Chip D5, co lze získat a co ztratit, optimální výběr
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 17
- Registrován: 8 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: Služební :)
#101 Chip D5, co lze získat a co ztratit, optimální výběr
A teď , co je ten rozum ( myslím jakou variantu chipu zvolit) v případě staršího vozu - s ohledem na opotřebení dílů ( AT , turbo apod. )
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 5957
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#102 Chip D5, co lze získat a co ztratit, optimální výběr
dej auto do poradku, kdy jede jak ma, nehlasi chyby a dej chip od D5T5.ryan2d píše:A teď , co je ten rozum ( myslím jakou variantu chipu zvolit) v případě staršího vozu - s ohledem na opotřebení dílů ( AT , turbo apod. )
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 191
- Registrován: 4 roky 1 měsíc
- Bydliště: Pardubice
- Vůz: Volvo S80
#103 Chip D5, co lze získat a co ztratit, optimální výběr
Je tu někdo z fóra kdo dělá optimalizace od d5t5 konkrétně na D5244T? Jak se to pohybuje cenově? Díky
_________________
Volvo S80 I 2.4D5 300tkm+
Volvo S80 I 2.4D5 300tkm+
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2138
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
#104 Chip D5, co lze získat a co ztratit, optimální výběr
Do vyhledávací kolonky si zadej vin a uvidíš ceny https://d5t5.com
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 690
- Registrován: 3 roky 10 měsíců
- Bydliště: Pardubice
- Vůz: V70 II D5 136kw
#105 Chip D5, co lze získat a co ztratit, optimální výběr
ja bych se chtel zeptat tech co maj D5 FWD, jestli jim chip nevyzdimal poloosy
_________________
V70 P2 D5 136kw MY2007 - Pet valcu staci kdyz ti turbo tlaci
V70 P2 D5 136kw MY2007 - Pet valcu staci kdyz ti turbo tlaci
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 12101
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#106 Chip D5, co lze získat a co ztratit, optimální výběr
No musíš jezdit tak, jako s každou předokolkou. Vovafrně v rejdu, extra něžně při parkování a hamtat na to jak na rejč až od trojky nahoru. To bys měl mít potom poloosy na doživotí.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 314
- Registrován: 6 roků 4 měsíce
- Bydliště: praha
- Vůz: xc60 D5
#107 Chip D5, co lze získat a co ztratit, optimální výběr
mno já mám od D5T5 stage3 tzn. ze 136 na 160kw na XC60 D5 a jako za mě to auto konečně jede zhruba tak jak by mělo, převodovka chodí líp a je to pružnější. nemá ale cenu čekat že to přidá 3 litry obsahu a turbo spotřeba furt stejná, za mě je to ok a cena +/- v pohodě...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 92
- Registrován: 2 roky 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC70 D5244T4 St2 09’
- Kontaktovat uživatele:
#108 Chip D5, co lze získat a co ztratit, optimální výběr
Ahoj,
jen čistě logistická otázka. Jestli chci chip na D5 od D5T5 je v pořádku postup zajet třeba do T6R a prostě jim říct, jestli by nemohli zkontrolovat, zda-li je všechno v pořádku (stage-0) popřípadě napravit a pak to nahrát? Stejně tam jedu na olej a tlumiče, tak jsem si říkal, že bych to zfoukl dohromady.
jen čistě logistická otázka. Jestli chci chip na D5 od D5T5 je v pořádku postup zajet třeba do T6R a prostě jim říct, jestli by nemohli zkontrolovat, zda-li je všechno v pořádku (stage-0) popřípadě napravit a pak to nahrát? Stejně tam jedu na olej a tlumiče, tak jsem si říkal, že bych to zfoukl dohromady.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 431
- Registrován: 4 roky 2 měsíce
- Bydliště: Popovice
- Vůz: S80 2.5T 08', M66, D5T5 Stage 2 170kW
#109 Chip D5, co lze získat a co ztratit, optimální výběr
Ano, takhle to lze udělat - jen je třeba počítat s tím, že pokud není odemčená jednotka (což pravděpodobně nebude, pokud to předchozí majitel nedělal), může to trvat klidně 24h než ji odemknou, takže to rozhodně nebude "na počkání". Ale pokud bys tam to auto měl na dva dny či více, nebude s tím problém.
Akorát záleží, co z Stage 0 budeš chtít udělat/zkontrolovat, protože tady jsou možnosti téměř neomezené, ale můžeš se s nima domluvit na očekáváních.
Akorát záleží, co z Stage 0 budeš chtít udělat/zkontrolovat, protože tady jsou možnosti téměř neomezené, ale můžeš se s nima domluvit na očekáváních.
_________________
Zlaťák S80 2.5T D5T5 Stage 2, 170kW, 2008
Bylo:
Stříbrňák V40 1.9DI 85kW 2004
Černej S80 D5 136kW 2007
Zlaťák S80 2.5T D5T5 Stage 2, 170kW, 2008
Bylo:
Stříbrňák V40 1.9DI 85kW 2004
Černej S80 D5 136kW 2007
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 92
- Registrován: 2 roky 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC70 D5244T4 St2 09’
- Kontaktovat uživatele:
#110 Chip D5, co lze získat a co ztratit, optimální výběr
Dobře díky.
Hehe rozumím, že ultimate možnost stage-0 je asi rozebrání motoru (a věcí okolo), takže samozřejmě nějaký kompromis.
Jen k tomu "zamčení" jednotky. Chápu to tak, že je ten firmware zakódovaný a je prostě potřeba brute force odkódovat? Jen ať vím, co si pod tím představit.
Hehe rozumím, že ultimate možnost stage-0 je asi rozebrání motoru (a věcí okolo), takže samozřejmě nějaký kompromis.
Jen k tomu "zamčení" jednotky. Chápu to tak, že je ten firmware zakódovaný a je prostě potřeba brute force odkódovat? Jen ať vím, co si pod tím představit.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 431
- Registrován: 4 roky 2 měsíce
- Bydliště: Popovice
- Vůz: S80 2.5T 08', M66, D5T5 Stage 2 170kW
#111 Chip D5, co lze získat a co ztratit, optimální výběr
Přesně tak, jak říkáš. Jednotka je "zamčená" z výroby, ale vzhledem k výpočetním možnostem dnes není problém ji brute-force "odemknout" = najít klíč a ten si uložit. Vzhledem k metodě je také proměnlivá doba rozklíčování - jsou tu klikaři, u kterých to vyšlo v řádu minut a pak také lidé, u kterých to trvalo 26h.
Jakmile je znám klíč, lze provádět další úpravy, nejen chip - možnosti jsou na webu d5t5.
Jakmile je znám klíč, lze provádět další úpravy, nejen chip - možnosti jsou na webu d5t5.
_________________
Zlaťák S80 2.5T D5T5 Stage 2, 170kW, 2008
Bylo:
Stříbrňák V40 1.9DI 85kW 2004
Černej S80 D5 136kW 2007
Zlaťák S80 2.5T D5T5 Stage 2, 170kW, 2008
Bylo:
Stříbrňák V40 1.9DI 85kW 2004
Černej S80 D5 136kW 2007
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 92
- Registrován: 2 roky 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC70 D5244T4 St2 09’
- Kontaktovat uživatele:
#112 Chip D5, co lze získat a co ztratit, optimální výběr
Jasně díky moc. D5T5 podle VIN už mám plorustrované křížem krážem.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1148
- Registrován: 7 roků 1 měsíc
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design
#113 Chip D5, co lze získat a co ztratit, optimální výběr
Sbírám názory a zkušenosti. Zdá se, že ideální volba je Stage 2 s EGR OFF.
Volvo V60 AWD D5 s automatem.
Origo 151kW.
Co do toho nalejt? Trpí motor/převodovka/AWD na něco po aplikaci ST2 s dobrým servisem a rozumným zacházením?
Volvo V60 AWD D5 s automatem.
Origo 151kW.
Co do toho nalejt? Trpí motor/převodovka/AWD na něco po aplikaci ST2 s dobrým servisem a rozumným zacházením?
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 68
- Registrován: 7 roků
- Bydliště: Karlovy Vary
- Vůz: V50 D5 R-Design 2009
#114 Chip D5, co lze získat a co ztratit, optimální výběr
Občas nad D5T5 čipem přemýšlím. Jenomže, moje V50 s D5 manuálem a 300k na hrbu má stále DPF a EGR funkční. Řekněme, že bych to nechal i nadále aktivní s čipem na ST2 160kW, nezačne se pak ten EGR/DPF zasírat? A kdyby mi pak třeba odešel EGR a já ho chtěl odpojit, platí se na D5T5 pak extra za tu kombinaci ST2 EGR off, když jsem předtím již nakoupil standard ST2?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 314
- Registrován: 6 roků 4 měsíce
- Bydliště: praha
- Vůz: xc60 D5
#115 Chip D5, co lze získat a co ztratit, optimální výběr
hele já to dával do auta s tím že vše funguje a doporučili mi nic neblokovat když to funguje a jsem max. spokojenej, líp to jede, na dálnici to místo hučení prostě zrychluje ale hlavně to líp řadí, mám s čipem tak 50k na hrbu a dobrý akorát to nechce na každým rozjezdu dávat plnej kotel to by asi odešly poloosy, je to fakt znát,
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 209
- Registrován: 7 roků 1 měsíc
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo XC70 D5 151kW AWD 2010
- Bydliště: Brno
#116 Chip D5, co lze získat a co ztratit, optimální výběr
Ahoj, jak to máte se spotřebou po čipu od D5T5? Mám D5 151kW AWD a přijde mi že to žere moc tak přemýšlím nad čipem jestli to bude lepší. Jezdím teď kolem 8,5-9l... Nechci to kvůli výkonu, ale kvůli spotřebě, výkon by byl jen bonus
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 3273
- Registrován: 9 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
#117 Chip D5, co lze získat a co ztratit, optimální výběr
ale auto nemůže mít vyšší výkon a zároveň míň žrát
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 209
- Registrován: 7 roků 1 měsíc
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo XC70 D5 151kW AWD 2010
- Bydliště: Brno
#118 Chip D5, co lze získat a co ztratit, optimální výběr
Všude píšou vyšší výkon nižší spotřeba Ne teď vážně je nějaká možnost optimalizace i spotřeby?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 690
- Registrován: 3 roky 10 měsíců
- Bydliště: Pardubice
- Vůz: V70 II D5 136kw
#119 Chip D5, co lze získat a co ztratit, optimální výběr
muze, ale nesmis ten vyssi vykon vyuzivat
_________________
V70 P2 D5 136kw MY2007 - Pet valcu staci kdyz ti turbo tlaci
V70 P2 D5 136kw MY2007 - Pet valcu staci kdyz ti turbo tlaci
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 5104
- Registrován: 7 roků
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70
- Kontaktovat uživatele:
#120 Chip D5, co lze získat a co ztratit, optimální výběr
Může. Díky jinéhmu průběhu kW a nm. Na mé D5 to na stejné trase a vlastně i dlouhodobě šlo o půl litru dolu.
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 91
- Registrován: 1 rok 3 měsíce
- Bydliště: Šumperk
- Vůz: S60 D5 160kw, BMW E36 323ti, E36 318ti
#121 Chip D5, co lze získat a co ztratit, optimální výběr
Čím častěji mi tohle téma vyskakuje, tím častěji nad tím přemýšlím taky
Říkám si, že z těch 120kw na 136kw by to mohl být příjemnej upgrade, ale zas když už chip, tak jestlí nejít do nějakého vyššího výkonu za stejnou cenu...
Trošku se ale bojím DPF, jak už tady někdo přede mnou zmínil, protože doteď funguje perfektně a nerad bych to nějak zkur....
Říkám si, že z těch 120kw na 136kw by to mohl být příjemnej upgrade, ale zas když už chip, tak jestlí nejít do nějakého vyššího výkonu za stejnou cenu...
Trošku se ale bojím DPF, jak už tady někdo přede mnou zmínil, protože doteď funguje perfektně a nerad bych to nějak zkur....
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1897
- Registrován: 5 roků
- Bydliště: Praha 12
- Vůz: XC60 2014 D4 AWD D5244T17
#122 Chip D5, co lze získat a co ztratit, optimální výběr
Takže tobě egr normálně funguje? Já mám s tím právě dilema jestli ho nechat v rámci stage zavřít a tím zamezit karbonování , jezdím dost město a ten motor i hodně podtáčí. Jenže si přesně říkám že když to funguje.. Oni na egr of jsou různé názory, ale převládá že motor se později ohřívá, ale na dpf je vliv pozitivní.ivanvanata píše: ↑22 říj 2023 13:45 hele já to dával do auta s tím že vše funguje a doporučili mi nic neblokovat když to funguje a jsem max. spokojenej, líp to jede, na dálnici to místo hučení prostě zrychluje ale hlavně to líp řadí, mám s čipem tak 50k na hrbu a dobrý akorát to nechce na každým rozjezdu dávat plnej kotel to by asi odešly poloosy, je to fakt znát,
Co polestár kuli optimalizaci převodovky - to tě nelákalo?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 131
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Jižní Čechy
- Vůz: Volvo S80 2,5T AWD
#123 Chip D5, co lze získat a co ztratit, optimální výběr
Tohle bude nejlepší
https://www.rt-auto.cz/obd-zvyseni-vykonu-pro-naftova-auta-o-35-25--nitro/
https://www.rt-auto.cz/obd-zvyseni-vykonu-pro-naftova-auta-o-35-25--nitro/
_________________
Volvo S80 MY2004 2,5T AWD 154kW AW55-51SN,Volvo V70 2005 2,4D5 136kW DPF manual 6q, Volvo 244 2.4D manual-na PRODEJ Škoda 100L-na PRODEJ Trabant 601S 6x, Moto Guzzi V85TT Travel 2021,Škoda Fabia I 1,4 MPI 2001,VZV Balkancar 1733 3,2t Diesel Perkins-na prodej,Suzuki SX41.6 2008,Suzuki XF650 Freewind 1998
bylo všechno možné od Volva(200,300,400,700,900,S80,V70XC),Audi,BMW,Ford,Škoda,Velorex tel:603_870_251
Volvo S80 MY2004 2,5T AWD 154kW AW55-51SN,Volvo V70 2005 2,4D5 136kW DPF manual 6q, Volvo 244 2.4D manual-na PRODEJ Škoda 100L-na PRODEJ Trabant 601S 6x, Moto Guzzi V85TT Travel 2021,Škoda Fabia I 1,4 MPI 2001,VZV Balkancar 1733 3,2t Diesel Perkins-na prodej,Suzuki SX41.6 2008,Suzuki XF650 Freewind 1998
bylo všechno možné od Volva(200,300,400,700,900,S80,V70XC),Audi,BMW,Ford,Škoda,Velorex tel:603_870_251
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1067
- Registrován: 3 roky 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC60 2.4D AWD AT 2010
#124 Chip D5, co lze získat a co ztratit, optimální výběr
To je normální spotřeba. Mimo město se dostanu i pod 8, Chorvatsko jsem dal i za 7, v kombinaci s Prahou je to jak píšeš Ty. Sleduju to tank-tank ne dle palubního PC. Mám 120 kW, čip od BSR je už smazaný.grycatko11 píše: ↑24 říj 2023 14:08 Ahoj, jak to máte se spotřebou po čipu od D5T5? Mám D5 151kW AWD a přijde mi že to žere moc tak přemýšlím nad čipem jestli to bude lepší. Jezdím teď kolem 8,5-9l... Nechci to kvůli výkonu, ale kvůli spotřebě, výkon by byl jen bonus
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1148
- Registrován: 7 roků 1 měsíc
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design
#125 Chip D5, co lze získat a co ztratit, optimální výběr
Horko těžko se se svou V60 D5 151kW AWD dostanu pod 8 litrů v průměru.grycatko11 píše: ↑24 říj 2023 14:08 Ahoj, jak to máte se spotřebou po čipu od D5T5? Mám D5 151kW AWD a přijde mi že to žere moc tak přemýšlím nad čipem jestli to bude lepší. Jezdím teď kolem 8,5-9l... Nechci to kvůli výkonu, ale kvůli spotřebě, výkon by byl jen bonus
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 3 Odpovědi
- 532 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Jean
-
- 47 Odpovědi
- 4383 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Krasty
-
- 73 Odpovědi
- 6494 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Ejdou Rotacak
-
- 4 Odpovědi
- 535 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od hombredavid
-
- 19 Odpovědi
- 2406 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Pavel K.