D5 136 kw kratke trasy
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 558
- Registrován: 10 roků 9 měsíců
- Bydliště: Slovensko
- Vůz: Volvo S70 2,5 D
- Bydliště: Vranov nad Topľou
D5 136 kw kratke trasy
Cavte, nadisiel cas na kupu dalsieho volva. Ma jazdit kratke trasy, tyzdenne 3x do mesta 7km, mozno 2x do mesiaca 70 km, sem tam vylet. XC70/XC90benzin, ale ponuka je ziadna a ked nieco vyskoci je to drahsie aj o par tisic € od nafty (tych je pozehnane )... Preto zvazujem aj inu moznost
Chcem sa spytat ci mate niekto realne skusenosti s kratkymi jazdami motorom D5 136Kw, boli potom nutne servisne zasahy, odisli vstreky, dpf atd? Vidu mam ak treba vypalit dpf rucne.
Chcem sa spytat ci mate niekto realne skusenosti s kratkymi jazdami motorom D5 136Kw, boli potom nutne servisne zasahy, odisli vstreky, dpf atd? Vidu mam ak treba vypalit dpf rucne.
_________________
S70 2,5 D 2000, 510 000 km
V70 Tdi 4fun, 300 000
XC90 D5, 2006 290 000 km
S60 D5 2002
ex XC90 3,2 2010 170 000 km
ex V70 D5 2004, 283 000 km
S70 2,5 D 2000, 510 000 km
V70 Tdi 4fun, 300 000
XC90 D5, 2006 290 000 km
S60 D5 2002
ex XC90 3,2 2010 170 000 km
ex V70 D5 2004, 283 000 km
-
Offline
- Příspěvky: 504
- Registrován: 8 roků 1 měsíc
- Bydliště: Rokytnice nad Jizerou
- Vůz: S60 2.4T 02'
D5 136 kw kratke trasy
Jsou tu lidi co tu takhle s tou D5 i s DPF jezdí a prý to funguje, ale vhodný to samozřejmě není. Když už tak hledej auto s bufíkem. A nesmíš to vytáčet když to bude studený, jinak by tě to vytrestalo hádám brzo. Bude to chtít 0w30 C3 olej a měnit po 10k. Ale chvíli bych vyčkal, benzínový XC90 jsou, XC70 P2 taky, nejsou skoro jen XC70 P3 v benzínu. Nevím jaký rok přesně hledáš.
_________________
S60 2.4T 147 Kw AT 2002 LPG
XC70 D5 158 Kw AWD AT 2014
XC70 D4 133 Kw AWD MT 2016
Bylo:
V70 D5 136 Kw MT 2009 (100-300k km)
XC90 2.5T 154 Kw MT 2004 LPG (310-340k km)
S60 2.4T 147 Kw AT 2002 LPG
XC70 D5 158 Kw AWD AT 2014
XC70 D4 133 Kw AWD MT 2016
Bylo:
V70 D5 136 Kw MT 2009 (100-300k km)
XC90 2.5T 154 Kw MT 2004 LPG (310-340k km)
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 10001
- Registrován: 17 roků
- Bydliště: Dubí
- Vůz: V60 T8
D5 136 kw kratke trasy
Krásná XC70 v benalu https://auto.bazos.cz/inzerat/119146639/volvo-xc70-25t-manual-154kw-4x4.php
_________________
V60 T8 MY2020
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw, XC70 D5 151kw
V60 T8 MY2020
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw, XC70 D5 151kw
-
Offline
- Příspěvky: 194
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Jihozápad
- Vůz: bylo V70
D5 136 kw kratke trasy
kolik litrů to tak vezme na 100km? díkyhajnej píše: 02 čer 2020 13:05 Krásná XC70 v benalu https://auto.bazos.cz/inzerat/119146639/volvo-xc70-25t-manual-154kw-4x4.php
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 10001
- Registrován: 17 roků
- Bydliště: Dubí
- Vůz: V60 T8
D5 136 kw kratke trasy
https://www.spritmonitor.de/de/uebersicht/51-Volvo/610-XC70.html?fueltype=2&power_s=154&power_e=154&gearing=1outdoor píše: 02 čer 2020 13:14kolik litrů to tak vezme na 100km? díkyhajnej píše: 02 čer 2020 13:05 Krásná XC70 v benalu https://auto.bazos.cz/inzerat/119146639/volvo-xc70-25t-manual-154kw-4x4.php
_________________
V60 T8 MY2020
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw, XC70 D5 151kw
V60 T8 MY2020
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw, XC70 D5 151kw
-
Offline
- Příspěvky: 5966
- Registrován: 8 roků 11 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
D5 136 kw kratke trasy
Podle mě to samý co nafta
-
Offline
- Příspěvky: 6368
- Registrován: 8 roků 4 měsíce
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70 D5 2008
D5 136 kw kratke trasy
Tak tak, ale taky je tam turbo, ale zase tam není DPF.
Ty D5 se zahřívají dost rychle - oproti jinejm naftám. Z bufíkem bych se toho nebál, ale osobně bych podle toho co jsi psal, šel do 3.2 a nebo T6... Musíto být XC? Bo taková P2 V70 s 2.5i se jeví jako optimální.
Ty D5 se zahřívají dost rychle - oproti jinejm naftám. Z bufíkem bych se toho nebál, ale osobně bych podle toho co jsi psal, šel do 3.2 a nebo T6... Musíto být XC? Bo taková P2 V70 s 2.5i se jeví jako optimální.
_________________
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Příspěvky: 400
- Registrován: 7 roků 8 měsíců
- Bydliště: praha
- Vůz: xc60 D5
D5 136 kw kratke trasy
hele já s jednou z našich D5 jezdím 2x denně 25 km,1x 10km a 2x do týdne 130km...s bufíkem je ten motor po 5 km ohřátej, jezdím na 5w30 C3,neduní cca po kilometru...proti 2,0TDI a 1,9 TDI co jsem kdysi měl je to paráda...když tomu nedáváš kotel za studena je to OK
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 412
- Registrován: 5 roků 6 měsíců
- Bydliště: Olomouc
- Vůz: V70II D5 2006
- Bydliště: Olomouc
D5 136 kw kratke trasy
Po-pá jezdím do práce 6km, ráno nechávám asi 5 minut lehce prohřát. Bez bufiku topí po 3 km. Ráno je ovšem už 10-12 stupňů, tak to jde raz dva.
Do zahřátí nevytáčím přes 2000.
Odpoledne je to fajn, 20 stupňů a auto je zahřáté "na hned".
Odpoledne ovšem jezdím obchod, po obchvatě apod.
Ideální to není a když můžu, tak najedu aspoň na obchvat a protáhnu to.
Víkendy často výletujeme, takže pohoda.
Do zahřátí nevytáčím přes 2000.
Odpoledne je to fajn, 20 stupňů a auto je zahřáté "na hned".
Odpoledne ovšem jezdím obchod, po obchvatě apod.
Ideální to není a když můžu, tak najedu aspoň na obchvat a protáhnu to.
Víkendy často výletujeme, takže pohoda.
_________________
Volvo V70II D5 136 kW 2006 manual vše KO
Nyní: Kia Ceed SW MY2025 1.5 T-GDi TOP
Volvo V70II D5 136 kW 2006 manual vše KO
Nyní: Kia Ceed SW MY2025 1.5 T-GDi TOP
-
Offline
- Příspěvky: 2287
- Registrován: 6 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha 12
- Vůz: XC60 2014 D4 AWD D5244T17
D5 136 kw kratke trasy
Měnit častěji olej a hlídat regeneraci dpf - při regeneraci vyvenčit a pokud je bufík tak občas nabít baterku. Problém v tom nevidím - spíš tam nebude ekonomika dieselu.
-
Offline
- Příspěvky: 558
- Registrován: 10 roků 9 měsíců
- Bydliště: Slovensko
- Vůz: Volvo S70 2,5 D
- Bydliště: Vranov nad Topľou
D5 136 kw kratke trasy
Dik za rady. Pocital som spotrebu a pri 3,2 benzin mi to vychadza proti dieslu+420€ kazdy rok za palivo. Asi to risknem
_________________
S70 2,5 D 2000, 510 000 km
V70 Tdi 4fun, 300 000
XC90 D5, 2006 290 000 km
S60 D5 2002
ex XC90 3,2 2010 170 000 km
ex V70 D5 2004, 283 000 km
S70 2,5 D 2000, 510 000 km
V70 Tdi 4fun, 300 000
XC90 D5, 2006 290 000 km
S60 D5 2002
ex XC90 3,2 2010 170 000 km
ex V70 D5 2004, 283 000 km
-
Offline
- Příspěvky: 504
- Registrován: 8 roků 1 měsíc
- Bydliště: Rokytnice nad Jizerou
- Vůz: S60 2.4T 02'
D5 136 kw kratke trasy
pokud je rozdíl takhle malý šel bych do 3.2
_________________
S60 2.4T 147 Kw AT 2002 LPG
XC70 D5 158 Kw AWD AT 2014
XC70 D4 133 Kw AWD MT 2016
Bylo:
V70 D5 136 Kw MT 2009 (100-300k km)
XC90 2.5T 154 Kw MT 2004 LPG (310-340k km)
S60 2.4T 147 Kw AT 2002 LPG
XC70 D5 158 Kw AWD AT 2014
XC70 D4 133 Kw AWD MT 2016
Bylo:
V70 D5 136 Kw MT 2009 (100-300k km)
XC90 2.5T 154 Kw MT 2004 LPG (310-340k km)
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 10001
- Registrován: 17 roků
- Bydliště: Dubí
- Vůz: V60 T8
D5 136 kw kratke trasy
O jaké generaci/platformě se vlastně bavíme? P2 D5 s bufíkem je snadné sehnat. A najednou se tu objevuje motor 3.2 z P3. Potom P3 D5 s bufem je docela těžké sehnat. Aby tady nevznikly nějaké šumy.
_________________
V60 T8 MY2020
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw, XC70 D5 151kw
V60 T8 MY2020
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw, XC70 D5 151kw
-
Offline
- Příspěvky: 558
- Registrován: 10 roků 9 měsíců
- Bydliště: Slovensko
- Vůz: Volvo S70 2,5 D
- Bydliště: Vranov nad Topľou
D5 136 kw kratke trasy
V70, XC70 od 2007, ale skor XC90. Momentalne mam V70 2004 a chcem nieco novsie
_________________
S70 2,5 D 2000, 510 000 km
V70 Tdi 4fun, 300 000
XC90 D5, 2006 290 000 km
S60 D5 2002
ex XC90 3,2 2010 170 000 km
ex V70 D5 2004, 283 000 km
S70 2,5 D 2000, 510 000 km
V70 Tdi 4fun, 300 000
XC90 D5, 2006 290 000 km
S60 D5 2002
ex XC90 3,2 2010 170 000 km
ex V70 D5 2004, 283 000 km
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 10001
- Registrován: 17 roků
- Bydliště: Dubí
- Vůz: V60 T8
D5 136 kw kratke trasy
V tom případě u V/XC70 D5 s bufíkem moc nepočítej. XC90 D5 tam to bude bufík snad u každé.kamov píše: 03 čer 2020 10:26 V70, XC70 od 2007, ale skor XC90. Momentalne mam V70 2004 a chcem nieco novsie
_________________
V60 T8 MY2020
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw, XC70 D5 151kw
V60 T8 MY2020
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw, XC70 D5 151kw
-
Offline
- Příspěvky: 311
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: Opava
- Vůz: S80, 2007, D5
D5 136 kw kratke trasy
mám XC70 III, D5, 136 kW, jezdím denně 2x 22 km, pokud min. 1 za 14 nejedu dálku, tak se nedokončí vypalování, nafta se dostane do oleje a vyskočí hláška "servis motoru" a diagnostika nahlásí moc oleje, i na měrce to jde poznat, ale to už se mi dlouho nestalo, takže jak se říká, DPF se vypaluje po 400 - 500 km, mám najeto 414 tkm a oriogo DPF
_________________
S80 D5, 07
S60R, 05
C70 2.3 T5 , 01, Coupe, manual
RAV4 HEV, 2020
S80 D5, 07
S60R, 05
C70 2.3 T5 , 01, Coupe, manual
RAV4 HEV, 2020
-
Offline
- Příspěvky: 504
- Registrován: 8 roků 1 měsíc
- Bydliště: Rokytnice nad Jizerou
- Vůz: S60 2.4T 02'
D5 136 kw kratke trasy
Tak to tam máš něco špatně, tohle se neděje ani lidem co jezdí kratší trasy, 2x22 km za den je už celkem v poho a o dpf by si neměl vědět, nafta do oleje by taky určitě neměla jít
_________________
S60 2.4T 147 Kw AT 2002 LPG
XC70 D5 158 Kw AWD AT 2014
XC70 D4 133 Kw AWD MT 2016
Bylo:
V70 D5 136 Kw MT 2009 (100-300k km)
XC90 2.5T 154 Kw MT 2004 LPG (310-340k km)
S60 2.4T 147 Kw AT 2002 LPG
XC70 D5 158 Kw AWD AT 2014
XC70 D4 133 Kw AWD MT 2016
Bylo:
V70 D5 136 Kw MT 2009 (100-300k km)
XC90 2.5T 154 Kw MT 2004 LPG (310-340k km)
-
Offline
- Příspěvky: 428
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Petržalka
- Vůz: S80II C30
- Bydliště: Bratislava
D5 136 kw kratke trasy
Leje tam moc oleja. Uz davno sa nedava 7, ani 6,3 ale len 5,7 

_________________
S80 D5244T4 Executive MY2009; C30 B4184S11 Summum MY2008
;
bolo: S80 D5 Momentum MY2008 136kW/185k [01/2010 - 10/2013]
S80 D5244T4 Executive MY2009; C30 B4184S11 Summum MY2008


bolo: S80 D5 Momentum MY2008 136kW/185k [01/2010 - 10/2013]
-
Offline
- Příspěvky: 6368
- Registrován: 8 roků 4 měsíce
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70 D5 2008
D5 136 kw kratke trasy
Jak píše Gigi. Mě se klidně spustí regenerace po cestě do práce 25km...
_________________
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Příspěvky: 311
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: Opava
- Vůz: S80, 2007, D5
D5 136 kw kratke trasy
To ona se spustí, ale někdy nedokončí, samo někdy jede žena jako s druhým autem třeba jen pár km o školky nebo do města, chyba filtru jako taková se a palubáku nikdy neobjevila, jen moc oleje
to, že se takhle chová přičítám částečně i tomu, že auto má tyhle km a vše původní..., ale tohle chování mám potvrzeno i od jiných aut a ne jen volv
to, že se takhle chová přičítám částečně i tomu, že auto má tyhle km a vše původní..., ale tohle chování mám potvrzeno i od jiných aut a ne jen volv
_________________
S80 D5, 07
S60R, 05
C70 2.3 T5 , 01, Coupe, manual
RAV4 HEV, 2020
S80 D5, 07
S60R, 05
C70 2.3 T5 , 01, Coupe, manual
RAV4 HEV, 2020
-
Offline
- Příspěvky: 2177
- Registrován: 16 roků 2 měsíce
- Bydliště: Vrchoslavice
- Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
D5 136 kw kratke trasy
ze začátku tyto první motory s DPF trpěli na přibývání oleje řešilo se to softwarem. Taky to chce pořádný olej co je lepší naftou naředěná 10W40 nebo 0W30 ??!
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 429tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 247tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 277tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 462 tkm
V70 D5 2002 stříbrná 429tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 247tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 277tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 462 tkm
-
Offline
- Příspěvky: 6368
- Registrován: 8 roků 4 měsíce
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70 D5 2008
D5 136 kw kratke trasy
Jaká je správná odpověď? Já bych řekl, že to není dobré ani u jednoho...
_________________
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Příspěvky: 311
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: Opava
- Vůz: S80, 2007, D5
D5 136 kw kratke trasy
mě SW nepomohl, ve Volvu mi řekli, že to tak prostě je, že o tom ví...
byl jsem překvapen když mi jeden známý o tom začal vyprávět (archeolog - od něj jsem to nečekal), chtěl si koupit XC70 III, D5 a ptal jsem mě na zkušenosti, tak jsem mu řekl tohle a on že o tom ví, že mu to mechoš říkal a že on osobně (arch.) má stejnou zkušenost s tímhle na jiný značce, už něvím jaký
myslím, že napsáno o tom už bylo dost, je to prostě tak, je to běžné, neříkám že normální, prostě naftovej, 2,5 l, 5 válcovej, 136 kw, 1,8 t vážící kombík není primárně na nákupy (na tom mám S60 R
), pokud si člověk hlídá poměr krátkých a dlouhách tras, tak je to naprosto bz problémů...
byl jsem překvapen když mi jeden známý o tom začal vyprávět (archeolog - od něj jsem to nečekal), chtěl si koupit XC70 III, D5 a ptal jsem mě na zkušenosti, tak jsem mu řekl tohle a on že o tom ví, že mu to mechoš říkal a že on osobně (arch.) má stejnou zkušenost s tímhle na jiný značce, už něvím jaký
myslím, že napsáno o tom už bylo dost, je to prostě tak, je to běžné, neříkám že normální, prostě naftovej, 2,5 l, 5 válcovej, 136 kw, 1,8 t vážící kombík není primárně na nákupy (na tom mám S60 R

_________________
S80 D5, 07
S60R, 05
C70 2.3 T5 , 01, Coupe, manual
RAV4 HEV, 2020
S80 D5, 07
S60R, 05
C70 2.3 T5 , 01, Coupe, manual
RAV4 HEV, 2020
-
Offline
- Příspěvky: 88
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Bydliště: Brodek u Konice, okr. Prostějov
- Vůz: XC60 AWD 2,4 120 kW rok 2012 manuál
D5 136 kw kratke trasy
Bohužel,pokud si musí řidici jednotka pomáhat obohacením směsi kvůli nedostatečné teplotě a nutnosti regenerace a nebo to má tak nastavené z vyroby,tak se část nespálené nafty do oleje může dostat. Euro 4 s tím měly problémy,co jsem četl a překvapuje mě,že SW nepomáhá. Myslet si,že jinou třídou oleje tohle ředení naftou napravím a zachovám viskozitu a mazací vlastnosti oleje je zhovadilost a nebo pokus o žert,ale pak mi tam chybí nezbytný smajlík. Tady by měl teoreticky pomoct nový SW,delší trasy, aby se motor zbavil nafty a hlavně častější výměny oleje. Raději častěji levnější olej než jednou za čas drahý.....
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé