Kishmick - V70 II 2.4i BSR

Prostor pro Vaše auta
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 36
Příspěvky: 711
Registrován: 9 roků 1 měsíc
Bydliště: Milevsko
Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT

#1 Kishmick - V70 II 2.4i BSR

Příspěvek od kishmick »

Zdravím všechny! Málem bych zapomněl na druhý-starší vehikl v mojí "volvorodině" (mám ho už skoro 5let). Je to:

Volvo V70 II 2.4i r.2001
Motor: B5244S2 2435ccm 103Kw/140HP
Původ: Německo,ČR(od r.2005)
Nájezd: 260.000
FWD-předokolka
"Pětikvalt" - manuál (převodovka M56)
Výbava: MOMENTUM (polokůže, rádio HU-603)
Barva: black solid (stone)

Úpravy:
Kola: HEICO SPORTIV VOLUTION® V. 8x19" Bright-Silver (pneu Barum Bravuris 3HM 225/35 R19)
LPG (bylo): Magic II, bez přímazu, červenec 2021 LPG zrušeno
Chip: BSR-Stage 2 - 188HP
Sání: K&N air filter, full PCV delete
Thermal spacer 3mm vlastní výroby
Výfuk: nerez 3"downpipe , nerez 2.5" vlastní výroby (viz obrázek dole)
Snížení: vpředu 8cm, vzadu 10cm? (pružiny ST Suspensions)


Je to poctivá a nefalšovaná-čistá atmosféra, takže od ní nemůžete čekat žádné výkonostní zázraky . Svůj účel ale vždycky splnila. Používám jí především na delší trasy (žere to cca 10.5l LPG na 100km).
Přílohy
V6.jpg
Inter.jpg
V1.jpg
V3.jpg
Heico Volution V, 19.jpg
Naposledy upravil(a) kishmick dne 06 črc 2021 19:04, celkem upraveno 5 x.
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321

S60 GOLD
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1291
Registrován: 11 roků
Bydliště: Brno
Vůz: Nyni Octavia 2 RS, ex S70 T5,S60D5, 850R

#2 Kishmick - V70 II 2.4i

Příspěvek od S60 GOLD »

Moc pekne kola!!!!
_________________
Octavia 2 RS fl 280hp….
Drive : S70 T5 22T,Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 36
Příspěvky: 711
Registrován: 9 roků 1 měsíc
Bydliště: Milevsko
Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT

#3 Kishmick - V70 II 2.4i

Příspěvek od kishmick »

Díky! Heico Volution R19 (volvo tuning z Německa) jsou tady od nás od dovozce, co prodává bazarový kola na netu. Byly 2 měsíce na bazoši obutý na "nekřesťansky" tlustejch gumách z XC90-ky-takže si jich nikdo moc nevšímal (vypadali divně). Když v tom je uvidělo moje "bystré oko" znalce.... ihned jsem si vybavil obrázky Heico sportiv (https://www.heicosportiv.de/) z googlu, kde byly většinou na V70 II :-). Hned jsem po nich skočil-takže sen se stal skutečností-představa se změnila v realitu !!! :-) Ale zadarmo to nebylo-stály docela dost. Budu je asi pak používat i na T5.
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321

Warcz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 5128
Registrován: 5 roků 6 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V70 II 2,5T AWD AT

#4 Kishmick - V70 II 2.4i

Příspěvek od Warcz »

Pěkné auto. 130km/h tempomat a vzbuďte mě za 4 hodiny na LPG :-)
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 36
Příspěvky: 711
Registrován: 9 roků 1 měsíc
Bydliště: Milevsko
Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT

#5 Kishmick - V70 II 2.4i

Příspěvek od kishmick »

Díky! :) To bylo ještě v době, kdy mě bavilo dělat výfuky. Posílám ukázku složení zadního dílu průchozího výfuku: (celková cena cca 6000,-) a obrázky několika dílů, co jsem dával do auta...
nerez výfuk V70.png
Mahom R18.jpg
Mahom R18.jpg (75.86 KiB) Zobrazeno 1354 x
Naposledy upravil(a) kishmick dne 17 črc 2020 19:29, celkem upraveno 1 x.
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321

Petr.Chrpa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1814
Registrován: 17 roků 11 měsíců
Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
Kontaktovat uživatele:

#6 Kishmick - V70 II 2.4i

Příspěvek od Petr.Chrpa »

kishmick píše:Díky! :) To bylo ještě v době, kdy mě bavilo dělat výfuky. Posílám ukázku složení zadního dílu průchozího výfuku: (celková cena cca 6000,-)
Auto nádherný a výfuk taky :good:
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 36
Příspěvky: 711
Registrován: 9 roků 1 měsíc
Bydliště: Milevsko
Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT

#7 Kishmick - V70 II 2.4i

Příspěvek od kishmick »

O víkendu jsem toho neměl moc na práci, tak jsem konečně přehodil zrenovovaný-červený brzdiče na V70. Na barvě se uvádělo: do 600 °C, ale to se musí brát s rezervou....mě bude stačit, že se to po roce nesloupe...
Přílohy
brzdiče2.jpg
brzdiče.jpg
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321

Petr.Chrpa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1814
Registrován: 17 roků 11 měsíců
Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
Kontaktovat uživatele:

#8 Kishmick - V70 II 2.4i

Příspěvek od Petr.Chrpa »

kishmick píše:O víkendu jsem toho neměl moc na práci, tak jsem konečně přehodil zrenovovaný-červený brzdiče na V70. Na barvě se uvádělo: do 600 °C, ale to se musí brát s rezervou....mě bude stačit, že se to po roce nesloupe...
Ahoj
Pěkný to by mně taky zajímalo jak dlouho ty barvy vydrží ,pokud by to bylo na pět až deset let tak bych se možná i přemluvil ,ale já jsem na tohle p..se :green: tak to ani asi zkoušet nebudu.
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 36
Příspěvky: 711
Registrován: 9 roků 1 měsíc
Bydliště: Milevsko
Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT

#9 Kishmick - V70 II 2.4i

Příspěvek od kishmick »

Dnešní výměna svíček. Už nikdy nekupuju svíčky Bosch!!! Sotva jsem vytočil první svíčku, bylo vidět, že je na dvou místech prasklý izolátor :twisted: . Takže se vracím na atmosféře zase k osvědčeným NGK 3384. Nevím, co mě to před těma dvěma lety napadlo, ale asi jsem viděl, že to má o jednu elektrodu navíc a koupil jsem to...-nevim. Každopádně to byly pěkný shi...
Bosch.jpg
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 36
Příspěvky: 711
Registrován: 9 roků 1 měsíc
Bydliště: Milevsko
Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT

#10 Kishmick - V70 II 2.4i

Příspěvek od kishmick »

Začíná mi trochu haprovat LPG, ale jelikož jsem na to 4 roky nesáhl, není se čemu divit. Jako první krok-výměna filtru plynné fáze (nepomohlo). Příští týden bude výměna "kapalné fáze". Při kupování filtru nutno znát průměry hadic- já mám všude 12mm
filtr plyn.jpg
filtr plyn.jpg (110.77 KiB) Zobrazeno 1429 x
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321

Juric
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 409
Registrován: 3 roky 11 měsíců
Bydliště: Olomouc
Vůz: V70II D5 2006
Bydliště: Olomouc

#11 Kishmick - V70 II 2.4i

Příspěvek od Juric »

Jaký důvod vůbec mají ty elektrody navíc? Ptám se jako hloupej nafťák. :D
_________________
Volvo V70II D5 136 kW 2006 manualObrázek

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 36
Příspěvky: 711
Registrován: 9 roků 1 měsíc
Bydliště: Milevsko
Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT

#12 Kishmick - V70 II 2.4i

Příspěvek od kishmick »

Je to rozdělení na 2 větve. Každá větev má 3 vstřikovače (jeden je zaslepenej aby to dělalo dohromady 5). Je to vidět na fotce nahoře. Proč neni na jedný tlustý hadici 5 vstřikovačů-nevim(možná mám menší reduktor). Určitě jsou na nějaký normy. Třeba může být na jedný hadici 12mm max. 3 vstřiky (průtok plynu, zatížení, velikost válce)? Ti lidi, co to LPG dělaji, to různě kombinujou a staví to jako skládačku.
Edit: Jo, ty jsi myslel svíčky? To je vývoj... elektroda navíc, asi víc jisker, nebo co (i když je tam jenom jedna). Vývojář dostane větší gáži.
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 36
Příspěvky: 711
Registrován: 9 roků 1 měsíc
Bydliště: Milevsko
Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT

#13 Kishmick - V70 II 2.4i

Příspěvek od kishmick »

Dnešní úlovek od kámoše : nový nerez trubky 76 X 1.2 mm. Měl jsem neskutečný štěstí. Ideální materiál na pořádnej vejfuk (a ne jeden). A ti blázni už to chtěli vézt na slisování !!! :ROFL: Sice jsou v ohybech trochu "vrásčitý", ale to je detail.
Nerez.jpg
Naposledy upravil(a) kishmick dne 17 črc 2020 19:07, celkem upraveno 1 x.
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321

PetrXC70
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 4676
Registrován: 5 roků 1 měsíc
Bydliště: Kamenice
Vůz: XC 70 2.4D 2010
Bydliště: Praha východ
Kontaktovat uživatele:

#14 Kishmick - V70 II 2.4i

Příspěvek od PetrXC70 »

No kupovat to, tak to bude ranec...
_________________
XC70 2010 151kw/420NM

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 36
Příspěvky: 711
Registrován: 9 roků 1 měsíc
Bydliště: Milevsko
Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT

#15 Kishmick - V70 II 2.4i

Příspěvek od kishmick »

To Petr XC70: Jojo, nerez je docela drahej....hlavně by to bylo i náročný posílat přepravkama(řezání taky něco stojí atd). Takhle si to pěkně říznu v práci na rozměry jak chci-podle momentální potřeby.

Ve čtvrtek bylo auto celý den u plynaře. Auto se dusilo, chcípalo, při přepnutí na plyn. Závada odhalena: rozhozený software. Takže výměna filtrů by v žádném případě nepomohla. Mám teď přeprogramovanou plynovou jednotku a auto jede na plyn jako nikdy. Dokonce mi plynaři nechtěli věřit, že to auto nemá turbo! :D Při zpáteční cestě jsem si neodpustil pár foteček:
V70.jpg
V70 II.jpg
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321

PetrXC70
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 4676
Registrován: 5 roků 1 měsíc
Bydliště: Kamenice
Vůz: XC 70 2.4D 2010
Bydliště: Praha východ
Kontaktovat uživatele:

#16 Kishmick - V70 II 2.4i

Příspěvek od PetrXC70 »

Pěkný to je... Kde máš boční blinkr? Nevidim ho ani v blatníku ani v zrcátku???
_________________
XC70 2010 151kw/420NM

Warcz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 5128
Registrován: 5 roků 6 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V70 II 2,5T AWD AT

#17 Kishmick - V70 II 2.4i

Příspěvek od Warcz »

Ja ho vidim pod losikem...
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km

metju
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1463
Registrován: 15 roků
Bydliště: Praha
Vůz: 940, XC70

#18 Kishmick - V70 II 2.4i

Příspěvek od metju »

Je tam kde má být, v té plastové liště v blatníku 8)
_________________
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
XC70 D5 AWD (169kW/480Nm) '12, automat, twilight bronze metallic, Polestar
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl

PetrXC70
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 4676
Registrován: 5 roků 1 měsíc
Bydliště: Kamenice
Vůz: XC 70 2.4D 2010
Bydliště: Praha východ
Kontaktovat uživatele:

#19 Kishmick - V70 II 2.4i

Příspěvek od PetrXC70 »

Aha, sem slepej... Já ho hledal přímo v blatníku v plechu...
_________________
XC70 2010 151kw/420NM

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 36
Příspěvky: 711
Registrován: 9 roků 1 měsíc
Bydliště: Milevsko
Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT

#20 Kishmick - V70 II 2.4i

Příspěvek od kishmick »

Jojo...boční blinkr mám v blatníku. Můj ročník si ještě o blinkru v zrcátku mohl nechat jen zdát. Ještě jedno foto s tim, co je na autě (nechtěl jsem ty samolepky lepit na auto-tak je dávám sem-vlasně Magnaflow jsem tam dal-to je pravda, což mi známej z ulice ani nechtěl věřit, že je tam mám (2 tlumiče) :D ):
V70.jpg
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321

python.p
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 4924
Registrován: 6 roků 10 měsíců
Bydliště: Blansko
Vůz: XC70
Kontaktovat uživatele:

#21 Kishmick - V70 II 2.4i

Příspěvek od python.p »

Když se na to divám, tak jak funguje ten podvozek s těma loukoťěma na našich cestách?

Jinak moc pěkný!
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...


VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 36
Příspěvky: 711
Registrován: 9 roků 1 měsíc
Bydliště: Milevsko
Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT

#22 Kishmick - V70 II 2.4i

Příspěvek od kishmick »

Podvozky a kola už mám vyzkoušený z minulosti na hodně autech. Taky nejsem masochista a nechci jezdit s "povozem", na kterym cejtíš každej kamýnek. Jestli myslíš komfort(extra-pohodlnost), tak to u volva řešim zásadně tak, že si víc napumpuju sedačku pod sebou a je to pro mě komfort až až (oproti jinejm autům) :D . Ne... většinou se mi to daří sladit tak, že je to celkem pohodlný i na okreskách. Jízdní vlastnosti jsou ale důležitější. Třeba po přezutí na zimáky mi daleko víc vadí, jak to plave, než to, že bych měl radost z toho, že
je to extra pohodlný. To ti ale řekne každej, kdo má 18ky a výše.
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 36
Příspěvky: 711
Registrován: 9 roků 1 měsíc
Bydliště: Milevsko
Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT

#23 Kishmick - V70 II 2.4i

Příspěvek od kishmick »

Tak jsem si dnes zopakoval protažení kabelů na subwoofer. Subáč mám jen jeden (nejsem milionář) a tak ho přehazuju z jednoho auta do druhýho-podle potřeby. Kabely mám teď připravený tím pádem už ve všech autech. A protože jezdím dlouhý trasy právě tady-"plyňákem", došla řada i na něj...zvukově je to fakt rozdíl... Práce asi na hodinu(když máte připravený kabely), popisuju to tady: https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=55&t=72268
IMG_20200827_165437.jpg
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 36
Příspěvky: 711
Registrován: 9 roků 1 měsíc
Bydliště: Milevsko
Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT

#24 Kishmick - V70 II 2.4i

Příspěvek od kishmick »

Aktuální fotka z místního srazu (sraz veškerých aut před místními garážemi). Samolepka "swedishmetal", která mi ležela ve skříni vyšla na světlo a sklidila obdiv-především od všech majitelů BMW !!! :D
IMG_20200910_175847.jpg
IMG_20200910_175847.jpg (98.23 KiB) Zobrazeno 1176 x
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321

PetrXC70
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 4676
Registrován: 5 roků 1 měsíc
Bydliště: Kamenice
Vůz: XC 70 2.4D 2010
Bydliště: Praha východ
Kontaktovat uživatele:

#25 Kishmick - V70 II 2.4i

Příspěvek od PetrXC70 »

Proč zrovna od majitelů BMW?
_________________
XC70 2010 151kw/420NM
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „Galerie uživatelů“