doktor: 460 2.0, V70 10V, 850R, V70 T5, SAAB 9-5AERO, C70 T5
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Radní
- Příspěvky: 2490
- Registrován: 11 roků 2 měsíce
- Bydliště: Petrovice (okr. Třebíč)
- Vůz: S80 V8, XC70 3.2, XC70 D5, C70 T5
x 3
doktor: 460 2.0, V70 10V, 850R, V70 T5, SAAB 9-5AERO, C70 T5
Doktore, viděl si "muž jménem Ove", že ano?
Tak abys nedopadl jako Rune 
_________________
S80 V8 Executive '07 automat, B8444S, Onyx Black Metallic | XC70 3,2 AWD '08 automat, B6324S, Stage 1, 182kW 400Nm, Willow Green Metallic | XC70 D5 (Gumbalkan special) 04' automat, D5244T , Onyx Black Metallic | C70 T5 '98 manual, B5234T3, S60R manifold, 3¨ downpipe, ARD Stage 2, Custom Blue | C70XC Cabrio (Gumbalkan special) '00 manuál, B5204T4, Montana Mist
S80 V8 Executive '07 automat, B8444S, Onyx Black Metallic | XC70 3,2 AWD '08 automat, B6324S, Stage 1, 182kW 400Nm, Willow Green Metallic | XC70 D5 (Gumbalkan special) 04' automat, D5244T , Onyx Black Metallic | C70 T5 '98 manual, B5234T3, S60R manifold, 3¨ downpipe, ARD Stage 2, Custom Blue | C70XC Cabrio (Gumbalkan special) '00 manuál, B5204T4, Montana Mist
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 1622
- Registrován: 9 roků 5 měsíců
- Bydliště: Ronov nad Doubravou
- Vůz: V70 D5252T 2.5 TDI r.v. 9/1998
doktor: 460 2.0, V70 10V, 850R, V70 T5, SAAB 9-5AERO, C70 T5
Chasi: to od tebe nebylo hezky. 
_________________
NA PRODEJVolvo černá V70 TDI 9/1998
Volvo V50 T5 FWD 12/2004 Áčko
Volvo V50 T5 FWD 02/2005 Béčko
NA PRODEJVolvo černá V70 TDI 9/1998
Volvo V50 T5 FWD 12/2004 Áčko
Volvo V50 T5 FWD 02/2005 Béčko
-
Offline
- Příspěvky: 3186
- Registrován: 17 roků 4 měsíce
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
doktor: 460 2.0, V70 10V, 850R, V70 T5, SAAB 9-5AERO, C70 T5
Nevidel. Ale stejne to od tebe bylo osklivy 
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvky: 191
- Registrován: 13 roků
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: XF 5.0 V8
doktor: 460 2.0, V70 10V, 850R, V70 T5, SAAB 9-5AERO, C70 T5
Pěkná Z4, jen podle těch fotek nejsem schopen rozpoznat o jakou verzi se jedná.
Je to kupé nebo kabrio? Kabria měly plátěnou střechu, ale u tebe jako plátěná nevypadá. Pohled zezadu zas také jako kupé moc nevypadá.
Jedině už mě napadá verze kabrio s hardtopem.
Jak je to?
Je to kupé nebo kabrio? Kabria měly plátěnou střechu, ale u tebe jako plátěná nevypadá. Pohled zezadu zas také jako kupé moc nevypadá.
Jedině už mě napadá verze kabrio s hardtopem.
Jak je to?
_________________
je: Jaguar XF 5.0 V8 385Ps, MY2010
bylo: S60 2.0T 2006 Summum
je: Jaguar XF 5.0 V8 385Ps, MY2010
bylo: S60 2.0T 2006 Summum
-
Offline
- Příspěvky: 3186
- Registrován: 17 roků 4 měsíce
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
doktor: 460 2.0, V70 10V, 850R, V70 T5, SAAB 9-5AERO, C70 T5
Bingo. Hardtop je k tomu jako bonus, navic zateplenej a ze stylovym origo obalem.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvky: 5914
- Registrován: 6 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
doktor: 460 2.0, V70 10V, 850R, V70 T5, SAAB 9-5AERO, C70 T5
Z4 
_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
-
Offline
- Příspěvky: 2889
- Registrován: 12 roků 6 měsíců
- Bydliště: Český Brod
- Vůz: 240 GL 1987
doktor: 460 2.0, V70 10V, 850R, V70 T5, SAAB 9-5AERO, C70 T5
Doktore gratuluju. Tobě to přeju. 
_________________
volvo 240 GL 1987 B230F CIHLA
citroën berlingo 2003 1.6 16V CITRUS
kia ceed sw 2020 1.6crdi REJŽE
Keine Panik auf der Titanic!!!
volvo 240 GL 1987 B230F CIHLA
citroën berlingo 2003 1.6 16V CITRUS
kia ceed sw 2020 1.6crdi REJŽE
Keine Panik auf der Titanic!!!
-
Offline
- Příspěvky: 3186
- Registrován: 17 roků 4 měsíce
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
doktor: 460 2.0, V70 10V, 850R, V70 T5, SAAB 9-5AERO, C70 T5
Diky.
Nadelil jsem si ho za rok straveny ve spitale. Dokonce ani zena nebyla proti
Nadelil jsem si ho za rok straveny ve spitale. Dokonce ani zena nebyla proti
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 303
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: Česká Lípa
- Vůz: P2 04'-07'
doktor: 460 2.0, V70 10V, 850R, V70 T5, SAAB 9-5AERO, C70 T5
Nedávno jsem měnil na éru zadní nárazník a ten spodní díl, co máš pochroumanej, mám. Jen nevím jestli jsou stejně dlouhý na bocích. Mám S60. Změřit to můžu koncem týdne.
_________________
Od roku 2002 pouze Volva.
Byly: V40 2.0, 96', B4204S; V40 T4 , 00', B4194T; V70 XC , 98', B5244T; XC70, 02', B5244T3 aut.; S60 AWD, 06', B5254T2 aut.;
Jsou: S60 R, 04', B5254T4; S60 2,4, 05', B5244S2; XC70, 06' B5254T2 aut.; V70 R, 07', B5254T4 aut.;
Od roku 2002 pouze Volva.
Byly: V40 2.0, 96', B4204S; V40 T4 , 00', B4194T; V70 XC , 98', B5244T; XC70, 02', B5244T3 aut.; S60 AWD, 06', B5254T2 aut.;
Jsou: S60 R, 04', B5254T4; S60 2,4, 05', B5244S2; XC70, 06' B5254T2 aut.; V70 R, 07', B5254T4 aut.;
-
Offline
- Příspěvky: 1336
- Registrován: 21 roků 11 měsíců
- Bydliště: Křenovice u Slavkova
- Vůz: Volva 900 FT/ V70II D5 / XC90 D5/ S60 D5
doktor: 460 2.0, V70 10V, 850R, V70 T5, SAAB 9-5AERO, C70 T5
gratuluji doktore
, sem tam i mě napadne myšlenka vrtule, ale model starší, větší,... E34 
_________________
Volva řady 900 / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, nafta
Volva řady 900 / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, nafta
-
Offline
- Příspěvky: 3186
- Registrován: 17 roků 4 měsíce
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
doktor: 460 2.0, V70 10V, 850R, V70 T5, SAAB 9-5AERO, C70 T5
To bys mi udelal velkou radost.Mirek Kabát píše: 02 kvě 2021 08:28 Nedávno jsem měnil na éru zadní nárazník a ten spodní díl, co máš pochroumanej, mám. Jen nevím jestli jsou stejně dlouhý na bocích. Mám S60. Změřit to můžu koncem týdne.
S60 i V70 jsou stejne.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 303
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: Česká Lípa
- Vůz: P2 04'-07'
doktor: 460 2.0, V70 10V, 850R, V70 T5, SAAB 9-5AERO, C70 T5
V předu jo. Ten spodní díl zadního nárazníku je na pohled taky stejnej. V sobotu změřím tu část od podběhu do "zatáčky" toho spojleru.
_________________
Od roku 2002 pouze Volva.
Byly: V40 2.0, 96', B4204S; V40 T4 , 00', B4194T; V70 XC , 98', B5244T; XC70, 02', B5244T3 aut.; S60 AWD, 06', B5254T2 aut.;
Jsou: S60 R, 04', B5254T4; S60 2,4, 05', B5244S2; XC70, 06' B5254T2 aut.; V70 R, 07', B5254T4 aut.;
Od roku 2002 pouze Volva.
Byly: V40 2.0, 96', B4204S; V40 T4 , 00', B4194T; V70 XC , 98', B5244T; XC70, 02', B5244T3 aut.; S60 AWD, 06', B5254T2 aut.;
Jsou: S60 R, 04', B5254T4; S60 2,4, 05', B5244S2; XC70, 06' B5254T2 aut.; V70 R, 07', B5254T4 aut.;
-
Offline
- Příspěvky: 3186
- Registrován: 17 roků 4 měsíce
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
doktor: 460 2.0, V70 10V, 850R, V70 T5, SAAB 9-5AERO, C70 T5
Diky LubosiLUBOŠ píše: 02 kvě 2021 08:53 gratuluji doktore, sem tam i mě napadne myšlenka vrtule, ale model starší, větší,... E34
![]()
Ja mel v hledacku mezi kabriolety z beznejsich modelu alfu romeo spider, bmw z3, z4, mazdu mx-5,
Pak okrajove nissan 350z, hondu S2000, porsche boxter, mb slk, toyota mr2,
Podminka byla cabrio/roadster, 2 mista.
Veterana typu MG atd jsem nechtel.
Horkym protikandidatem byly alfa 3 litr busso - tam jsem nakonec po osobnim prohlidnuti usoudil, ze alfa ne. Pak maxda mx-5, ktera se mi hodne libi, ale na muj vkus trochu slabe motory, pouze 1.6 a 1.8, ty motory nemaji ten spravny zvuk. A navic, kdyz se na to clovek chvili uprene diva, tak to normalne rezne pred ocima. Podobne s motory je na tom Z3, kde jsou nejbeznejsi 1.9 motory. 3 litry sestivalce se prodavaji za nesmysl - tam asi bude sberatelsky potencial.
Tahle moje Z4 ma motor M54 2.5 L co je spolu s M54 3litrem koncepcne nejpovedenejsi motor v bavoraku. 3 litr je asi lepsi ale je jich na prodej malo, vetsina jich ma automat a ten jsem nechtel, a kdyz uz jsou, tak mi nevyhovolala cena, najezd, vzdalenost, interier a kde co jineho. Jak jsem psal, hledal jsem pul roku. Ta nabidka je dost omezena.
Ja mam MY 2003. Novejsi modely po faceliftu, tusim 2006-2008 dostaly modifikovany motor sestivalec N52, taky 2.5 a 3.0 L, ale s radou modifikaci za ucelem snizeni emisi a spotreby na ukor pozdejsich problemu s motorem. Je to zajimave pocteni ohledne bavorackych motoru obecne, doporucuji.
https://dfens-cz.com/bavorske-motory-z-vrcholu-primo-do-propasti/
Me se libi ty FL svetla, ale s vedomim vyse zminovaneho jsem mel problem s N52 motorem, a tak jsem narazil na kus, ktery ma M54 s dobrym najezdem (175tisic), majitel udelal samosomo FL vymenou svetel, decentni tuzingove upravy (carbonove prvky) a hlavne to zodpovedne servisoval. Mel to 6 let, dovezl jej z Italie od 1. majitele se serviskou.
Navic je to moje number one barva, druha byla svetla stribrna, treti cerna (tech je asi nejvic).
Na 18 let stare auto jsem prevedcen, ze s designem se trefili naprosto nadcasove.
Jediny ustupek, co jsem udelal, ze to nema vyhrivane sedacky, ale to bych uz letos asi byl bez auta, protoze sezona nabidek uz vyvrcholila a dalsi se budou nabizet nejspis az od rijna
Novejsi generace Z4, ktera je designove taky jeste povedena (ale uz trochu vic hyundai), uz ma skladaci pevnou strechu a ta uz nema vubec zadny kufr. Tohle ma kufr na vikendovy vylet pro 2 uplne v pohode, i se stazenou strechou.
Myslim, ze by Z4 nemusela v dalsich letech klesat na cene, ale kvuli tomu jsem to nekupoval.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvky: 3186
- Registrován: 17 roků 4 měsíce
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
doktor: 460 2.0, V70 10V, 850R, V70 T5, SAAB 9-5AERO, C70 T5
Bude to stejne, protoze ten kryt z karbonu se prodava jako univerzal na S60R/ V70R.Mirek Kabát píše: 02 kvě 2021 10:47 V předu jo. Ten spodní díl zadního nárazníku je na pohled taky stejnej. V sobotu změřím tu část od podběhu do "zatáčky" toho spojleru.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvky: 3186
- Registrován: 17 roků 4 měsíce
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
doktor: 460 2.0, V70 10V, 850R, V70 T5, SAAB 9-5AERO, C70 T5
Jenom pro zajimavost, v roce 2004 jsem byl v Californii, kde jsem se v salonu projel tehdy uplne novou Z4, pripadal jsem si jak ve scifi filmu (mel jsem tehdy golf II) a rikal jsem si, ze tohle bych si jednou chtel poridit.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvky: 482
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Region Dolní Berounka
- Vůz: V70II
-
Offline
- Příspěvky: 3319
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Teplice
doktor: 460 2.0, V70 10V, 850R, V70 T5, SAAB 9-5AERO, C70 T5
Pěkná kára doktore, gratuluju.
Taky zjišťuju, že 4 auta jsou málo. Budu s tím muset něco udělat.
Taky zjišťuju, že 4 auta jsou málo. Budu s tím muset něco udělat.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Příspěvky: 5914
- Registrován: 6 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
doktor: 460 2.0, V70 10V, 850R, V70 T5, SAAB 9-5AERO, C70 T5
Je to hodně zvláštní pocit, když člověk o něčem sní a pak za poměrně dlouhou dobu to najednou má...doktor píše: 02 kvě 2021 11:43 Jenom pro zajimavost, v roce 2004 jsem byl v Californii, kde jsem se v salonu projel tehdy uplne novou Z4, pripadal jsem si jak ve scifi filmu (mel jsem tehdy golf II) a rikal jsem si, ze tohle bych si jednou chtel poridit.
0FDDF27C-401F-4764-A0E8-5383A6BF379E.jpeg
_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
-
Offline
- Příspěvky: 5902
- Registrován: 7 roků 1 měsíc
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
doktor: 460 2.0, V70 10V, 850R, V70 T5, SAAB 9-5AERO, C70 T5
Pěkný kára. Akorát to nemá tažný
Ne pobavilo mě když jsem byl ve stavebninách, tak dojelo podobné BMW kabrio a měl tažný s vozíkem a nakupoval materiál
Vypadalo to fakt komicky
Jinak přeju hodně dovolené a relaxu.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvky: 3186
- Registrován: 17 roků 4 měsíce
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
doktor: 460 2.0, V70 10V, 850R, V70 T5, SAAB 9-5AERO, C7
No jo, s odtupem casu jsem zjistil, ze potrebuju.
Saab chudak ted stoji venku na desti.
Navic, tohle je auto na leto, v zime budu jezdit C-ckem
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvky: 3466
- Registrován: 11 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
doktor: 460 2.0, V70 10V, 850R, V70 T5, SAAB 9-5AERO, C70 T5
Fakt pěkné a zasloužené auto. Ten hatrtop je kombinovatelný se stahovací střechou? Jakože platenka je složena a a hatrtop na autě?
-
Offline
- Příspěvky: 3186
- Registrován: 17 roků 4 měsíce
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
doktor: 460 2.0, V70 10V, 850R, V70 T5, SAAB 9-5AERO, C70 T5
Je to presne tak. Hardtop se nasazuje pres slozenou platenou strechu a na 3 mistech se zajisti aretacnim sroubem. Jsou tam akorat plastove zaslepky, jinak se nic nemontuje.
Ma dokonce i vyhrivane zadni sklo
Ma dokonce i vyhrivane zadni sklo
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvky: 1006
- Registrován: 18 roků 10 měsíců
- Bydliště: Slapy
- Vůz: Volvo S60D5 a V70 AWD
doktor: 460 2.0, V70 10V, 850R, V70 T5, SAAB 9-5AERO, C70 T5
Teda Doktore, gratuluji!
Super víkendovka, optimální motorizace.
Osobně čekám až padne druhá generace do normalních výšin, bo tu jsem měl půjčenou v roce 2010-11 byť se základní 23is což byl 2.5R6 cca 150Kw a v životě jsem s ničím tak rychle Štěchovičák nedal
A to ani s M5 (to je těžká kráva), takže tyhle roadstery od BMW můžu, sedí to opravdu nesmyslně
Tak ať ti to dělá jen samou radost a žádnou starost
Btw. přidej fotku na nový kolech (osobně bych prahnul po těch dvoudílných)
Super víkendovka, optimální motorizace.
Osobně čekám až padne druhá generace do normalních výšin, bo tu jsem měl půjčenou v roce 2010-11 byť se základní 23is což byl 2.5R6 cca 150Kw a v životě jsem s ničím tak rychle Štěchovičák nedal
A to ani s M5 (to je těžká kráva), takže tyhle roadstery od BMW můžu, sedí to opravdu nesmyslně
Tak ať ti to dělá jen samou radost a žádnou starost
Btw. přidej fotku na nový kolech (osobně bych prahnul po těch dvoudílných)
_________________
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
-
Offline
- Příspěvky: 6432
- Registrován: 8 roků 5 měsíců
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70 D5 2008
doktor: 460 2.0, V70 10V, 850R, V70 T5, SAAB 9-5AERO, C70 T5
Hezky pěkně! 
_________________
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5029
- Registrován: 21 roků 1 měsíc
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
doktor: 460 2.0, V70 10V, 850R, V70 T5, SAAB 9-5AERO, C70 T5
tak mi toho saaba prodej 
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé