Na kilometry vůbec nekoukej to nehraje roli. Zaleží jak se o to někdo stará. Pokud tomu dává péči zajede to na měsíc a zpátky. Ona ta V8 není tak užraná jak to vpadá. Máme v klubu několik V8 a není to na spotřebu tak hrozné. Problém je opravdu ten servis. Ono obecně první otázku co bych si položil kam to budeš vozit do servisu a jestli Volva dělají.
Jo u te XC90 se dává nádrž pod auto místo rezervy, ale nesmí tam být dva laufy. Pak je to problém:
Zkušenosti s LPG 2.5T
- Autor
- Zpráva
- 
Offline  
- Příspěvky: 5902
- Registrován: 7 roků 1 měsíc
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
Zkušenosti s LPG 2.5T
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
- 
Offline
- Příspěvky: 6
- Registrován: 2 roky 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: Zatím nevlastním
Zkušenosti s LPG 2.5T
to je fakt. může mít auto najeto málo a bude v bídném stavu. jako co jsem měl minulé auto bylo top i s km ,ale říkám už jsem na tom najel přes 250 000 a nic prakticky jsem do toho nedával  . Teďka se dívám po něčem lepším malinko
 . Teďka se dívám po něčem lepším malinko  . známý mě zase lanaří do discovery 3, ale tam zas praskají kliky co jsem slyšel, prý to je čerpadlem ,ale volvo se mi líbí více. Co u těch v8 se kazí popř. ceny servisu.. myslím si že to bude cenově lepší jak land rover na servis
. známý mě zase lanaří do discovery 3, ale tam zas praskají kliky co jsem slyšel, prý to je čerpadlem ,ale volvo se mi líbí více. Co u těch v8 se kazí popř. ceny servisu.. myslím si že to bude cenově lepší jak land rover na servis  ..
..
 . Teďka se dívám po něčem lepším malinko
 . Teďka se dívám po něčem lepším malinko  . známý mě zase lanaří do discovery 3, ale tam zas praskají kliky co jsem slyšel, prý to je čerpadlem ,ale volvo se mi líbí více. Co u těch v8 se kazí popř. ceny servisu.. myslím si že to bude cenově lepší jak land rover na servis
. známý mě zase lanaří do discovery 3, ale tam zas praskají kliky co jsem slyšel, prý to je čerpadlem ,ale volvo se mi líbí více. Co u těch v8 se kazí popř. ceny servisu.. myslím si že to bude cenově lepší jak land rover na servis  ..
..- 
Offline  
- Příspěvky: 5902
- Registrován: 7 roků 1 měsíc
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
Zkušenosti s LPG 2.5T
Pročti třeba tady:
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=73644&hilit=V8
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?p=1014074#p1014074
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=73644&hilit=V8
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?p=1014074#p1014074
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
- 
Offline  
- Moderátor
- Příspěvky: 13256
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Zkušenosti s LPG 2.5T
Kolem 250tkm by se měl dělat řetěz rozvodů, bohužel kvůli tomu musí motor ven a je s tim spousta práce, takže to je velkej výdaj za cca 40, ale to bylo jen doporučení, který jsem dostal u bývalýho auta. Závada se s tim nepojila žádná, zvuky taky ne, tak nevim. Škrtící klapka umí pozlobit, ta stojí nová cca 15. 
Výrobní vada toho motoru bylo ložicko vyvažovací hřídele, ale to se projevilo u aut do cca 150tkm a po opravě už to nikdy nezlobilo.
Jinak o ničem nevim.
Průměrnou spotřebu mám 13,5 dle tankování a i PC ukazuje poměrně přesně tuto hodnotu.
Osobně bych šel dneska do nafty, D5 je super motor a odpadaji trable s dvojím palivem.
Výrobní vada toho motoru bylo ložicko vyvažovací hřídele, ale to se projevilo u aut do cca 150tkm a po opravě už to nikdy nezlobilo.
Jinak o ničem nevim.
Průměrnou spotřebu mám 13,5 dle tankování a i PC ukazuje poměrně přesně tuto hodnotu.
Osobně bych šel dneska do nafty, D5 je super motor a odpadaji trable s dvojím palivem.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
- 
Offline  
- Příspěvky: 6432
- Registrován: 8 roků 5 měsíců
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70 D5 2008
Zkušenosti s LPG 2.5T
Za mě D5 s 120kW a seš v klidu. 

_________________
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
- 
Offline  
- Příspěvky: 2224
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
Zkušenosti s LPG 2.5T
Na naší v8 zatím za nějakých 50tkm s lpg problém nebyl. Pokud to montuje člověk co u toho aspoň trochu přemýšlí, tak to pak ani při servisu nijak neomezuje, ono u xc90 je kolem motoru víc místa než u p3. V8 trochu trpí na úniky oleje, ale jak to jednou přetěsníš, tak je klid. Ideálně to spojit s větším servisem, kde se rovnou udělají rozvody příslušenství, zkontrolují benzínové vstřiky, udělá odvětrání atd. a není co řešit. Na nějaké fatální problémy žádný z těchto benzínů netrpí.pavel01 píše: 27 úno 2023 14:37 Jako taky jsem viděl V8 v lpg ,ale těžko říci no zda do toho jít netuším jak yamaha motor je spolehlivy.. no nebo v manualu sehnat volvo ,ale těch taky moc není xc90 těžko se shání koukám všude.. 3,2 motor je bez turba ? to by bylo asi nejlepší no.
- 
Offline  
- Příspěvky: 3466
- Registrován: 11 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
Zkušenosti s LPG 2.5T
V8 yamaha je totálně jednoduchý skoro až predpotopni motor. Místa je tam v pohodě a lpg ten servis nijak významně nezhorší. 
Mám na svém najeto cca 180tis km z celkových 330 a servisuju si prakticky vše sám, tak si myslím, že to dokážu posoudit. Před tím jsem měl xc70 2.4t 146kw taky v pĺynu a servisní náročnost je hodně podobná a u šestiválec tam není vyznamne víc místa.
Mám na svém najeto cca 180tis km z celkových 330 a servisuju si prakticky vše sám, tak si myslím, že to dokážu posoudit. Před tím jsem měl xc70 2.4t 146kw taky v pĺynu a servisní náročnost je hodně podobná a u šestiválec tam není vyznamne víc místa.
- 
Offline  
- Příspěvky: 5803
- Registrován: 11 roků 10 měsíců
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
Zkušenosti s LPG 2.5T
Ty starší V8 měly problém s tímhle, ale po roce 2007 to snad už nebylo
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
- 
Offline  
- Příspěvky: 2224
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
Zkušenosti s LPG 2.5T
Myslím si že dnes už bude motor s tímhle problémem stejně buď opravenej nebo mrtvej...
- 
Offline  
- Moderátor
- Příspěvky: 13256
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Zkušenosti s LPG 2.5T
Na čtyřnásobný VVT s plynulou regulací bych název předpotopní asi uplně nepoužil
 Ale tak co tam mít složitějšího... neni to přímovstřik a yamaha je vyrábí v obrovských počtech do lodí, takže spolehlivost měl v genech, dokud do toho nějakej švéd nesáhnul s vyvažovací hřídelí
 Ale tak co tam mít složitějšího... neni to přímovstřik a yamaha je vyrábí v obrovských počtech do lodí, takže spolehlivost měl v genech, dokud do toho nějakej švéd nesáhnul s vyvažovací hřídelí 
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
- 
Offline  
- Příspěvky: 3466
- Registrován: 11 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
Zkušenosti s LPG 2.5T
Ale jo na to být jsem si vzpomněl hned jak jsem to odeslal tak snad mě teď za to rouhani nevypece  .
. 
No když nad tím tak přemýšlím je to akorátdrazsi na servis protože víc svíček atd. Ale třeba čištění klapky oproti volvo I5 je tady naprostá lahůdka, kterou si strihne i paní Vapiková.
 .
. No když nad tím tak přemýšlím je to akorátdrazsi na servis protože víc svíček atd. Ale třeba čištění klapky oproti volvo I5 je tady naprostá lahůdka, kterou si strihne i paní Vapiková.
- 
Offline  
- Příspěvky: 6432
- Registrován: 8 roků 5 měsíců
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70 D5 2008
Zkušenosti s LPG 2.5T
On ten motor asi nebude úplně špatný když se dává třeba i sem -> https://en.wikipedia.org/wiki/Noble_M600 a má o pár poníků víc... 

_________________
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé

