 Má ji pro přítelkyni. Teda co jsme se naposled bavili, tak to nezmiňoval.
 Má ji pro přítelkyni. Teda co jsme se naposled bavili, tak to nezmiňoval. Pokud bych chtěl Volvo, chtěl bych pětivál
 takže 2.4i či D5
 takže 2.4i či D5 
 
  Má ji pro přítelkyni. Teda co jsme se naposled bavili, tak to nezmiňoval.
 Má ji pro přítelkyni. Teda co jsme se naposled bavili, tak to nezmiňoval.  takže 2.4i či D5
 takže 2.4i či D5 
 
 
 
  
  
  
  
 

Ta je za velmi rozumné penízePINĎABC píše:https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=286506304&utm_source=sharedAd&utm_medium=android
Dieses Angebot habe ich bei mobile.de gefunden:
Volvo C30 T5 Summum Leder Xenon Memory MFL Tempomat...
Erstzulassung: 11/2007
Kilometerstand: 280.000 km
Kraftstoffart: Benzin
Leistung: 169 kW (230 PS)
Preis: 4.480 €
 Bohužel to budu řešit až v průběhu roku....a je mi jasný, že pak zas žádnou nenajdu
 Bohužel to budu řešit až v průběhu roku....a je mi jasný, že pak zas žádnou nenajdu 

 
 
 
  
  
  
  Ta informace ohledně zkrutu karosérie je velmi zajímavá, díky
 Ta informace ohledně zkrutu karosérie je velmi zajímavá, díky 


 
 
Ve Švédsku jsem nikdy nebyl, rád se tam podívámHaben píše:Ja na 2,4i cekal ctvrt roku a nakonec byl nucen jet do Svedska. Tak se na to priprav


 
 Potvrzuji výše uvedené (jen s drobnými výhradami např. k horší přehlednosti středového panelu...) z vlastní zkušenosti s C30 (naftový motor 1,6, xenony, audio High Performance) a dále pak i odvozeně podle mojí P1 resp. V50, která je na tom hodně podobně.Haben píše:Podvozek:
- je to prostě motokára, která ti bude kopírovat povrch, může ti přijít chvílemi uskákaná
- umí ale zatáčet a oproti P2 to má kurevsky dobrý rejd
- s dírami či příčnými nerovnostmi si poradí podobně jak P2, řekl bych, že možná i lépe
- ochotu zatáčet, lépe držet ve vyjetých kolejích oproti P2 - prostě jiná dimenze
- chceš-li ochotu zatáčet ještě zvýšit, snížit krut karoserie, jednoznačně doporučuji výztuhu do motorového prostoru - kdybych jí sám po roce ježdění neosadil, tak bych nevěřil, jaký vliv na jízdní vlastnosti má tyč o průměru 2 cm
Interiér:
- vrže určitě méně jak P2
- středový panel mi přijde méně přehledný jak u P2
- sedadla by mohla mít větší boční vedení, ale pořád lepší jak u P2
- naopak u P2 měla sedadla delší sedák
- audio oproti P2 je tak hroší (porovnávám vrcholné řady Dynaudio vs. HU-850)
- i když to nepatří do interiéru, tak luxusně svítí xenony - stejně dobře jak LED světla u Octavie III
- kufr plně dostačující pro dovolenou i ve 2+2 lidech
 
 Tak tím bývají napadené všechny T5, nejen v C30.kubexxx píše:Jinak když tak koukám po Evropě, ta T5ky občas trpí pod útokem tuzingu
 
 A proto jsem se T5 v C30 bál, abych neřešil motor. I když to fakt jede pekelně. Průser totiž je, že T5 pro C30 není zaměnitelná s T5 pro P2. a T5 motorů pro C30 moc není a když ano, tak stojí nesmysl.Michl píše:Tak tím bývají napadené všechny T5, nejen v C30.kubexxx píše:Jinak když tak koukám po Evropě, ta T5ky občas trpí pod útokem tuzingu
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé