začal na trabantu woe a protože byl krutej, na ručku chtivej jak mladá vosmnáctka, měl jsem pro jistotu dva....
Naučil jsem se na něm hlavně co to je (jedu pYtCho 90 a WONOtoNEBRZDÍ, a taky chci předjet a WONOtoNEJEDÉÉÉ. Ale zase se to dá v pohodě roztlačit, když je bat.KO, nebo taky že spojková lamela se dala sehnat za startky a motor vyndat na parkáči rukama (dát lamelu) a zase cajk...
Ale o tom to téma není..
Pak jsem měl mini cooper (Mr.Bean.) Mělo to motor 1.3Moris a jelo to úžasně (4kvalt)
Pak přišlo mé první Volvo... 480ES Paris edition.. 1.8 atmo. (motor samo rendl), ale zase na opravy a ND paráda za facku.. Jezdilo to za 8,5l a umělo i 200km/h (dobře naložený a rozjetý

Každopádně neduhy tomu vlastní, atd, zde ho nikdo nechtěl koupit, šlo do šrotu.

Následovala S60 2.4 atmo 103kW první auto, kde jsem se naučil vypínat při předjíždění klimatizaci...
(no protstě tragédie...) Auto super!! Ale kua to tam snad mohli dávat jako nejslabší tu 125kW verzi...
Na základě velkého zklamání z tohoto počinu přišlo Audi A3 s výkonem 184kW na čtyřkolce, řazení pádly a první 320mm kotouče. Takže banán na ksifťe a fakt boží auto se super S-line podvozkem a čtyřkolkou, co byla zábava hlavně v zatáčkách a takovým tom "vesníckým" rally s ofcemaRS atp..
(apropos sedačky super!)
EDIT: zde mi Sup připoměl taky raritku a to Audi A8L W12 ano, neupsal jsem se, vebyla to klasická V12, ale dvě původně podélné Vr6 spřažené do V, takže z předního pohledu ten motor měl opravdu dva V motory. proto W12.
Návrat k Volvu samo znamenal nějakou beast, co nahradí 250koní audinových a tak přišla V70 T6 s 310koňmi v AWD.
Turbo u T6 bylo oproti audi Vr6 velmi znát a těch 310 koní člověku krásně řezalo gumy do asfaltu!!!!
Bohužel jen rovně. Ač to již mělo podvozek z mondea a tím pádem si zadní náprava o mnoho polepšila, oproti PII pořád se s tím nedalo "blbnout" jako s A3sportback. Jasný, je to VOLVO, je to kočár na pohodu... (Dám snad svýmu kočárku pro děcko na pohodou 310koní 4x4??) Aby se s tím jezdilo jako ve Volvu...?

(je pravda, že jsem se s tím naučil na škole smyku a pak také na MOST autodromu jezdit tak, aby to umělo tahat i do zatáček a vodit tam, kam, člověk chce, ale věřte, že je to opravdu poněkud zvláštní ježdění, když do zatáčky s tím musíte dělat úplně jiné věci (kvalty, plyn) než s jiným autem, aby byl výsledek stejný.
Ale to jsem se moc rozepsal. T6 ve V70 rozhodně nehaním!!!! Byl (a je) to super motor pro kombík této třídy. Prázdný, nebo naložen, nebo karavan, nebo plaťák.. Téměř nebylo znát.. výkon zahladil stopy. (důkaz byl vždy jen u pumpy

MB S500 W220 taková rodinná záležitost. Já bejt starší.....
No, nejsem ještě starší... tak se mi to tam vevnitř holt nelíbilo, i když to mělo asi vše, co si člověk může přát. Jako komfort, výbava, vše top. Zpracování..
Nebudu rozepisovat.. kdo někdy sedlal MB, ví, o čem mluvím. A také ví, že až zestrárne... nebo na to bude mít... tak se k tomu vrátí... (stejně jako já) Plnotučné zadohraby V8 s víčkem na olej (recommended Mobil1)... To se nám bohužel při pohledu na naše víčka už jen zdá.
Svezení v RS7 bylo kulervoucí. 4L V8 412 kW. Zde jsem pochopil, co je to mít v autě výkon.... Kdo požil bude se mnou souhlasit. Není to o tom, že vám to zatlačí zadel, zubní protézu a udělá chvilkové WOW... Je to o tom, že ten výkon jako na jedničku je tam prostě i na šestku a tak když se rozhodnete ve 200km/h předjíždět... vono to fakt ještě podřadí a zase to píchne do sedaček a zase to zrychlí, jako by tam nebylo 200, ale 100

Suma sumárum, dostávám se k jádru tohoto příspěvku...
To nej, co jsem řídil, a že jsem si to užil i na okruhu v Brně bylo Audi R8 5.2l V10plus 449kW / 610 koní cca. Na denní ježdění to uplně není, ale kdž už jsem založil toto téma, musím ho zakončit tím, co bylo zatím to nej..
Další level bude jasně Porsche a Ferrari. (Lambo nepočítám, protože v té R8 je motor z Lamba (nebo I do lamba) Huracán))
Samo nemusíte psát, že jste trpěli v trabantu jako já

A nemusí to být nutně jen o výkonu!!!
Řidil jsem i klasický armádní Hummer. Ale to auto je prostě tank... kam se mu chce, tam se vyhrabe a kam mu velí fyzika, tam se s blátem sklouzne a bez pásů je v číči. Takže Humvee jako jo, ale mimo armádní nasazení s GULOmetem tak leda do Prahy, na ty vaše parkovací místa
