ventilátor
- Autor
- Zpráva
#1 ventilátor
prosim poradte mi...nefunguje mi ventilator, v tomhle pocasi je to blby, rosi se mi to, nic neni videt..slysel jsem, ze to je pekna piplacka to vyndat...vlastne ani nevim jsetli to je motorem nebo necim jinym - vypadly dratek..fakt nevim..
nemohl by me nekdo strucne popsat jak se k tomu moturku dostat a cim to tak nejcasteji byva, ze nefouka? diky B.
nemohl by me nekdo strucne popsat jak se k tomu moturku dostat a cim to tak nejcasteji byva, ze nefouka? diky B.
_________________
245 / 1991 / B230F
245 / 1991 / B230F
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 5111
- Registrován: 20 roků 6 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
#2 ventilátor
Někde už to tu bylo popsané a pokud si pamatuju tak musíš do šroubku rozebrat palubku. Asi bych šel napřed po kabelech a vypínačích.
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1067
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: Bangkok
- Vůz: XC70 B5244T3 '02
#3 ventilátor
Alespon v sedmicce je ventilator nad nohama spolujezdce a staci sundat pouze dva dekly..koukni nejdrive tam
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 3741
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
#4 ventilátor
v dvojce je nekde uprostred za palubkou - naprosto v prdeli.
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
#5 ventilátor
Palubku rozebrat nemusíš,ale stejně je to opruz.Honza píše:Někde už to tu bylo popsané a pokud si pamatuju tak musíš do šroubku rozebrat palubku. Asi bych šel napřed po kabelech a vypínačích.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 1739
- Registrován: 19 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
- x 1
#6 ventilátor
líp bych to nenapsal!wickey píše:v dvojce je nekde uprostred za palubkou - naprosto v prdeli.
opravdu bych nejdříve betonově ověřil, že problém není vně topení - třeba pojistka :idea:
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
#7 ventilátor
To jsem se vždycky taky utěšoval že je to jen pojistka,a nakonec stejně motorek.standa píše:líp bych to nenapsal!wickey píše:v dvojce je nekde uprostred za palubkou - naprosto v prdeli.
opravdu bych nejdříve betonově ověřil, že problém není vně topení - třeba pojistka :idea:
#8 ventilátor
no a kdyz to teda nemusim rozebirat , jak se tam dostanu :?:
_________________
245 / 1991 / B230F
245 / 1991 / B230F
#9 ventilátor
No popsat to je hodně složité,ale dá se to vytáhnout spodem.rozcos píše:no a kdyz to teda nemusim rozebirat , jak se tam dostanu :?:
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 1739
- Registrován: 19 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
- x 1
#10 ventilátor
nebo bokem (podle verze)
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
#11 ventilátor
Naprosto.wickey píše:v dvojce je nekde uprostred za palubkou - naprosto v prdeli.
_________________
Volvo 460 1.8i 1994
Volvo 240 kombi 1988
Volvo 460 1.8i 1994
Volvo 240 kombi 1988
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 615
- Registrován: 7 roků
- Bydliště: Praha
- Vůz: 89 745 B230 škatule
- Bydliště: Pha skoro
#12 ventilátor
odešel mi větrák na ingotu. tak jsem ho z tý řitě vytáh a strčil do ní jinej. jebání na 2 dny, ale fachčí. A protože ten jinej, vč. radiátoru, prostě celej ten plastovej bazmek, jsem předtim rozebral a vyčistil, bo tam nešly kvalty, tak jsem rozebral a vyčistil ze zvědavosti i ten původní. Kromě toho, že má moc hezkej futrál, jak novej, tak byl taky vevnitř pěkně zahnojenej.
Tady si dovolim odbočku a budu blahořečit Petrovi Markovi za jeho radu s natažením síťoviny do štěrbin v haubně. To je fakt nutnost, jinak to dopadne takhle: nekecám, tohle tam fakt bylo. Petře díky, teď už se to nestane.
No, ale kromě toho bordelu byl samozřejmě i upečenej větrák. Zanešenej a uhlíky roztavený. Větrák je elektrolux a sada uhlíků 1234885-0 se asi nová sehnat nedá. Co s tím?
Uhlíky by asi i zachránit šly, nebo alespoň oměřit a podle nich koupit nový. Problém je s plastovýma úchytama ,ze kterých jsou torza. Je asi možný je nakreslit a vy3dtisknout. Ale je i jiná cesta? Díky.
Tady si dovolim odbočku a budu blahořečit Petrovi Markovi za jeho radu s natažením síťoviny do štěrbin v haubně. To je fakt nutnost, jinak to dopadne takhle: nekecám, tohle tam fakt bylo. Petře díky, teď už se to nestane.
No, ale kromě toho bordelu byl samozřejmě i upečenej větrák. Zanešenej a uhlíky roztavený. Větrák je elektrolux a sada uhlíků 1234885-0 se asi nová sehnat nedá. Co s tím?
Uhlíky by asi i zachránit šly, nebo alespoň oměřit a podle nich koupit nový. Problém je s plastovýma úchytama ,ze kterých jsou torza. Je asi možný je nakreslit a vy3dtisknout. Ale je i jiná cesta? Díky.
_________________
škatule hejbej se
škatule hejbej se
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 7494
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha a Zápraží
- Vůz: V70XC & 2x 240
- x 2
#13 ventilátor
3D tisk bude asi nejlepší varianta.
Jinak děkuji za pochvalu, ale jen jsem Ti předal jednu z mnoha letitých zkušeností od Standy.
Jinak děkuji za pochvalu, ale jen jsem Ti předal jednu z mnoha letitých zkušeností od Standy.
_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 1739
- Registrován: 19 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
- x 1
#14 ventilátor
Dutina, kterou se nasává vzduch do topení, je propojená přes "A" sloupky (možná tam máš boční ventilační otvory) s prahy. Pokud je takovej bordel v topení, tak si představ, co musí být v prazích. Pěkně vlhký.ucpává to odtokový otvory... Prahy se dají vyčistit dírou po navijáku předního pásu.
Před opravou držáků uhlíků bych zkouknul vůli v ložiskách větráku, většinou je značná. Novej větrák stojí 75,-Euro...
https://www.skandix.de/de/fahrzeug-teile/innenraumtemperatur/heizung/geblaese/elektromotor-innenraumgeblaese/1004441/
Před opravou držáků uhlíků bych zkouknul vůli v ložiskách větráku, většinou je značná. Novej větrák stojí 75,-Euro...
https://www.skandix.de/de/fahrzeug-teile/innenraumtemperatur/heizung/geblaese/elektromotor-innenraumgeblaese/1004441/
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 615
- Registrován: 7 roků
- Bydliště: Praha
- Vůz: 89 745 B230 škatule
- Bydliště: Pha skoro
#15 ventilátor
Díky za rady. Pokusím se jimi řídit
Vůle ve větráku je trochu předozadní, do stran nic, tak snad dobrý.
Na prahy se bojim i podívat, pravidelně je trousím cestou, ty už zachrání jenom klempíř.. snad
Ten novej větrák je rozkošnej a asi se i vyplatí, ale zkusim ty držáky překreslit. Dopadly takhle:
Vůle ve větráku je trochu předozadní, do stran nic, tak snad dobrý.
Na prahy se bojim i podívat, pravidelně je trousím cestou, ty už zachrání jenom klempíř.. snad
Ten novej větrák je rozkošnej a asi se i vyplatí, ale zkusim ty držáky překreslit. Dopadly takhle:
_________________
škatule hejbej se
škatule hejbej se
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 12077
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#16 ventilátor
Pokud je tam problém s teplem, tak bych tu 3D tiskárnu ani moc nepoužíval. PLA je uplně nanic a ABS co je pro 3D tisk neni taky bůhvíco.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 615
- Registrován: 7 roků
- Bydliště: Praha
- Vůz: 89 745 B230 škatule
- Bydliště: Pha skoro
#17 ventilátor
no jo, to je naprosto případnej podotek, díky. Netuším, kolik tam může bejt stupňů, ani kolik snese plast z 3d tisku. Ale vzhledem k tomu, jaký škvarky z toho vypadly, je tam asi teplo dost. No, asi to zkusit nakreslit a potom řešit, z čeho to vysochat..
_________________
škatule hejbej se
škatule hejbej se
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 1739
- Registrován: 19 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
- x 1
#18 ventilátor
Klasika - motor pod napětím a rotor se netočí. Teď jenom zjistit proč - šprajcnutá nečistota, vrtule se opřela o obal, zkrat ve vinutí...
Pečlivě zkontroluj komutátor, ten pekelnej hic mu taky nesvědčí.
Pečlivě zkontroluj komutátor, ten pekelnej hic mu taky nesvědčí.
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
#19 ventilátor
kolemjdouci píše:no jo, to je naprosto případnej podotek, díky. Netuším, kolik tam může bejt stupňů, ani kolik snese plast z 3d tisku. Ale vzhledem k tomu, jaký škvarky z toho vypadly, je tam asi teplo dost. No, asi to zkusit nakreslit a potom řešit, z čeho to vysochat..
Pokud bude vše mechanicky v pořádku nebude teplota na uhlíkách ažtak velká, ale jak se ubrousí a drží je lanko , doraz
Začnou jiskřit a teplota letí nahoru. Stejný jak na pračce u motoru, kdo to nechá dojít až do úplného konce zničí to držáky.
_________________
740 GL r91LPG a 740 r92 AT combi
740 GL r91LPG a 740 r92 AT combi
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 12077
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#20 ventilátor
Nový auta to maji vymyšlený "chytře", tam je kvůli snížení hlučnosti celej motor kapotovanej a vzduch proudící k motoru leze asi 1,5mm dirkou ve vrtuli. Pokud běží na plno, tak po 20min už ani na tom plastovym obalu neudržíš ruku.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 7494
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha a Zápraží
- Vůz: V70XC & 2x 240
- x 2
#21 ventilátor
A co třeba použít PETG, ze kterého mám vytištěné hokejky zadního nárazníku?Urvanej píše:Pokud je tam problém s teplem, tak bych tu 3D tiskárnu ani moc nepoužíval. PLA je uplně nanic a ABS co je pro 3D tisk neni taky bůhvíco.
_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 615
- Registrován: 7 roků
- Bydliště: Praha
- Vůz: 89 745 B230 škatule
- Bydliště: Pha skoro
#22 ventilátor
model je na světě, počítám, že na poprvý to nevyjde a bude potřeba zkoušet a ladit rozměry. Ale alespoň něco.
Kdyby si s tím chtěl někdo hrát, tak přikládám zazipovaný dwg:
Kdyby si s tím chtěl někdo hrát, tak přikládám zazipovaný dwg:
- Přílohy
-
- klapka.png (14.19 KiB) Zobrazeno 842 x
_________________
škatule hejbej se
škatule hejbej se
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 615
- Registrován: 7 roků
- Bydliště: Praha
- Vůz: 89 745 B230 škatule
- Bydliště: Pha skoro
#23 ventilátor
tak na poprvý to opravdu nevyšlo. Model je na světě, dokonce pár, podařilo se je na sucho osadit, ale..
ale naměřil jsem špatně díru na uhlíky a nevšimnul si drážky na drátek, takže jsem to upravil a uvidíme. Alespoň se zrovna zkusí ten teplotně odolnější materiál.
Novej model přikládám, opět bez záruky..
ale naměřil jsem špatně díru na uhlíky a nevšimnul si drážky na drátek, takže jsem to upravil a uvidíme. Alespoň se zrovna zkusí ten teplotně odolnější materiál.
Novej model přikládám, opět bez záruky..
- Přílohy
-
- klapka2.zip
- (99.5 KiB) Staženo 47 x
_________________
škatule hejbej se
škatule hejbej se
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 615
- Registrován: 7 roků
- Bydliště: Praha
- Vůz: 89 745 B230 škatule
- Bydliště: Pha skoro
#24 ventilátor
2. teda vlastně 3. pokus proběhl nedávno. Tvar je odladěnej a funguje, uhlíky sedí, drážka na přívod je na správným místě, oproti originálu přibylo i dno, materiál s vyšší teplotní odolností (100°C) se podařilo sehnat, prostě super.
Je sice 3D model, ale chybí materiál a technologie k výrobě reál kusu.
Nějaký nápady?
a navíc nejdou potvory vydloubat ven, jsou připečený k těm uhlíkům, zatraceně
p.s fakt to běželo
osazení do větráků bez potíží, zkouška začala dobře, větrák točí na všechny rychlosti
..a teď to hlavní, po cca 1/2 hodině se ty svině roztekly na sračku
Takže, povedlo se úspěšně nasimulovat původní havárii a bezpečně ověřit, že tudy ne.Je sice 3D model, ale chybí materiál a technologie k výrobě reál kusu.
Nějaký nápady?
a navíc nejdou potvory vydloubat ven, jsou připečený k těm uhlíkům, zatraceně
p.s fakt to běželo
_________________
škatule hejbej se
škatule hejbej se
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 1739
- Registrován: 19 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
- x 1
#25 ventilátor
Tudy ne, přátelé!
Nemá rotor nějakej mezizávitovej zkrat? Nebo je ten tiskovej plast takový bláto? Nešlo by tisknout z bakelitovýho drátu?
Nemá rotor nějakej mezizávitovej zkrat? Nebo je ten tiskovej plast takový bláto? Nešlo by tisknout z bakelitovýho drátu?
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek