve městě tak chyba motoru a čínská dignostika hlásí chybu P0101. Vrtá mi hlavou jestli by to mohlo být zase tím LPG, nebo spíše fakt vadná váha vzduchu. Je nějaký způsob jak ji otestovat ? Přijde mi divné, že to tam bylo hned po nastartování. Čekal bych že to zahlásí během jízdy.
Dneska to zkusím smazat a uvidím jestli to zase naskočí. Vrtá mi to hlavou jestli mám řešit LPG nebo Volvo :-/
Po roce mam zase ponorku. Jezdil jsem teď město na benzín. Vyjel na dálnici. Ujel 400Km, vše v pohodě. Posledních 5km na benzin. Dneska ráno jsem nastartoval, taky pohoda. Když jsem to startoval teplé ve městě tak chyba motoru a čínská dignostika hlásí chybu P0101. Vrtá mi hlavou jestli by to mohlo být zase tím LPG, nebo spíše fakt vadná váha vzduchu. Je nějaký způsob jak ji otestovat ? Přijde mi divné, že to tam bylo hned po nastartování. Čekal bych že to zahlásí během jízdy.
Dneska to zkusím smazat a uvidím jestli to zase naskočí. Vrtá mi to hlavou jestli mám řešit LPG nebo Volvo :-/
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvky: 5902
- Registrován: 7 roků 1 měsíc
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
Zkušenosti s LPG 2.5T
Tak ponorka zmizla ale problem zustava
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvky: 3466
- Registrován: 11 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
Zkušenosti s LPG 2.5T
Warcz máš přímaz ventilů? Pokud ano zkontroluj jestli nedává moc a neplive ti to až na Maf. Pokud váha není úplně mrtva, vytáhni ji prostrikej ji čističem brzd nechej pořádně vyschnout. Dej zpatky, smaž adaptace ecm a projeď to. Prvé na benzín a pokud to bude ok tak na LPG a uvidíš. Jo a nic nepokazíš, když vyměnit filtry v LPG.
-
Offline
- Příspěvky: 5902
- Registrován: 7 roků 1 měsíc
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
Zkušenosti s LPG 2.5T
Primaz nemam. Kolik by mel MAF davat hodnoty ?
Filtry vymenim. Po novem roce vycistim
Filtry vymenim. Po novem roce vycistim
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvky: 3466
- Registrován: 11 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
Zkušenosti s LPG 2.5T
Hmm, už si nepamatuju hodnoty z bývalé xc70, ale takhle od oka to nevypadá mimo. Ještě můžeš zkusit logovat průtok MAF do grafu během jízdy, třeba při akcelaraci. Každopádně to může být hodně věcí vzduchový filtr atd. Začít můžeš tím, že zjistíš jestli to dělá na obě paliva.
-
Offline
- Příspěvky: 6
- Registrován: 2 roky 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: Zatím nevlastním
Zkušenosti s LPG 2.5T
Zdravím, přemýšlím o volvu xc90 chci se zeptat jakou nejlepe benzinovou motorizaci plus premyslim o lpg zastavbe.. v nedávném autě jsem měl lpg a najel jsem s tím přes 250 000km bez problemu ,ale nebylo to volvo.. chci něco většího a volvo se mi moc líbí tak zvažuji o koupi . plus rady na co si dát pozor atd.
-
Offline
- Příspěvky: 6432
- Registrován: 8 roků 5 měsíců
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70 D5 2008
Zkušenosti s LPG 2.5T
V8 s LPG a hotovo. 
_________________
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Příspěvky: 5902
- Registrován: 7 roků 1 měsíc
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
Zkušenosti s LPG 2.5T
z benzinu tam máš 2.5T, 3.2 nebo V8. Asi nejlepší mi přijde řadový šestiválec 3.2l bez turba. Jestli se nepletu B6324S a měla by s ním spolupracovat automatická převodovka TF-80SC. U 2.5T se dával 5 stupňový automat, který v kombinaci s těžkou XC90 není dobrý.
V8 na zaplynování podle mě není vhodná. 1) je to dost komplikovaný motor 2) dost si drží cenu a servis není levný 3) není tam moc místa bez LPG. jakmile tam dáš LPG bude podle mě peklo tam dělat servis.
V8 na zaplynování podle mě není vhodná. 1) je to dost komplikovaný motor 2) dost si drží cenu a servis není levný 3) není tam moc místa bez LPG. jakmile tam dáš LPG bude podle mě peklo tam dělat servis.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvky: 5803
- Registrován: 11 roků 10 měsíců
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
Zkušenosti s LPG 2.5T
A šestistupňový manuál, který s dobrou údržbou přežije 3 automaty bez údržby a je to ideální kombinace. Má jedinou vadu - nejmladší je rok výroby 2006Warcz píše: 27 úno 2023 14:18 ...U 2.5T se dával 5 stupňový automat, který v kombinaci s těžkou XC90 není dobrý....
-
Offline
- Příspěvky: 5902
- Registrován: 7 roků 1 měsíc
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
Zkušenosti s LPG 2.5T
Jo máš pravdu. Pokud manuál tak jedině 2.5T. Mam V70 v LPG a jde to. Tím myslím chce to dobře seřídit 
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvky: 5803
- Registrován: 11 roků 10 měsíců
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
Zkušenosti s LPG 2.5T
Zrovna jeden i s hotovým plynem a 7 míst https://www.mobile.de/cz/Osobn%C3%AD-v%C5%AFz/Volvo-XC-90-XC90-2.5-T-Summun-LPG-AHK-T%C3%BCv/vhc:car,srt:date,sro:desc,ms1:25100_37_,ful:petrol,ger:manual_gear/pg:vipcar/356299445.html
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil(a) Romulusw dne 27 úno 2023 14:40, celkem upraveno 2 x.
-
Offline
- Příspěvky: 6
- Registrován: 2 roky 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: Zatím nevlastním
Zkušenosti s LPG 2.5T
Jako taky jsem viděl V8 v lpg ,ale těžko říci no zda do toho jít netuším jak yamaha motor je spolehlivy.. no nebo v manualu sehnat volvo ,ale těch taky moc není xc90 těžko se shání koukám všude.. 3,2 motor je bez turba ? to by bylo asi nejlepší no.
-
Offline
- Příspěvky: 5902
- Registrován: 7 roků 1 měsíc
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
Zkušenosti s LPG 2.5T
Wiki říká:
Já bych se asi vyhnul toho co mam já tedy 2.5T v 5 stupňovém automatu. Na tak velké těžké auto je ten automat velká neznámá.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvky: 6
- Registrován: 2 roky 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: Zatím nevlastním
Zkušenosti s LPG 2.5T
vypadá dobře i manualní převodovka.. záleží jak na tom je i kastle atdRomulusw píše: 27 úno 2023 14:36 Zrovna jeden i s hotovým plynem https://www.mobile.de/cz/Osobn%C3%AD-v%C5%AFz/Volvo-XC-90-XC90-2.5-T-Summun-LPG-AHK-T%C3%BCv/vhc:car,srt:date,sro:desc,ms1:25100_37_,ful:petrol,ger:manual_gear/pg:vipcar/356299445.html
-
Offline
- Příspěvky: 6
- Registrován: 2 roky 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: Zatím nevlastním
Zkušenosti s LPG 2.5T
V8 že by žrala tak málo ? 
-
Offline
- Příspěvky: 6
- Registrován: 2 roky 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: Zatím nevlastním
Zkušenosti s LPG 2.5T
https://auto.bazos.cz/inzerat/164798022/volvo-xc90.php já koukal i na tohle a má 300 k nalítáno. což už je docela raketa 
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13256
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Zkušenosti s LPG 2.5T
300 u takhle starýho volva neni nic, co by tě mělo nějak odrazovat. Většina z nás tu má najeto mnohem víc. Problémy s kilometrama nejsou nijak zásadní oproti jiným značkám. Výhoda je, že stočit volvo neni tak jednoduchý jako jiný značky z toho období, protože se to ukáže na diagnostice, že nesedí kilometry skutečný s budíkama.
Ale chce to specifickou diagnostiku na volva, VIDA-DICE, kterou nemá uplně každej, a obyč VAG kábl toho tolik neumí.
Ale chce to specifickou diagnostiku na volva, VIDA-DICE, kterou nemá uplně každej, a obyč VAG kábl toho tolik neumí.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé