Antiskid Rich asistenza
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 69
- Registrován: 4 roky 11 měsíců
- Bydliště: Hodonín
- Vůz: XC90 2.4 D5 136kw Momentum 2007
Antiskid Rich asistenza
Dal jsem nový pneumatiky a pri brzdění se mi rožla tahle kontrolka ...
Řešil nekdo ?
-
Online
- Moderátor
- Příspěvky: 14562
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Antiskid Rich asistenza
Prasklý kroužek na poloose?
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Online
- Moderátor
- Příspěvky: 13170
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Antiskid Rich asistenza
Stačilo zkusit hledání a trochu by tě to navedlo.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 69
- Registrován: 4 roky 11 měsíců
- Bydliště: Hodonín
- Vůz: XC90 2.4 D5 136kw Momentum 2007
Antiskid Rich asistenza
Volal jsem panu Patočkovi ... delaj to nový pneumatiky ... na předku mám nový vzadu starý ... rozdílná velikost vzorku a auto se muže posrat ...
-
Offline
- Příspěvky: 5869
- Registrován: 7 roků
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
Antiskid Rich asistenza
Hmm to je tak na zničení AWD :/
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvky: 504
- Registrován: 8 roků 1 měsíc
- Bydliště: Rokytnice nad Jizerou
- Vůz: S60 2.4T 02'
Antiskid Rich asistenza
i to je důvod proč se gumy mají měnit všechny 4 naráz a střídat předek/zadek
kor u AWD
jak je to s tou opicí a banánama ?
kor u AWD
jak je to s tou opicí a banánama ?

_________________
S60 2.4T 147 Kw AT 2002 LPG
XC70 D5 158 Kw AWD AT 2014
XC70 D4 133 Kw AWD MT 2016
Bylo:
V70 D5 136 Kw MT 2009 (100-300k km)
XC90 2.5T 154 Kw MT 2004 LPG (310-340k km)
S60 2.4T 147 Kw AT 2002 LPG
XC70 D5 158 Kw AWD AT 2014
XC70 D4 133 Kw AWD MT 2016
Bylo:
V70 D5 136 Kw MT 2009 (100-300k km)
XC90 2.5T 154 Kw MT 2004 LPG (310-340k km)
-
Online
- Moderátor
- Příspěvky: 14562
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Antiskid Rich asistenza
To jsi jako fakt dal u AWD nový gumy jenom dopředu???? 

_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 69
- Registrován: 4 roky 11 měsíců
- Bydliště: Hodonín
- Vůz: XC90 2.4 D5 136kw Momentum 2007
Antiskid Rich asistenza
Vzadu je 5mm pirelli scorpion přední kvuli dojebany geometrii byly na hadry ... dával jsem komplet nový předek ve čtvrtek a automaticky na geometrii kde jsem potřeboval nový předky ... vzhledem k opici která už teď je na částce 60tisic což za dva měsíce vlastnictví je celkem dost brzo opustí cirkus ... vyměnit pulku auta a stále se nedohrabat k problému cvakani levého kola kdy jsou tam skoro všechny věci nový je nad moje síly ...
-
Offline
- Příspěvky: 6368
- Registrován: 8 roků 4 měsíce
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70 D5 2008
Antiskid Rich asistenza
Ty voe, to nemáš ani 800 na češtinu? 

_________________
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Příspěvky: 1003
- Registrován: 17 roků 3 měsíce
- Bydliště: Olomouc city a okolí
- Vůz: R design 2018 V60 D4
- Bydliště: Olomouc city a okolí
Antiskid Rich asistenza
co mu ta čeština vyřeší? 

_________________
bylo-nebylo: skoda, Trabant, Dacia 1300, Lada 1300, Fiat Croma turbo i.e., Lancia k 2.0t 162 kw, Ford, CLK,
je LR Evoque, sen a představu dalšího vozu mám, ale garáž je malá :(
bylo-nebylo: skoda, Trabant, Dacia 1300, Lada 1300, Fiat Croma turbo i.e., Lancia k 2.0t 162 kw, Ford, CLK,
je LR Evoque, sen a představu dalšího vozu mám, ale garáž je malá :(
-
Offline
- Příspěvky: 1003
- Registrován: 17 roků 3 měsíce
- Bydliště: Olomouc city a okolí
- Vůz: R design 2018 V60 D4
- Bydliště: Olomouc city a okolí
Antiskid Rich asistenza
osobně nechápu proč prosazujete češtinu, kterou mluví cca 10 mil. a skutečných věcirozumějící nebo volvurozumějící bych asi spočítal
na prstech 5ti ruk a z toho tak jedna ruka bude ochotna zdarma a hlavně fundovaně poradit
já třeba pro vlastní udržení jazykové zásoby mimo češtinu mám na palubovkách buď DE nebo EN, dtto třeba obsluha bankovních karet
apod. abych nevyšel ze cviku, kdysi i handy
na prstech 5ti ruk a z toho tak jedna ruka bude ochotna zdarma a hlavně fundovaně poradit
já třeba pro vlastní udržení jazykové zásoby mimo češtinu mám na palubovkách buď DE nebo EN, dtto třeba obsluha bankovních karet
apod. abych nevyšel ze cviku, kdysi i handy
_________________
bylo-nebylo: skoda, Trabant, Dacia 1300, Lada 1300, Fiat Croma turbo i.e., Lancia k 2.0t 162 kw, Ford, CLK,
je LR Evoque, sen a představu dalšího vozu mám, ale garáž je malá :(
bylo-nebylo: skoda, Trabant, Dacia 1300, Lada 1300, Fiat Croma turbo i.e., Lancia k 2.0t 162 kw, Ford, CLK,
je LR Evoque, sen a představu dalšího vozu mám, ale garáž je malá :(
-
Offline
- Příspěvky: 1003
- Registrován: 17 roků 3 měsíce
- Bydliště: Olomouc city a okolí
- Vůz: R design 2018 V60 D4
- Bydliště: Olomouc city a okolí
Antiskid Rich asistenza
a něco k vlastnímu problému:
https://www.google.cz/search?sxsrf=ALeKk026R1XFi5CFA_E5ztDDafkuebQhtg%3A1607109569157&source=hp&ei=wYvKX8GVB9C6afOjsPgI&q=was+heisst+anti+skid+rich+assistenza&oq=was+heisst+Antiskid+Rich+asistenza&gs_lcp=CgZwc3ktYWIQARgAMgcIIRAKEKABOgQIIxAnOgIIADoCCC46BQgAEMsBOgQIABAKULIKWPgoYOVJaABwAHgAgAGFAYgBxQeSAQQxMS4xmAEAoAEBoAECqgEHZ3dzLXdpeg&sclient=psy-ab
tady částečně vysvětleno
https://www.justanswer.de/automobil/90a3j-xc90-habe-einen-urspr-nglich-italienischen-wage-gekauft-fehlermeldung.html
tady lépe objasněno
https://translate.google.cz/translate?hl=de&sl=en&u=https://www.justanswer.com/volvo/44m4k-hi-message-display-antiskid-rich-assistenza.html&prev=search&pto=aue
a tady ke kalibraci výše zmíněné postup
https://www.google.cz/search?sxsrf=ALeKk03DJIdpXY_0c_pPihb-J7b5yncB3A%3A1607110190253&ei=Lo7KX8-KD8OdlwSmg7mQDw&q=wie+kann+man+das+Antirutsch+system+bei+Volvo+neu+zu+kalibrieren&oq=wie+kann+man+das+Antirutsch+system+bei+Volvo+neu+zu+kalibrieren&gs_lcp=CgZwc3ktYWIQDDoECAAQRzoECCMQJ1DzZ1iGmQFgpagBaABwAngAgAFkiAGtCpIBBDE2LjGYAQCgAQGqAQdnd3Mtd2l6yAEIwAEB&sclient=psy-ab&ved=0ahUKEwjP2YSAiLXtAhXDzoUKHaZBDvIQ4dUDCAw
https://www.google.cz/search?sxsrf=ALeKk026R1XFi5CFA_E5ztDDafkuebQhtg%3A1607109569157&source=hp&ei=wYvKX8GVB9C6afOjsPgI&q=was+heisst+anti+skid+rich+assistenza&oq=was+heisst+Antiskid+Rich+asistenza&gs_lcp=CgZwc3ktYWIQARgAMgcIIRAKEKABOgQIIxAnOgIIADoCCC46BQgAEMsBOgQIABAKULIKWPgoYOVJaABwAHgAgAGFAYgBxQeSAQQxMS4xmAEAoAEBoAECqgEHZ3dzLXdpeg&sclient=psy-ab
tady částečně vysvětleno
https://www.justanswer.de/automobil/90a3j-xc90-habe-einen-urspr-nglich-italienischen-wage-gekauft-fehlermeldung.html
tady lépe objasněno
https://translate.google.cz/translate?hl=de&sl=en&u=https://www.justanswer.com/volvo/44m4k-hi-message-display-antiskid-rich-assistenza.html&prev=search&pto=aue
a tady ke kalibraci výše zmíněné postup
https://www.google.cz/search?sxsrf=ALeKk03DJIdpXY_0c_pPihb-J7b5yncB3A%3A1607110190253&ei=Lo7KX8-KD8OdlwSmg7mQDw&q=wie+kann+man+das+Antirutsch+system+bei+Volvo+neu+zu+kalibrieren&oq=wie+kann+man+das+Antirutsch+system+bei+Volvo+neu+zu+kalibrieren&gs_lcp=CgZwc3ktYWIQDDoECAAQRzoECCMQJ1DzZ1iGmQFgpagBaABwAngAgAFkiAGtCpIBBDE2LjGYAQCgAQGqAQdnd3Mtd2l6yAEIwAEB&sclient=psy-ab&ved=0ahUKEwjP2YSAiLXtAhXDzoUKHaZBDvIQ4dUDCAw
_________________
bylo-nebylo: skoda, Trabant, Dacia 1300, Lada 1300, Fiat Croma turbo i.e., Lancia k 2.0t 162 kw, Ford, CLK,
je LR Evoque, sen a představu dalšího vozu mám, ale garáž je malá :(
bylo-nebylo: skoda, Trabant, Dacia 1300, Lada 1300, Fiat Croma turbo i.e., Lancia k 2.0t 162 kw, Ford, CLK,
je LR Evoque, sen a představu dalšího vozu mám, ale garáž je malá :(
-
Offline
- Příspěvky: 1003
- Registrován: 17 roků 3 měsíce
- Bydliště: Olomouc city a okolí
- Vůz: R design 2018 V60 D4
- Bydliště: Olomouc city a okolí
Antiskid Rich asistenza
těch možmoností je asi daleko více, jak už to bývá u aut s přebujelou elektronikou:
Tato novinka má co do činění něco s protiskluzem. Možná, že auto dostalo trochu smyk a zaplo se nebo ztratilo přilnavost v zatáčce, ale mohla by to být také brzdová kapalina, která by se měla doplnit. Existují dvě řešení: buď
zmizí sám, možná i během závodu, jak se mi to stalo. Jakmile mi však došla brzdová kapalina a znovu jsem ji doplnil, zpráva zmizela. Můžete však také zkusit tvrdé brzdění a mělo by to zmizet. V každém případě se nebojte, že to není vážné.
2 dražší řešení: pokud je vždy zapnuto (kontrolka), za volantem je řídicí jednotka, která vše řídí. Výměna stojí 600 €
vvvvvvvvvvvvvvv
Dotyčná zpráva se mi zobrazí, když zaparkuji auto s otočenými koly: Najdu ji při restartu a nezmizí až do příštího zastavení. Při druhém restartu se zobrazí další: „Protiskluzová úprava deaktivována“, ale po 30 sekundách zmizí.
Diagnostika Volvo hlásí chybu snímače řízení, ale zdá se, že se mění. Zdá se mi, že jsou to víceméně 3 směnky po 100 €. Takže když přemýšlím o narovnání kol před vypnutím motoru, nechám to tak (a už je to 50 000 km bez problémů).
Tato novinka má co do činění něco s protiskluzem. Možná, že auto dostalo trochu smyk a zaplo se nebo ztratilo přilnavost v zatáčce, ale mohla by to být také brzdová kapalina, která by se měla doplnit. Existují dvě řešení: buď
zmizí sám, možná i během závodu, jak se mi to stalo. Jakmile mi však došla brzdová kapalina a znovu jsem ji doplnil, zpráva zmizela. Můžete však také zkusit tvrdé brzdění a mělo by to zmizet. V každém případě se nebojte, že to není vážné.
2 dražší řešení: pokud je vždy zapnuto (kontrolka), za volantem je řídicí jednotka, která vše řídí. Výměna stojí 600 €
vvvvvvvvvvvvvvv
Dotyčná zpráva se mi zobrazí, když zaparkuji auto s otočenými koly: Najdu ji při restartu a nezmizí až do příštího zastavení. Při druhém restartu se zobrazí další: „Protiskluzová úprava deaktivována“, ale po 30 sekundách zmizí.
Diagnostika Volvo hlásí chybu snímače řízení, ale zdá se, že se mění. Zdá se mi, že jsou to víceméně 3 směnky po 100 €. Takže když přemýšlím o narovnání kol před vypnutím motoru, nechám to tak (a už je to 50 000 km bez problémů).
_________________
bylo-nebylo: skoda, Trabant, Dacia 1300, Lada 1300, Fiat Croma turbo i.e., Lancia k 2.0t 162 kw, Ford, CLK,
je LR Evoque, sen a představu dalšího vozu mám, ale garáž je malá :(
bylo-nebylo: skoda, Trabant, Dacia 1300, Lada 1300, Fiat Croma turbo i.e., Lancia k 2.0t 162 kw, Ford, CLK,
je LR Evoque, sen a představu dalšího vozu mám, ale garáž je malá :(
-
Offline
- Příspěvky: 963
- Registrován: 21 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha
Antiskid Rich asistenza
JackDms - zcela tě chápu, já jsem letos v podvozku na XC90 za 49.000 a lupání také nemizí...
Na rozdílnou hloubku vzorku se musí u AWD prostě dávat bacha. Na druhou stranu ale, kolik mají vzorek ty nové pneu? Nové pneu mají většinou 8mm, takže rozdíl je 3 mm a to zase není tak moc...
No a jako řešení můžeš odpojit kardan, nebo nové pneu uložit a koupit místo nich nějaký lehce jetý bazarovky. Oba návrhy jsou ale krutá znouzectnost, zvlášť, když začíná zima.
Na rozdílnou hloubku vzorku se musí u AWD prostě dávat bacha. Na druhou stranu ale, kolik mají vzorek ty nové pneu? Nové pneu mají většinou 8mm, takže rozdíl je 3 mm a to zase není tak moc...
No a jako řešení můžeš odpojit kardan, nebo nové pneu uložit a koupit místo nich nějaký lehce jetý bazarovky. Oba návrhy jsou ale krutá znouzectnost, zvlášť, když začíná zima.
_________________
Bylo: bílá 440 1,9 TD
Je: modrá V70 I 2,5 TDI
Bylo: bílá 440 1,9 TD
Je: modrá V70 I 2,5 TDI
-
Online
- Moderátor
- Příspěvky: 14562
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Antiskid Rich asistenza
Odpojení kardanu nic neřeší, kola se budou stále otáčet různými otáčkami.
Jediný co pomůže je buď koupit nové gumy i na zadek, nebo starší stejně sjeté i na předek.
Ty pirelky jsou stejně skoro hin.
Jediný co pomůže je buď koupit nové gumy i na zadek, nebo starší stejně sjeté i na předek.
Ty pirelky jsou stejně skoro hin.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 1003
- Registrován: 17 roků 3 měsíce
- Bydliště: Olomouc city a okolí
- Vůz: R design 2018 V60 D4
- Bydliště: Olomouc city a okolí
Antiskid Rich asistenza
na různou hloubku desénu ve spojitosti s AWD a spínání chybové kontrolky se mi zatím moc nechce věřit, neb rezerva má výrazně jiný průměr a tím také "hloubku dezénu" ale je výrobci jako nouzovka dodávána . . .
spíš za tím vidím pneulobby:
https://translate.google.cz/?hl=cs&sl=auto&tl=cs&text=Muss%20ich%20mehr%20als%20einen%20Reifen%20auf%20einmal%20ersetzen%3F%0AVittorio%20Emmermann%0A2%20min.%0A%0ASie%20k%C3%B6nnen%20auch%20nur%20einen%20Reifen%20ersetzen%2C%20wenn%20die%20anderen%20noch%20den%20gr%C3%B6%C3%9Ften%20Teil%20ihres%20Profils%20haben.%0A%0AIm%20Gegensatz%20zu%20vergangenen%20Zeiten%2C%20in%20denen%20ein%20Paar%20%22Winterreifen%22%20nur%20f%C3%BCr%20den%20Wintereinsatz%20an%20den%20Antriebsr%C3%A4dern%20montiert%20wurde%2C%20erkennen%20wir%20einigen%20Jahr(zehnt)en%2C%20dass%20ein%20Fahrzeug%20vier%20passende%20Reifen%20haben%20sollte%2C%20ganz%20gleich%2C%20ob%20es%20sich%20um%20Vorder-%20oder%20Hinterreifen%20handelt.%0A%0AZu%20beachten%20ist%20hierbei%20au%C3%9Ferdem%2C%20dass%20es%20sich%20um%20den%20gleichen%20Typ%2C%20das%20gleiche%20Modell%20und%20bestenfalls%20sogar%20den%20gleichen%20Verschlei%C3%9F%20handelt.%20Der%20Grund%20ist%20einfach%3A%20Ein%20Auto%20mit%20vier%20Reifen%2C%20die%20sich%20gleich%20verhalten%2C%20ob%20beim%20Beschleunigen%2C%20Bremsen%20oder%20Kurvenfahren%2C%20f%C3%A4hrt%20ausgeglichen%20und%20vorhersehbar.%20%E2%80%94%20Oder%20anders%20ausgedr%C3%BCckt%3A%20Es%20l%C3%A4sst%20sich%20nicht%20nur%20%E2%80%9Ef%C3%BChren%E2%80%9C%2C%20sondern%20%E2%80%9Efahren%E2%80%9C.%0A%0AWenn%20einer%20dieser%20Faktoren%20bei%20einem%20oder%20mehreren%20R%C3%A4dern%20unterschiedlich%20ist%2C%20k%C3%B6nnen%20die%20Traktionseigenschaften%20variieren%20und%20die%20Leistung%20wird%20unausgewogen%20sein.%20Derartige%20Fehler%20sind%20im%20Schadensfall%20nicht%20in%20der%20Gebrauchtwagengarantie%20integriert%2C%20au%C3%9Fer%2C%20der%20K%C3%A4ufer%20hat%20das%20Auto%20bereits%20so%20%C3%BCbernommen.%0A%0AWie%20viel%20Profil%20muss%20ein%20Reifen%20haben%3F%0A%0ADie%20Profiltiefe%20wird%20in%20Deutschland%20in%20Millimetern%20angegeben.%20Entscheiden%20sich%20Autofahrer%20daf%C3%BCr%2C%20Reifen%20aus%20dem%20Ausland%20(z.%20B.%20den%20USA)%20zu%20beziehen%2C%20lesen%20sie%20zumeist%20Angaben%20in%20Zoll.%20Die%20Profiltiefe%20von%20Neureifen%20h%C3%A4ngt%20vom%20jeweiligen%20Hersteller%20und%20dem%20entsprechenden%20Reifenmodell%20ab.%20In%20der%20Regel%20messen%20Sie%20bei%20fabrikneuen%20Autoreifen%20eine%20Profiltiefe%20von%208%20bis%209%20Millimetern.%20Sommerreifen%20haben%20nicht%20selten%208%20Millimeter%20Profil%2C%20Winterreifen%209%20Millimeter.%0A%0ADer%20Gesetzgeber%20sagt%3A%0A%0ADas%20Hauptprofil%20muss%20am%20ganzen%20Umfang%20eine%20Profiltiefe%20von%20mindestens%201%2C6%20Millimeter%20aufweisen%3B%20als%20Hauptprofil%20gelten%20dabei%20die%20breiten%20Profilrillen%20im%20mittleren%20Bereich%20der%20Lauffl%C3%A4che%2C%20der%20etwa%203%2F4%20der%20Lauffl%C3%A4chenbreite%20einnimmt.%20Jedoch%20gen%C3%BCgt%20bei%20Fahrr%C3%A4dern%20mit%20Hilfsmotor%2C%20Kleinkraftr%C3%A4dern%20und%20Leichtkraftr%C3%A4dern%20eine%20Profiltiefe%20von%20mindestens%201%20mm.%0A(%C2%A736%20Abs.%202%20StVO)%0A%0AF%C3%BCr%20Autos%2C%20auch%20f%C3%BCr%20Gebrauchtwagen%20mit%20Gebrauchtwagengarantie%2C%20gilt%20also%20eine%20Mindestprofiltiefe%20von%201%2C6%20Millimetern.%20Das%20bedeutet%20auch%2C%20dass%20Fahrzeughalter%20ab%203%20Millimetern%20Profiltiefe%20%C3%BCber%20einen%20Reifenersatz%20nachdenken%20sollten.%0A%0AReifenwechsel%20entsprechend%20des%20Antriebs%0A%0AEinige%20Hersteller%20von%20Allradfahrzeugen%20empfehlen%2C%20alle%20vier%20Reifen%20zu%20ersetzen%2C%20nicht%20nur%20einen%20oder%20zwei%2C%20da%20ein%20neuer%20Reifen%20einen%20gr%C3%B6%C3%9Feren%20Gesamtdurchmesser%20als%20die%20anderen%20Reifen%20hat.%20Diejenigen%2C%20die%20nur%20wenige%20Zehntel%20der%20Profiltiefe%20verloren%20haben%2C%20drehen%20sich%20schneller%20als%20das%20neue.%20Der%20Unterschied%20k%C3%B6nnte%20dazu%20f%C3%BChren%2C%20dass%20das%20AWD-System%20(All%20wheel%20system)%20auf%20trockenem%20Stra%C3%9Fenbelag%20eingreift%20und%20das%20System%20m%C3%B6glicherweise%20besch%C3%A4digt.%0A%0ABei%20einem%20AWD-Fahrzeug%20oder%20einem%20Fahrzeug%20mit%20konventionellem%20Allradantrieb%20werden%20idealerweise%20alle%20vier%20Reifen%20gleichzeitig%20ausgetauscht%2C%20so%20dass%20sie%20alle%20die%20gleiche%20Traktion%20und%20den%20gleichen%20Durchmesser%20aufweisen.%0A%0AF%C3%BCr%20ein%20Fahrzeug%20mit%20Front-%20oder%20Heckantrieb%20gelten%20%C3%A4hnliche%20Richtlinien.%20Wenn%20die%20H%C3%A4lfte%20oder%20mehr%20der%20Lauffl%C3%A4che%20aller%20vier%20Reifen%20weg%20ist%2C%20f%C3%BChrt%20der%20Austausch%20nur%20eines%20Reifens%20dazu%2C%20dass%20sich%20ein%20Rad%20langsamer%20dreht%20als%20die%20anderen%20und%20m%C3%B6glicherweise%20falsche%20Signale%20an%20die%20Traktionskontrolle%20und%20die%20Antiblockiersysteme%20sendet.%20Es%20f%C3%BChrt%20auch%20dazu%2C%20dass%20ein%20Reifen%20mehr%20oder%20weniger%20Traktion%20f%C3%BCr%20Beschleunigung%2C%20Bremsen%20und%20Kurvengriff%20hat%20als%20die%20anderen%2C%20was%20das%20Verhalten%20eines%20Fahrzeugs%20beeinflussen%20kann.%0A%0ABei%20einem%20Fahrzeug%20mit%20Zweiradantrieb%2C%20unabh%C3%A4ngig%20davon%2C%20ob%20es%20sich%20um%20Vorderrad-%20oder%20Hinterradantrieb%20handelt%2C%20w%C3%A4re%20es%20besser%2C%20das%20Paar%20auf%20derselben%20Achse%20zu%20ersetzen.%20Der%20beste%20Ansatz%20ist%20jedoch%2C%20alle%20vier%20zu%20ersetzen%2C%20wenn%20das%20Profil%20der%20alten%20Reifen%20stark%20abgenutzt%20ist.%0A%0AEntscheiden%20Sie%20sich%20dazu%2C%20nur%20einen%20Reifen%20zu%20ersetzen%2C%20sollte%20der%20Ersatz%20das%20gleiche%20Modell%2C%20die%20gleiche%20Gr%C3%B6%C3%9Fe%20und%20das%20gleiche%20Profil%20wie%20die%20anderen%20sein.%20Ein%20Reifen%20einer%20anderen%20Marke%20oder%20eines%20anderen%20Modells%20weist%20noch%20gr%C3%B6%C3%9Fere%20Unterschiede%20in%20der%20Traktion%20und%20der%20Anzahl%20der%20Umdrehungen%20pro%20Kilometer%20auf.%20Er%20wird%20wahrscheinlich%20mit%20einer%20anderen%20Geschwindigkeit%20verschlei%C3%9Fen.%20Das%20bedeutet%2C%20dass%20er%20sich%20m%C3%B6glicherweise%20schneller%20als%20die%20anderen%20abnutzen%20k%C3%B6nnte%2C%20auch%20wenn%20er%20mit%20mehr%20Profiltiefe%20beginnt.%0A%0AUnabh%C3%A4ngig%20davon%2C%20ob%20Sie%20sich%20entscheiden%2C%20nur%20einen%20oder%20mehrere%20Reifen%20zu%20ersetzen%2C%20empfehlen%20Reifenexperten%2C%20dass%20der%20neue%20Reifen%20auf%20der%20Hinterachse%20montiert%20werden%20sollte.%20Wenn%20neue%20Reifen%20auf%20der%20Vorderachse%20montiert%20werden%2C%20w%C3%A4ren%20die%20abgenutzten%20Reifen%20im%20Heck%20anf%C3%A4lliger%20f%C3%BCr%20Aquaplaning.%0A%20%0A%0A%20%0A%0Agruss%0A&op=translate
zdroj zde:
https://intec-garantie.de/blog-posts/muss-ich-mehr-als-einen-reifen-auf-einmal-ersetzen
spíš za tím vidím pneulobby:
https://translate.google.cz/?hl=cs&sl=auto&tl=cs&text=Muss%20ich%20mehr%20als%20einen%20Reifen%20auf%20einmal%20ersetzen%3F%0AVittorio%20Emmermann%0A2%20min.%0A%0ASie%20k%C3%B6nnen%20auch%20nur%20einen%20Reifen%20ersetzen%2C%20wenn%20die%20anderen%20noch%20den%20gr%C3%B6%C3%9Ften%20Teil%20ihres%20Profils%20haben.%0A%0AIm%20Gegensatz%20zu%20vergangenen%20Zeiten%2C%20in%20denen%20ein%20Paar%20%22Winterreifen%22%20nur%20f%C3%BCr%20den%20Wintereinsatz%20an%20den%20Antriebsr%C3%A4dern%20montiert%20wurde%2C%20erkennen%20wir%20einigen%20Jahr(zehnt)en%2C%20dass%20ein%20Fahrzeug%20vier%20passende%20Reifen%20haben%20sollte%2C%20ganz%20gleich%2C%20ob%20es%20sich%20um%20Vorder-%20oder%20Hinterreifen%20handelt.%0A%0AZu%20beachten%20ist%20hierbei%20au%C3%9Ferdem%2C%20dass%20es%20sich%20um%20den%20gleichen%20Typ%2C%20das%20gleiche%20Modell%20und%20bestenfalls%20sogar%20den%20gleichen%20Verschlei%C3%9F%20handelt.%20Der%20Grund%20ist%20einfach%3A%20Ein%20Auto%20mit%20vier%20Reifen%2C%20die%20sich%20gleich%20verhalten%2C%20ob%20beim%20Beschleunigen%2C%20Bremsen%20oder%20Kurvenfahren%2C%20f%C3%A4hrt%20ausgeglichen%20und%20vorhersehbar.%20%E2%80%94%20Oder%20anders%20ausgedr%C3%BCckt%3A%20Es%20l%C3%A4sst%20sich%20nicht%20nur%20%E2%80%9Ef%C3%BChren%E2%80%9C%2C%20sondern%20%E2%80%9Efahren%E2%80%9C.%0A%0AWenn%20einer%20dieser%20Faktoren%20bei%20einem%20oder%20mehreren%20R%C3%A4dern%20unterschiedlich%20ist%2C%20k%C3%B6nnen%20die%20Traktionseigenschaften%20variieren%20und%20die%20Leistung%20wird%20unausgewogen%20sein.%20Derartige%20Fehler%20sind%20im%20Schadensfall%20nicht%20in%20der%20Gebrauchtwagengarantie%20integriert%2C%20au%C3%9Fer%2C%20der%20K%C3%A4ufer%20hat%20das%20Auto%20bereits%20so%20%C3%BCbernommen.%0A%0AWie%20viel%20Profil%20muss%20ein%20Reifen%20haben%3F%0A%0ADie%20Profiltiefe%20wird%20in%20Deutschland%20in%20Millimetern%20angegeben.%20Entscheiden%20sich%20Autofahrer%20daf%C3%BCr%2C%20Reifen%20aus%20dem%20Ausland%20(z.%20B.%20den%20USA)%20zu%20beziehen%2C%20lesen%20sie%20zumeist%20Angaben%20in%20Zoll.%20Die%20Profiltiefe%20von%20Neureifen%20h%C3%A4ngt%20vom%20jeweiligen%20Hersteller%20und%20dem%20entsprechenden%20Reifenmodell%20ab.%20In%20der%20Regel%20messen%20Sie%20bei%20fabrikneuen%20Autoreifen%20eine%20Profiltiefe%20von%208%20bis%209%20Millimetern.%20Sommerreifen%20haben%20nicht%20selten%208%20Millimeter%20Profil%2C%20Winterreifen%209%20Millimeter.%0A%0ADer%20Gesetzgeber%20sagt%3A%0A%0ADas%20Hauptprofil%20muss%20am%20ganzen%20Umfang%20eine%20Profiltiefe%20von%20mindestens%201%2C6%20Millimeter%20aufweisen%3B%20als%20Hauptprofil%20gelten%20dabei%20die%20breiten%20Profilrillen%20im%20mittleren%20Bereich%20der%20Lauffl%C3%A4che%2C%20der%20etwa%203%2F4%20der%20Lauffl%C3%A4chenbreite%20einnimmt.%20Jedoch%20gen%C3%BCgt%20bei%20Fahrr%C3%A4dern%20mit%20Hilfsmotor%2C%20Kleinkraftr%C3%A4dern%20und%20Leichtkraftr%C3%A4dern%20eine%20Profiltiefe%20von%20mindestens%201%20mm.%0A(%C2%A736%20Abs.%202%20StVO)%0A%0AF%C3%BCr%20Autos%2C%20auch%20f%C3%BCr%20Gebrauchtwagen%20mit%20Gebrauchtwagengarantie%2C%20gilt%20also%20eine%20Mindestprofiltiefe%20von%201%2C6%20Millimetern.%20Das%20bedeutet%20auch%2C%20dass%20Fahrzeughalter%20ab%203%20Millimetern%20Profiltiefe%20%C3%BCber%20einen%20Reifenersatz%20nachdenken%20sollten.%0A%0AReifenwechsel%20entsprechend%20des%20Antriebs%0A%0AEinige%20Hersteller%20von%20Allradfahrzeugen%20empfehlen%2C%20alle%20vier%20Reifen%20zu%20ersetzen%2C%20nicht%20nur%20einen%20oder%20zwei%2C%20da%20ein%20neuer%20Reifen%20einen%20gr%C3%B6%C3%9Feren%20Gesamtdurchmesser%20als%20die%20anderen%20Reifen%20hat.%20Diejenigen%2C%20die%20nur%20wenige%20Zehntel%20der%20Profiltiefe%20verloren%20haben%2C%20drehen%20sich%20schneller%20als%20das%20neue.%20Der%20Unterschied%20k%C3%B6nnte%20dazu%20f%C3%BChren%2C%20dass%20das%20AWD-System%20(All%20wheel%20system)%20auf%20trockenem%20Stra%C3%9Fenbelag%20eingreift%20und%20das%20System%20m%C3%B6glicherweise%20besch%C3%A4digt.%0A%0ABei%20einem%20AWD-Fahrzeug%20oder%20einem%20Fahrzeug%20mit%20konventionellem%20Allradantrieb%20werden%20idealerweise%20alle%20vier%20Reifen%20gleichzeitig%20ausgetauscht%2C%20so%20dass%20sie%20alle%20die%20gleiche%20Traktion%20und%20den%20gleichen%20Durchmesser%20aufweisen.%0A%0AF%C3%BCr%20ein%20Fahrzeug%20mit%20Front-%20oder%20Heckantrieb%20gelten%20%C3%A4hnliche%20Richtlinien.%20Wenn%20die%20H%C3%A4lfte%20oder%20mehr%20der%20Lauffl%C3%A4che%20aller%20vier%20Reifen%20weg%20ist%2C%20f%C3%BChrt%20der%20Austausch%20nur%20eines%20Reifens%20dazu%2C%20dass%20sich%20ein%20Rad%20langsamer%20dreht%20als%20die%20anderen%20und%20m%C3%B6glicherweise%20falsche%20Signale%20an%20die%20Traktionskontrolle%20und%20die%20Antiblockiersysteme%20sendet.%20Es%20f%C3%BChrt%20auch%20dazu%2C%20dass%20ein%20Reifen%20mehr%20oder%20weniger%20Traktion%20f%C3%BCr%20Beschleunigung%2C%20Bremsen%20und%20Kurvengriff%20hat%20als%20die%20anderen%2C%20was%20das%20Verhalten%20eines%20Fahrzeugs%20beeinflussen%20kann.%0A%0ABei%20einem%20Fahrzeug%20mit%20Zweiradantrieb%2C%20unabh%C3%A4ngig%20davon%2C%20ob%20es%20sich%20um%20Vorderrad-%20oder%20Hinterradantrieb%20handelt%2C%20w%C3%A4re%20es%20besser%2C%20das%20Paar%20auf%20derselben%20Achse%20zu%20ersetzen.%20Der%20beste%20Ansatz%20ist%20jedoch%2C%20alle%20vier%20zu%20ersetzen%2C%20wenn%20das%20Profil%20der%20alten%20Reifen%20stark%20abgenutzt%20ist.%0A%0AEntscheiden%20Sie%20sich%20dazu%2C%20nur%20einen%20Reifen%20zu%20ersetzen%2C%20sollte%20der%20Ersatz%20das%20gleiche%20Modell%2C%20die%20gleiche%20Gr%C3%B6%C3%9Fe%20und%20das%20gleiche%20Profil%20wie%20die%20anderen%20sein.%20Ein%20Reifen%20einer%20anderen%20Marke%20oder%20eines%20anderen%20Modells%20weist%20noch%20gr%C3%B6%C3%9Fere%20Unterschiede%20in%20der%20Traktion%20und%20der%20Anzahl%20der%20Umdrehungen%20pro%20Kilometer%20auf.%20Er%20wird%20wahrscheinlich%20mit%20einer%20anderen%20Geschwindigkeit%20verschlei%C3%9Fen.%20Das%20bedeutet%2C%20dass%20er%20sich%20m%C3%B6glicherweise%20schneller%20als%20die%20anderen%20abnutzen%20k%C3%B6nnte%2C%20auch%20wenn%20er%20mit%20mehr%20Profiltiefe%20beginnt.%0A%0AUnabh%C3%A4ngig%20davon%2C%20ob%20Sie%20sich%20entscheiden%2C%20nur%20einen%20oder%20mehrere%20Reifen%20zu%20ersetzen%2C%20empfehlen%20Reifenexperten%2C%20dass%20der%20neue%20Reifen%20auf%20der%20Hinterachse%20montiert%20werden%20sollte.%20Wenn%20neue%20Reifen%20auf%20der%20Vorderachse%20montiert%20werden%2C%20w%C3%A4ren%20die%20abgenutzten%20Reifen%20im%20Heck%20anf%C3%A4lliger%20f%C3%BCr%20Aquaplaning.%0A%20%0A%0A%20%0A%0Agruss%0A&op=translate
zdroj zde:
https://intec-garantie.de/blog-posts/muss-ich-mehr-als-einen-reifen-auf-einmal-ersetzen
_________________
bylo-nebylo: skoda, Trabant, Dacia 1300, Lada 1300, Fiat Croma turbo i.e., Lancia k 2.0t 162 kw, Ford, CLK,
je LR Evoque, sen a představu dalšího vozu mám, ale garáž je malá :(
bylo-nebylo: skoda, Trabant, Dacia 1300, Lada 1300, Fiat Croma turbo i.e., Lancia k 2.0t 162 kw, Ford, CLK,
je LR Evoque, sen a představu dalšího vozu mám, ale garáž je malá :(
-
Offline
- Příspěvky: 6368
- Registrován: 8 roků 4 měsíce
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70 D5 2008
Antiskid Rich asistenza
No, ale tak asi počítají s tím, že dáš rezervu na jedno kolo a asi i počítají s tím, že když něco vyskočí, tak víš čím to je a máš nasazenou rezervu, že....
_________________
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Příspěvky: 1003
- Registrován: 17 roků 3 měsíce
- Bydliště: Olomouc city a okolí
- Vůz: R design 2018 V60 D4
- Bydliště: Olomouc city a okolí
Antiskid Rich asistenza
je to možné ,
ještě jsem pročítal stranky Adac_u . . . čtěte a přemýšlejte sami
https://translate.google.cz/?hl=cs&sl=auto&tl=cs&text=Besonderes%20Risiko%20f%C3%BCr%20Allradfahrzeuge%0A%0AHier%20m%C3%BCssen%20unbedingt%20die%20Vorgaben%20in%20der%20Bedienungsanleitung%20befolgt%20werden.%20Eine%20stark%20unterschiedliche%20Profiltiefe%20vorne%2Fhinten%20k%C3%B6nnte%20hier%20beispielsweise%20zu%20Sch%C3%A4den%20am%20Mitteldifferential%2C%20das%20die%20Drehzahlen%20zwischen%20Vorder-%20und%20Hinterachse%20ausgleicht%2C%20f%C3%BChren.%20%0Agruss%0A&op=translate
zdroj:
https://www.adac.de/rund-ums-fahrzeug/ausstattung-technik-zubehoer/reifen/reifenkauf/mischbereifung/
ještě jsem pročítal stranky Adac_u . . . čtěte a přemýšlejte sami
https://translate.google.cz/?hl=cs&sl=auto&tl=cs&text=Besonderes%20Risiko%20f%C3%BCr%20Allradfahrzeuge%0A%0AHier%20m%C3%BCssen%20unbedingt%20die%20Vorgaben%20in%20der%20Bedienungsanleitung%20befolgt%20werden.%20Eine%20stark%20unterschiedliche%20Profiltiefe%20vorne%2Fhinten%20k%C3%B6nnte%20hier%20beispielsweise%20zu%20Sch%C3%A4den%20am%20Mitteldifferential%2C%20das%20die%20Drehzahlen%20zwischen%20Vorder-%20und%20Hinterachse%20ausgleicht%2C%20f%C3%BChren.%20%0Agruss%0A&op=translate
zdroj:
https://www.adac.de/rund-ums-fahrzeug/ausstattung-technik-zubehoer/reifen/reifenkauf/mischbereifung/
_________________
bylo-nebylo: skoda, Trabant, Dacia 1300, Lada 1300, Fiat Croma turbo i.e., Lancia k 2.0t 162 kw, Ford, CLK,
je LR Evoque, sen a představu dalšího vozu mám, ale garáž je malá :(
bylo-nebylo: skoda, Trabant, Dacia 1300, Lada 1300, Fiat Croma turbo i.e., Lancia k 2.0t 162 kw, Ford, CLK,
je LR Evoque, sen a představu dalšího vozu mám, ale garáž je malá :(
-
Online
- Moderátor
- Příspěvky: 14562
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Antiskid Rich asistenza
A jak jsi přišel na to, že rezerva má jiný průměr než normální kolo?
Je pouze užší, ale venkovní průměr má stejný (nebo skoro).
Je pouze užší, ale venkovní průměr má stejný (nebo skoro).
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 69
- Registrován: 4 roky 11 měsíců
- Bydliště: Hodonín
- Vůz: XC90 2.4 D5 136kw Momentum 2007
Antiskid Rich asistenza
Já nemám problém pustit korunu aby to fungovalo ale ... auto ač je dovoz italie/ Pordenone mám k nemu papíry se servisem a dokonce kontakt na původního majitele ... každou výměnu oleje-štítky a proplachy ...nepoznalo sůl ... ten poslední byl před 8000km ... je fakt ze automat se mi zda neohrabany kdy sem tam nevi co zařadit ... bohužel Aisin ve fordu delal to samé ... takze chtít sázení rychlosti v autě které je těžké a neuzpusobene na tenhle styl jízdy je sci-fi ... na druhou stranu když jsem ho kupoval jezdilo ok ... aktuální stav 234tisic a pomalu to začíná padat což je bud vydržet a opravovat nebo poslat dal coz se mi jeví jako ta lepsi varianta ... musím říct ze ta D5 není absolutně slyšet což je velké plus ... -12/-15 autu nedela problém ale čekal jsem od Volva spolehlivost (jasný jak se kdo staral predemnou je důležité ) ale abych udělal od silentbloku motoru (hydropneumatika nestojí par korun zejo
) po kompletní nápravu ( a když komplet tak i s brzdama ) a stejně to lupe jako svině ... jsem na pul cesty se toho zbavit 
-
Online
- Moderátor
- Příspěvky: 14562
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Antiskid Rich asistenza
Vydrž, Prťka, vydrž! 

_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 6368
- Registrován: 8 roků 4 měsíce
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70 D5 2008
Antiskid Rich asistenza
Co má společnýho spolehlivost a opotřebování běžných věcí provozem?
Papíru ti nas...u přes noc do kýblu a seženu i hejla, co bude hrát taliana.

Papíru ti nas...u přes noc do kýblu a seženu i hejla, co bude hrát taliana.

_________________
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Příspěvky: 5869
- Registrován: 7 roků
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
Antiskid Rich asistenza
Ty jo někdo to koupí, zesílí rádio a bude lítat a říkat jak je Volvo super auto. Občas tam něco lupne, ale servis nula nula nic 

_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvky: 5729
- Registrován: 11 roků 9 měsíců
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
Antiskid Rich asistenza
Mě se to nezdá. Malý gumy vzadu udělají rychlejší otáčení kol.
Haldex se ale připíná, když se zadek otáčí pomaleji. Podle roku tam bude mít haldex 4.gen (aspoň doufám, tam se to nějak dělilo) a ten nemá rozdílovou pumpu, Spíná to jen tlak čerpadla a řídí to solenoid.
Radek tu psal čidlo (kroužek) na kole? To by mohlo být ono, anebo je to souhra náhod, že se podělal kroužek pod volantem zrovna při výměně gum, nebo odchází čerpadlo haldexu.
3 mm na dezénu nehrajou roli. Při podhuštění je to mnohem víc a nic se neděje (pokud tam není hlídání tlaku rozdílem otáček).
Takže - neřeš blbosti a jeď někam, kde je diagnostka (ta správná) a kdo s ní umí
Haldex se ale připíná, když se zadek otáčí pomaleji. Podle roku tam bude mít haldex 4.gen (aspoň doufám, tam se to nějak dělilo) a ten nemá rozdílovou pumpu, Spíná to jen tlak čerpadla a řídí to solenoid.
Radek tu psal čidlo (kroužek) na kole? To by mohlo být ono, anebo je to souhra náhod, že se podělal kroužek pod volantem zrovna při výměně gum, nebo odchází čerpadlo haldexu.
3 mm na dezénu nehrajou roli. Při podhuštění je to mnohem víc a nic se neděje (pokud tam není hlídání tlaku rozdílem otáček).
Takže - neřeš blbosti a jeď někam, kde je diagnostka (ta správná) a kdo s ní umí

-
Offline
- Příspěvky: 1003
- Registrován: 17 roků 3 měsíce
- Bydliště: Olomouc city a okolí
- Vůz: R design 2018 V60 D4
- Bydliště: Olomouc city a okolí
Antiskid Rich asistenza
defacto souhlas s Tebou, u rezervy bývá většinou desen nový, a teď, když to nasadíš třeba ke 4 mm vzorku na ose?raolsa píše: 04 pro 2020 22:18 A jak jsi přišel na to, že rezerva má jiný průměr než normální kolo?
Je pouze užší, ale venkovní průměr má stejný (nebo skoro).
dle úvah některých zde je toto problém, já si to však nemyslím, že to je příčina sepnutí kontrolky protiskluzu
nebo skluzu . . .
kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
tak černé na bílém:
https://translate.google.cz/?hl=cs&sl=auto&tl=cs&text=in%20wesentlicher%20Vorzug%20der%20Haldex-Kupplung%20ist%20ihre%20au%C3%9Ferordentlich%20kurze%20Reaktionszeit%3A%20Schon%20nach%20einem%20Drehwinkel%20von%20nur%2045%20Grad%20-%20also%20am%20Anfang%20der%20ersten%20Umdrehung%20nach%20%22Befehlsempfang%22%20durch%20elektronisches%20Signal%20-%20liegt%20der%20Druck%20vollst%C3%A4ndig%20an%20und%20erzeugt%20das%20entsprechende%20Hinterachs-Drehmoment.%20Die%20Kupplung%20regelt%20das%20Moment%20stufenlos%20von%20Null%20bis%20zur%20vollen%20%C3%9Cbertragung%20hoch%2C%20was%20einer%20Aufteilung%20des%20Antriebs%20von%2050%3A50%20zwischen%20Vorder-%20und%20Hinterr%C3%A4dern%20entspricht%2C%20je%20nach%20Reibwertverh%C3%A4ltnis%20sind%20sogar%20bis%20zu%20100%20Prozent%20des%20Antriebsmoments%20an%20der%20Hinterachse%20m%C3%B6glich.%20%09%0AFunktion%20der%20Haldexkupplung%0A%0ASie%20ist%20sehr%20robust%20ausgelegt%20und%20kann%20maximale%20Momente%20bis%203200%20Newtonmeter%20an%20die%20Hinterachse%20%C3%BCbertragen.%20Das%20ist%20mehr%20als%20das%20Doppelte%20gegen%C3%BCber%20der%20bisherigen%20Visco-Kupplung.%0A%0A%20%0AVorteile%3A%0A%0A%20%20%20%20Sie%20verwirklicht%20den%20permanenten%20Allradantrieb%2C%20sobald%20der%20Motor%20gestartet%20wird%20und%20ist%20regelbar.%0A%0A%20%20%20%20Sie%20garantiert%20spurstabiles%20Beschleunigen%0A%0A%20%20%20%20sowie%20neutrales%20bis%20leicht%20untersteuerndes%20Fahrverhalten%20im%20Normalbetrieb%20und%0A%0A%20%20%20%20sogar%20%C3%BCbersteuerndes%20Fahrverhalten%20bei%20Leistungs%C3%BCberschuss.%0A%0A%20%20%20%20Sie%20f%C3%BChrt%20zu%20einem%20gutm%C3%BCtigen%20Fahrverhalten%20im%20Schubbetrieb%2C%0A%0A%20%20%20%20verspannt%20sich%20beim%20Rangieren%20nicht%2C%0A%0A%20%20%20%20verkraftet%20unterschiedliche%20Reifenumf%C3%A4nge%20(Notrad)%20und%0A%0A%20%20%20%20gestattet%20das%20Abschleppen%20mit%20angehobener%20Achse.%0A%20%20%20%20Vor%20allem%20aber%20harmoniert%20sie%20mit%20allen%20Schlupf-Regelsystemen%20von%20der%20Antiblockierbremse%20(ABS)%20%C3%BCber%20Antriebsschlupf-Regelung%20(ASR)%20und%20elektronischer%20Differentialsperre%20(EDS)%20bis%20hin%20zum%20Fahrstabilit%C3%A4tsprogramm%20(ESP).%0A%0ADas%20Motordrehmoment%20wird%20%C3%BCber%20das%20Schaltgetriebe%2C%20das%20Vorderachsdifferenzial%20und%20den%20Vorderachsantrieb%20auf%20die%20Kardanwelle%20%C3%BCbertragen.%20Die%20Kardanwelle%20ist%20mit%20der%20Eingangswelle%20der%20Haldex-Kupplung%20verbunden.%20In%20der%20Haldex-Kupplung%20ist%20die%20Eingangswelle%20von%20der%20Ausgangswelle%20zum%20Hinterachsdifferenzial%20getrennt.%20Eine%20Drehmoment%C3%BCbertragung%20auf%20das%20Hinterachsdifferenzial%20kann%20nur%20%C3%BCber%20das%20geschlossene%20Lamellenpaket%20der%20Haldex-Kupplung%20erfolgen.&op=translate
čili zvládá různé velikosti pneu . . . zdroj:
https://www.kfztech.de/kfztechnik/triebwerk/allrad/haldex.htm
Naposledy upravil(a) ksw dne 05 pro 2020 10:17, celkem upraveno 1 x.
_________________
bylo-nebylo: skoda, Trabant, Dacia 1300, Lada 1300, Fiat Croma turbo i.e., Lancia k 2.0t 162 kw, Ford, CLK,
je LR Evoque, sen a představu dalšího vozu mám, ale garáž je malá :(
bylo-nebylo: skoda, Trabant, Dacia 1300, Lada 1300, Fiat Croma turbo i.e., Lancia k 2.0t 162 kw, Ford, CLK,
je LR Evoque, sen a představu dalšího vozu mám, ale garáž je malá :(
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot]