Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90

Kulaté velké předokolky/AWD
  • Autor
  • Zpráva
Focal
Offline
Příspěvky: 3
Registrován: 5 roků 7 měsíců
Bydliště: Slovakia
Vůz: Skoda (octavia, 120), Trabant 601.

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Focal »

Nasiel som este toto.

https://auto.bazos.sk/inzerat/100367763/Volvo-S80-D5-manual-136-kW.php

Co hovorite na manualnu prevodovku niesu problemove?
Vin. YV1AS714171014832

kubexxx
Ověřený
Offline
Příspěvky: 703
Registrován: 11 roků 4 měsíce
Bydliště: Dubá
Vůz: V70 I 2.5tdi 1999

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od kubexxx »

Jelikož už mi došla s mým chrochtem trpělivost(a buď půjde z domu a nebo si ho budu postupně dávat dohromady, každopádně nyní půjdou značky do depozitu), tak se pokukuju po dvojkové V70. Naftu už nechci, rád bych benzín a to i přes nájezd cca 35.000 ročně. Ideálně už rovnou s LPG, případně bych si ho nechal dodělat. Nechci mít žádného trhače asfaltu, ale bezpečné auto s rezervou ve výkonu. Co jsem se o to zajímal, tak mi vycházel nejlíp motor 2.4i 125kw a to i vzhledem k jeho konstrukci a absenci turba. Dívám se dobrým směrem?
_________________
Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres

lkopcansky
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 435
Registrován: 9 roků 9 měsíců
Bydliště: SK - BA
Vůz: Volvo XC60 D4 AT Summum-E MY2015

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od lkopcansky »

kubexxx píše:Jelikož už mi došla s mým chrochtem trpělivost(a buď půjde z domu a nebo si ho budu postupně dávat dohromady, každopádně nyní půjdou značky do depozitu), tak se pokukuju po dvojkové V70. Naftu už nechci, rád bych benzín a to i přes nájezd cca 35.000 ročně. Ideálně už rovnou s LPG, případně bych si ho nechal dodělat. Nechci mít žádného trhače asfaltu, ale bezpečné auto s rezervou ve výkonu. Co jsem se o to zajímal, tak mi vycházel nejlíp motor 2.4i 125kw a to i vzhledem k jeho konstrukci a absenci turba. Dívám se dobrým směrem?
Určite pozeráš správnym smerom. Ak chceš eliminovať potencionálne poruchy, tak V70 2,4i 125 kW MT bude správna voľba. Tento motor máme v S60 už 6 rokov doma uplna spokojnosť/spoľahlivosť
_________________
XC60 D4 AT8 Summum-E, MY2015, 130 000 km, Mobil 0w-20
Obrázek
S60 D3 AT6 Summum, MY12, 236 000 km, Ravenol SSV 0W-30 - tatko
Obrázek
XC60 D3 AT8 Dynamic, MY17, Castrol 0w-20, 180 000 km - mamka
S60 2,4i B5244S, FWD, MT, MY2004, 249 000 km, Mobil 5W-50 - sestra

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 9857
Registrován: 15 roků 8 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od hajnej »

kubexxx píše:Jelikož už mi došla s mým chrochtem trpělivost(a buď půjde z domu a nebo si ho budu postupně dávat dohromady, každopádně nyní půjdou značky do depozitu), tak se pokukuju po dvojkové V70. Naftu už nechci, rád bych benzín a to i přes nájezd cca 35.000 ročně. Ideálně už rovnou s LPG, případně bych si ho nechal dodělat. Nechci mít žádného trhače asfaltu, ale bezpečné auto s rezervou ve výkonu. Co jsem se o to zajímal, tak mi vycházel nejlíp motor 2.4i 125kw a to i vzhledem k jeho konstrukci a absenci turba. Dívám se dobrým směrem?
Tenhle motor bez problémů chroupe LPG. Ideální by bylo sehnat z CNG verze zesílené ventily, ale není to nutné. Měli jsme 2.4i+LPG v S60 a když se to rozjelo, tak to jelo dost pěkně. Žena měla bohužel stále tendenci porovnávat s D5, ale to prostě nelze. Ten motor se chová bez turba úplně jinak a nějak jsem ji to nebyl schopen vysvětlit :D .
Dej bacha na dvouhmotu v případě manuálu, může odcházet. Přiznám se, pořád po této motorizaci pokukuju :oops:
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

kubexxx
Ověřený
Offline
Příspěvky: 703
Registrován: 11 roků 4 měsíce
Bydliště: Dubá
Vůz: V70 I 2.5tdi 1999

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od kubexxx »

Taky jsem koukal i po Bi-fuel verzi, ale CNG nemám zrovna nejblíž a že by tam byla výrazně lepší cena(oproti LPG) za provoz se asi taky říct nedá, nehledě na servis. Automat by mi asi nevadil, ale asi pořád levnější je dvojhmota v případě, že to vysype :-D
Teď se jedu o víkendu podívat na jedno, tak uvidím...ale je to ital a docela holátko, tak uvidím. Na druhou stranu je tam tažné a LPG(pouze se musí vyměnit nádrž)
_________________
Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 9857
Registrován: 15 roků 8 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od hajnej »

kubexxx píše:Taky jsem koukal i po Bi-fuel verzi, ale CNG nemám zrovna nejblíž a že by tam byla výrazně lepší cena(oproti LPG) za provoz se asi taky říct nedá, nehledě na servis. Automat by mi asi nevadil, ale asi pořád levnější je dvojhmota v případě, že to vysype :-D
Teď se jedu o víkendu podívat na jedno, tak uvidím...ale je to ital a docela holátko, tak uvidím. Na druhou stranu je tam tažné a LPG(pouze se musí vyměnit nádrž)
O CNG je tady několik témat. Ten systém vstřikování nepatří k nejlepším a nikdo to neumí dělat.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

lkopcansky
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 435
Registrován: 9 roků 9 měsíců
Bydliště: SK - BA
Vůz: Volvo XC60 D4 AT Summum-E MY2015

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od lkopcansky »

hajnej píše:
kubexxx píše:Taky jsem koukal i po Bi-fuel verzi, ale CNG nemám zrovna nejblíž a že by tam byla výrazně lepší cena(oproti LPG) za provoz se asi taky říct nedá, nehledě na servis. Automat by mi asi nevadil, ale asi pořád levnější je dvojhmota v případě, že to vysype :-D
Teď se jedu o víkendu podívat na jedno, tak uvidím...ale je to ital a docela holátko, tak uvidím. Na druhou stranu je tam tažné a LPG(pouze se musí vyměnit nádrž)
O CNG je tady několik témat. Ten systém vstřikování nepatří k nejlepším a nikdo to neumí dělat.
ešte by som pripomenul, že po 10 rokoch sa má nádrž na CNG meniť, alebo nejako reatestovať. Ak sa dobre pamätám...
_________________
XC60 D4 AT8 Summum-E, MY2015, 130 000 km, Mobil 0w-20
Obrázek
S60 D3 AT6 Summum, MY12, 236 000 km, Ravenol SSV 0W-30 - tatko
Obrázek
XC60 D3 AT8 Dynamic, MY17, Castrol 0w-20, 180 000 km - mamka
S60 2,4i B5244S, FWD, MT, MY2004, 249 000 km, Mobil 5W-50 - sestra

kubexxx
Ověřený
Offline
Příspěvky: 703
Registrován: 11 roků 4 měsíce
Bydliště: Dubá
Vůz: V70 I 2.5tdi 1999

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od kubexxx »

hajnej píše:
kubexxx píše:Taky jsem koukal i po Bi-fuel verzi, ale CNG nemám zrovna nejblíž a že by tam byla výrazně lepší cena(oproti LPG) za provoz se asi taky říct nedá, nehledě na servis. Automat by mi asi nevadil, ale asi pořád levnější je dvojhmota v případě, že to vysype :-D
Teď se jedu o víkendu podívat na jedno, tak uvidím...ale je to ital a docela holátko, tak uvidím. Na druhou stranu je tam tažné a LPG(pouze se musí vyměnit nádrž)
O CNG je tady několik témat. Ten systém vstřikování nepatří k nejlepším a nikdo to neumí dělat.
Taky jsem o tom četl a bude lepší se tomu vyhnout :-)
Jinak se jedu podívat na https://auto.bazos.cz/inzerat/105663775/volvo-v70.php
_________________
Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres

kubexxx
Ověřený
Offline
Příspěvky: 703
Registrován: 11 roků 4 měsíce
Bydliště: Dubá
Vůz: V70 I 2.5tdi 1999

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od kubexxx »

No tak jsem se na to byl podívat a samozřejmě se za ty peníze nedají čekat zázraky. Ale bylo mi až líto, ze takový motor je v takovém střepu...
_________________
Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres

kubexxx
Ověřený
Offline
Příspěvky: 703
Registrován: 11 roků 4 měsíce
Bydliště: Dubá
Vůz: V70 I 2.5tdi 1999

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od kubexxx »

Neviděl jste někdo toto auto? https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo-v70/v70/18360568. Porad se koukám na 125kW verzi, ale tohle taky nevypadá úplně zle, ale cena na XC mi přijde málo....
_________________
Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres

kubexxx
Ověřený
Offline
Příspěvky: 703
Registrován: 11 roků 4 měsíce
Bydliště: Dubá
Vůz: V70 I 2.5tdi 1999

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od kubexxx »

Vzhledem k zoufalému nedostatku 125kW verzí začínám pošilhávat i po 147kW verzi s turbem. Je v podstatě jediný rozdíl v turbu? Je motor stejně robustní? Mám teď momentálně nabídku na nádherné XC70 ročník 2002 Ocean race(a to jsem ani 4-kolku neplánoval, ale je to po jednom majiteli a vypadá udržovaně) a už má 300.000 na hrbu. A jak je to s plynem u těchto aut? Taky bezproblémové? Ten bych si samozřejmě nechal zastavět do auta, který plyn nikdy nemělo a šikovného plynaře bych i měl.
_________________
Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres

Vapik
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2945
Registrován: 9 roků 10 měsíců
Bydliště: Praha - Opava
Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Vapik »

Měl jsem XC v téhle motorizaci s LPG. A za cca 150tis km jsem na motoru řešil pouze spotřebak. Pokud tě něco konkrétního zajímá ptej se.

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 9857
Registrován: 15 roků 8 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od hajnej »

kubexxx píše:Vzhledem k zoufalému nedostatku 125kW verzí začínám pošilhávat i po 147kW verzi s turbem. Je v podstatě jediný rozdíl v turbu? Je motor stejně robustní? Mám teď momentálně nabídku na nádherné XC70 ročník 2002 Ocean race(a to jsem ani 4-kolku neplánoval, ale je to po jednom majiteli a vypadá udržovaně) a už má 300.000 na hrbu. A jak je to s plynem u těchto aut? Taky bezproblémové? Ten bych si samozřejmě nechal zastavět do auta, který plyn nikdy nemělo a šikovného plynaře bych i měl.
Raolsa má v plyn v 2.4T
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

kubexxx
Ověřený
Offline
Příspěvky: 703
Registrován: 11 roků 4 měsíce
Bydliště: Dubá
Vůz: V70 I 2.5tdi 1999

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od kubexxx »

_________________
Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 9857
Registrován: 15 roků 8 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od hajnej »

Jak to tedy bylo s tou nabídkou? Nějak to nechápu.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

kubexxx
Ověřený
Offline
Příspěvky: 703
Registrován: 11 roků 4 měsíce
Bydliště: Dubá
Vůz: V70 I 2.5tdi 1999

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od kubexxx »

hajnej píše:
Jak to tedy bylo s tou nabídkou? Nějak to nechápu.
Spis jsem to blbě napsal. Našel jsem tuto nabídku, o XC jsem ani původně neuvažoval, tak jsem se chtěl zeptat na některá specifika toho motoru a modelu :-) Omlouvám se za to jak blbě jsem to popsal :-)
_________________
Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres

Tom0
Online
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1059
Registrován: 11 roků 10 měsíců
Bydliště: Kladno, Slaný
Vůz: V90 D4 MY19

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Tom0 »

Servisku bych v tomto případě bral jako když ji to nemá...
Pouze první razítko je z autorizáku a potom nějaké dvě razítka autoslužby.
evidentně servisováno mimo síť servisů volvo, ale to o ničem nevypovídá a auto může být dobré. :wink:
_________________
Obrázek Volvo V90 D4 140kW, MY19, Inscription ;
Obrázek Peugeot 206CC 2.0i 100kW MY01 ; Obrázek HECHT EQUIS 1,8kW (Pb 72V/20Ah + 3xLi-Ion 72V/20Ah), MY21

Bylo:
Obrázek Volvo V90 D3 110kW, MY17, Inscription ; Obrázek Škoda Superb 3 1,6TDI 88kW Style MY17 ;
Obrázek Volvo V70 D4 120kW, MY14, Summum ; Obrázek Volvo S80 3,2 175 kW, MY07, Summum, LPG

Warcz
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5275
Registrován: 5 roků 8 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V70 II 2,5T AWD AT

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Warcz »

Mě se to auto líbí. Nafta a jezdila, to je podle mě vždy dobrá zpráva. Zkusil bych zjistit co nejvíce informací od prodejce kde se to servisovalo a co se dělalo.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km

Tom0
Online
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1059
Registrován: 11 roků 10 měsíců
Bydliště: Kladno, Slaný
Vůz: V90 D4 MY19

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Tom0 »

A motoricky by to měl být ještě pořád volví pětiválec, což je dobré.

Můžeš zkusit tohle, třeba se ti podaří ještě srazit cenu... :wink:
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=128&t=66489
_________________
Obrázek Volvo V90 D4 140kW, MY19, Inscription ;
Obrázek Peugeot 206CC 2.0i 100kW MY01 ; Obrázek HECHT EQUIS 1,8kW (Pb 72V/20Ah + 3xLi-Ion 72V/20Ah), MY21

Bylo:
Obrázek Volvo V90 D3 110kW, MY17, Inscription ; Obrázek Škoda Superb 3 1,6TDI 88kW Style MY17 ;
Obrázek Volvo V70 D4 120kW, MY14, Summum ; Obrázek Volvo S80 3,2 175 kW, MY07, Summum, LPG

Zikkson
Offline
Příspěvky: 57
Registrován: 5 roků 5 měsíců
Bydliště: Valašské Meziříčí
Vůz: XC70 D5 MY06 Ocean Race

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Zikkson »

Mám dotaz ohledně XC90. U aut do prvního faceliftu vidívám dřevěný volant a obložení středové konzole. To byl nějaký R-design paket právě těch prvních modelů? Dle vin mi to totiž píše R-design, což mi nějak nesedí ke zbytku auta. Ale hodně se mi to proti klasickému interieru líbí, hlavně ten volant :)
_________________
Volvo XC70 D5 Ocean Race MY06, D5244T4, automat - Prodáno

Michl
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1311
Registrován: 8 roků 3 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: V50 T5 AWD

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Michl »

Edice R design byly jen doplňky ve sportovnějším duchu.Uvnitř modré budíky, sportovnější volant, nášlapy pedálů, hlava řadičky, koberce..., zvenku pak jiná maska, stříbrné kryty zrcátek, koncovky výfuku, prahy, lišty...
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997

Zikkson
Offline
Příspěvky: 57
Registrován: 5 roků 5 měsíců
Bydliště: Valašské Meziříčí
Vůz: XC70 D5 MY06 Ocean Race

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Zikkson »

Jo to já právě vím, že ten r-design vypadá takhle. Mě zaráží, že ty první verze s dřevěným volantem se dle vin hlásí jako r-design. Ale podle všeho to byl jen připlatkový paket. Pofacelift už jsem s tím dřevem asi ani neviděl.
_________________
Volvo XC70 D5 Ocean Race MY06, D5244T4, automat - Prodáno

Patkin
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 14
Registrován: 6 roků 3 měsíce
Bydliště: Uherské Hradiště
Vůz: S60 D5 03' + 940 B200FT

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Patkin »

Ahoj, jdu si pro radu. Sestra potřebuje auto s AWD/4x4 (a větším kufrem), aby v zimě dojela na sněhu ke koním. Vede tam hodně strmá asfaltka a poslední kus je polní cesta. Já tam většinou se svojí předokolkou S60 vyjedu, ale ona v Thalii nemá šanci.

Je reálné koupit jedničkovou nebo dvojkovou XC70, případně XC90 do cca 100k, aby se to hned nerozsypalo? Hlavně aby fungovalo AWD. Na kosmetiku se nehledí, bude to pracovní auto, jen je potřeba, aby vydrželo.

Haben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5959
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Haben »

XC70 I bude mimnimum. XC70 II by slo. Ale servis tam postupny bude.
Ja bych se podival jinde, kde je nejaka primitivni nebo spolehliva 4x4 a vetsi kufr. Mozna Subaru Outback, nebal bych se Suzuki Vitara, kterou bych preferoval
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

Michl
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1311
Registrován: 8 roků 3 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: V50 T5 AWD

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Michl »

Patkin píše: Je reálné koupit jedničkovou nebo dvojkovou XC70, případně XC90 do cca 100k, aby se to hned nerozsypalo? Hlavně aby fungovalo AWD. Na kosmetiku se nehledí, bude to pracovní auto, jen je potřeba, aby vydrželo.
Můj názor je, že se slušná XC90 s rozpočtem do 100.000 Kč ještě pořídit nedá. Proto bych se orientoval na XC70.
_________________
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997

Zpět na „S60, V / XC70 II (-07), S80 (-06), XC90“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé