Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
Basstl píše:Rozpěra namontovaná.
Ten rozdíl u cabria je fakt velkej.
Jestli má někdo cabrio a ještě tam nemá přední rozpěru, tak vřele doporučuju.
Rozpěra je znát na každém autě. Měl jsem ji prvně už na Š Favorit a od té doby bych už auto bez ní nechtěl. Byla vždy jedna z prvních věcí co jsem si na svoje další auto pořídil.
Basstl píše:Dekarbonizace s výplachem BG109, potom BG110 a BG208.
Výměna oleje a filtru.
Olej Mobil 1 5W50.
Na nastavení zvýšených otáček, jsem použil speciální přípravek.
Hehe, delal sem to same ted na BLÚovi, akorat s DIESEL KITem, ale vyplach se 109 probihal 3x po sobe, neb se mi furt nelibilo co z toho tece...
109, 30-60min motat(nebo v klidu dojet na nakup a kdyz ma clovek udelano, tak muze i kratkodobe k cervenym), vypustit.
Novej filtr(StarLine nebo jina nejlevnejsi mrcha), Paramo V2, 109, motat, vypustit.
V2, 109, motat vypustit.
Pak uz sem dosel k zaveru, ze bud uz holt poustej krouzky, nebo je to tak zahnojeny, ze holt bude 5W50 cistit sama za provozu
Já to nechal bublat asi hodinu.
Nejdřív 15 minut na volnoběh, pak 30 minut na těch cca 1400 ot a pak jsem tomu chvilkama přidal někam na 2000-2500 a posledních 5 minut zase volnoběh. Olej před výplachem byl čistej. Po výplachu docela černej a na dně filtru (je tam ten dělenej), byl carbon. Auto bude jezdit málo a olej budu měnit 1x za rok, tak věřím že to ten Mobil rozpustí. Motor už před výměnou šel krásně potichu. Za rok to propláchnu znovu.
Až se na autě bude dělat vejfuk a chladiče, tak půjde dolů vana.
Basstl píše:Já to nechal bublat asi hodinu.
Nejdřív 15 minut na volnoběh, pak 30 minut na těch cca 1400 ot a pak jsem tomu chvilkama přidal někam na 2000-2500 a posledních 5 minut zase volnoběh. Olej před výplachem byl čistej. Po výplachu docela černej a na dně filtru (je tam ten dělenej), byl carbon. Auto bude jezdit málo a olej budu měnit 1x za rok, tak věřím že to ten Mobil rozpustí. Motor už před výměnou šel krásně potichu. Za rok to propláchnu znovu.
Inu zlatej benzin, ze... A ja si na stary kolena poridim blatozrouta Jeste, ze bez EGR, DPFF, SWIRL FLAPS a dalsich kurvitek
Basstl píše:Ve starším dýzlu bude černej olej vždycky.
Jde o to, aby tam nebyl bordel.
To bude i ve starším, nově udělaným.
_________________ MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva... MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej... XC70 MY08 D5 AWD M/T@ 225 ořů v plné síle!
K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou: V70XC MY00 2,4T AWD A/T@ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!
nakonec takhle barva na tvých fotkách nevypadá vůbec zle, mě se nikdy nelíbila a šedý interiér také ne, i když ho mám na svém anglickém C70 cabriu taky...
brzy ho dám na prodej, tak homůžeš vzít na díly , fotky interiéru teď nemám, ale vypadá dobře...
Mně se právě tahle barevná kombinace líbí tolik, že to byl hlavní důvod proč jsem auto koupil.
Nemám teď u sebe pořádnej foťák a musím fotit mobilem, ale na slunci ta zelená metalíza září.
Šedej interiér je kromě verze collection na cabriu nejhezčí.
Černá je nepraktická a béžová zase hnusná.
hmm, tak já preferuji černou, jen u C70 se mi černá taky nelíbí, příjde mi to takové depresivní, asi tím, jak je to 2 dvéřové, a šedá mi příjde taková "umělohmotná", takže C70 preferuji v hnusné béžové , když je to s alcantarou, tak to není tak zlé
Za podlozky cena dobra, jen ten material stoji raketu, za dvojku to jen tak nevyrobis, nechal jsem diry palit laserem a pak jen doopravit.
Dneska bych podlozky radsi koupil, nez se s tim patlat.
_________________ Bylo: S60 2,4i 120kw, V70 2,5T 155KW
Aktualne: Suzuki Samurai, Ford Focus MKII 2,0, BMW 540d xDrive, Honda 500 Rebel, Africa Twin 1100.