Tak takhle to mám já.
1*29
2*27,5
1*26
Nosnost 60kg na nosiči píší, zda to splňuji či ne, to jsem nevážil. Nicméně jízda s touhle soupravou už chce přemýšlení u nerovností a při parkování.
_________________ Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0TE85, Padík - V50 T5 AWD +BSR+IPD HD TCV
tady už je mezi některými koly fest místa. Děkuji. Tak snad to tam napasuji.
Ještě poslední otázka. Boostové osy na některých kolech máš?
_________________ Chuanita944, B230FB , MY92, M47"GALERIE" Toyota Yaris Hybrid MY23"GALERIE" bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT|V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF|V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF
a k té jízdě:
1) jako když je koupající se či rozbitá cesta, tak aby ty nosiče neuletěly? Neohnuly se? To jsem na střeše neřešil - max stromy. Jinak zatáčky bez ohledu na to, zda tam kola jsou či ne.
2) parkování myslíš viz obrubníky vysoké? Holt parkovací senzory v tu chvíli nic nepípnou, že...
_________________ Chuanita944, B230FB , MY92, M47"GALERIE" Toyota Yaris Hybrid MY23"GALERIE" bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT|V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF|V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF
Když vezu dvě kola, tak o nich váhově skoro nevím.
Tři už poznám, na čtyři jsem opatrný.
Jde o houpání na zadní nápravě, kór když máš něco v kufru. Mé pozadí je citlivé na pohyb vozidla, proto přemýšlím nad tím, co na jízdu říká fyzika. Na fyziku dost lidí při jízdě zapomíná.
Ano, BLIS + CTA se automaticky vypne, dokonce tahle hláška chce potvrdit.
Výška obrubníku mi vzhledem k velkým kolům a Cross country nedělá problém.
_________________ Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0TE85, Padík - V50 T5 AWD +BSR+IPD HD TCV
Haben píše: 20 črc 2021 14:03
myslím, že je limit nosnosti 60 kg, to mají Thule nosiče. Když spočtu naše kola tak to dá dohromady 59 Kg.
Ale koule má 50kg a samotnej držák má přes 20
Tak svisle max zatizeni na kouli je 100 kg. Takze nosic + jeho vaha = jeste cca 18 kg rezerva
_________________ Chuanita944, B230FB , MY92, M47"GALERIE" Toyota Yaris Hybrid MY23"GALERIE" bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT|V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF|V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF
Pomerime pindiky na sraze
To se ti to tam dava, kdyz mas mezi horni, dolni a sedlovou trubkou otvor jak do p….
Dam ti nase kola, kde prekazi tlumic a otvor mezi trubkami je tak tretinovy. A ne ze me naseres a das to v klidu ja to dal, ale ne v klidu
_________________ Chuanita944, B230FB , MY92, M47"GALERIE" Toyota Yaris Hybrid MY23"GALERIE" bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT|V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF|V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF
Asi ano, ale při kontrole musíš dělat blbého, že koule je tady a tady je to nasazené a to co je nasazené váží do 100 kg a je jedno, kde je ta váha umístěná
Určitě to jde vypočítat, kolika kg zatížíš kouli posledním kolem vzdáleným od koule 95 cm při váze 12,5 kg. No a tak dopočítat zbylá kola...
_________________ Chuanita944, B230FB , MY92, M47"GALERIE" Toyota Yaris Hybrid MY23"GALERIE" bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT|V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF|V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF
Teď přemýšlím, že váha na kouli bude stejná, ne? Jen na páce vznikne výrazně větší kroutící moment. Ale svislá váha na kouli bude pořád stejná ne? Přeci hmotnost neměním, mění se jen síla.
Protože:
Pokud do vzdálenosti 85 cm umístím zátěž 100 kg, pak na kouli bude působit síla 981 N, No a 981 N odpovídá 98,1 kg ne? Za správnost nedávám však žádnou garanci
_________________ Chuanita944, B230FB , MY92, M47"GALERIE" Toyota Yaris Hybrid MY23"GALERIE" bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT|V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF|V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF
Tak a je to. Sice hodinka hraní, ale na 95% hotov. 5% chybí díky krátkému jednomu pásku na ženino kolo s dlouhým rozvorem. Takže musím jít koupit ještě XXL pásky - snad aspoň o 10 cm jsou delší.
Takže těch 15 cm na šibování kol zleva doprava opravdu stačí a vidlice a rámy už se nepotkávají. Nepotkávají se u jedno 29" ebiku, 29" fullu a dvou 27,5" kol ve velikosti XS. Jak to bude při plnotučných čtyřech 29" bude za pár let překvapením.
IMG_E6864.JPG
IMG_E6863.JPG
IMG_E6862.JPG
IMG_E6861.JPG
IMG_E6860.JPG
IMG_E6859.JPG
IMG_E6858.JPG
IMG_E6857.JPG
IMG_E6856.JPG
IMG_E6855.JPG
IMG_E6854.JPG
A protože Thule nedává gumové podložky na pásky, jako tomu je u střešních nosičů - nechápu důvod, tak tip, jak vyřešit zadáčo - nastříhat píchlou duši
IMG_E6865.JPG
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________ Chuanita944, B230FB , MY92, M47"GALERIE" Toyota Yaris Hybrid MY23"GALERIE" bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT|V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF|V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF
Haben píše: 22 črc 2021 12:25Jak to bude při plnotučných čtyřech 29" bude za pár let překvapením.
Nebude, děti se ti na to vykašlou a budete jezdit ve dvou.
To jsem chtel slyset
_________________ Chuanita944, B230FB , MY92, M47"GALERIE" Toyota Yaris Hybrid MY23"GALERIE" bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT|V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF|V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF