V čem Fšem jste jezdili EVER (alespoň1) volvo a co bylo TOP

...i nemožném! ALE JEN POKUD TO SOUVISÍ S VOLVEM!!! (potažmo evt. s jinými automobily)

VYKECAT SE MŮŽETE V LAMPÁRNĚ!!!
  • Autor
  • Zpráva
Hájčus
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 2366
Registrován: 14 roků 5 měsíců
Bydliště: Chomutov / Praha 13
Vůz: MB CLA

#1 V čem Fšem jste jezdili EVER (alespoň1) volvo a co bylo TOP

Příspěvek od Hájčus »

Hájčus:
začal na trabantu woe a protože byl krutej, na ručku chtivej jak mladá vosmnáctka, měl jsem pro jistotu dva....
Naučil jsem se na něm hlavně co to je (jedu pYtCho 90 a WONOtoNEBRZDÍ, a taky chci předjet a WONOtoNEJEDÉÉÉ. Ale zase se to dá v pohodě roztlačit, když je bat.KO, nebo taky že spojková lamela se dala sehnat za startky a motor vyndat na parkáči rukama (dát lamelu) a zase cajk...
Ale o tom to téma není..
Pak jsem měl mini cooper (Mr.Bean.) Mělo to motor 1.3Moris a jelo to úžasně (4kvalt)
Pak přišlo mé první Volvo... 480ES Paris edition.. 1.8 atmo. (motor samo rendl), ale zase na opravy a ND paráda za facku.. Jezdilo to za 8,5l a umělo i 200km/h (dobře naložený a rozjetý :D )
Každopádně neduhy tomu vlastní, atd, zde ho nikdo nechtěl koupit, šlo do šrotu. :sorry:
Následovala S60 2.4 atmo 103kW první auto, kde jsem se naučil vypínat při předjíždění klimatizaci...
(no protstě tragédie...) Auto super!! Ale kua to tam snad mohli dávat jako nejslabší tu 125kW verzi...
Na základě velkého zklamání z tohoto počinu přišlo Audi A3 s výkonem 184kW na čtyřkolce, řazení pádly a první 320mm kotouče. Takže banán na ksifťe a fakt boží auto se super S-line podvozkem a čtyřkolkou, co byla zábava hlavně v zatáčkách a takovým tom "vesníckým" rally s ofcemaRS atp..
(apropos sedačky super!)
EDIT: zde mi Sup připoměl taky raritku a to Audi A8L W12 ano, neupsal jsem se, vebyla to klasická V12, ale dvě původně podélné Vr6 spřažené do V, takže z předního pohledu ten motor měl opravdu dva V motory. proto W12.

Návrat k Volvu samo znamenal nějakou beast, co nahradí 250koní audinových a tak přišla V70 T6 s 310koňmi v AWD.
Turbo u T6 bylo oproti audi Vr6 velmi znát a těch 310 koní člověku krásně řezalo gumy do asfaltu!!!!
Bohužel jen rovně. Ač to již mělo podvozek z mondea a tím pádem si zadní náprava o mnoho polepšila, oproti PII pořád se s tím nedalo "blbnout" jako s A3sportback. Jasný, je to VOLVO, je to kočár na pohodu... (Dám snad svýmu kočárku pro děcko na pohodou 310koní 4x4??) Aby se s tím jezdilo jako ve Volvu...? :unknown: no doPytche... Takže fajn, rýchlý to je, 250km/h to mělo na háku, předjelo to na dálnici skoro vše, ale koho baví jezdit jen rovně...
(je pravda, že jsem se s tím naučil na škole smyku a pak také na MOST autodromu jezdit tak, aby to umělo tahat i do zatáček a vodit tam, kam, člověk chce, ale věřte, že je to opravdu poněkud zvláštní ježdění, když do zatáčky s tím musíte dělat úplně jiné věci (kvalty, plyn) než s jiným autem, aby byl výsledek stejný.
Ale to jsem se moc rozepsal. T6 ve V70 rozhodně nehaním!!!! Byl (a je) to super motor pro kombík této třídy. Prázdný, nebo naložen, nebo karavan, nebo plaťák.. Téměř nebylo znát.. výkon zahladil stopy. (důkaz byl vždy jen u pumpy :green: )
MB S500 W220 taková rodinná záležitost. Já bejt starší.....
No, nejsem ještě starší... tak se mi to tam vevnitř holt nelíbilo, i když to mělo asi vše, co si člověk může přát. Jako komfort, výbava, vše top. Zpracování..
Nebudu rozepisovat.. kdo někdy sedlal MB, ví, o čem mluvím. A také ví, že až zestrárne... nebo na to bude mít... tak se k tomu vrátí... (stejně jako já) Plnotučné zadohraby V8 s víčkem na olej (recommended Mobil1)... To se nám bohužel při pohledu na naše víčka už jen zdá.
Svezení v RS7 bylo kulervoucí. 4L V8 412 kW. Zde jsem pochopil, co je to mít v autě výkon.... Kdo požil bude se mnou souhlasit. Není to o tom, že vám to zatlačí zadel, zubní protézu a udělá chvilkové WOW... Je to o tom, že ten výkon jako na jedničku je tam prostě i na šestku a tak když se rozhodnete ve 200km/h předjíždět... vono to fakt ještě podřadí a zase to píchne do sedaček a zase to zrychlí, jako by tam nebylo 200, ale 100 :unknown:
Suma sumárum, dostávám se k jádru tohoto příspěvku...
To nej, co jsem řídil, a že jsem si to užil i na okruhu v Brně bylo Audi R8 5.2l V10plus 449kW / 610 koní cca. Na denní ježdění to uplně není, ale kdž už jsem založil toto téma, musím ho zakončit tím, co bylo zatím to nej..
Další level bude jasně Porsche a Ferrari. (Lambo nepočítám, protože v té R8 je motor z Lamba (nebo I do lamba) Huracán))
Samo nemusíte psát, že jste trpěli v trabantu jako já :sorry: kdo chce, nechť napíše story, kdo nechce, ať nahodí prostě jen ten TOP, se kterým jel.
A nemusí to být nutně jen o výkonu!!!
Řidil jsem i klasický armádní Hummer. Ale to auto je prostě tank... kam se mu chce, tam se vyhrabe a kam mu velí fyzika, tam se s blátem sklouzne a bez pásů je v číči. Takže Humvee jako jo, ale mimo armádní nasazení s GULOmetem tak leda do Prahy, na ty vaše parkovací místa :crazy:
_________________
MB CLA coupe MY22; HONDA Africa Twin 1100 A.S. // MB CLA Shooting Brake 2021
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)

PetrXC70
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 4769
Registrován: 5 roků 2 měsíce
Bydliště: Kamenice
Vůz: XC 70 2.4D 2010
Bydliště: Praha východ
Kontaktovat uživatele:

#2 V čem Fšem jste jezdili EVER (alespoň1) volvo a co bylo

Příspěvek od PetrXC70 »

Ty bláho :D Trabant sem nikdy neřídil,(strejda měl kombíka) ani Š120, ale chvíli sem dělal v bazaru, tak těch aut bylo dost...

Pamatuji si na Dacii, kdy to auto vypadalo strašně(cca 10let zpět) ale motor 1,6i po překročeí 3500ot/min začal táhnout jak prase a znělo to jak svist turba…

Nikdy se mě nelíbylo Porsche, ale po svezeni se starou 911(320koní) sem byl z tý motokáry nadšenej…

R8 V10 výkonově super, ale naprosto unešenej sem byl z interiéru, kdy sem do auta sednul a pocit jak kdyby byl dělanej pro mě, jak kdyby mě to auto objalo a nechtělo pustit...

No a něco zajímavějšího: Maseratti GT, M5, Ferrari 430, Audi R8, Nissan GTR(zklamání), Porsche 911, Phaeton W12, Impreza WRX Sti a služební sedmičkový BMW(745i, 730D, 730LD)

A hlavně kamarádova poupravovaná Siera, co si dávala čipaře k snídaní :lol:
_________________
XC70 2010 151kw/420NM

python.p
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 5004
Registrován: 6 roků 11 měsíců
Bydliště: Blansko
Vůz: XC70
Kontaktovat uživatele:

#3 V čem Fšem jste jezdili EVER (alespoň1) volvo a co bylo

Příspěvek od python.p »

Moje první auto byl sOpel Astra 2.0 16V takže na ofce fčipu to stačilo a tím jak to je lehké auto, tak zatáčky docela cajk.

No a protože jsme plánovali rodinu a já do astry lil jen benzín. Teda benzín a dost oleje :D holt zapečené pístní kroužky mou debilní naivitou... no to je jiná. Bude mít ještě šanci na dalším GumBalkanu. :/

Tak jsem koupil XC70 D5 M/T, jak jsem tady už někde psal, chtěl jsem T6, ale v době kdy jsem se koukal, tak to byla byť holota a nebo naopak mega nálož, kdy to stálo cca 2x tolik co D5 se stejným nájezdem.

No, ale k těm zajímavým autům. Ferrari 458 na okruhu - obrovské zklamání. Na rovince dobrý, ale do zatáčky to klouzalo jako kráva, asi už měli sjetý gumy, nebo nevím, fakt jsem z toho byl mega smunej.

RR Sport. Jak starší model s naftou, tam to není taková sranda, ale funguje to dobře. Výkon tam je a celkem to jede. No a potom novej sport - V8 s kompresorem - 550kobyl a krouťák na roztočení planety. Na "D" je to celkém živé a čiperné auto, na to jakou má hmotnost. Ale když se dá "S" tak začne peklo. Holt těch 8 kvaltů umožní motoru aby byl furt v optimálních otáčkách a tak se při předjíždění do kopce v 80 rozhodnete předjet a když to auto předjete máte tam 180 ani nevíte jak. Rozhodně ve všech ohledech lepší jak to Ferrari, jo srovnávám hrušky a mrkev. Ale pokud bych měl vyhodit několik mega za auto, tak by to bylo asi tohle.

Golf VR6 Syncro - to bylo taky něco. Kámoš to měl poladěný, co a jak si přesně nepamatuji, ale bylo to peklo. Malé, rychlé, zábavné.

MX-5 NBFL - 1.8, náhon na zadek, lepší podvozek. Výkonu by to ještě trošku chtělo, ale byla to láska na první pohled a svezení. Neskutečně zábavné auto. Kdo neřídil nepochopí.

Infinity G35 - což je vlastně Nissan Z350, ale tady to asi víte. Nůůůůůůůůda. Tak nějak tě to auto izoluje od toho co se děje, výkon tam je, RWD taky, ale je to takové sterilní. Ale vypadá to hezky.

Svezení v RS6 - to bylo taky něco. Kor když si člověk veme ty všechny věci okolo. Škoda, že jsem to nemohl řídit...

Dál už jen nudná šeď normáních a maximálně trošku víc výkonných aut.
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...


VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc

PetrXC70
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 4769
Registrován: 5 roků 2 měsíce
Bydliště: Kamenice
Vůz: XC 70 2.4D 2010
Bydliště: Praha východ
Kontaktovat uživatele:

#4 V čem Fšem jste jezdili EVER (alespoň1) volvo a co bylo

Příspěvek od PetrXC70 »

V Rollsu bych se chtěl někdy svézt...
_________________
XC70 2010 151kw/420NM

python.p
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 5004
Registrován: 6 roků 11 měsíců
Bydliště: Blansko
Vůz: XC70
Kontaktovat uživatele:

#5 V čem Fšem jste jezdili EVER (alespoň1) volvo a co bylo

Příspěvek od python.p »

Range Rover sport. Sorry, to jsem mohl dopsat.
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...


VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc

PetrXC70
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 4769
Registrován: 5 roků 2 měsíce
Bydliště: Kamenice
Vůz: XC 70 2.4D 2010
Bydliště: Praha východ
Kontaktovat uživatele:

#6 V čem Fšem jste jezdili EVER (alespoň1) volvo a co bylo

Příspěvek od PetrXC70 »

Aha, v tom sem jel, ale byl to ten šestiválcovej diesel a nic moc...

A zapomněl sem na Porsche Cayen, tam mě vadila malá navigace i tlačítka...
_________________
XC70 2010 151kw/420NM

penek
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2890
Registrován: 11 roků
Bydliště: Český Brod
Vůz: 240 GL 1987

#7 V čem Fšem jste jezdili EVER (alespoň1) volvo a co bylo

Příspěvek od penek »

Š100
Š120
ŠFavorit
ŠFelicia
Fiat Uno
Hyundai Accent I
Hyundai Accent II
Nissan Primera P11 1.6 16V MY1997 - žádnej Xtrém, ale nejpříjemnější auto, co jsem kdy řídil.
Kia Ceed
Peugeot 206
Citroën Berlingo
244
Naposledy upravil(a) penek dne 19 pro 2019 09:56, celkem upraveno 1 x.
_________________
volvo 240 GL 1987 B230F CIHLA
citroën berlingo 2003 1.6 16V CITRUS
kia ceed sw 2020 1.6crdi REJŽE

Keine Panik auf der Titanic!!!

Basstl
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 3195
Registrován: 14 roků 1 měsíc
Bydliště: Teplice

#8 V čem Fšem jste jezdili EVER (alespoň1) volvo a co bylo

Příspěvek od Basstl »

I když už řídím 30 let, tak zdaleka nedosahuju množství a kvality aut některých z vás.
Moje top co jsem kdy řídil, bylo BVP na vojně. :D
Ten pocit, když v 60km/h v terénu skáčeš přes horizonty... Nikdy potom už jsem nic podobnýho nezažil.
Moje 1. auto po vojně byla šáde 120LS Máňa. Vylítanej vrak, ale měl jsem ho rád a v zimě s tím byla sranda.
Když jsme měli rodinu, tak jsem přešel na Formana. Poslední karburátorová verze.
Jezdilo to slušně a místa habaděj, ale rezlo to před očima.
Další auto a poslední nevolvo, byla jedničková Laguna 1,8 benzín.
Jedničková Laguna se mi vždycky líbila a i teď, když ještě nějakou potkám, to není ošklivý auto.
Auto ale nejspíš bylo zakletý a přitahovalo bouračky.
Byla nabouraná snad 6x a nikdy mojí vinou. Pozdějc už jsem ani neřešil opravy, hlavně když to svítilo a dveře šly zavřít. :)
Poslední bouračka už opravit nešla (nedání přednosti v jízdě a náraz na levej předek).
Díky tomu jsem se dostal k prvnímu Volvu - V70TDI Pracant, který mám dodnes.
A pak už jen Volva...
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW

Vapik
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2913
Registrován: 9 roků 8 měsíců
Bydliště: Praha - Opava
Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005

#9 V čem Fšem jste jezdili EVER (alespoň1) volvo a co bylo

Příspěvek od Vapik »

Ahoj aut co jsem měl bylo opravdu hodně a řídil jsem jich taky dost, dost dlouho jsem pracoval v oboru.
Každopádně vypíchnu ty který se mi zapsal:

BVP 1 - viz Basstl, top byli brzdy při plnných brzdách v jízdě lítala prdel metr do vzduchu.
ZIL 131 - Když se jelo na pohodu neskutečný relax
KRAZ 255 - Parádní naftová V8 pokud se pamatuju mělo to dvě turba
NSU RO 80 - prostě wankel
Ford Sierra Cosworth - jsem k fordům spíše nedůvěřivý, ale z tohohle jsem měl opravdu rohlík

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 194
Registrován: 6 roků
Bydliště: Děčín
Vůz: 2002 Volvo S80 T6 LPG BRC

#10 V čem Fšem jste jezdili EVER (alespoň1) volvo a co bylo

Příspěvek od dunnst »

Zajímavé téma, u mě to začínalo dobře:
- autoškola Felda LPG
- auto darované rodinou, Fiat 131 Mirafiori 1600. Spotřeba krásných 15 benzínu, laděný (rozuměj prasklý) výfuk fungující jako efektní děsič lidu, s tímhle autem jsem si užil spoustu zábavy, za ty dva měsíce, co ještě žilo, než odešlo na pravdu boží. Slidování na urvaném konci výfuku, který čouhal z pod auta, jízda na střeše v pozici orel, posádka sedící nezvykle na kapotě, místo na zadních sedačkách, bylo hezké být mladý :-D
- rodinné vozy Sierra 1,8i a Daimler W124 250D. Ani jedno moc nejelo, obzvlášť teda ten medvěd ne :-)
- nejsilnější auto, co jsem kdy řídil, BMW E60 550i. Měl jsem to v ruce jako předváděčku díky známému asi na dvě minuty a prakticky jsem z toho výkonu použil tak 1/10, zvyklý z W124 250D na trošku nižší dynamiku
- první auto za vlastní prachy, BMW 7er E32 735i (R6 3,5l) s LPG do sání, konstatně střílející a ničící váhy vzduchu
- BMW 7er E32 740i (V8 4.0l) LPG, tohle se mnou vydrželo 6 let, dodneška se slzou vzpomínám
- Honda Legend KA9 (V6 3,5l) LPG, velmi pohodlná, s neskutečně zachovalým interiérem, ale bohužel s vůbec neoslňující dynamikou a korozí
- Volvo S80 T6 LPG. Taky se nepovažuji za kdovíjakého řidiče a musím se přiznat, že dynamika T6 je pro mě natolik oslnivá, že nemám vůbec potřebu jít někam dál, jako jsem to měl u jiných aut.
_________________
2002 Volvo S80 I T6 LPG Obrázek

Sup
Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 589
Registrován: 5 roků
Bydliště: Děčín / Hamburk
Vůz: O3 RS EA888

#11 V čem Fšem jste jezdili EVER (alespoň1) volvo a co bylo

Příspěvek od Sup »

Začínal jsem na můj obor o okruh přátel hodně pozdě co se týká aut, až v 17letech, takže 1. rodinný Focus mk1 1.6 co jsem později podědil. Z mých aut Focus 1 1.6 74kW, Mondeo III 2.0 107kW, Focus ST170, Mondeo ST220, MB A 1.6turbo (zaměstnanecký leasing) Focus 2 1.6 74kW a teď Vovlo S60 D5


Jinak díky známým různé Fordy jako ST225, RS mkI Focuse apod.
A kvůli práci všechny možný MB včetně SLS AMG, E63 AMG atd většina jen kratičké svezení ať jako spolujezdec nebo řidič. Jak se motám pracovně u Volva, tak všechno možné. Hlavně v produkci od 2000 výš. Jedině Polestar s VEA motorem mi chybí :-/ Nový SPA mám asi všechny projetý do MY19.
Dál pracovně Opel a jeho produkce do roku 2017, kdy jsem zajížděl novinářské auta Corsa E OPC, Astra OPC, Insignie OPC a další kousky které byly nabušené výbavou, aby lidi z časopisů měli topky :-)
Jo ještě taková zajímavost jako Audi Q7 V12 tdi

Hájčus
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 2366
Registrován: 14 roků 5 měsíců
Bydliště: Chomutov / Praha 13
Vůz: MB CLA

#12 V čem Fšem jste jezdili EVER (alespoň1) volvo a co bylo

Příspěvek od Hájčus »

Sup píše: Jo ještě taková zajímavost jako Audi Q7 V12 tdi
Nemyslel jsi W12? Já jí jezdil v A8L, hodně zajímavý motor.
Je to tento motor https://cs.wikipedia.org/wiki/VR6
zdvojený :crazy:
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Volkswagen_Group_petrol_engines#6.0_WR12_48v
_________________
MB CLA coupe MY22; HONDA Africa Twin 1100 A.S. // MB CLA Shooting Brake 2021
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)

imrija
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 544
Registrován: 5 roků 7 měsíců
Bydliště: Liberec
Vůz: volva

#13 V čem Fšem jste jezdili EVER (alespoň1) volvo a co bylo

Příspěvek od imrija »

Učil jsem se na vymazleným passatu 5 1.9TDI, pak jsem jako do prvního auta dlouhodobě sedal do felicie 1.3 MPI, což byla velká změna :-D
Měl jsem příležitost řídit několik cizích vozidel a vždykcy to bylo něco modernějšího, přeposilovaného. Na VIP akcích od fordu jsem řídil třeba mustang 2015 - za mě pojízdná rakev, svezl jsem se oktávkou, mondeem, focusem, BMW X5, Z1, V70 I, II...
Musím říct, že felda mi vždycky byla milejší, protože jsem čím dál více odpůrcem různých čudlíků, blikátek, serepetiček a systémů které se ve zmíněných vozidlech vyskytují. Tohle primitivní a od A do Z špatně vymyšlené vozítko totiž narozdíl od všech zmíněných výše dá jednoznačně vědět o tom, že jsem zatáčku švihl příliš rychle, nebo že se vůbec pod autem něco děje a je potřeba dávat bacha, a to i přesto jak má jinak špatné jízdní vlastnosti.

Jako další auto jsme si pořídili V70I TDI (v úděsném stavu, normální člověk by to nevzal ani na díly, no a jak pěkně dneska jezdí :-) ), tam mi vadilo přesně to co píšu. Už to bylo dost přeposilované, připadal jsem si jako spolujezdec s pedály.

V mezičase jsme natrefili na modrou 940 s redblockem. To je teď moje nejmilejší vozítko, protože jede hezky, jízdní vlastnosti jsou o několik řádů jinde než u feldy, a přesto je to jednoduché a upřímné vozidlo, které dává řidiči nějakou zpětnou vazbu o tom, co se s ním děje.
Většinu servisu si zvládnu udělat sám, se základním nářadím na dvorku. Žere to o litr víc než fábie, kdybych se s fábií snažil tohle auto dohnat. Navíc to auto má moc hezký příběh a mám pocit že dokud budu lejt olej a občas vyměním nějaký zkamenělý silentblok, tak nás doveze kamkoliv. Tenhle rok máme spolu ~30 tisíc kilometrů a až na diletantský zásah v pneuservisu, který pro mě nakonec znamenal generálku přední nápravy a výměnu řízení to auto po nás nic nechtělo (o tom se rozepíšu jinde).
Po sečtení nákladů na servis, pojištění, poplatky, palivo i pořízení nás tahle limuzína vozí do 3.5 koruny za kilometr.
_________________
945 D24TIC M90
944 B230G M47 1992
744 D24T M46
245 B230F M47 - karkulín, ex. veetec

Sup
Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 589
Registrován: 5 roků
Bydliště: Děčín / Hamburk
Vůz: O3 RS EA888

#14 V čem Fšem jste jezdili EVER (alespoň1) volvo a co bylo

Příspěvek od Sup »

Hájčus píše:
Sup píše: Jo ještě taková zajímavost jako Audi Q7 V12 tdi
Nemyslel jsi W12? Já jí jezdil v A8L, hodně zajímavý motor.
Je to tento motor https://cs.wikipedia.org/wiki/VR6
zdvojený :crazy:
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Volkswagen_Group_petrol_engines#6.0_WR12_48v
Nn, vážně jde o V12 TDI viz odkaz:
https://www.autoforum.cz/testy-aut/test-audi-q7-v12-tdi-jizda-v-brutalnim-suv/ to byla první V12 kterou jsem řidil, pak několik V12 v MB, ale ty jsou benzínové a mají dost zajímavý zvuk při startu. Jak když se roztáčí RC model aku vrtačkou.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 3094
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: Teplicko
Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
Bydliště: Bílina

#15 V čem Fšem jste jezdili EVER (alespoň1) volvo a co bylo

Příspěvek od eLzyx »

já se nerad vozím v autech u kterých je předpoklad, že technicky i emotivně* překročí laťku "Volvo", protože pak mi v hlavě blikne a musím to mít. Což teď mám takový dlouholetý problém a tím je 911 G-modell. Jednou se svezeš, někdy i stačí jako spolujezdec, a musíš to mít. Obávám se, že časem budu muset obětovat u tu T-5R, aby na 911 bylo.

*takže služební passaty, superby, soukromá auta kolegů a kamarádů, kteří mají korejce, oktávky, rencky, dáčky a podobné jsou v klidu. To fakt nechci.
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999

Airbus380
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 663
Registrován: 14 roků 2 měsíce
Bydliště: Teplice
Vůz: V70II D5

#16 V čem Fšem jste jezdili EVER (alespoň1) volvo a co bylo

Příspěvek od Airbus380 »

Začalo to Dacií 1310, pak Š120, Golf 2 GTD, Pak hodně škodovek i RS. No pak Volvo FH16 420 a 460. Scania R420. Největší zážitek asi jízda přes celé Německo první generace Audi S8 a vyprošťovacím tankem HZS. No a pár lokomotiv na kolejích a jednou sem si sedl do kabiny německého rychlovlaku ICE3 a jel 298km/h, to bylo taky zajímavé.
_________________
Bylo....Škoda Yeti 1,2TSi
Honda XRV750 Afrika Twin

jirka87
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 2145
Registrován: 7 roků 7 měsíců
Bydliště: Přerovsko
Vůz: Džaponský

#17 V čem Fšem jste jezdili EVER (alespoň1) volvo a co bylo

Příspěvek od jirka87 »

Hájčus : zredukuj to na míru, která je pro tebe a vlákno přijatelná dle tvého úsudku.

Ve výčtu jsou pouze ty, které jsem řídil alespoň stovky Km, kdybych měl zapsat ty, které byly doma k dispozici, čítalo by to seznam asi cca 3x A4 (mezi jinými Ford Capri, Datsun Stanza, asi 10 Trabantů, Mercedesy w123 – postupně asi 7ks ale všechny naftové, Fiat Mirafiori / Ritmo / Regata 1.7D která prostě neunesla dovolenou 1500Km k moři, Renault Safrane, BMW 535i e34 od AC Schnitzer…hodně zvláštních a neobvyklých aut..ovšem v době výskytu některých z nich jsem ještě ani zdaleka neměl řidičák a tedy jsem je neřídil. Alespoň teda ne na veřejných silnicích )

Nezapomenu ale na svezení v : Jaguaru E Type - jestli to byl 3.8i nebo 4.2i už nevím a Audi S6 C5 – 4.2i V8 atmo – slušný brko

V zásadě jsem jezdil se samými obyčejnými auty, ikdyž dnes by pár z nich bylo fajn mít v garáži…Ty úplně nejobyčejnější sprostoty, kterých bylo tak 20 jsem vynechal a neuvádím (Různé Renaulty, Škodovky, Fordy, Peugeoty, mraky Golfů III a IV...moc toho bylo)

Audi 100 2.3i bez turba, manuál – tam jsem si čuchnul k pětiválci a to už je fakt dlouho. Super fáro.
Ford Mondeo mk2 - 2.5i V6 – 125kw, kombík automat, to byl svéráznej služebák :D
Ford Sierra 2.0i - 85kw manuál krátké i kombíky / 2.3i automat (US verze-liftback)
Lancia Delta II – 2.0i 102kw/ 1.9TD 66kw (ta ropa jela násobně líp, než ten benziňák, to jelo strašně pekelně, ten benzín měl krutě krátké kvalty, mělo to odpich, ale maximálka snad 170, kdežto nafťák mazal přes 200)
Lancia Thema 2.5TD – zuboženej vrak s kouzlem „osobnosti“ jaké nemělo jen tak nějaké auto.
Mercedes Benz w124 – 300D - 100kw (plasťák), manuál, sedan – ten šestiválec byl super !
Nissan Patrol y61 - 3.0Di (4válec) – krátkej, manuál – „sanitní“ speciál - 2x na tom totálně zkolaboval motor
Opel Omega A 2.0i 85kw (asi 6ks) / 2.4i 91kw automat i manuál, kombík i sedan / 2.3D (lysec) automat s nefunkčním 3° – Omega A je dodnes jedno z mých nejoblíbenějších aut.
VW Golf II – 1.6D (těch 1300Km na trafo-olej, nefunkční ručku a nutnost na volnoběh držet manuální přesuvník vstřiku/sytič na hranicích mezi CZ a SRN a pohled celníka nezapomenu nikdy)

Z velkých se kterými jsem jezdil :

DAF LF 55
DAF XF 105 Space Cab, automat, Euro 5 – super fáro !
MB Actros 1844 Euro 4 – debilní poloautomat, celé auto na hovno
MB Atego 1228 s velkou kabinou, moc fajn svezení.
MB 814 – Předchůdce Atega. Láska. Bez omezovače, Itálie v časové nouzi i 110km/hod. S tím jsem najezdil mraky kilometrů a byl to stroj času jak sviňa
MAN F2000 Commander – klasika na kolech
MAN TGS 400/440 – 2011ka, malá a úzká kabina, 12kvalt, automat – hajtry auta
MAN TGX 480, 12kvalt automat s retardérem, 2016ka – asi nejlepší MANy
MAN TGX 460, 14 kvalt, automat, 2018ka
Scania R 380/ R 400/ R 420Hpi – Euro 2 a 3 – tahače R i sola řady P, manuály (P380 – přemotorované úplně nesmyslně)
Scania R420 – Euro 4 – poloautomat
Tatra 148 – asi 2hodiny zápasení v terénu v 18letech s čerstvýma papírama mi totálně odrovnalo celý pohybový aparát. Řízení téhle věci vyžaduje celýho chlapa a to jsem teda nebyl
Taky proběhly nějaký jeřáby, traktorbagry, UNCčka, LIAZka, ale to byly spíš seznamovací jízdy

Z motorek, které jsem vlastnil – chronologicky jak to šlo:

Jawa 05 – typ 555 - to jsme nikdy nezvládnul naladit tak, aby to obstojně startovalo/jezdilo. Furt se v tom člověk musel hrabat.
Babetta 210
MZ ETZ 150 – měl jsem nádherný, zachovalý kus. Domů jsem si ji vezl asi 70km ve 14letech po ose bez řidičáku
Cagiva T4 500e – exotika bez TP, všude z toho něco chcalo, za 14dní šla pryč
Kawasaki KLX 650C – motorka celkem k ničemu. Nic to neumělo dobře, těžký to bylo…
Honda XR 600R -2ks-obě už s 2x kotoučem a jednokarburátorem, nádherná motorka s obrovskýma koulema. Kus historie, nedám na ni dopustit, moc mi chybí.
Honda Transalp 600 – 1992, ještě hranatý světlo vepředu, ale už s kotoučem vzadu, motorka nemastná neslaná, nejelo to ani v jednom, natož ve dvou
Kawasaki ZR-7 – takovej normální naháč..vděčná motorka, ale nic kulervoucího
Yamaha XJ900 Diversion – 66kw, kardan, brutálně těžká motorka, ale stabilní, na cestování super.

Vysněná auta :

BMW e34 – benzín 6válec od 2.5 nahoru, 3.5i značka ideál, klidně sedan
W124 coupe nebo kombík 3.0D 100kw nebo 3.0i
Opel Omega A v benzínu a je mi jedno jestli 2.0/2.4/2.6i
Audi RS6 Avant C5
Land Cruiser HDJ 100 – 4.2D/TD
Patrol GR y60 – 2.8TD, krátkej i dlouhej
GAZ 24-02 - http://www.avtoexport.cz/gaz2402/s014.jpg
Mercury Colony Park Wagon
1970 Camaro Z28 a jiné US fára podobného typu

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 3094
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: Teplicko
Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
Bydliště: Bílina

#18 V čem Fšem jste jezdili EVER (alespoň1) volvo a co bylo

Příspěvek od eLzyx »

co se týče toho, v čem jsem se vozil, tak k výše zmíněnému vlastně nebude nijak dlouhé.
Začal jsem v autoškole ve Vento SDI. Už tam ve mě začal růst odpor k VW.
Pak jsem dal na rady táty a koupil si Škoda 120L po GO. Že prý levné díly. Akorát mi bylo pozapomenuto říci, že jsou potřeba skoro po každé jízdě, a motory jsem měnil víceméně s olejem, tedy po 7000-10000km.
Pak jsem skočil do Opel Astra F 1.6 55kW a to auto jsem si celkem oblíbil. Byla s ním sranda. Někdy až moc velká, tak jsem to nechal dvakrát spravovat po třech nehodách (jedna nehoda proběhla asi 14 dní po té první, přičemž auto ještě nebylo ani opravené)
Pak jsem přemýšlel nad tím, co koupit jiného, protože novější Opely měly problémy s motory (1.6 16V) a ty ostatní nebyly k sehnání za rozumno, nebo to hnilo před očima. Začal jsem u Audi, kde jsem si řekl, že v tom tady jezdí akorát holky a nepřizpůsobiví. Alfa - dlouho jsem zvažoval, ale odrazovala servisní náročnost, BMW - samý magor. Ford - křápy. Korejci - nechtěl jsem, nechci, nebudu chtít. Frantíci - nic extra, byť taková 406 by mi tenkrát nevadila. Mercedes drahý a zde tenkrát spíše pro nepřizpůsobivé. Takto jsem došel až k Volvu a nenašel nic proti. Vybral jsem si S40/V40 v 1.6 a zde jsem byl dotlačen k C70 T5 (díky Deshi).
O tu jsem bohužel přišel při nehodě. Takže jsem si koupil S80 2.5t v automatu. Ta chcípla po 176km na motor, takže jsem ji vrátil prodejci. Dneska toho lituji, protože tam byla nová automatka, nové komplet AWD, komplet ložiska ... a ten mrtvý motor jsem mohl za 40t Kč naradit novým. Bohužel tolik peněz jsem tenkrát neměl pohromadě.
A pak jsem si koupil S60 2.4T (T5 nebyly :cry: ). Tu mám už skoro deset let.
A protože S60 spolehlivě slouží, tak jsem přemýšlel jaký nespolehlivý křáp si pořídit - vyhrála to VW T2. Hnije to, elektroinstalace je tam naprd, motory plné konstrukčních nedostatků, servisní intervaly pomalu jak u dieselu tankování ...
No a nedávno do vozového parku přibyla T-5R

Mimo tahle svá auta jsem sedlal akorát pár desítek nezáživných služebáků.
A vlastně ještě jedno zajímavé auto. RR Silver Spirit. To se mi vždycky líbilo, zvuk motoru, majestátnost, linie, kvalita ... ovšem opravdu to není řidičské auto, tak jsem to už vytěsnil z paměti.
Nevytěsnil jsem z paměti Toyota Supra s 800HP, kdy jsem sice neřídil, ale byl katapultován rychlostí přes 300km/h na okresce. Poněkud masakr.
Sem tam se člověk projede "na srovnávačku" v něčem na různých výstavách, ale to moc není relevantní zkušenost. Za 10 minut se mi líbí každé auto, které "bych si vybral". Až tak za 2-3hodiny jsem schopný relevantně posoudit, jestli mě tam něco štve tak, že "škrtám z wishlistu".
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999

PetrXC70
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 4769
Registrován: 5 roků 2 měsíce
Bydliště: Kamenice
Vůz: XC 70 2.4D 2010
Bydliště: Praha východ
Kontaktovat uživatele:

#19 V čem Fšem jste jezdili EVER (alespoň1) volvo a co bylo

Příspěvek od PetrXC70 »

eLzyx píše:já se nerad vozím v autech u kterých je předpoklad, že technicky i emotivně* překročí laťku "Volvo", protože pak mi v hlavě blikne a musím to mít. Což teď mám takový dlouholetý problém a tím je 911 G-modell. Jednou se svezeš, někdy i stačí jako spolujezdec, a musíš to mít. Obávám se, že časem budu muset obětovat u tu T-5R, aby na 911 bylo.

*takže služební passaty, superby, soukromá auta kolegů a kamarádů, kteří mají korejce, oktávky, rencky, dáčky a podobné jsou v klidu. To fakt nechci.
S tim souhlasim, ale na všechno si člověk zvykne a už ten rozdíl nevnímá jako na začátku. Když sem jel v tý sedmě (2013) poprvé, říkal sem si, jak je to obrovskej rozdíl proti tý minulý. No a po pár desítkách tis. km sem nasednul a říkal si, ach jo, dálších 14hodin cestování... :lol:
_________________
XC70 2010 151kw/420NM

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 3094
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: Teplicko
Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
Bydliště: Bílina

#20 V čem Fšem jste jezdili EVER (alespoň1) volvo a co bylo

Příspěvek od eLzyx »

jsem si vzpomněl na jedno auto, které ve mě zanechalo hodně pozitivní dojem, byť je to dělňas. Ford Tranzit 2013+ (klasika dodávka). Slušně vybavené a na dodávku velmi dobře řiditelné auto. Příjemný posez i na dálky, na dodávku docela dobře odhlučněné a dobře vybavené. Štvaly mne dvě věci - dvojsedák spolujezdců, jak trestná lavice, divně sevřený opěrák s lavicí - nenastavitelné, a tlačící rám do zad. Teoreticky v osobní verzi by to mohlo být lepší. A druhá věc - při 160km/h+ se odlepovaly dveře v horní části od karoserie. Co bylo vážně super, tak zpřevodování. Ze semaforů vždycky první.
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999

Shadow
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1729
Registrován: 10 roků 5 měsíců
Bydliště: Pardubice
Vůz: V70II

#21 V čem Fšem jste jezdili EVER (alespoň1) volvo a co bylo

Příspěvek od Shadow »

Hezký vzpomínkový topic. :good:

U všeho už si nepamatuju r. v. nebo motorizaci, ale což...

Fiat Maluch - drak :D
Fiat Zástava - teď mě trochu mrzí, že šla pryč, byla v hezkém stavu
Fiat Punto 1.6l tuším - trochu nevyzpytatelné
Škoda 120
Škoda Favorit
Toyota Corolla
BMW 46E 3.0l - nevadilo, báva se mi líbí a nestydím se za to!
Toyota Yaris - nechybí mi rozhodně, jediná migréna v životě byla po jízdě v tomhle :%)
Ford Ka - rozvoz pizzy, při každém zastavení se muselo tůrovat, aby to nechcíplo :D
Volvo V70I TDI - tak trochu srdeční záležitost
Ford Mondeo - úplně blbě to nejelo, na mou výšku šla skvěle nastavit sedačka, ale pohodlí Volva tam nebylo
Škoda Pickup - pracant do posledního dechu
Mercedes Sprinter - stařík, na kterého byl spoleh
Honda CRV - úplně nová, fajn posez nahoře, ale neoslovilo
Mercedes Vito - v automatu mi to příjemné moc nebylo
Škoda Octavia I TDI 66 kw - namotáno 400 tis. a špatně teda nejede no...
ARO M461 - smrt v očích, drahocenná zkušenost
Opel Zafira 1.6 diesel - brutální lenochod
Iveco Daily 2.3l - jezdí slušně
Volvo 960 - vyvolení ji nemůžou nezbožňovat
Volvo S80 - nikdy jsem nebyla příznivcem, ale teď uznávám, že ten koráb má něco do sebe
Volvo 242 - stará dobrá klasika :)
Volvo 940 - fajn jízda, díky, Sinki!
VW Caddy - punk's not dead, díky Imrijo! :ROFL:

Jako daily car vidím stále nej V70II - pohodlí, bezpečnost, místo, trocha pokroku, ale ne přeplácáno jako v nových autech.
_________________
Oblíbené souhvězdí? Velký vůz :)

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 13058
Registrován: 14 roků 5 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#22 V čem Fšem jste jezdili EVER (alespoň1) volvo a co bylo

Příspěvek od raolsa »

Napíšu jenom vozy co jsem vlastnil, páč jiných moc nebylo co bych řídil.

Škoda 100 tmavě modrá - první auto, měl jsem ho 2 dny a pak z toho vypadnul motor, jak to bylo shnilý. :D
Škoda 105 užovka světle modrá - vlastně první auto který jsem měl déle, dodnes vzpomínám, byla to totální holota, ani zadní okénka nešla stahovat. :D
Škoda 110R žlutá s černou střechou - dělal jsem s tím machry asi 2 roky.
Teď nastává období kdy jsem měl auto max. půl roku a pak pořizoval další.
Trabant sedan zelený - na ježdění do práce dobrý, ale jinak naprd.
Peugeot 205 zelený - neoslovil, ale bylo to první "lepší" auto.
VW Scirocco II bílé - tvl. sporťák, když jsem to viděl v bazaru tak muselo být moje. No co, žralo to asi 50 l/100 km, všechno klepalo, prostě největší chyba, no.
VW Scirocco II červené - super auto, dotažené že švajcu a postavené na papíry od bílého, dodnes s láskou vzpomínám a mlátím se do hlavy za co jsem to vyměnil. Nový majitel ho rozstřelil asi po měsíci.
Škoda Forman zelený - auto koupené od policie za pár korun. Jediné auto, které jsem prodal za více než jsem ho koupil.
Citroen ZX modrý - první Citroen, bohužel z prvních let výroby a tak umřel na korozi a celkovou unavenost.
Citroen ZX tmavě zelený - tohle bylo asi nejlepší auto co jsem kdy měl, škoda že ho žena rozstřelila o strom. :( Dal jsem do něj i nové LPG, páč jsem si ho chtěl nechat fakt dlouho, ale osud chtěl jinak, no.
Citroen ZX světle zelený - koupeno za 4500,- s vadnou spojkou a bez papírů, ale když už jsem měl doma ten vrak tak se z něj přeházelo co šlo, včetně LPG a papírů a jezdilo to až do nedávna.
Volvo V70II awd stříbrné - první Volvo, už ho mám 10 let, uvidíme jak dlouho ještě se mnou bude.
Citroen Xsara zelená - ženě se se ZX dobře jezdilo a tak chtěla zase Citroena.

No snad jsem na nic nezapomněl. :D
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Warcz
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 5185
Registrován: 5 roků 6 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V70 II 2,5T AWD AT

#23 V čem Fšem jste jezdili EVER (alespoň1) volvo a co bylo

Příspěvek od Warcz »

120tka
Ford tranzit
Forman - prvni auto po ziskani RP
Berlingo
Xantie
Duster
Polo - moje prvni auto
Volvo v70

Plus dalsi sada sluzebnich...
Kdybych mel vybrat jedno byla by to Xantie. Ona se hodne kazila ale ten podvozek...
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km

zvedavec
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1170
Registrován: 16 roků
Bydliště: Brno
Vůz: Volvo S 80 2,9 LPG
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#24 V čem Fšem jste jezdili EVER (alespoň1) volvo a co bylo

Příspěvek od zvedavec »

No já jsem asi dost žabař - ve srovnání s ostatními.
Škoda 100 -
neměla podlahu tak jsem vzal dva plechy, jeden zespod druhý zevnitř a sešrouboval jsem je. Takto jsem najezdil mnoho tisíc kilometrů, jen to neustále plavalo a v žádným servisu si s tím nevěděli rady. Pak jsem si jednou všiml že zadní kolo je nějaký divný. Ukázalo se že je vyčvachtaný náboj kola či jak to nazvat. Na poloose bylo pero ale protikus již žádnou drážku neměl a když jsem to zvedl tak se kolo dalo vychýlit o několik cenťáků. Takže při každém přidání či ubrání plynu se kolo samovolně vychylovalo / myslím že jsem byl průkopníkem zadní řiditelné nápravy /. Nemáte tušení jak po výměně bubnu se s tím nádherně jezdilo.
Škoda 120 LS -
nádherný pohodlný kočár, který toho hodně najezdil. Teda do té doby než se na něho obořil zdivočelý trolejbus. Náhoda chtěla že měl kamarád protekci v Mototechně a zatímco lůza bez protekce čekala na novou karosérii dlouhou dobu. Já ji měl hned a moh jsem si i vybrat barvu :-) .V Zetoru ve svazarmovským servisu jsem si pronajal místo se zvedákem koupil katalog náhradních dílů / úžasná věc / a podle něho jsem si znovu poskládal auto . Jen byl trochu problém že karoserie už byla typu M takže výsledek vypadal trochu jako koza a taky tyč řízení byla trochu mimo, ale hrubý pilník s s touto drbností hravě poradil. Jen jsem pozapoměl zbytek dotěsnit, což se po převratu vymstilo. S kamárádem jsme využili nově nabyté možnosti cestovat na západ a vyrazili na autočundr do Švajcu. Blbý bylo že tou dobou hodně pršelo a otvorem tyče řízení dovnitř vnikala voda. Takže kamarád plechovkou od paštky za jízdy z okna vylíval přebytečnou vodu, nemáte tušení jak švýcaři čuměli :-) .
Opel Kadet 1400 -
to už bylo žihadlo se kterým se dalo jezdit. Teda do té doby než si spolujezdec neusmyslel že za jízdy otevře střešní okno, v ten moment okno zmizelo neznámo kam. Bohužel to bylo v noci v zimě a na dálnici. Oprava nebyla možná.
Renault Safrane -
neskutečné pohodlí a neskutečně drahé náhradní díly. Vzhledem k tomu že se jich moc nedělalo tak ani nebyla druhovýroba.
Volvo 850 -
dokonalé nerozbitné auto.
Volvo S80 -
s tím automatem prostě nestrostu , mám pocit že si dělá co chce a mě má za úplnýho vola.
_________________
za chvíli bude, už je : Volvo s80 2,9
za chvíli také bylo, tak ne zůstává semnou :Volvo 850 TDi
bylo: Renault Safrane 2,2
bylo: Opel Kadet 1,4
bylo: Škoda 120 LS
bylo: Škoda 100 L
www.royaleliquid.cz

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 9887
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#25 V čem Fšem jste jezdili EVER (alespoň1) volvo a co bylo

Příspěvek od hajnej »

Š 120 (po tátovi)
Š 105 (kárka na jedno léto)
Renault 19 benal (po mámě)
Mondeo MK2 benal (první vlastní vůz)
a pak už jen volvo
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „o všem možném :-)“