LUBOŠ píše: ↑02 kvě 2021 08:53
gratuluji doktore

, sem tam i mě napadne myšlenka vrtule, ale model starší, větší,... E34
Diky Lubosi
Ja mel v hledacku mezi kabriolety z beznejsich modelu alfu romeo spider, bmw z3, z4, mazdu mx-5,
Pak okrajove nissan 350z, hondu S2000, porsche boxter, mb slk, toyota mr2,
Podminka byla cabrio/roadster, 2 mista.
Veterana typu MG atd jsem nechtel.
Horkym protikandidatem byly alfa 3 litr busso - tam jsem nakonec po osobnim prohlidnuti usoudil, ze alfa ne. Pak maxda mx-5, ktera se mi hodne libi, ale na muj vkus trochu slabe motory, pouze 1.6 a 1.8, ty motory nemaji ten spravny zvuk. A navic, kdyz se na to clovek chvili uprene diva, tak to normalne rezne pred ocima. Podobne s motory je na tom Z3, kde jsou nejbeznejsi 1.9 motory. 3 litry sestivalce se prodavaji za nesmysl - tam asi bude sberatelsky potencial.
Tahle moje Z4 ma motor M54 2.5 L co je spolu s M54 3litrem koncepcne nejpovedenejsi motor v bavoraku. 3 litr je asi lepsi ale je jich na prodej malo, vetsina jich ma automat a ten jsem nechtel, a kdyz uz jsou, tak mi nevyhovolala cena, najezd, vzdalenost, interier a kde co jineho. Jak jsem psal, hledal jsem pul roku. Ta nabidka je dost omezena.
Ja mam MY 2003. Novejsi modely po faceliftu, tusim 2006-2008 dostaly modifikovany motor sestivalec N52, taky 2.5 a 3.0 L, ale s radou modifikaci za ucelem snizeni emisi a spotreby na ukor pozdejsich problemu s motorem. Je to zajimave pocteni ohledne bavorackych motoru obecne, doporucuji.
https://dfens-cz.com/bavorske-motory-z-vrcholu-primo-do-propasti/
Me se libi ty FL svetla, ale s vedomim vyse zminovaneho jsem mel problem s N52 motorem, a tak jsem narazil na kus, ktery ma M54 s dobrym najezdem (175tisic), majitel udelal samosomo FL vymenou svetel, decentni tuzingove upravy (carbonove prvky) a hlavne to zodpovedne servisoval. Mel to 6 let, dovezl jej z Italie od 1. majitele se serviskou.
Navic je to moje number one barva, druha byla svetla stribrna, treti cerna (tech je asi nejvic).
Na 18 let stare auto jsem prevedcen, ze s designem se trefili naprosto nadcasove.
Jediny ustupek, co jsem udelal, ze to nema vyhrivane sedacky, ale to bych uz letos asi byl bez auta, protoze sezona nabidek uz vyvrcholila a dalsi se budou nabizet nejspis az od rijna
Novejsi generace Z4, ktera je designove taky jeste povedena (ale uz trochu vic hyundai), uz ma skladaci pevnou strechu a ta uz nema vubec zadny kufr. Tohle ma kufr na vikendovy vylet pro 2 uplne v pohode, i se stazenou strechou.
Myslim, ze by Z4 nemusela v dalsich letech klesat na cene, ale kvuli tomu jsem to nekupoval.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04,
SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03,
Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo
Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo
Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo
Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96,
Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie
ZDE