Warcz - V70 II 2,5T AWD AT

Prostor pro Vaše auta
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
  • Autor
  • Zpráva
Nosound89
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 4167
Registrován: 12 roků 1 měsíc
Bydliště: F-M city
Vůz: S80II 4,4 AWD

Warcz - V70 II 2,5T AWD AT

Příspěvek od Nosound89 »

Snad jsem tě v sobotu ráno nevzbudil :D
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie

Warcz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5245
Registrován: 5 roků 8 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V70 II 2,5T AWD AT

Warcz - V70 II 2,5T AWD AT

Příspěvek od Warcz »

V pohodě. Jedine co mě štvalo bylo při usinani zamknuti nadrže ktere mi zabzučelo po 30 minutach u hlavy :)

Cestou ze srazu se ukazal nedělni provoz, tak jsem konečně dostal auto k limitu. Kolem 230 tacho to zraci dech a už to moc nejde ani na 4ku ani na 5tku. Když nad 200 řadim 4->5 tak to pocukne. Pořad ale na kombik spokojenost a realně to nevyužiju.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil(a) Warcz dne 27 čer 2021 10:22, celkem upraveno 1 x.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km

Chase
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Radní
Příspěvky: 2432
Registrován: 9 roků 9 měsíců
Bydliště: Brno - střed
Vůz: S80 V8, XC70 D5, C70 T5, C70XC cabrio
Organizer x 3

Warcz - V70 II 2,5T AWD AT

Příspěvek od Chase »

Nosound89 píše: 27 čer 2021 09:54 Snad jsem tě v sobotu ráno nevzbudil :D
Jeho možná ne, mě ano. :D :D
_________________
S80 V8 Executive '07 automat, B8444S, Onyx Black Metallic | XC70 3,2 AWD '08 automat, B6324S, Stage 1, 182kW 400Nm, Willow Green Metallic | XC70 D5 (Gumbalkan special) 04' automat, D5244T , Onyx Black Metallic | C70 T5 '98 manual, B5234T3, S60R manifold, 3¨ downpipe, ARD Stage 2, Custom Blue | C70XC Cabrio (Gumbalkan special) '00 manuál, B5204T4, Montana Mist

Nosound89
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 4167
Registrován: 12 roků 1 měsíc
Bydliště: F-M city
Vůz: S80II 4,4 AWD

Warcz - V70 II 2,5T AWD AT

Příspěvek od Nosound89 »

To jsem se snažil na volnoběh 😁
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie

PetrXC70
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 4875
Registrován: 5 roků 3 měsíce
Bydliště: Kamenice
Vůz: XC 70 2.4D 2010
Bydliště: Praha východ

Warcz - V70 II 2,5T AWD AT

Příspěvek od PetrXC70 »

Warcz píše: 27 čer 2021 10:06 V pohodě. Jedine co mě štvalo bylo při usinani zamknuti nadrže ktere mi zabzučelo po 30 minutach u hlavy :)

Cestou ze srazu se ukazal nedělni provoz, tak jsem konečně dostal auto k limitu. Kolem 230 tacho to zraci dech a už to moc nejde ani na 4ku ani na 5tku. Když nad 200 řadim 4->5 tak to pocukne. Pořad ale na kombik spokojenost a realně to nevyužiju.
230km/h neni málo :good:
_________________
XC70 2010 151kw/420NM

Dural8
Offline
Příspěvky: 1282
Registrován: 16 roků
Bydliště: Tábor
Vůz: V60

Warcz - V70 II 2,5T AWD AT

Příspěvek od Dural8 »

Moje zkušenost je 230 tacho, u všech P2 co jsem měl (2.4T, T5) bylo lehce přes 210 gps. Jediná T5 pokračovala s úprkem dál lehce za 260 tacho. D5 lízají lehce 220 na omezovač otáček (4500) :D
_________________
V60 D4

PetrXC70
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 4875
Registrován: 5 roků 3 měsíce
Bydliště: Kamenice
Vůz: XC 70 2.4D 2010
Bydliště: Praha východ

Warcz - V70 II 2,5T AWD AT

Příspěvek od PetrXC70 »

Ono i těch 210km/h je slušný... Velký a těžký auto... Já zkusil jen 180km/h, to mě bohatě stačí v tom tlusťochovi...

Třeba v těch 850-tkách letět 250km/h, to musej všichni asi koukat... :D
_________________
XC70 2010 151kw/420NM

Dural8
Offline
Příspěvky: 1282
Registrován: 16 roků
Bydliště: Tábor
Vůz: V60

Warcz - V70 II 2,5T AWD AT

Příspěvek od Dural8 »

Tak s XC70 P3 to bylo asi jako s 2.4T
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
V60 D4

ferdikf
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 160
Registrován: 9 roků 2 měsíce
Bydliště: Chrudim
Vůz: V70 II 2,4T 147Kw, r.v.2000

Warcz - V70 II 2,5T AWD AT

Příspěvek od ferdikf »

Já teda dal ve 4 lidech a docela plným kufrem a na LPG 235 tacho a ještě by zrychlovala, jen se mi tam někdo přimotal. Myslím si že těch 245 tacho by bylo reálných, ale zkoušet to už asi nebudu :D
_________________
Volvo V70 2,4t, 147Kw, LPG, r.v.2000 Spritmonitor Obrázek

Warcz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5245
Registrován: 5 roků 8 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V70 II 2,5T AWD AT

Warcz - V70 II 2,5T AWD AT

Příspěvek od Warcz »

No s lidmi na palubě a na LPG bych rozhodně nejel. Nejsem vrah :) a to ani lidi ani auta :)

https://youtu.be/H-5Y7gC3ZW8

Za vikend projeto 20l Vervy 100 ( Spanilka, dalnice ). Jak řikam zkusil jsem, ale v běžnem provozu nebudu využivat.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km

Vapik
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2937
Registrován: 9 roků 9 měsíců
Bydliště: Praha - Opava
Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005

Warcz - V70 II 2,5T AWD AT

Příspěvek od Vapik »

Proč je podle tebe problém jet 200+ s dobře seřízeným a funkčním LPG?

Ejdou Rotacak
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3273
Registrován: 9 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy

Warcz - V70 II 2,5T AWD AT

Příspěvek od Ejdou Rotacak »

pardon Pavle za OT: :Rose:

FerdikF
to máš ale nějaké upravené ne? já se dostal se seriovou 2.5T na Andělských schodech na cca 238km/h tacho (je to z kopce)
se Stage 2 ARD + IC do88 Big Pack u Měřína na cca 245km/h tacho (po rovině).

Se Stage 4 a dalšíma úpravama jsem se s 2.5T dostal na Andělských schodech na cca 255km/h tacho - tentokrát z druhé strany
směrem do Prahy, takže do dlouhého táhlého kopce. To už bylo docela maso.

S 2.4 T5 + Hilton Tuning zatím nebyla možnost zkoušet limity.
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG

Warcz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5245
Registrován: 5 roků 8 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V70 II 2,5T AWD AT

Warcz - V70 II 2,5T AWD AT

Příspěvek od Warcz »

Vapik píše: 30 čer 2021 09:36 Proč je podle tebe problém jet 200+ s dobře seřízeným a funkčním LPG?
Protože LPG ma větši teplotu spalovani, tak proč ve 30 stupnich, 4.5tis otaček a max zatiženi tam davat něco co zvedne teplotu spalin ?
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km

Vapik
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2937
Registrován: 9 roků 9 měsíců
Bydliště: Praha - Opava
Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005

Warcz - V70 II 2,5T AWD AT

Příspěvek od Vapik »

No pokud teplota spalin na log leze na 900°C benzín má cca 850°C tak je špatně seřízený systém a směs je chudá. Pokud to nejde vyřešit korekcí dá se přidat přívstřik benzínu nebo je potřeba použít adekvátní komponenty k výkonu. Neber to jako rýpání já jen chtěl vědět zda je nějaký relevantní důvod.

Warcz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5245
Registrován: 5 roků 8 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V70 II 2,5T AWD AT

Warcz - V70 II 2,5T AWD AT

Příspěvek od Warcz »

Jestli to maš seřízený na brzdě v plném zápřahu a měřil sis teplotu spalin tak jo. Ja to beru tak, že mam LPG na klidné přesuny na dálnici. Nikdo mi to na limitu otáček neměřil + nechci odpálit ventily a přijde mi, že davat tomu plnou vervu 100 je lepší. To je muj pohled. Nevidím tam žádnou úsporu jet těch par Km na LPG.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km

Vapik
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2937
Registrován: 9 roků 9 měsíců
Bydliště: Praha - Opava
Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005

Warcz - V70 II 2,5T AWD AT

Příspěvek od Vapik »

:good: Jasně chápu, je to pocitovka.
Já to mám seřízeno klasicky a je to dostatečné, ty teploty jsem uváděl pro upřesnění info o +100 až 150°C na LPG, teplotu výfukových plynů na autě netřeba měřit dá se odvodit z hodnoty první lambdy (porovnání jízdy na BA a LPG), přímé měření nasazuju pouze na ostrých 2T motorech.
Jinak autem takhle rychle nejezdím (na to mám závody) a skrz omezovač bych těchto rychlostí stejně nedosáhl.
Ale samozřejmě je tvůj přístup fajn v tom, že se o auto staráš a přemýšlíš nad tím, zato :good:

ferdikf
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 160
Registrován: 9 roků 2 měsíce
Bydliště: Chrudim
Vůz: V70 II 2,4T 147Kw, r.v.2000

Warcz - V70 II 2,5T AWD AT

Příspěvek od ferdikf »

No zkusil jsem těch 200+ jednou, relativně volná dálnice, tak mi to nedalo, jinak jsem spíš jeden z pomalejších na dálnici, vyhovuje mi tak 120 tempomat. Upravované to extra nebylo, jen jsem davál jiné turbo a až při montáži jsem si všimnul, že je větší...ted je tam 13T místo 12T, takže zase takový rozdíl by to být neměl. Asi jsem měl tenkrát vítr v zádech, jinak dálnice rovina, místama spíš lehce do kopce. Na těch ventilech něco bude, páč jsem v zimě musel dělat hlavu. Uletěl mi kus ventilu jen při předjíždění, když jsem vytočil trojku. LPG montováno v 220tis km a v nějakých 377tis ventil, takže ted tam jsou nové ventily a snad to zase 160tis km vydrží :).
_________________
Volvo V70 2,4t, 147Kw, LPG, r.v.2000 Spritmonitor Obrázek

Dural8
Offline
Příspěvky: 1282
Registrován: 16 roků
Bydliště: Tábor
Vůz: V60

Warcz - V70 II 2,5T AWD AT

Příspěvek od Dural8 »

Já nevím jak vy a přemýšlení, já nad tím tedy přemýšlím taky ale musím za sebe říct, že jsem měl S60 2.4T 190t km -> 333t km na LPG, jezdil jsem na dálnici 200+ docela běžně a vůbec by mě nenapadlo, že bych měl nějak přepínat na benzín. Od nádrže byl od počátku natažen větší průměr trubky na LPG, silnější reduktor a samozřejmě přístřik benzínu, za cestu Brno - Praha se benzinový palivoměr znatelně pohnul (ale ne, nejelo to na benzín). Fungovalo to úplně normálně bez jakýchkoli náznaků problému.
_________________
V60 D4

python.p
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5116
Registrován: 7 roků
Bydliště: Blansko
Vůz: XC70

Warcz - V70 II 2,5T AWD AT

Příspěvek od python.p »

...samozřejmě přístřik benzínu...
A votom to je :)
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...


VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc

Dural8
Offline
Příspěvky: 1282
Registrován: 16 roků
Bydliště: Tábor
Vůz: V60

Warcz - V70 II 2,5T AWD AT

Příspěvek od Dural8 »

No prave, vo tom to je. A proto by me ani nenapadlo resit nejakou teplotu spalovani, kdyz ta je vyresena touto funkci a to tak, ze spolehlive. A uz vubec bych to neresil tak, ze kdyz bych chtel topit, tak bych jezdil jen na benzin…muj nazor.

A abych nebyl za diletanta neznaleho - ne, neresil bych to ani na 2.5T s vetsim sklonem k praskani bloku z duvodu tepelneho namahani.
_________________
V60 D4

Vapik
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2937
Registrován: 9 roků 9 měsíců
Bydliště: Praha - Opava
Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005

Warcz - V70 II 2,5T AWD AT

Příspěvek od Vapik »

Já popsal teorii. Jinak u svého to taky neřeším. Mám jen prostě vše nastavené tak jak má být a jezdím. V XC70 jsem měl 2,4t 147kw a ta na lpg najezdila semnou cca 180tis km a stále jezdí s původní hlavou.

python.p
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5116
Registrován: 7 roků
Bydliště: Blansko
Vůz: XC70

Warcz - V70 II 2,5T AWD AT

Příspěvek od python.p »

Vono to spíš bude o péči a ty naši plecháči příkladnou. :)
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...


VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc

Warcz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5245
Registrován: 5 roků 8 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V70 II 2,5T AWD AT

Warcz - V70 II 2,5T AWD AT

Příspěvek od Warcz »

Praxe ukáže. Nestojí mi to za to. Mam LPG seřízené ponorku nemám, ale na brzdě v plném výkonu jsem to určitě neměřil. Při seřizování jsme šli do 160km/h a to mi stačí. Tímto prosím diskuzi v galerii o LPG ukončíme :-)

Jinak dneska se mi ukázalo "málo oleje" což jestli to bude jako minule na 50% tak dobrý. Od výměny najeto 13 000Km takže to řešit nebudu a při 15 000Km rovnu vyměním olej.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km

Warcz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5245
Registrován: 5 roků 8 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V70 II 2,5T AWD AT

Warcz - V70 II 2,5T AWD AT

Příspěvek od Warcz »

Ještě par fotek z Kletečné. Fotky obecně luxusni.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km

PetrXC70
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 4875
Registrován: 5 roků 3 měsíce
Bydliště: Kamenice
Vůz: XC 70 2.4D 2010
Bydliště: Praha východ

Warcz - V70 II 2,5T AWD AT

Příspěvek od PetrXC70 »

Ta kombinace barev vypadá dobře... Možná tomu chybí to zadní křídlo...
_________________
XC70 2010 151kw/420NM

Zpět na „Galerie uživatelů“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé