Warcz - V70 II 2,5T AWD AT
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 4176
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
Warcz - V70 II 2,5T AWD AT
Snad jsem tě v sobotu ráno nevzbudil
_________________
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče) Galerie
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče) Galerie
-
Offline
- Příspěvky: 5423
- Registrován: 5 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
Warcz - V70 II 2,5T AWD AT
V pohodě. Jedine co mě štvalo bylo při usinani zamknuti nadrže ktere mi zabzučelo po 30 minutach u hlavy
Cestou ze srazu se ukazal nedělni provoz, tak jsem konečně dostal auto k limitu. Kolem 230 tacho to zraci dech a už to moc nejde ani na 4ku ani na 5tku. Když nad 200 řadim 4->5 tak to pocukne. Pořad ale na kombik spokojenost a realně to nevyužiju.
Cestou ze srazu se ukazal nedělni provoz, tak jsem konečně dostal auto k limitu. Kolem 230 tacho to zraci dech a už to moc nejde ani na 4ku ani na 5tku. Když nad 200 řadim 4->5 tak to pocukne. Pořad ale na kombik spokojenost a realně to nevyužiju.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil(a) Warcz dne 27 čer 2021 10:22, celkem upraveno 1 x.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Radní
- Příspěvky: 2453
- Registrován: 10 roků
- Bydliště: Brno - střed
- Vůz: S80 V8, XC70 D5, C70 T5, C70XC cabrio
- x 3
Warcz - V70 II 2,5T AWD AT
_________________
S80 V8 Executive '07 automat, B8444S, Onyx Black Metallic | XC70 3,2 AWD '08 automat, B6324S, Stage 1, 182kW 400Nm, Willow Green Metallic | XC70 D5 (Gumbalkan special) 04' automat, D5244T , Onyx Black Metallic | C70 T5 '98 manual, B5234T3, S60R manifold, 3¨ downpipe, ARD Stage 2, Custom Blue | C70XC Cabrio (Gumbalkan special) '00 manuál, B5204T4, Montana Mist
S80 V8 Executive '07 automat, B8444S, Onyx Black Metallic | XC70 3,2 AWD '08 automat, B6324S, Stage 1, 182kW 400Nm, Willow Green Metallic | XC70 D5 (Gumbalkan special) 04' automat, D5244T , Onyx Black Metallic | C70 T5 '98 manual, B5234T3, S60R manifold, 3¨ downpipe, ARD Stage 2, Custom Blue | C70XC Cabrio (Gumbalkan special) '00 manuál, B5204T4, Montana Mist
-
Offline
- Příspěvky: 4176
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
Warcz - V70 II 2,5T AWD AT
To jsem se snažil na volnoběh
_________________
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče) Galerie
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče) Galerie
-
Offline
- Příspěvky: 5073
- Registrován: 5 roků 6 měsíců
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
Warcz - V70 II 2,5T AWD AT
230km/h neni máloWarcz píše: ↑27 čer 2021 10:06 V pohodě. Jedine co mě štvalo bylo při usinani zamknuti nadrže ktere mi zabzučelo po 30 minutach u hlavy
Cestou ze srazu se ukazal nedělni provoz, tak jsem konečně dostal auto k limitu. Kolem 230 tacho to zraci dech a už to moc nejde ani na 4ku ani na 5tku. Když nad 200 řadim 4->5 tak to pocukne. Pořad ale na kombik spokojenost a realně to nevyužiju.
_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
-
Offline
- Příspěvky: 1293
- Registrován: 16 roků 4 měsíce
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V60
Warcz - V70 II 2,5T AWD AT
Moje zkušenost je 230 tacho, u všech P2 co jsem měl (2.4T, T5) bylo lehce přes 210 gps. Jediná T5 pokračovala s úprkem dál lehce za 260 tacho. D5 lízají lehce 220 na omezovač otáček (4500)
_________________
V60 D4
V60 D4
-
Offline
- Příspěvky: 5073
- Registrován: 5 roků 6 měsíců
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
Warcz - V70 II 2,5T AWD AT
Ono i těch 210km/h je slušný... Velký a těžký auto... Já zkusil jen 180km/h, to mě bohatě stačí v tom tlusťochovi...
Třeba v těch 850-tkách letět 250km/h, to musej všichni asi koukat...
Třeba v těch 850-tkách letět 250km/h, to musej všichni asi koukat...
_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
-
Offline
- Příspěvky: 1293
- Registrován: 16 roků 4 měsíce
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V60
Warcz - V70 II 2,5T AWD AT
Tak s XC70 P3 to bylo asi jako s 2.4T
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
V60 D4
V60 D4
-
Offline
- Příspěvky: 161
- Registrován: 9 roků 6 měsíců
- Bydliště: Chrudim
- Vůz: V70 II 2,4T 147Kw, r.v.2000
Warcz - V70 II 2,5T AWD AT
Já teda dal ve 4 lidech a docela plným kufrem a na LPG 235 tacho a ještě by zrychlovala, jen se mi tam někdo přimotal. Myslím si že těch 245 tacho by bylo reálných, ale zkoušet to už asi nebudu
_________________
Volvo V70 2,4t, 147Kw, LPG, r.v.2000 Spritmonitor
Volvo V70 2,4t, 147Kw, LPG, r.v.2000 Spritmonitor
-
Offline
- Příspěvky: 5423
- Registrován: 5 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
Warcz - V70 II 2,5T AWD AT
No s lidmi na palubě a na LPG bych rozhodně nejel. Nejsem vrah a to ani lidi ani auta
https://youtu.be/H-5Y7gC3ZW8
Za vikend projeto 20l Vervy 100 ( Spanilka, dalnice ). Jak řikam zkusil jsem, ale v běžnem provozu nebudu využivat.
https://youtu.be/H-5Y7gC3ZW8
Za vikend projeto 20l Vervy 100 ( Spanilka, dalnice ). Jak řikam zkusil jsem, ale v běžnem provozu nebudu využivat.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvky: 3043
- Registrován: 10 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
Warcz - V70 II 2,5T AWD AT
Proč je podle tebe problém jet 200+ s dobře seřízeným a funkčním LPG?
-
Offline
- Příspěvky: 3411
- Registrován: 9 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
Warcz - V70 II 2,5T AWD AT
pardon Pavle za OT:
FerdikF
to máš ale nějaké upravené ne? já se dostal se seriovou 2.5T na Andělských schodech na cca 238km/h tacho (je to z kopce)
se Stage 2 ARD + IC do88 Big Pack u Měřína na cca 245km/h tacho (po rovině).
Se Stage 4 a dalšíma úpravama jsem se s 2.5T dostal na Andělských schodech na cca 255km/h tacho - tentokrát z druhé strany
směrem do Prahy, takže do dlouhého táhlého kopce. To už bylo docela maso.
S 2.4 T5 + Hilton Tuning zatím nebyla možnost zkoušet limity.
FerdikF
to máš ale nějaké upravené ne? já se dostal se seriovou 2.5T na Andělských schodech na cca 238km/h tacho (je to z kopce)
se Stage 2 ARD + IC do88 Big Pack u Měřína na cca 245km/h tacho (po rovině).
Se Stage 4 a dalšíma úpravama jsem se s 2.5T dostal na Andělských schodech na cca 255km/h tacho - tentokrát z druhé strany
směrem do Prahy, takže do dlouhého táhlého kopce. To už bylo docela maso.
S 2.4 T5 + Hilton Tuning zatím nebyla možnost zkoušet limity.
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Příspěvky: 5423
- Registrován: 5 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
Warcz - V70 II 2,5T AWD AT
Protože LPG ma větši teplotu spalovani, tak proč ve 30 stupnich, 4.5tis otaček a max zatiženi tam davat něco co zvedne teplotu spalin ?
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvky: 3043
- Registrován: 10 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
Warcz - V70 II 2,5T AWD AT
No pokud teplota spalin na log leze na 900°C benzín má cca 850°C tak je špatně seřízený systém a směs je chudá. Pokud to nejde vyřešit korekcí dá se přidat přívstřik benzínu nebo je potřeba použít adekvátní komponenty k výkonu. Neber to jako rýpání já jen chtěl vědět zda je nějaký relevantní důvod.
-
Offline
- Příspěvky: 5423
- Registrován: 5 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
Warcz - V70 II 2,5T AWD AT
Jestli to maš seřízený na brzdě v plném zápřahu a měřil sis teplotu spalin tak jo. Ja to beru tak, že mam LPG na klidné přesuny na dálnici. Nikdo mi to na limitu otáček neměřil + nechci odpálit ventily a přijde mi, že davat tomu plnou vervu 100 je lepší. To je muj pohled. Nevidím tam žádnou úsporu jet těch par Km na LPG.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvky: 3043
- Registrován: 10 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
Warcz - V70 II 2,5T AWD AT
Jasně chápu, je to pocitovka.
Já to mám seřízeno klasicky a je to dostatečné, ty teploty jsem uváděl pro upřesnění info o +100 až 150°C na LPG, teplotu výfukových plynů na autě netřeba měřit dá se odvodit z hodnoty první lambdy (porovnání jízdy na BA a LPG), přímé měření nasazuju pouze na ostrých 2T motorech.
Jinak autem takhle rychle nejezdím (na to mám závody) a skrz omezovač bych těchto rychlostí stejně nedosáhl.
Ale samozřejmě je tvůj přístup fajn v tom, že se o auto staráš a přemýšlíš nad tím, zato
Já to mám seřízeno klasicky a je to dostatečné, ty teploty jsem uváděl pro upřesnění info o +100 až 150°C na LPG, teplotu výfukových plynů na autě netřeba měřit dá se odvodit z hodnoty první lambdy (porovnání jízdy na BA a LPG), přímé měření nasazuju pouze na ostrých 2T motorech.
Jinak autem takhle rychle nejezdím (na to mám závody) a skrz omezovač bych těchto rychlostí stejně nedosáhl.
Ale samozřejmě je tvůj přístup fajn v tom, že se o auto staráš a přemýšlíš nad tím, zato
-
Offline
- Příspěvky: 161
- Registrován: 9 roků 6 měsíců
- Bydliště: Chrudim
- Vůz: V70 II 2,4T 147Kw, r.v.2000
Warcz - V70 II 2,5T AWD AT
No zkusil jsem těch 200+ jednou, relativně volná dálnice, tak mi to nedalo, jinak jsem spíš jeden z pomalejších na dálnici, vyhovuje mi tak 120 tempomat. Upravované to extra nebylo, jen jsem davál jiné turbo a až při montáži jsem si všimnul, že je větší...ted je tam 13T místo 12T, takže zase takový rozdíl by to být neměl. Asi jsem měl tenkrát vítr v zádech, jinak dálnice rovina, místama spíš lehce do kopce. Na těch ventilech něco bude, páč jsem v zimě musel dělat hlavu. Uletěl mi kus ventilu jen při předjíždění, když jsem vytočil trojku. LPG montováno v 220tis km a v nějakých 377tis ventil, takže ted tam jsou nové ventily a snad to zase 160tis km vydrží .
_________________
Volvo V70 2,4t, 147Kw, LPG, r.v.2000 Spritmonitor
Volvo V70 2,4t, 147Kw, LPG, r.v.2000 Spritmonitor
-
Offline
- Příspěvky: 1293
- Registrován: 16 roků 4 měsíce
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V60
Warcz - V70 II 2,5T AWD AT
Já nevím jak vy a přemýšlení, já nad tím tedy přemýšlím taky ale musím za sebe říct, že jsem měl S60 2.4T 190t km -> 333t km na LPG, jezdil jsem na dálnici 200+ docela běžně a vůbec by mě nenapadlo, že bych měl nějak přepínat na benzín. Od nádrže byl od počátku natažen větší průměr trubky na LPG, silnější reduktor a samozřejmě přístřik benzínu, za cestu Brno - Praha se benzinový palivoměr znatelně pohnul (ale ne, nejelo to na benzín). Fungovalo to úplně normálně bez jakýchkoli náznaků problému.
_________________
V60 D4
V60 D4
-
Offline
- Příspěvky: 5473
- Registrován: 7 roků 4 měsíce
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70 D5 2008
Warcz - V70 II 2,5T AWD AT
A votom to je...samozřejmě přístřik benzínu...
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Příspěvky: 1293
- Registrován: 16 roků 4 měsíce
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V60
Warcz - V70 II 2,5T AWD AT
No prave, vo tom to je. A proto by me ani nenapadlo resit nejakou teplotu spalovani, kdyz ta je vyresena touto funkci a to tak, ze spolehlive. A uz vubec bych to neresil tak, ze kdyz bych chtel topit, tak bych jezdil jen na benzin…muj nazor.
A abych nebyl za diletanta neznaleho - ne, neresil bych to ani na 2.5T s vetsim sklonem k praskani bloku z duvodu tepelneho namahani.
A abych nebyl za diletanta neznaleho - ne, neresil bych to ani na 2.5T s vetsim sklonem k praskani bloku z duvodu tepelneho namahani.
_________________
V60 D4
V60 D4
-
Offline
- Příspěvky: 3043
- Registrován: 10 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
Warcz - V70 II 2,5T AWD AT
Já popsal teorii. Jinak u svého to taky neřeším. Mám jen prostě vše nastavené tak jak má být a jezdím. V XC70 jsem měl 2,4t 147kw a ta na lpg najezdila semnou cca 180tis km a stále jezdí s původní hlavou.
-
Offline
- Příspěvky: 5473
- Registrován: 7 roků 4 měsíce
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70 D5 2008
Warcz - V70 II 2,5T AWD AT
Vono to spíš bude o péči a ty naši plecháči příkladnou.
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Příspěvky: 5423
- Registrován: 5 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
Warcz - V70 II 2,5T AWD AT
Praxe ukáže. Nestojí mi to za to. Mam LPG seřízené ponorku nemám, ale na brzdě v plném výkonu jsem to určitě neměřil. Při seřizování jsme šli do 160km/h a to mi stačí. Tímto prosím diskuzi v galerii o LPG ukončíme
Jinak dneska se mi ukázalo "málo oleje" což jestli to bude jako minule na 50% tak dobrý. Od výměny najeto 13 000Km takže to řešit nebudu a při 15 000Km rovnu vyměním olej.
Jinak dneska se mi ukázalo "málo oleje" což jestli to bude jako minule na 50% tak dobrý. Od výměny najeto 13 000Km takže to řešit nebudu a při 15 000Km rovnu vyměním olej.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvky: 5423
- Registrován: 5 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
Warcz - V70 II 2,5T AWD AT
Ještě par fotek z Kletečné. Fotky obecně luxusni.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvky: 5073
- Registrován: 5 roků 6 měsíců
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
Warcz - V70 II 2,5T AWD AT
Ta kombinace barev vypadá dobře... Možná tomu chybí to zadní křídlo...
_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé