Motorový olej V8, 3,2
Pravidla fóra
Vážení uživatelé tato sekce je určena pouze pro dotazy všeobecné, které nejdou zařadit k příslušnému typu auta.
Například: Jak nalakovat plecháče a podobně. Ostatní pište podle typových řad tam kam patří.
Vážení uživatelé tato sekce je určena pouze pro dotazy všeobecné, které nejdou zařadit k příslušnému typu auta.
Například: Jak nalakovat plecháče a podobně. Ostatní pište podle typových řad tam kam patří.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 4181
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
#26 Motorový olej V8, 3,2
Jasně, trošku mě pobavila ta jejich akce.
Ať koukám, jak koukám, tak mezi nimi nevidím rozdíl a AKCE = nejdražší.
Další věc co mě zaráží, proč sud nevyjde levněji kanystry?
Ať koukám, jak koukám, tak mezi nimi nevidím rozdíl a AKCE = nejdražší.
Další věc co mě zaráží, proč sud nevyjde levněji kanystry?
- Přílohy
-
- Mobil1.jpg (92.12 KiB) Zobrazeno 512 x
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 1214
- Registrován: 9 roků 11 měsíců
- Bydliště: Damboritz
- Vůz: S80 D5 '07
#27 Motorový olej V8, 3,2
Zbyde ti sud
_________________
S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 | P5008 2.0HDi |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 |
VIDA | DiagBox |
S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 | P5008 2.0HDi |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 |
VIDA | DiagBox |
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 12090
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#28 Motorový olej V8, 3,2
Dovolím si maličko diskutovat, nebo spíš doplnit. Na studenej start se prostě doporučuje většinou 0W, aby to bylo rychle a všude namazaný, případně hydroštely vymezený.labanos píše: ↑01 čer 2021 09:18 Problém může hlavně u starších motorů:
1) Motor je konstruován s nějákým olejem, má nějaké tolerance na uložení a čerpadlo tlakuje daný olej jak má. Tak je testován a "garantován".
2) Když se zvýší viskozita za studena, tak motor může mít problém při studených startech, protože je moc hustý.
3) Pří nižší viskozitě za tepla může být olej moc řidký a nedostatečně drží film. Pro vyšší zatížení se standardně dává hustější olej, např. 5W-50 namísto 5W-40.
1) bez námitek, olej je navržen konstrukčně tak, aby byl všude v dostatečném množství v celém rozsahu otáček
2) namaže se to pomalu, a pokud je to nějakej bezpopelnej sráček, tak ten moc dobře neulpí a steče za tepla a když to vystydne, tak než nateče nový, tak ho nikde neni dost (typicky třeba vačka)
3) tady už nejde ani tak o film, kterým většinou lidi argumentujou, protože je to snadno pochopitelný argument. Jde spíš o to, že motor má časem zvětšený vůle na klice, čerpadlo už neni co bejvalo, sem tam nějakej karbon usazenej tak, aby omezoval průtok, oděrky na ložiskách atd. => větší průtokové ztráty oleje "dole" a nízký tlak "nahoře". Proto se do vyběhanýho motoru dává olej hustší, který těmi provozními vůlemi tolik neuniká a jeho tlak "nahoře" je vyšší. Proti tomu jde zase horší čerpatelnost.
Jako oleje je asi nejkomplikovanější téma s nejvíce nesmyslama na internetu, protože každej si myslí, že tomu rozumí a tak má potřebu se vyjádřit a řetězit tak nesmysly.
Mobil 1 5W50 neni zázračná vodička a všelék, ale má jednu výhodu oproti ostatním olejům a tou je totální fakáč na emise, DPF apod. a jediná jeho práce je prostě dobře mazat, rozpouštět a konzervovat. Všechny ostatní oleje už mají nějaký kompromis, ať se jedná o nulový popel, long life, nebo nízký čerpací ztráty. Kdyby takhle aditivovali i jinou viskozitu než 5W50, tak bych to kupoval, ale bohužel.
Do D5 dávám mobila 5W50, protože to tam lil 150tkm jbla, potom 100tkm 3m3 a teď 100tkm já. A ten motor šlape jak hodinky, olej nežere a nesype se.
Do první V8 jsem dával 5W50, protože prostě jsem ho měl doma a nechtěl jsem mít na každý auto extra olej, předchozí servis neznámý. Do nynější V8 dávám 5W30, protože to tam lil D.Patočka a po něm ok2ucx, tak pokračuju. Ale už ho tam dávat nebudu, protože to je nízkopopelnatel olej a to nepotřebuju.
Od všeho beru top řadu produktů, ty nižší mi přijdou zbytečná věc na trhu, protože 150Kč na výměně oleje mi nepřijde rozumný místo na úsporu.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2913
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
#29 Motorový olej V8, 3,2
Vídím, že myšlenkové pochody v oblasti volby oleje mám shodné s Účkem, chtěl jsem to nějak podobně napsat nicméně jsem líný.
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2217
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#30 Motorový olej V8, 3,2
Takovych je nas mnohem vic, ono 1/2 milionu vlaken o olejich, s prakticky porad stejnema argumentama i vysledkama...
Ja ji(Mobil1 5W50) lil i do D24 a jak byla spokojena, ted sem presel na neco pro TDicka mam pocit od MANNOLu... Ale do zbytku aut tj. 2.4T, T5, T6, V8 a treba do 1.8T v TTcku pujde taky...
Ale jinak at si tam kazdej leje co chce, kor "kdyz" neni: zavodnik, nepotrebuje prece tak kvalitni olej(takze si tam povetsinou nalejou horsi a drazsi...), ma DPFko a jine omylane slinty
Ja ji(Mobil1 5W50) lil i do D24 a jak byla spokojena, ted sem presel na neco pro TDicka mam pocit od MANNOLu... Ale do zbytku aut tj. 2.4T, T5, T6, V8 a treba do 1.8T v TTcku pujde taky...
Ale jinak at si tam kazdej leje co chce, kor "kdyz" neni: zavodnik, nepotrebuje prece tak kvalitni olej(takze si tam povetsinou nalejou horsi a drazsi...), ma DPFko a jine omylane slinty
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 1214
- Registrován: 9 roků 11 měsíců
- Bydliště: Damboritz
- Vůz: S80 D5 '07
#31 Motorový olej V8, 3,2
Urvanej: ad 3) Je podle mě další argument pro motory, které nejsou v kondici nebo nevím jak na tom jsou. Pro motor, který je v pořádku, mě zajímá akorát jak to maže.
_________________
S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 | P5008 2.0HDi |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 |
VIDA | DiagBox |
S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 | P5008 2.0HDi |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 |
VIDA | DiagBox |
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 12090
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#32 Motorový olej V8, 3,2
jinak tady teď ESP celkem za hodně dobrou cenovku, pokud by to někoho zaujalo...
https://jaknaauto.cz/Produkty/MOTOROVE-OLEJE-C54/DLE-NORMY-BMW-C145/BMW-LL-04-C175/MOBIL-1-ESP-Formula-5W-30-5L-P101/
labanos: jenže člověk o motoru, že je v pořádku neví. Stejně tak neřekne, že trpí. On prostě jede a když umře, tak nevíš, zda to udělalo to, cos tam nalil ty, nebo někdo 200tkm před tebou. A komu se kdy vyběhá dost velká vůle na to, aby se měla změnit viskozitní třída... to se prostě nedozvíme, dokud neni pozdě.
Ale obecně, ty oleje se řeší zbytečně moc, prostě splnit klíčový parametry (DPF) a pravidelně vyměňovat.
Já si ten nesmysl na testování mazivosti stejně jednou vyrobim
https://jaknaauto.cz/Produkty/MOTOROVE-OLEJE-C54/DLE-NORMY-BMW-C145/BMW-LL-04-C175/MOBIL-1-ESP-Formula-5W-30-5L-P101/
labanos: jenže člověk o motoru, že je v pořádku neví. Stejně tak neřekne, že trpí. On prostě jede a když umře, tak nevíš, zda to udělalo to, cos tam nalil ty, nebo někdo 200tkm před tebou. A komu se kdy vyběhá dost velká vůle na to, aby se měla změnit viskozitní třída... to se prostě nedozvíme, dokud neni pozdě.
Ale obecně, ty oleje se řeší zbytečně moc, prostě splnit klíčový parametry (DPF) a pravidelně vyměňovat.
Já si ten nesmysl na testování mazivosti stejně jednou vyrobim
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 5138
- Registrován: 7 roků 6 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#33 Motorový olej V8, 3,2
Jsi si jist, ze chces zustat u Mobilu1? Tohle na me vykouklo po rozriznuti kanystru 5w30 Mobil1.
Pro ty co to moc nevidi, je to regulerni kal z noveho oleje.
Pro ty co to moc nevidi, je to regulerni kal z noveho oleje.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 12090
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#34 Motorový olej V8, 3,2
Hele, pokud tam neni kal, tak je tam hodně dispersantů, který usazování zabraňujou. Ale zase maji vedlejší účinky jako třeba korozi. Já s úsadama nemam problém. Je potřeba protřepat
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 5009
- Registrován: 6 roků 11 měsíců
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70
- Kontaktovat uživatele:
#35 Motorový olej V8, 3,2
Ámen!Urvanej píše: ↑01 čer 2021 11:47 jinak tady teď ESP celkem za hodně dobrou cenovku, pokud by to někoho zaujalo...
https://jaknaauto.cz/Produkty/MOTOROVE-OLEJE-C54/DLE-NORMY-BMW-C145/BMW-LL-04-C175/MOBIL-1-ESP-Formula-5W-30-5L-P101/
labanos: jenže člověk o motoru, že je v pořádku neví. Stejně tak neřekne, že trpí. On prostě jede a když umře, tak nevíš, zda to udělalo to, cos tam nalil ty, nebo někdo 200tkm před tebou. A komu se kdy vyběhá dost velká vůle na to, aby se měla změnit viskozitní třída... to se prostě nedozvíme, dokud neni pozdě.
Ale obecně, ty oleje se řeší zbytečně moc, prostě splnit klíčový parametry (DPF) a pravidelně vyměňovat.
Já si ten nesmysl na testování mazivosti stejně jednou vyrobim
Pokud to není trafo olej, tak když to tam necháš max 10k km, tak je to v cajku.
Mít auto na víkend, který bude furt v červeným, tak jdu taky do nějakýho 5W50 nebo klidně 20W60 a hotovo.
Ale výhoda těch "vodiček" je v tom, že pokud někdo jezdí pocuky, tak ten olej funguje líp. Plus je motor na něj navržený.
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 5009
- Registrován: 6 roků 11 měsíců
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70
- Kontaktovat uživatele:
#36 Motorový olej V8, 3,2
Až dojedu domů, podívám se do Ravenlu z loňska.
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 12090
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#37 Motorový olej V8, 3,2
Hele některá pixla mobilu nebo mogulu to měla, některá ne. Jesi byl něco z toho pajcnutej, nebo origo nevím a nic s tim už neudělám.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 549
- Registrován: 7 roků 1 měsíc
- Bydliště: West Bohemia
- Vůz: S60 D3 '12
#38 Motorový olej V8, 3,2
Teď jsem si vzpomněl na nedávnou výměnu oleje v ATF, jak se mi kamarád, u kterého výměnu dělám, smál, že každou litrovou butilu Mobilu před vylitím protřepávám - prej to není polévka, aby se to muselo míchat
Podobný kal jsem měl u SHELL Helix ultra také - resp. jsem ho tam na dně našel, když jsem chtěl prázdný kanistr po půl roce použít.
Podobný kal jsem měl u SHELL Helix ultra také - resp. jsem ho tam na dně našel, když jsem chtěl prázdný kanistr po půl roce použít.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 765
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo S90 T8 Inscription
#39 Motorový olej V8, 3,2
Já osobně dávám do všeho jen a pouze Mobil1 5W-50 a to:
v S80 D5 s DPF, naježděno na tento olej skoro 300tis km a nikdy nebyl problém- v autě původní hydroštely, turbo, DPF atd... momentálně najeto 423tis km. Ve 400tis km sundána vana kvůli čištění a úplně zbytečně .
-do turbo pětiválců když jsem měl, jsem také vždy dával
- teď jsem dal i do S80 3,2 R6
- V40 VEA diesel také jezdím 5W-50 a přitom má být ta sračka 0W-20
Nikdy nebyl s ničím problém ohledně oleje nebo věcí s tím spojenými.
v S80 D5 s DPF, naježděno na tento olej skoro 300tis km a nikdy nebyl problém- v autě původní hydroštely, turbo, DPF atd... momentálně najeto 423tis km. Ve 400tis km sundána vana kvůli čištění a úplně zbytečně .
-do turbo pětiválců když jsem měl, jsem také vždy dával
- teď jsem dal i do S80 3,2 R6
- V40 VEA diesel také jezdím 5W-50 a přitom má být ta sračka 0W-20
Nikdy nebyl s ničím problém ohledně oleje nebo věcí s tím spojenými.
_________________
S90 T8 Inscription B4204T35, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
V40 B4154T4, 112kw(VEA), TF-71SC, R-Design
Bylo: C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
S90 T8 Inscription B4204T35, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
V40 B4154T4, 112kw(VEA), TF-71SC, R-Design
Bylo: C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#40 Motorový olej V8, 3,2
Thor nám do těch teorií hází teda pěkný vidle.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 5009
- Registrován: 6 roků 11 měsíců
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70
- Kontaktovat uživatele:
#41 Motorový olej V8, 3,2
Ale nehází. On ten olej funguje, ale jak víš, ze stejné nebo líp nefunguje olej co tam přijde?
Já mám strach, že koupím pajclej trafo olej z Ukrajiny.
Já mám strach, že koupím pajclej trafo olej z Ukrajiny.
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1621
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Volvo S80 3.2
- Bydliště: Ostrava
#42 Motorový olej V8, 3,2
Já teda do 3.2 179kw taky leju 5w50. Nízko popelníky jsou do chrochtů s dpf, ja raději ochranu. Jinak rozdil teplotní mezi 5w a 0w je pár stupňů v - 30, myslím že pro naše končiny bezpředmětné. Ale odborník nejsu. Měním co 10tis.
_________________
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 19 Odpovědi
- 2462 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Joemilionare
-
- 6 Odpovědi
- 1145 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Solniak
-
- 16 Odpovědi
- 2867 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Jakub Svoboda
-
- 15 Odpovědi
- 1092 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od spunge
-
- 12 Odpovědi
- 1067 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Urvanej