C30 - Motory

  • Autor
  • Zpráva
kubexxx
Offline
Příspěvky: 702
Registrován: 12 roků 4 měsíce
Bydliště: Dubá
Vůz: V70 I 2.5tdi 1999

C30 - Motory

Příspěvek od kubexxx »

Zdravím majitele C30,

Chtěl jsem Vás poprosit o radu :-)

do budoucna(výhled tak cca 1 rok) uvažuji o C30. Důvodem je to, že žena má Focuse 1.6 automat a v momentě, kdyby se nám zadařilo s potomkem, tak ji předávám z důvodu bezpečnosti((u jedničkového Focuse nebude nic moc) XC70, ve které jezdím teď a je mi i líto s takovým autem najíždět 35-40 za rok. Mám sice ještě záložní V70 TDI, ale u toho slova záložní už i zůstane. Toliko k mé motivaci po menším autě. Měl bych to jen a pouze jako auto na dojíždění do práce, předpokládaný nájezd je 28tis/rok práce samozřejmě i nějaké pojezdy. Neplánuju s tím jezdit nějak moc po dálnici(respektive po dálnici to mám z 80km cesty do práce asi 22km).

U naftových motorů jsem se dopídil, že bude asi nejlepší D5, u benzinových samozřejmě klasický Volví pětiválec, případně i s turbem(oba bych ale předělal na LPG).

Už jsem o tom s pár lidmi mluvil, ale rád se dozvím i zkušenosti ostatních a to nejen o motorech, o kterých jsem psal :-) Třeba zbytečně vylučuji motorizace, kterým bych mohl dát šanci a je jich víc na trhu :)
_________________
Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres

PINĎABC
Online
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 5296
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Bílovec
Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR

C30 - Motory

Příspěvek od PINĎABC »

Přemýšlíš dobře. Ostatní buď nepojede nebo to bude problém. U benzínu s lpg se připravíš už o tak malý kufr, ale když obetujes rezervu a tím pádem i o vyšší bezpečnost při nárazu zezadu naddz se tam vleze.

python.p
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 6173
Registrován: 8 roků
Bydliště: Blansko
Vůz: XC70 D5 2008

C30 - Motory

Příspěvek od python.p »

Benzín budeš hledat dlouho, moc jich není...

D5 je na tenhle nájezd v klidu a budeš mít větší výběr. :)
_________________
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!

K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!

VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc

kubexxx
Offline
Příspěvky: 702
Registrován: 12 roků 4 měsíce
Bydliště: Dubá
Vůz: V70 I 2.5tdi 1999

C30 - Motory

Příspěvek od kubexxx »

PINĎABC píše:Přemýšlíš dobře. Ostatní buď nepojede nebo to bude problém. U benzínu s lpg se připravíš už o tak malý kufr, ale když obetujes rezervu a tím pádem i o vyšší bezpečnost při nárazu zezadu naddz se tam vleze.
Kufr naštěstí neřeším :) Budu vozit sebe a batoh
_________________
Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres

kubexxx
Offline
Příspěvky: 702
Registrován: 12 roků 4 měsíce
Bydliště: Dubá
Vůz: V70 I 2.5tdi 1999

C30 - Motory

Příspěvek od kubexxx »

python.p píše:Benzín budeš hledat dlouho, moc jich není...

D5 je na tenhle nájezd v klidu a budeš mít větší výběr. :)
Mají už D5ky v C30 DPF? Jen se pro jistotu ptám :-)
_________________
Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres

python.p
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 6173
Registrován: 8 roků
Bydliště: Blansko
Vůz: XC70 D5 2008

C30 - Motory

Příspěvek od python.p »

681 celkem a benzín je sotva třetina. Ty Fordí 1,6 a 1,8 bych nechal spát a šel do 2,0 nahoru a to už máš v evropě jen 81 ... optimálně 2.4 a s LPG máš bezproblémovej motor.

Ale třeba -> https://www.autoscout24.cz/nabidky/volvo-c30-t5-summum-leder-xenon-memory-mfl-tempomat-benzin-seda-9c8d984f-dc42-45d1-b7bb-2b16a1903038?cldtidx=4 do toho bych šel hned.

jj D5 s 136kW mají DPF.
_________________
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!

K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!

VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc

kubexxx
Offline
Příspěvky: 702
Registrován: 12 roků 4 měsíce
Bydliště: Dubá
Vůz: V70 I 2.5tdi 1999

C30 - Motory

Příspěvek od kubexxx »

Tak ta T5 vypadá moc pěkně a pojede to jak blázen :)
No toho DPF jsem se bál, primární volba je pro mě benzín
_________________
Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres

python.p
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 6173
Registrován: 8 roků
Bydliště: Blansko
Vůz: XC70 D5 2008

C30 - Motory

Příspěvek od python.p »

DPF se bát u D5 nemusíš. Většinou to není takový strašák jak u Alfy třeba ... Většina lidí co tady DPF mají, tak ani neví, že ho mají. ;)

T5 je fajn, ale pozor na A/T musí se tam co 60 000km měnit olej jinak zakuká.

T5 pojede jak raketa, ale bez turba je to fakt vděčný motor. Těch 125kW mi přijde na takové auto akorát a máš tam o pár kurvítek méně. Na druhou stranu, lepší výfuk, lepší IC, nějaký ten chip a pojede to zase o něco lípe.

BTW: Mě DPF neumřelo (zatím) ani potom co přes ně musel ven prolítnout po kouskách kus pístu...
_________________
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!

K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!

VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc

mr1
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2397
Registrován: 16 roků 4 měsíce
Bydliště: Rudice/BK

C30 - Motory

Příspěvek od mr1 »

...pravda pravda. Vlastně jsem nezaznamenal, že by někdo měl s volvím filtrem potíže.
_________________
je: S60 2,4D r.06/854 TDI r.96/964 3.0 r.95/S80 TDI r.00/XC90 D5 r.05
bylo: 944 2.3FB r.92/363 2.0K r.??/S40 2.0LPT r.00/V70 TDI r.97
Obrázky Spotřeby

PINĎABC
Online
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 5296
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Bílovec
Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR

C30 - Motory

Příspěvek od PINĎABC »

Myslím že jedna opecovavana od místního uživatele sice s fordim motorem bude na prodej. Teď nevím jestli je to 1,8 nebo 2,0 benzín.

python.p
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 6173
Registrován: 8 roků
Bydliště: Blansko
Vůz: XC70 D5 2008

C30 - Motory

Příspěvek od python.p »

Oni ty fordí motory jsou cajk, jen prostě žerou olej. A ona ta 1,8 žere jak 2,0 - myslím benzínu. Ale ta 2,0 jede lépe.
_________________
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!

K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!

VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc

jirka87
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 2423
Registrován: 8 roků 9 měsíců
Bydliště: Přerovsko
Vůz: Džaponský

C30 - Motory

Příspěvek od jirka87 »

Spotreba oleje tech motoru od Forda se v pripade toho nejhorsiho scenare da resit za castku cca 25tis.

Plusy petivalce by mely byt v trvanlivosti, ale vzhledem k tomu, ze je to velky motor naprcany v malem aute, ma to z hlediska servisu i nejake mnohdy dost zakerne minusy.

Nenutim, jen rikam, ze ja bych si vzal na tenhle ucel asi radsi alespon s60. Je to univerzalni a ve finale i lepe prodejne auto az na to dojde rada..A i ta s60 umi vypadat moc hezky. IgorS ji ma treba moc hezkou a to je seriove auto co se vzhledu exterieru tyce. On i ten vnitrek je hezci.c30/s40/v50 ma hnusny interier, nemluve o totalni absenci jakychkoliv odkladacich prostor pokud je to auto pred faceliftem. To me stve straslive. Loketni operka je vtip, prostor ve dverich sotva na penezenku atd...

PINĎABC
Online
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 5296
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Bílovec
Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR

C30 - Motory

Příspěvek od PINĎABC »

Kolik si najel kkm v C30 Jiříku?

python.p
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 6173
Registrován: 8 roků
Bydliště: Blansko
Vůz: XC70 D5 2008

C30 - Motory

Příspěvek od python.p »

Určitě spoustu...
_________________
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!

K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!

VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc

jirka87
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 2423
Registrován: 8 roků 9 měsíců
Bydliště: Přerovsko
Vůz: Džaponský

C30 - Motory

Příspěvek od jirka87 »

Mě je jasný, že je to zábavný. Platformu znám. Jen říkám, že je to malý "jednoúčelový" auto. A nejsem Jiřík. Todle je Jiřík. Taky tě neoslovuju Pindíku.

PINĎABC
Online
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 5296
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Bílovec
Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR

C30 - Motory

Příspěvek od PINĎABC »

Tak že nic v tom nenajezdil. Ale všechno je mu jasný.

kubexxx
Offline
Příspěvky: 702
Registrován: 12 roků 4 měsíce
Bydliště: Dubá
Vůz: V70 I 2.5tdi 1999

C30 - Motory

Příspěvek od kubexxx »

jirka87 píše:Mě je jasný, že je to zábavný. Platformu znám. Jen říkám, že je to malý "jednoúčelový" auto. A nejsem Jiřík. Todle je Jiřík. Taky tě neoslovuju Pindíku.
Ale to já přesně chci. Malý jednoúčelový auto. XC70 mám jako koráb na dlouhé cesty na dovolenou a podobně, dělníka V70 TDI a C30 bych rád jen a pouze na ježdění do práce.
_________________
Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres

kubexxx
Offline
Příspěvky: 702
Registrován: 12 roků 4 měsíce
Bydliště: Dubá
Vůz: V70 I 2.5tdi 1999

C30 - Motory

Příspěvek od kubexxx »

python.p píše:DPF se bát u D5 nemusíš. Většinou to není takový strašák jak u Alfy třeba ... Většina lidí co tady DPF mají, tak ani neví, že ho mají. ;)

T5 je fajn, ale pozor na A/T musí se tam co 60 000km měnit olej jinak zakuká.

T5 pojede jak raketa, ale bez turba je to fakt vděčný motor. Těch 125kW mi přijde na takové auto akorát a máš tam o pár kurvítek méně. Na druhou stranu, lepší výfuk, lepší IC, nějaký ten chip a pojede to zase o něco lípe.

BTW: Mě DPF neumřelo (zatím) ani potom co přes ně musel ven prolítnout po kouskách kus pístu...
Ještě tu D5 přehodnotím :-) Ono taky záleží co bude k mání na trhu až to budu řešit. T5 je lákavá kvůli výkonu, ale tady by u mě zvítězila pragmatičnost a šel bych stejně radši do 125kW než do T5.

Co se mě na C30 líbí je (alespoň podle teoretických informací) podvozek. Cca třetina trasy jsou zatáčky a bude to lepší jak v kombiku. Ne že bych jezdil jako dobytek, ale bude to určitě příjemnější projíždět zatáčkami. Kdo zná úsek mezi Dubou a Mělníkem tak ví, co je to za trasu.
_________________
Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres

VB
Offline
Člen VK
Příspěvky: 675
Registrován: 21 roků 6 měsíců
Bydliště: Ústí nad Labem
Vůz: XC70, aut, D5, 165 kW, 2011, Sea Shell

C30 - Motory

Příspěvek od VB »

python.p píše: Co se mě na C30 líbí je (alespoň podle teoretických informací) podvozek. Cca třetina trasy jsou zatáčky a bude to lepší jak v kombiku. Ne že bych jezdil jako dobytek, ale bude to určitě příjemnější projíždět zatáčkami. Kdo zná úsek mezi Dubou a Mělníkem tak ví, co je to za trasu.
Vezl profesní kolegyni z Prahy do České lípy po této trase mezi Dubou a Mělníkem a říkala mne, že tudy nerada jezdí, protože trasa je samý pomníček a některé lidi, co tam mají ten pomníček osobně znala :( .
_________________
XC70 D5 AWD (165 kW Polestar) 2011, automat, seashell metallic
C70 2,4i (125 kW) 2008, manual, celestial blue
bylo: S40 T4, 1999, automat

pavel.2
Offline
Příspěvky: 416
Registrován: 13 roků 9 měsíců
Bydliště: Praha 10

C30 - Motory

Příspěvek od pavel.2 »

Tu trasu jsem jel v r2003 a předemnou motorka , nevím zda 600 asi silnice , po chvíli jak jsem ho sledoval, tak se mi to hodně zamlouvalo, jak to do zatáček klopí , držet se ho bylo docela těžký , na jedný rovince bych mohl předjet, řekl jsem si proč, budu ho mít za zády , neužiji si to tak jako za ním , tak jsem ho nechal .

Asi za rok jsem někde na 1 silnici dojel cca 50 motorek trochu jsem zvolnil a díval se jak jedou , pak
nás dojela ochcávka a po chvíli začal předjíždět, docela se jim tam pletl.
_________________
740 GL r91LPG a 740 r92 AT combi

kubexxx
Offline
Příspěvky: 702
Registrován: 12 roků 4 měsíce
Bydliště: Dubá
Vůz: V70 I 2.5tdi 1999

C30 - Motory

Příspěvek od kubexxx »

VB píše:
python.p píše: Co se mě na C30 líbí je (alespoň podle teoretických informací) podvozek. Cca třetina trasy jsou zatáčky a bude to lepší jak v kombiku. Ne že bych jezdil jako dobytek, ale bude to určitě příjemnější projíždět zatáčkami. Kdo zná úsek mezi Dubou a Mělníkem tak ví, co je to za trasu.
Vezl profesní kolegyni z Prahy do České lípy po této trase mezi Dubou a Mělníkem a říkala mne, že tudy nerada jezdí, protože trasa je samý pomníček a některé lidi, co tam mají ten pomníček osobně znala :( .
No je pravda, že tam není moc únikových zón. Já jezdím co nejblíž krajnici co to jde. A ještě tam většinou jezdím po páté ráno a nebo před osmou večer, případně po páté večer a před osmou ráno a hustota dopravy není moc velká. Na druhou stranu tam tomu někteří motorkáři jdou až moc naproti.
_________________
Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres

python.p
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 6173
Registrován: 8 roků
Bydliště: Blansko
Vůz: XC70 D5 2008

C30 - Motory

Příspěvek od python.p »

Pokud bych chtěl auto na dojíždění tak ta C30 je fajn. A přesně jak píšeš... Nejradši bych taky T5 - protože je s tím sranda, ale žere to. Nebo teda D5 - ta s tím malým autem musí dobře cvičit, ale je to nafta takže možné problémy atd.... je to nafta. Nebo teda 2.4 která je pro tento účel z mého pohledu dokonalá. Dáš tam LPG a máš vybavené, jen počítej s tím, že jich moc není.
_________________
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!

K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!

VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc

PINĎABC
Online
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 5296
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Bílovec
Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR

C30 - Motory

Příspěvek od PINĎABC »

Nevím jen se domnívám jestli by ta d5 nebyla už moc těžká na předek. I 2.4i jede v C30 hodně slušně, prověřeno Habenovou. I 1,6d byla mrštná.
S T5 to bude neskutecna pila. Jenže tak málo jich je a zřídka ji vlastnil důchodce. Tak stav motoru může být na pováženou. Kdybych zrovna C30 hledal napsal bych uživateli Siggi jestli se chce opravdu zbavit své krásné poface 2.0i 107kw, je to upřímně kluk a nebude tě vodit za nos tím pádem bys nekoupil zajce v pytli. Budeš vědět jestli a kolik žere oleje atd. Prostě to co jinde budeš zjišťovat dlouhé měsíce.
Vlastně řídil jsem i 1,8i ta se musí taky fest točit aby jela do města v klidu. No a 2.0d jede jeko pichle prase, ale prej jsou to motory co nevydrží. U benzínu a dehtu jsou ještě rozdíly v převodovkach 5-6 kvalitu a pak i ročníky je to rozděleno. Starší benzín byly je 5 kvalt

kubexxx
Offline
Příspěvky: 702
Registrován: 12 roků 4 měsíce
Bydliště: Dubá
Vůz: V70 I 2.5tdi 1999

C30 - Motory

Příspěvek od kubexxx »

python.p píše:Pokud bych chtěl auto na dojíždění tak ta C30 je fajn. A přesně jak píšeš... Nejradši bych taky T5 - protože je s tím sranda, ale žere to. Nebo teda D5 - ta s tím malým autem musí dobře cvičit, ale je to nafta takže možné problémy atd.... je to nafta. Nebo teda 2.4 která je pro tento účel z mého pohledu dokonalá. Dáš tam LPG a máš vybavené, jen počítej s tím, že jich moc není.
Pokud se zadaří, tak to asi tak dopadne :-)
_________________
Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres

kubexxx
Offline
Příspěvky: 702
Registrován: 12 roků 4 měsíce
Bydliště: Dubá
Vůz: V70 I 2.5tdi 1999

C30 - Motory

Příspěvek od kubexxx »

PINĎABC píše:Nevím jen se domnívám jestli by ta d5 nebyla už moc těžká na předek. I 2.4i jede v C30 hodně slušně, prověřeno Habenovou. I 1,6d byla mrštná.
S T5 to bude neskutecna pila. Jenže tak málo jich je a zřídka ji vlastnil důchodce. Tak stav motoru může být na pováženou. Kdybych zrovna C30 hledal napsal bych uživateli Siggi jestli se chce opravdu zbavit své krásné poface 2.0i 107kw, je to upřímně kluk a nebude tě vodit za nos tím pádem bys nekoupil zajce v pytli. Budeš vědět jestli a kolik žere oleje atd. Prostě to co jinde budeš zjišťovat dlouhé měsíce.
Vlastně řídil jsem i 1,8i ta se musí taky fest točit aby jela do města v klidu. No a 2.0d jede jeko pichle prase, ale prej jsou to motory co nevydrží. U benzínu a dehtu jsou ještě rozdíly v převodovkach 5-6 kvalitu a pak i ročníky je to rozděleno. Starší benzín byly je 5 kvalt
Zřejmě asi výběr zůžím na 2.4i ,2.0i a D5. Zkusím Siggimu napsat, ale vzhledem k tomu že to ročník 2012(co jsem koukal), tak už to bude možná za víc, než bude rozpočet(který stejně budu muset navýšit :-D)

Děkuju moc za rady, C30 se mi líbí už hodně dlouho, ale teď mám i racionální důvod proč si ji koupit :D
_________________
Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres

Zpět na „C30 / S40 / V40 / V50“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé