ventilátor
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 50
- Registrován: 18 roků 9 měsíců
- Bydliště: PRAHA
ventilátor
prosim poradte mi...nefunguje mi ventilator, v tomhle pocasi je to blby, rosi se mi to, nic neni videt..slysel jsem, ze to je pekna piplacka to vyndat...vlastne ani nevim jsetli to je motorem nebo necim jinym - vypadly dratek..fakt nevim..
nemohl by me nekdo strucne popsat jak se k tomu moturku dostat a cim to tak nejcasteji byva, ze nefouka? diky B.
nemohl by me nekdo strucne popsat jak se k tomu moturku dostat a cim to tak nejcasteji byva, ze nefouka? diky B.
_________________
245 / 1991 / B230F
245 / 1991 / B230F
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5023
- Registrován: 21 roků 6 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
ventilátor
Někde už to tu bylo popsané a pokud si pamatuju tak musíš do šroubku rozebrat palubku. Asi bych šel napřed po kabelech a vypínačích.
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
-
Offline
- Příspěvky: 1045
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: Bangkok
- Vůz: XC70 B5244T3 '02
ventilátor
Alespon v sedmicce je ventilator nad nohama spolujezdce a staci sundat pouze dva dekly..koukni nejdrive tam
-
Offline
- Příspěvky: 3644
- Registrován: 20 roků 8 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
ventilátor
v dvojce je nekde uprostred za palubkou - naprosto v prdeli.
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
ventilátor
Palubku rozebrat nemusíš,ale stejně je to opruz.Honza píše:Někde už to tu bylo popsané a pokud si pamatuju tak musíš do šroubku rozebrat palubku. Asi bych šel napřed po kabelech a vypínačích.
-
Offline
- Příspěvky: 1776
- Registrován: 20 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
x 1
ventilátor
líp bych to nenapsal!wickey píše:v dvojce je nekde uprostred za palubkou - naprosto v prdeli.

opravdu bych nejdříve betonově ověřil, že problém není vně topení - třeba pojistka :idea:
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
ventilátor
To jsem se vždycky taky utěšoval že je to jen pojistka,a nakonec stejně motorek.standa píše:líp bych to nenapsal!wickey píše:v dvojce je nekde uprostred za palubkou - naprosto v prdeli.![]()
opravdu bych nejdříve betonově ověřil, že problém není vně topení - třeba pojistka :idea:



-
Offline
- Příspěvky: 50
- Registrován: 18 roků 9 měsíců
- Bydliště: PRAHA
ventilátor
no a kdyz to teda nemusim rozebirat
, jak se tam dostanu :?:

_________________
245 / 1991 / B230F
245 / 1991 / B230F
ventilátor
No popsat to je hodně složité,ale dá se to vytáhnout spodem.rozcos píše:no a kdyz to teda nemusim rozebirat, jak se tam dostanu :?:
-
Offline
- Příspěvky: 1776
- Registrován: 20 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
x 1
ventilátor
nebo bokem (podle verze)
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
-
Offline
- Příspěvky: 47
- Registrován: 18 roků 2 měsíce
- Bydliště: Bílé Karpaty
ventilátor
Naprosto.wickey píše:v dvojce je nekde uprostred za palubkou - naprosto v prdeli.
_________________
Volvo 460 1.8i 1994
Volvo 240 kombi 1988
Volvo 460 1.8i 1994
Volvo 240 kombi 1988
-
Offline
- Příspěvky: 675
- Registrován: 8 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
- Vůz: 89 745 B230 škatule
- Bydliště: Pha skoro
ventilátor
odešel mi větrák na ingotu. tak jsem ho z tý řitě vytáh a strčil do ní jinej. jebání na 2 dny, ale fachčí. A protože ten jinej, vč. radiátoru, prostě celej ten plastovej bazmek, jsem předtim rozebral a vyčistil, bo tam nešly kvalty, tak jsem rozebral a vyčistil ze zvědavosti i ten původní. Kromě toho, že má moc hezkej futrál, jak novej, tak byl taky vevnitř pěkně zahnojenej.
Tady si dovolim odbočku a budu blahořečit Petrovi Markovi za jeho radu s natažením síťoviny do štěrbin v haubně. To je fakt nutnost, jinak to dopadne takhle: nekecám, tohle tam fakt bylo. Petře díky, teď už se to nestane.
No, ale kromě toho bordelu byl samozřejmě i upečenej větrák. Zanešenej a uhlíky roztavený. Větrák je elektrolux a sada uhlíků 1234885-0 se asi nová sehnat nedá. Co s tím?
Uhlíky by asi i zachránit šly, nebo alespoň oměřit a podle nich koupit nový. Problém je s plastovýma úchytama ,ze kterých jsou torza. Je asi možný je nakreslit a vy3dtisknout. Ale je i jiná cesta? Díky.
Tady si dovolim odbočku a budu blahořečit Petrovi Markovi za jeho radu s natažením síťoviny do štěrbin v haubně. To je fakt nutnost, jinak to dopadne takhle: nekecám, tohle tam fakt bylo. Petře díky, teď už se to nestane.
No, ale kromě toho bordelu byl samozřejmě i upečenej větrák. Zanešenej a uhlíky roztavený. Větrák je elektrolux a sada uhlíků 1234885-0 se asi nová sehnat nedá. Co s tím?
Uhlíky by asi i zachránit šly, nebo alespoň oměřit a podle nich koupit nový. Problém je s plastovýma úchytama ,ze kterých jsou torza. Je asi možný je nakreslit a vy3dtisknout. Ale je i jiná cesta? Díky.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
škatule hejbej se
škatule hejbej se
-
Offline
- Radní
- Příspěvky: 8098
- Registrován: 13 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha a Zápraží
- Vůz: V70XC & 2x 240
x 2
ventilátor
3D tisk bude asi nejlepší varianta.
Jinak děkuji za pochvalu, ale jen jsem Ti předal jednu z mnoha letitých zkušeností od Standy.
Jinak děkuji za pochvalu, ale jen jsem Ti předal jednu z mnoha letitých zkušeností od Standy.
_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +500000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ 200000 km ~ B230F ~ AW71
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +500000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ 200000 km ~ B230F ~ AW71
-
Offline
- Příspěvky: 1776
- Registrován: 20 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
x 1
ventilátor
Dutina, kterou se nasává vzduch do topení, je propojená přes "A" sloupky (možná tam máš boční ventilační otvory) s prahy. Pokud je takovej bordel v topení, tak si představ, co musí být v prazích. Pěkně vlhký.ucpává to odtokový otvory...
Prahy se dají vyčistit dírou po navijáku předního pásu.
Před opravou držáků uhlíků bych zkouknul vůli v ložiskách větráku, většinou je značná. Novej větrák stojí 75,-Euro...
https://www.skandix.de/de/fahrzeug-teile/innenraumtemperatur/heizung/geblaese/elektromotor-innenraumgeblaese/1004441/

Před opravou držáků uhlíků bych zkouknul vůli v ložiskách větráku, většinou je značná. Novej větrák stojí 75,-Euro...
https://www.skandix.de/de/fahrzeug-teile/innenraumtemperatur/heizung/geblaese/elektromotor-innenraumgeblaese/1004441/
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
-
Offline
- Příspěvky: 675
- Registrován: 8 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
- Vůz: 89 745 B230 škatule
- Bydliště: Pha skoro
ventilátor
Díky za rady. Pokusím se jimi řídit 
Vůle ve větráku je trochu předozadní, do stran nic, tak snad dobrý.
Na prahy se bojim i podívat, pravidelně je trousím cestou, ty už zachrání jenom klempíř.. snad
Ten novej větrák je rozkošnej a asi se i vyplatí, ale zkusim ty držáky překreslit. Dopadly takhle:

Vůle ve větráku je trochu předozadní, do stran nic, tak snad dobrý.
Na prahy se bojim i podívat, pravidelně je trousím cestou, ty už zachrání jenom klempíř.. snad
Ten novej větrák je rozkošnej a asi se i vyplatí, ale zkusim ty držáky překreslit. Dopadly takhle:
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
škatule hejbej se
škatule hejbej se
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12786
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
ventilátor
Pokud je tam problém s teplem, tak bych tu 3D tiskárnu ani moc nepoužíval. PLA je uplně nanic a ABS co je pro 3D tisk neni taky bůhvíco.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 675
- Registrován: 8 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
- Vůz: 89 745 B230 škatule
- Bydliště: Pha skoro
ventilátor
no jo, to je naprosto případnej podotek, díky. Netuším, kolik tam může bejt stupňů, ani kolik snese plast z 3d tisku. Ale vzhledem k tomu, jaký škvarky z toho vypadly, je tam asi teplo dost. No, asi to zkusit nakreslit a potom řešit, z čeho to vysochat..
_________________
škatule hejbej se
škatule hejbej se
-
Offline
- Příspěvky: 1776
- Registrován: 20 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
x 1
ventilátor
Klasika - motor pod napětím a rotor se netočí. Teď jenom zjistit proč - šprajcnutá nečistota, vrtule se opřela o obal, zkrat ve vinutí...
Pečlivě zkontroluj komutátor, ten pekelnej hic mu taky nesvědčí.
Pečlivě zkontroluj komutátor, ten pekelnej hic mu taky nesvědčí.
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
-
Offline
- Příspěvky: 416
- Registrován: 13 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha 10
ventilátor
kolemjdouci píše:no jo, to je naprosto případnej podotek, díky. Netuším, kolik tam může bejt stupňů, ani kolik snese plast z 3d tisku. Ale vzhledem k tomu, jaký škvarky z toho vypadly, je tam asi teplo dost. No, asi to zkusit nakreslit a potom řešit, z čeho to vysochat..
Pokud bude vše mechanicky v pořádku nebude teplota na uhlíkách ažtak velká, ale jak se ubrousí a drží je lanko , doraz
Začnou jiskřit a teplota letí nahoru. Stejný jak na pračce u motoru, kdo to nechá dojít až do úplného konce zničí to držáky.
_________________
740 GL r91LPG a 740 r92 AT combi
740 GL r91LPG a 740 r92 AT combi
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12786
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
ventilátor
Nový auta to maji vymyšlený "chytře", tam je kvůli snížení hlučnosti celej motor kapotovanej a vzduch proudící k motoru leze asi 1,5mm dirkou ve vrtuli. Pokud běží na plno, tak po 20min už ani na tom plastovym obalu neudržíš ruku. 

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Radní
- Příspěvky: 8098
- Registrován: 13 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha a Zápraží
- Vůz: V70XC & 2x 240
x 2
ventilátor
A co třeba použít PETG, ze kterého mám vytištěné hokejky zadního nárazníku?Urvanej píše:Pokud je tam problém s teplem, tak bych tu 3D tiskárnu ani moc nepoužíval. PLA je uplně nanic a ABS co je pro 3D tisk neni taky bůhvíco.
_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +500000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ 200000 km ~ B230F ~ AW71
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +500000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ 200000 km ~ B230F ~ AW71
-
Offline
- Příspěvky: 675
- Registrován: 8 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
- Vůz: 89 745 B230 škatule
- Bydliště: Pha skoro
ventilátor
model je na světě, počítám, že na poprvý to nevyjde a bude potřeba zkoušet a ladit rozměry. Ale alespoň něco.
Kdyby si s tím chtěl někdo hrát, tak přikládám zazipovaný dwg:
Kdyby si s tím chtěl někdo hrát, tak přikládám zazipovaný dwg:
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
škatule hejbej se
škatule hejbej se
-
Offline
- Příspěvky: 675
- Registrován: 8 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
- Vůz: 89 745 B230 škatule
- Bydliště: Pha skoro
ventilátor
tak na poprvý to opravdu nevyšlo. Model je na světě, dokonce pár, podařilo se je na sucho osadit, ale..
ale naměřil jsem špatně díru na uhlíky a nevšimnul si drážky na drátek, takže jsem to upravil a uvidíme. Alespoň se zrovna zkusí ten teplotně odolnější materiál.
Novej model přikládám, opět bez záruky..
ale naměřil jsem špatně díru na uhlíky a nevšimnul si drážky na drátek, takže jsem to upravil a uvidíme. Alespoň se zrovna zkusí ten teplotně odolnější materiál.
Novej model přikládám, opět bez záruky..
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
škatule hejbej se
škatule hejbej se
-
Offline
- Příspěvky: 675
- Registrován: 8 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
- Vůz: 89 745 B230 škatule
- Bydliště: Pha skoro
ventilátor
2. teda vlastně 3. pokus proběhl nedávno. Tvar je odladěnej a funguje, uhlíky sedí, drážka na přívod je na správným místě, oproti originálu přibylo i dno, materiál s vyšší teplotní odolností (100°C) se podařilo sehnat, prostě super.
Je sice 3D model, ale chybí materiál a technologie k výrobě reál kusu.
Nějaký nápady?
a navíc nejdou potvory vydloubat ven, jsou připečený k těm uhlíkům, zatraceně

p.s fakt to běželo
osazení do větráků bez potíží, zkouška začala dobře, větrák točí na všechny rychlosti
..a teď to hlavní, po cca 1/2 hodině se ty svině roztekly na sračku
Takže, povedlo se úspěšně nasimulovat původní havárii a bezpečně ověřit, že tudy ne.Je sice 3D model, ale chybí materiál a technologie k výrobě reál kusu.
Nějaký nápady?
a navíc nejdou potvory vydloubat ven, jsou připečený k těm uhlíkům, zatraceně


p.s fakt to běželo
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
škatule hejbej se
škatule hejbej se
-
Offline
- Příspěvky: 1776
- Registrován: 20 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
x 1
ventilátor
Tudy ne, přátelé!
Nemá rotor nějakej mezizávitovej zkrat? Nebo je ten tiskovej plast takový bláto? Nešlo by tisknout z bakelitovýho drátu?

Nemá rotor nějakej mezizávitovej zkrat? Nebo je ten tiskovej plast takový bláto? Nešlo by tisknout z bakelitovýho drátu?

_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé