
Otázka, na kterou neznám odpověď
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 5666
- Registrován: 6 roků 4 měsíce
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
Otázka, na kterou neznám odpověď
Děkuju, to nebudu ani rozklikávat, z toho jde úplně strach 

_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
-
Online
- Příspěvky: 849
- Registrován: 4 roky 11 měsíců
- Bydliště: Pardubice
- Vůz: V70 II D5 136kw
Otázka, na kterou neznám odpověď
_________________
V70 P2 D5 136kw MY2007 - Pet valcu staci kdyz ti turbo tlaci
V70 P2 D5 136kw MY2007 - Pet valcu staci kdyz ti turbo tlaci
-
Offline
- Příspěvky: 6194
- Registrován: 8 roků 1 měsíc
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70 D5 2008
Otázka, na kterou neznám odpověď
Krabiček je spousta, stejně jako tuna různých modifikací. Ale já to zavřel do skříňky a hotovo. 

_________________
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Příspěvky: 677
- Registrován: 8 roků 7 měsíců
- Bydliště: Brno - Hodonín
- Vůz: XC70 D5 AWD 2003
Otázka, na kterou neznám odpověď
Vnitřní odpor baterie je něco jako paní Columbová. V každém díle seriálu se o ní mluví, ale nikdy ji nikdo neviděl.python.p píše: 19 říj 2021 22:01 Mám nějakej bazmek z Ali a zatím mě každý měření potvrdil jinej profi měřák...
No má 0.03 takže pohodex. Je to nová OEM baterka z Fordu za 1500 nějakých 700CCA změřených teda 950 a 75Ah. Původně jsem chtěl víc, ale cena byla silný argument. A jak mi psal klasik: uvidíme co ona na to po sezoně bufíkování...![]()
S Ri baterie je to podobné. Každej by rád o něm mluvil, moře lidí je přesvědčeno, že ho měří, ale houby s octem.
Správně to v odkazu na modelářskou diskuzi vyjádřil jeden z diskutujících, že jde o schopnost baterie dodávat proud, vyjádřenou v ohmech, tedy nikoli o veličinu "odpor" tak jak je definována a běžně chápána.
Proto bych se zejména měřením Ri baterie moc nezabýval. Jediný význam má provádět tato měření jako srovnávací, kdy za stejných podmínek měřím dvě a více baterií a následně je pak třídím. Dělat z naměřené hodnoty jiné závěry nelze páč je to hausnumero. Žel i ty měřící metody by neměly být nazývány měřením ale třeba testem a pod.
Pokud jsi naměřil na své autobaterce odpor 0,030 ohmu a jsi o tom přesvědčen, že to je pravda, tak si zkus odpovědět na otázku co by se asi stalo, kdyby jsi z ní chtěl odebírat proud 400A. Napovědět ti může ohmův zákon.
Pro neznalé základních elektrických zákonitosti uvádím, že na baterce s Ri=0,03 ohmu bude na každých 100A odběru úbytek napětí 3V. A tak prostou úvahu dojdeme k výsledku co by bylo při odběru 400A.
_________________
XC70 D5 120kW AWD Automat 2003
XC70 D5 120kW AWD Automat 2003
-
Offline
- Příspěvky: 6194
- Registrován: 8 roků 1 měsíc
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70 D5 2008
Otázka, na kterou neznám odpověď
Díky za objasnění. 
Jedna mrtvá má 6mOhm a polomrtva má 4,5mOhm. Ověřeno pokusem o nastartování

Jedna mrtvá má 6mOhm a polomrtva má 4,5mOhm. Ověřeno pokusem o nastartování

_________________
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Příspěvky: 5745
- Registrován: 6 roků 8 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
Otázka, na kterou neznám odpověď
Krabiček je spousta ale bez větráků a chladíčů ma CPU 70 stupňů. S pasivním chlazením 60 stupňů. Moje velká chyba byla že jsem koupil plastovou krabičku a teď řeším chlazení :-/python.p píše: 20 říj 2021 10:41 Krabiček je spousta, stejně jako tuna různých modifikací. Ale já to zavřel do skříňky a hotovo.![]()
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvky: 6194
- Registrován: 8 roků 1 měsíc
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70 D5 2008
Otázka, na kterou neznám odpověď
Pokud neřešíš OC, tak je to furt v pohodě číslo. Já vyhrabal nějaký hliníkový pasiv, jebl ho tam, stáhl to stahovací páskou a hotovo.
_________________
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Online
- Příspěvky: 849
- Registrován: 4 roky 11 měsíců
- Bydliště: Pardubice
- Vůz: V70 II D5 136kw
Otázka, na kterou neznám odpověď
ve flircu bezne okolo 50 a nic se tam netociWarcz píše: 20 říj 2021 13:16Krabiček je spousta ale bez větráků a chladíčů ma CPU 70 stupňů. S pasivním chlazením 60 stupňů. Moje velká chyba byla že jsem koupil plastovou krabičku a teď řeším chlazení :-/python.p píše: 20 říj 2021 10:41 Krabiček je spousta, stejně jako tuna různých modifikací. Ale já to zavřel do skříňky a hotovo.![]()

_________________
V70 P2 D5 136kw MY2007 - Pet valcu staci kdyz ti turbo tlaci
V70 P2 D5 136kw MY2007 - Pet valcu staci kdyz ti turbo tlaci
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14287
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Otázka, na kterou neznám odpověď
Nemá někdo fotku rozebraných zadních sedaček na V70II? Zajímalo by mě, jestli je možné, že kvůli vystřeleným patronám se můžou blbě navíjet pásy.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 5745
- Registrován: 6 roků 8 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
Otázka, na kterou neznám odpověď
jako že se ti pas nechce navinout zpátky do sedačky ? Docela by mě zajímalo jaká síla toho navíjení tam je. Ja když prcka odpoutám, tak taky je pás spíše prověšený a musím ho narovnat aby se celý domotal dovnitř. Jako že bych řekl, že ta pružina je unavená.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvky: 1065
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98
Otázka, na kterou neznám odpověď
Když vystřelí patrony, tak přitáhnou pás ocelovým lankem v navíječi a přitáhnou pasažéra do sedačky. Myslím si, že tím se ten navíjecí mechanismus dost poškodí, spíš se až divím, že jdou pásy vůbec navíjet. Vždycky jsme pásy měnili za nové.
Btw, ne každá P2 má pyropatrony v zadních pásech.
Btw, ne každá P2 má pyropatrony v zadních pásech.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14287
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Otázka, na kterou neznám odpověď
No kabely tam vedou, tak tam asi něco bude. Ne, opravdu to nemá hlídání připoutání, jako P3. 
Jinak navíjení, nebo spíš nenavíjení mě trápí od doby co auto mám. Vždycky musím pásy dovnitř doslova strkat, abych je neměl pohozené na sedačkách. Jako jo, trochu to navine, ale většina zůstane venku.
Auto mělo v minulosti ránu, kdy se měnila i palubovka, tak dumám, jestli nemohly při tom vylítnout i ty patrony vzadu.

Jinak navíjení, nebo spíš nenavíjení mě trápí od doby co auto mám. Vždycky musím pásy dovnitř doslova strkat, abych je neměl pohozené na sedačkách. Jako jo, trochu to navine, ale většina zůstane venku.
Auto mělo v minulosti ránu, kdy se měnila i palubovka, tak dumám, jestli nemohly při tom vylítnout i ty patrony vzadu.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 3643
- Registrován: 11 roků 5 měsíců
- Bydliště: Štěpánovice
- Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95
Otázka, na kterou neznám odpověď
jeslti sli predni pytle ven, tak bych se vsadil, ze sli i vsechny predpinace. by stalo za to je vymenit.
_________________
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
-
Offline
- Příspěvky: 1065
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98
Otázka, na kterou neznám odpověď
Někdy proti špatnému navíjení pásů pomůže je umýt.
... a to si nedělám srandu.
... a to si nedělám srandu.
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14287
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Otázka, na kterou neznám odpověď
Umýt je můžu zkusit, za to nic nedám.
Ale když to srovnám s tátovo Peugeotem, tak tam jdou pásy skoro samy. Respektive jdou asi tak stejně rychle, jako když je vytahuju.
Ale když to srovnám s tátovo Peugeotem, tak tam jdou pásy skoro samy. Respektive jdou asi tak stejně rychle, jako když je vytahuju.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 3643
- Registrován: 11 roků 5 měsíců
- Bydliště: Štěpánovice
- Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95
Otázka, na kterou neznám odpověď
me to jednou blbe navijelo, tak sem to rozebral a vsude namotany dlouhy vlasy
vycistil sem to a dobry

_________________
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
-
Offline
- Příspěvky: 1314
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: V50 T5 AWD
Ravenol do převodovky
Jaký je rozdíl v použití mezi oleji Ravenol s označením:
EPX SAE 80W GL-5
EPX SAE 80W-90 GL-5
A funguje to jako náhrada za Volvo 31280771 GL-4 ?
EPX SAE 80W GL-5
EPX SAE 80W-90 GL-5
A funguje to jako náhrada za Volvo 31280771 GL-4 ?
_________________
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
-
Offline
- Příspěvky: 1065
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98
Otázka, na kterou neznám odpověď
Originální olej je API GL-4, SAE 75W
Podle mazacího plánu Ravenolu by jak náhrada měl být použit buď MTF-2 SAE 75W-80 nebo MTF-3 SAE 75W.
Podle mazacího plánu Ravenolu by jak náhrada měl být použit buď MTF-2 SAE 75W-80 nebo MTF-3 SAE 75W.
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
-
Online
- Příspěvky: 1670
- Registrován: 11 roků 1 měsíc
- Bydliště: Damboritz
- Vůz: neVolva
Otázka, na kterou neznám odpověď
Dá se někde dohledat postup výměny anody u bojleru? Mám Dražice OKCEV, v manuálu k tomu vůbec nic není, ani jsem nic pořádného nevygooglil. Asi se musí sundat příruba, nějak vypustit voda, ideálně před tím, než se sundá příruba, napustit, odvzdušnit a tak...Tohle jsem ještě nedělal. Kromě anody koupit asi i těsnění k přírubě.
https://eshop.dzd.cz/ohrivac-vody-okcev-160/#nahradni-dily
https://eshop.dzd.cz/ohrivac-vody-okcev-160/#nahradni-dily
_________________
P5008 2.0HDi 110kw | TM3 SR+ 225kW |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 | S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 |
VIDA | DiagBox |
P5008 2.0HDi 110kw | TM3 SR+ 225kW |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 | S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 |
VIDA | DiagBox |
-
Offline
- Příspěvky: 5593
- Registrován: 11 roků 5 měsíců
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
Otázka, na kterou neznám odpověď
Hele a ta anoda je z čistýho hořčíku? Jestli jo, tak by to bylo zajímavé na hraní 

-
Online
- Příspěvky: 1670
- Registrován: 11 roků 1 měsíc
- Bydliště: Damboritz
- Vůz: neVolva
Otázka, na kterou neznám odpověď
Jestli máš ten postup, tak ti tu starou klidně pošlu 

_________________
P5008 2.0HDi 110kw | TM3 SR+ 225kW |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 | S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 |
VIDA | DiagBox |
P5008 2.0HDi 110kw | TM3 SR+ 225kW |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 | S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 |
VIDA | DiagBox |
-
Offline
- Příspěvky: 5593
- Registrován: 11 roků 5 měsíců
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
Otázka, na kterou neznám odpověď
2:40 jestli je to ten typ
nebo tohle 5:11
nebo tohle 5:11
-
Offline
- Příspěvky: 3483
- Registrován: 10 roků
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
Otázka, na kterou neznám odpověď
na tom asi nic nebude ne? měl by tam být vypouštěcí ventil do odpadu, otevřeš někde teplou a vypustíš (dobré je zavřít přívod vody i elektriky
), sundáš přírubu, vyměníš pokud je potřeba, nebo jen vyčistíš vnitřek nádrže, nandáš zpět, napustíš a až teče voda z kohoutku, zavřeš ho
tak bych to dělal já

tak bych to dělal já
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12944
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Otázka, na kterou neznám odpověď
Hele s timhle se půjde hrát možná i líp...Romulusw píše: 01 lis 2021 13:00 Hele a ta anoda je z čistýho hořčíku? Jestli jo, tak by to bylo zajímavé na hraní![]()

hobliny Elektron
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Online
- Příspěvky: 1670
- Registrován: 11 roků 1 měsíc
- Bydliště: Damboritz
- Vůz: neVolva
Otázka, na kterou neznám odpověď
Mechanicky vím, co odšroubovat a vyměnit. Spíš mi šlo o to jak správně vypustit, napustit, odvzdušnit... Abych si nepřidělával práci.
_________________
P5008 2.0HDi 110kw | TM3 SR+ 225kW |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 | S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 |
VIDA | DiagBox |
P5008 2.0HDi 110kw | TM3 SR+ 225kW |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 | S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 |
VIDA | DiagBox |
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: powl