Basstl - C70 Green
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
#26 Basstl - C70 Green
Rozpěra namontovaná.
Ten rozdíl u cabria je fakt velkej.
Jestli má někdo cabrio a ještě tam nemá přední rozpěru, tak vřele doporučuju.
Dále jsem namontoval nový cívky Bosch (213 278km)
Z nouze jsem dal pod zadní kola 10mm podložky Eibach.
Chtělo by to víc, ale i těch 10mm je znát.
Ten rozdíl u cabria je fakt velkej.
Jestli má někdo cabrio a ještě tam nemá přední rozpěru, tak vřele doporučuju.
Dále jsem namontoval nový cívky Bosch (213 278km)
Z nouze jsem dal pod zadní kola 10mm podložky Eibach.
Chtělo by to víc, ale i těch 10mm je znát.
- Přílohy
-
- 70130301_451732302090038_3709867324354854912_n.jpg (104.02 KiB) Zobrazeno 743 x
-
- 70578068_734020527041774_8032613970609176576_n.jpg (59.92 KiB) Zobrazeno 743 x
-
- 69818147_500807340463277_938926107703377920_n.jpg (81.01 KiB) Zobrazeno 743 x
-
- 70421727_2310768692304544_6011644300914327552_n.jpg (83.32 KiB) Zobrazeno 743 x
Naposledy upravil(a) Basstl dne 08 zář 2019 00:38, celkem upraveno 1 x.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
#27 Basstl - C70 Green
Dekarbonizace s výplachem BG109, potom BG110 a BG208.
Výměna oleje a filtru.
Olej Mobil 1 5W50.
Na nastavení zvýšených otáček, jsem použil speciální přípravek.
Výměna oleje a filtru.
Olej Mobil 1 5W50.
Na nastavení zvýšených otáček, jsem použil speciální přípravek.
- Přílohy
-
- 70434779_359464238335597_4022527182428438528_n.jpg (118.35 KiB) Zobrazeno 717 x
-
- 70235613_414033855970829_7169056223893913600_n.jpg (54.93 KiB) Zobrazeno 717 x
-
- 69880215_372056600132903_4453830847719538688_n.jpg (51.27 KiB) Zobrazeno 717 x
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1306
- Registrován: 8 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
- Vůz: V50 T5 AWD
#28 Basstl - C70 Green
Rozpěra je znát na každém autě. Měl jsem ji prvně už na Š Favorit a od té doby bych už auto bez ní nechtěl. Byla vždy jedna z prvních věcí co jsem si na svoje další auto pořídil.Basstl píše:Rozpěra namontovaná.
Ten rozdíl u cabria je fakt velkej.
Jestli má někdo cabrio a ještě tam nemá přední rozpěru, tak vřele doporučuju.
_________________
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
#29 Basstl - C70 Green
Rozpěra pomůže všude, ale u cabria má největší přínos.
Tam je poznat po přejetí první nerovnosti.
Tam je poznat po přejetí první nerovnosti.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 2209
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#30 Basstl - C70 Green
Hehe, delal sem to same ted na BLÚovi, akorat s DIESEL KITem, ale vyplach se 109 probihal 3x po sobe, neb se mi furt nelibilo co z toho tece...Basstl píše:Dekarbonizace s výplachem BG109, potom BG110 a BG208.
Výměna oleje a filtru.
Olej Mobil 1 5W50.
Na nastavení zvýšených otáček, jsem použil speciální přípravek.
109, 30-60min motat(nebo v klidu dojet na nakup a kdyz ma clovek udelano, tak muze i kratkodobe k cervenym), vypustit.
Novej filtr(StarLine nebo jina nejlevnejsi mrcha), Paramo V2, 109, motat, vypustit.
V2, 109, motat vypustit.
Pak uz sem dosel k zaveru, ze bud uz holt poustej krouzky, nebo je to tak zahnojeny, ze holt bude 5W50 cistit sama za provozu
Jinak doporucim, kor kdyz je neznamej stav usazenin v olejove vane, respektive, nevis co tam kdo lil, tj. pravdepodobne prechazis na jinej olej,
dat tohle: https://www.liqui-moly.cz/prisady/prisady-do-oleje/vyplachovac-olejovych-usazenin-1241.html.
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
#31 Basstl - C70 Green
Já to nechal bublat asi hodinu.
Nejdřív 15 minut na volnoběh, pak 30 minut na těch cca 1400 ot a pak jsem tomu chvilkama přidal někam na 2000-2500 a posledních 5 minut zase volnoběh. Olej před výplachem byl čistej. Po výplachu docela černej a na dně filtru (je tam ten dělenej), byl carbon. Auto bude jezdit málo a olej budu měnit 1x za rok, tak věřím že to ten Mobil rozpustí. Motor už před výměnou šel krásně potichu. Za rok to propláchnu znovu.
Až se na autě bude dělat vejfuk a chladiče, tak půjde dolů vana.
Nejdřív 15 minut na volnoběh, pak 30 minut na těch cca 1400 ot a pak jsem tomu chvilkama přidal někam na 2000-2500 a posledních 5 minut zase volnoběh. Olej před výplachem byl čistej. Po výplachu docela černej a na dně filtru (je tam ten dělenej), byl carbon. Auto bude jezdit málo a olej budu měnit 1x za rok, tak věřím že to ten Mobil rozpustí. Motor už před výměnou šel krásně potichu. Za rok to propláchnu znovu.
Až se na autě bude dělat vejfuk a chladiče, tak půjde dolů vana.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 2209
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#32 Basstl - C70 Green
Inu zlatej benzin, ze... A ja si na stary kolena poridim blatozrouta Jeste, ze bez EGR, DPFF, SWIRL FLAPS a dalsich kurvitekBasstl píše:Já to nechal bublat asi hodinu.
Nejdřív 15 minut na volnoběh, pak 30 minut na těch cca 1400 ot a pak jsem tomu chvilkama přidal někam na 2000-2500 a posledních 5 minut zase volnoběh. Olej před výplachem byl čistej. Po výplachu docela černej a na dně filtru (je tam ten dělenej), byl carbon. Auto bude jezdit málo a olej budu měnit 1x za rok, tak věřím že to ten Mobil rozpustí. Motor už před výměnou šel krásně potichu. Za rok to propláchnu znovu.
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
#33 Basstl - C70 Green
Ve starším dýzlu bude černej olej vždycky.
Jde o to, aby tam nebyl bordel.
Jde o to, aby tam nebyl bordel.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 4992
- Registrován: 6 roků 10 měsíců
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70
- Kontaktovat uživatele:
#34 Basstl - C70 Green
Basstl píše:Ve starším dýzlu bude černej olej vždycky.
Jde o to, aby tam nebyl bordel.
To bude i ve starším, nově udělaným.
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 4741
- Registrován: 5 roků 1 měsíc
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
- Kontaktovat uživatele:
#35 Basstl - C70 Green
Chtělo by to lepší nájezdy . Na co vyjdou ty podložky pod kola se šroubama?
_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
#36 Basstl - C70 Green
Nájezdy jsou dobrý, akorát nejsou úplně vhodný na céčko a na erko.
Ještě nevím jestli je upravím, nebo udělám nový...
Podložky Eibach vyjdou asi na 2k a šrouby jsou tyhle.
https://www.bsrczech.cz/produkt/wheel-bolt-m12x175x45-215s1-1-12-75-45-19/volvo-v70-i-1997-2001
Ještě nevím jestli je upravím, nebo udělám nový...
Podložky Eibach vyjdou asi na 2k a šrouby jsou tyhle.
https://www.bsrczech.cz/produkt/wheel-bolt-m12x175x45-215s1-1-12-75-45-19/volvo-v70-i-1997-2001
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 312
- Registrován: 17 roků
- Bydliště: Opava
- Vůz: S80, 2007, D5
#37 Basstl - C70 Green
nakonec takhle barva na tvých fotkách nevypadá vůbec zle, mě se nikdy nelíbila a šedý interiér také ne, i když ho mám na svém anglickém C70 cabriu taky...
brzy ho dám na prodej, tak homůžeš vzít na díly , fotky interiéru teď nemám, ale vypadá dobře...
brzy ho dám na prodej, tak homůžeš vzít na díly , fotky interiéru teď nemám, ale vypadá dobře...
_________________
S80 D5, 07
S60R, 05
C70 2.3 T5 , 01, Coupe, manual
RAV4 HEV, 2020
S80 D5, 07
S60R, 05
C70 2.3 T5 , 01, Coupe, manual
RAV4 HEV, 2020
#38 Basstl - C70 Green
Mně se právě tahle barevná kombinace líbí tolik, že to byl hlavní důvod proč jsem auto koupil.
Nemám teď u sebe pořádnej foťák a musím fotit mobilem, ale na slunci ta zelená metalíza září.
Šedej interiér je kromě verze collection na cabriu nejhezčí.
Černá je nepraktická a béžová zase hnusná.
Nemám teď u sebe pořádnej foťák a musím fotit mobilem, ale na slunci ta zelená metalíza září.
Šedej interiér je kromě verze collection na cabriu nejhezčí.
Černá je nepraktická a béžová zase hnusná.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 312
- Registrován: 17 roků
- Bydliště: Opava
- Vůz: S80, 2007, D5
#39 Basstl - C70 Green
hmm, tak já preferuji černou, jen u C70 se mi černá taky nelíbí, příjde mi to takové depresivní, asi tím, jak je to 2 dvéřové, a šedá mi příjde taková "umělohmotná", takže C70 preferuji v hnusné béžové , když je to s alcantarou, tak to není tak zlé
ať ti to tu neplevelím...
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=65026&p=835646#p835646
ať ti to tu neplevelím...
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=65026&p=835646#p835646
_________________
S80 D5, 07
S60R, 05
C70 2.3 T5 , 01, Coupe, manual
RAV4 HEV, 2020
S80 D5, 07
S60R, 05
C70 2.3 T5 , 01, Coupe, manual
RAV4 HEV, 2020
#40 Basstl - C70 Green
Ale jo, v kombinaci s alcantarou to vypadá dobře.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 4741
- Registrován: 5 roků 1 měsíc
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
- Kontaktovat uživatele:
#41 Basstl - C70 Green
Ta cena mě vždycky zarazí, když vezmu v úvahu, za kolik si to dovedu vyrobit. O něco lepší ocel určitě, ale pak pár děr a je to...Basstl píše:Nájezdy jsou dobrý, akorát nejsou úplně vhodný na céčko a na erko.
Ještě nevím jestli je upravím, nebo udělám nový...
Podložky Eibach vyjdou asi na 2k a šrouby jsou tyhle.
https://www.bsrczech.cz/produkt/wheel-bolt-m12x175x45-215s1-1-12-75-45-19/volvo-v70-i-1997-2001
_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
#42 Basstl - C70 Green
Cena je v pohodě. Podložky jsou hliníkový, moc hezky udělaný a mají TUV homologaci.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1289
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Roudnice nad Labem, Praha
#44 Basstl - C70 Green
Za podlozky cena dobra, jen ten material stoji raketu, za dvojku to jen tak nevyrobis, nechal jsem diry palit laserem a pak jen doopravit.
Dneska bych podlozky radsi koupil, nez se s tim patlat.
Dneska bych podlozky radsi koupil, nez se s tim patlat.
_________________
Bylo: S60 2,4i 120kw, V70 2,5T 155KW
Aktualne: Suzuki Samurai, Ford Focus MKII 2,0, BMW 540d xDrive, Honda 500 Rebel, Africa Twin 1100.
Bylo: S60 2,4i 120kw, V70 2,5T 155KW
Aktualne: Suzuki Samurai, Ford Focus MKII 2,0, BMW 540d xDrive, Honda 500 Rebel, Africa Twin 1100.
#45 Basstl - C70 Green
Dneska jsem se pustil do čistění a impregnace střechy.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 1202
- Registrován: 7 roků 1 měsíc
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Volvo XC60 D5 r.v.09 a C70II T5 r.v.08
#46 Basstl - C70 Green
Bastle ty to neparkujes v garazi to cabro?
#47 Basstl - C70 Green
Do garáže půjde až na zimu.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 1202
- Registrován: 7 roků 1 měsíc
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Volvo XC60 D5 r.v.09 a C70II T5 r.v.08
#48 Basstl - C70 Green
aha ale i tak je ho skoda nechavat venku...
ja i kdyz mam strechu pevnou tak auto nezna ani dest...
ja i kdyz mam strechu pevnou tak auto nezna ani dest...
#49 Basstl - C70 Green
Když je auto kvalitně ošetřený, tak mu trochu vody neublíží.
Zatím je nemám kde parkovat, ale pracuju na tom.
Zatím je nemám kde parkovat, ale pracuju na tom.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 4186
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Domov: Třebestovice
- Vůz: XC70 D4 120kW D5244T17 MY 2013
- Bydliště: Zaměstnání: Praha
#50 Basstl - C70 Green
Tak něco by bylo, ale tady asi někomu nechce dojíždět
_________________
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek