Servo olej C70 II 2,4i 2008

  • Autor
  • Zpráva
Schumi_01
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 650
Registrován: 21 roků 2 měsíce
Bydliště: Děčín
Vůz: C70 2,4i Momentum MY08

Servo olej C70 II 2,4i 2008

Příspěvek od Schumi_01 »

Ahoj.

Rád bych vyměnil olej v servu na C70 II 2,4i 2008.
Norma by měla být: Ford WSS-M2C 204-A

Co jsem tak pátral, obecně se dost chválí Ravenol a i já k němu začínám mít důvěru co se olejů týče.
Ale nenašel jsem u něj přesně tuhle normu.
Je lepší dodržet přesně normu a dát třeba Febi, nebo tu zná někdo správný model od Ravenolu?

Díky!
_________________
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)

Vapik
Online
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3315
Registrován: 10 roků 10 měsíců
Bydliště: Praha - Opava
Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005

Servo olej C70 II 2,4i 2008

Příspěvek od Vapik »


raolsa
Online
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 14261
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
Participant x 1

Servo olej C70 II 2,4i 2008

Příspěvek od raolsa »

Ravenol SSF
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920

Schumi_01
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 650
Registrován: 21 roků 2 měsíce
Bydliště: Děčín
Vůz: C70 2,4i Momentum MY08

Servo olej C70 II 2,4i 2008

Příspěvek od Schumi_01 »

Super, díky!
_________________
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)

Schumi_01
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 650
Registrován: 21 roků 2 měsíce
Bydliště: Děčín
Vůz: C70 2,4i Momentum MY08

Servo olej C70 II 2,4i 2008

Příspěvek od Schumi_01 »

Mám tu nádržku blbě utopenou pod světlem.
Je hodně velký rozdíl vytahat starý olej z ní přes víčkou oproti spodem vypustit?
_________________
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)

Vapik
Online
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3315
Registrován: 10 roků 10 měsíců
Bydliště: Praha - Opava
Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005

Servo olej C70 II 2,4i 2008

Příspěvek od Vapik »

Spíš bych to řešil, proplachem. Vracecku z řízení odpojit propojit jinou hadici a navést do kanystrů. Vývod pro vracecku v nádržce ucpat(před tím vybrat nádržku). Pak jeden dolévá olej druhý kroutí volantem při nastartovaném motoru. Končíš až poteče čistý olej do.kanystru.

Schumi_01
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 650
Registrován: 21 roků 2 měsíce
Bydliště: Děčín
Vůz: C70 2,4i Momentum MY08

Servo olej C70 II 2,4i 2008

Příspěvek od Schumi_01 »

Jasně, to je úplně ideální řešení.
Ale pokud bych chtěl jen vyměnit a neměl druhého, je v tom rozdíl?
_________________
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)

Vapik
Online
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3315
Registrován: 10 roků 10 měsíců
Bydliště: Praha - Opava
Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005

Servo olej C70 II 2,4i 2008

Příspěvek od Vapik »

Dá se to udělat i v jednom. Nic méně pokud by jsi to chtěl dělat od sáváním z nádobky, tak, aby to mělo smysl, tak pokaždé výměně nastartovat otáčet volantem pak zase od sát dokud to nebude čistý olej.

Schumi_01
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 650
Registrován: 21 roků 2 měsíce
Bydliště: Děčín
Vůz: C70 2,4i Momentum MY08

Servo olej C70 II 2,4i 2008

Příspěvek od Schumi_01 »

Taky možnost. Pravda.
_________________
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)

raolsa
Online
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 14261
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
Participant x 1

Servo olej C70 II 2,4i 2008

Příspěvek od raolsa »

Takhle to to bude trvat 10x tak dlouho.
A dolévat olej při nastartovaném motoru nestíháš, když si dáš vratku do kanystru. Nádobku to vycucne tak za 5 vteřin. :D
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920

Zajsoft
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvky: 2245
Registrován: 11 roků 6 měsíců
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6|S80 V8|C70 2.4T|V70 T5|XC90 V8
Participant x 3

Servo olej C70 II 2,4i 2008

Příspěvek od Zajsoft »

Vapik píše: 24 bře 2021 07:03 Spíš bych to řešil, proplachem. Vracecku z řízení odpojit propojit jinou hadici a navést do kanystrů. Vývod pro vracecku v nádržce ucpat(před tím vybrat nádržku). Pak jeden dolévá olej druhý kroutí volantem při nastartovaném motoru. Končíš až poteče čistý olej do.kanystru.
Staci mit kola ve vzduchu a kroutit volantem bez nastartovanyho motoru...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Vapik
Online
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3315
Registrován: 10 roků 10 měsíců
Bydliště: Praha - Opava
Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005

Servo olej C70 II 2,4i 2008

Příspěvek od Vapik »

Raolsa: já to stíhal celkem obstojně.
Zajsoft: A při vypnutém motoru ten olej cirkuluje? To mě nenapadlo a při one-man show je to dobrý pomocník.

Schumi_01
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 650
Registrován: 21 roků 2 měsíce
Bydliště: Děčín
Vůz: C70 2,4i Momentum MY08

Servo olej C70 II 2,4i 2008

Příspěvek od Schumi_01 »

Tak pánové, osvětlím situaci :-)

Původně byl plán, a stále se ho chci držet, že to bude právě one-man show :-) A mám k dispozici maximálně tak hever :-))
A jelikož mi něco říká, že se k nádobce jinak než podběhem nebo sundáním deklů pod motorem nedostanu (maximálně mlhovkou, ale tomu nevěřím a na gynekologa si raději hraju trochu jinak) tak proto pátrám jak to provést za této konstelace nejlépe :-)

Osobně to vidím na odstáté auto a výcuc nádobky ne až ze dna a do dna, odčerpaný olej smíchat s novým, dovyčerpat nádobku do dna a potenciální bordel na dně, dolít z půlky nový a z půlky starý olej na proplach, ten samý postup následně a pak ještě jednou...a na finále samozřejmě už jen čistý nový.
Předpokládám, že odvzdušnění postačí kroutit volantem opět :-)
_________________
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)

lkopcansky
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 512
Registrován: 10 roků 9 měsíců
Bydliště: SK - BA
Vůz: Volvo XC60 D4 AT Summum-E MY2015

Servo olej C70 II 2,4i 2008

Příspěvek od lkopcansky »

Tu som sa snažíl spraviť návod...

http://www.volvoklub.sk/viewtopic.php?p=124927#p124927
_________________
XC60 D4 VEA AT8 Summum MY15 Mobil Obrázek
EX S60 D3 AT6 Summum MY12 Ravenol Obrázek
XC60 D3 VEA AT8 Dynamic MY17 Castrol - mamka
EX S60 2,4i Premium MY04 Mobil

Schumi_01
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 650
Registrován: 21 roků 2 měsíce
Bydliště: Děčín
Vůz: C70 2,4i Momentum MY08

Servo olej C70 II 2,4i 2008

Příspěvek od Schumi_01 »

Jasně, super, díky.

Tohle mi je všechno celkem hezky jasný.
Mně jde spíš o ten přístup u mého auta. Pokud budu muset k nádobce a hadicím spodem auta, jen s heverem se mi tohle celé bude dělat celkem těžko. Leda nastavit a prodloužit hadičku na výplach a sundat auto na zem. A po proplachu zase zvednout a nasadit.
_________________
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)

Nosound89
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 4160
Registrován: 13 roků 1 měsíc
Bydliště: F-M city
Vůz: S80II 4,4 AWD

Servo olej C70 II 2,4i 2008

Příspěvek od Nosound89 »

Odvzdusneni jak psal Zajsoft, přední kola do vzduchu a kroutit volantem.
_________________
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče) Galerie

Schumi_01
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 650
Registrován: 21 roků 2 měsíce
Bydliště: Děčín
Vůz: C70 2,4i Momentum MY08

Servo olej C70 II 2,4i 2008

Příspěvek od Schumi_01 »

Tak koukám, že v Lidlu mají za tři kila 2 ks podpěr.
Ty beru a je vyřešeno :)
_________________
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)

Zajsoft
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvky: 2245
Registrován: 11 roků 6 měsíců
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6|S80 V8|C70 2.4T|V70 T5|XC90 V8
Participant x 3

Servo olej C70 II 2,4i 2008

Příspěvek od Zajsoft »

A vem si cerpadlo na olej a momentak, taky v akci...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

shalibaba
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 549
Registrován: 8 roků 3 měsíce
Bydliště: West Bohemia
Vůz: S60 D3 '12

Servo olej C70 II 2,4i 2008

Příspěvek od shalibaba »

Nejsou to ty skládací podpěry ? :(

Schumi_01
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 650
Registrován: 21 roků 2 měsíce
Bydliště: Děčín
Vůz: C70 2,4i Momentum MY08

Servo olej C70 II 2,4i 2008

Příspěvek od Schumi_01 »

Myslím, že jo.
Podívám se na ně a uvidím.
Můžu to dělat na rovné zámkovce nebo v garáži, tak by stát mohly.
_________________
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)

shalibaba
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 549
Registrován: 8 roků 3 měsíce
Bydliště: West Bohemia
Vůz: S60 D3 '12

Servo olej C70 II 2,4i 2008

Příspěvek od shalibaba »

Někde jsem viděl, že se pod autem rozložili, ale možná chyba uživatele.
V Kelly občas mají slevu na neskládací.

python.p
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 6160
Registrován: 8 roků
Bydliště: Blansko
Vůz: XC70 D5 2008

Servo olej C70 II 2,4i 2008

Příspěvek od python.p »

A nebo to jde klidně bez heveru... Jojo, jsem linej. :D
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!

K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!

VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc

Schumi_01
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 650
Registrován: 21 roků 2 měsíce
Bydliště: Děčín
Vůz: C70 2,4i Momentum MY08

Servo olej C70 II 2,4i 2008

Příspěvek od Schumi_01 »

Hmmm taky dobrá možnost! Má pravdu ten chlapec :))
_________________
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)

Zpět na „C30 / S40 / V40 / V50 - opravy“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé