
Pokud bych chtěl Volvo, chtěl bych pětivál


Ta je za velmi rozumné penízePINĎABC píše:https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=286506304&utm_source=sharedAd&utm_medium=android
Dieses Angebot habe ich bei mobile.de gefunden:
Volvo C30 T5 Summum Leder Xenon Memory MFL Tempomat...
Erstzulassung: 11/2007
Kilometerstand: 280.000 km
Kraftstoffart: Benzin
Leistung: 169 kW (230 PS)
Preis: 4.480 €
Ve Švédsku jsem nikdy nebyl, rád se tam podívámHaben píše:Ja na 2,4i cekal ctvrt roku a nakonec byl nucen jet do Svedska. Tak se na to priprav
Potvrzuji výše uvedené (jen s drobnými výhradami např. k horší přehlednosti středového panelu...) z vlastní zkušenosti s C30 (naftový motor 1,6, xenony, audio High Performance) a dále pak i odvozeně podle mojí P1 resp. V50, která je na tom hodně podobně.Haben píše:Podvozek:
- je to prostě motokára, která ti bude kopírovat povrch, může ti přijít chvílemi uskákaná
- umí ale zatáčet a oproti P2 to má kurevsky dobrý rejd
- s dírami či příčnými nerovnostmi si poradí podobně jak P2, řekl bych, že možná i lépe
- ochotu zatáčet, lépe držet ve vyjetých kolejích oproti P2 - prostě jiná dimenze
- chceš-li ochotu zatáčet ještě zvýšit, snížit krut karoserie, jednoznačně doporučuji výztuhu do motorového prostoru - kdybych jí sám po roce ježdění neosadil, tak bych nevěřil, jaký vliv na jízdní vlastnosti má tyč o průměru 2 cm
Interiér:
- vrže určitě méně jak P2
- středový panel mi přijde méně přehledný jak u P2
- sedadla by mohla mít větší boční vedení, ale pořád lepší jak u P2
- naopak u P2 měla sedadla delší sedák
- audio oproti P2 je tak hroší (porovnávám vrcholné řady Dynaudio vs. HU-850)
- i když to nepatří do interiéru, tak luxusně svítí xenony - stejně dobře jak LED světla u Octavie III
- kufr plně dostačující pro dovolenou i ve 2+2 lidech
Tak tím bývají napadené všechny T5, nejen v C30.kubexxx píše:Jinak když tak koukám po Evropě, ta T5ky občas trpí pod útokem tuzingu
A proto jsem se T5 v C30 bál, abych neřešil motor. I když to fakt jede pekelně. Průser totiž je, že T5 pro C30 není zaměnitelná s T5 pro P2. a T5 motorů pro C30 moc není a když ano, tak stojí nesmysl.Michl píše:Tak tím bývají napadené všechny T5, nejen v C30.kubexxx píše:Jinak když tak koukám po Evropě, ta T5ky občas trpí pod útokem tuzingu
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé