Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 3
- Registrován: 5 roků 7 měsíců
- Bydliště: Slovakia
- Vůz: Skoda (octavia, 120), Trabant 601.
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Nasiel som este toto.
https://auto.bazos.sk/inzerat/100367763/Volvo-S80-D5-manual-136-kW.php
Co hovorite na manualnu prevodovku niesu problemove?
Vin. YV1AS714171014832
https://auto.bazos.sk/inzerat/100367763/Volvo-S80-D5-manual-136-kW.php
Co hovorite na manualnu prevodovku niesu problemove?
Vin. YV1AS714171014832
-
Offline
- Příspěvky: 703
- Registrován: 11 roků 4 měsíce
- Bydliště: Dubá
- Vůz: V70 I 2.5tdi 1999
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Jelikož už mi došla s mým chrochtem trpělivost(a buď půjde z domu a nebo si ho budu postupně dávat dohromady, každopádně nyní půjdou značky do depozitu), tak se pokukuju po dvojkové V70. Naftu už nechci, rád bych benzín a to i přes nájezd cca 35.000 ročně. Ideálně už rovnou s LPG, případně bych si ho nechal dodělat. Nechci mít žádného trhače asfaltu, ale bezpečné auto s rezervou ve výkonu. Co jsem se o to zajímal, tak mi vycházel nejlíp motor 2.4i 125kw a to i vzhledem k jeho konstrukci a absenci turba. Dívám se dobrým směrem?
_________________
Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres
Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres
-
Offline
- Příspěvky: 435
- Registrován: 9 roků 9 měsíců
- Bydliště: SK - BA
- Vůz: Volvo XC60 D4 AT Summum-E MY2015
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Určite pozeráš správnym smerom. Ak chceš eliminovať potencionálne poruchy, tak V70 2,4i 125 kW MT bude správna voľba. Tento motor máme v S60 už 6 rokov doma uplna spokojnosť/spoľahlivosťkubexxx píše:Jelikož už mi došla s mým chrochtem trpělivost(a buď půjde z domu a nebo si ho budu postupně dávat dohromady, každopádně nyní půjdou značky do depozitu), tak se pokukuju po dvojkové V70. Naftu už nechci, rád bych benzín a to i přes nájezd cca 35.000 ročně. Ideálně už rovnou s LPG, případně bych si ho nechal dodělat. Nechci mít žádného trhače asfaltu, ale bezpečné auto s rezervou ve výkonu. Co jsem se o to zajímal, tak mi vycházel nejlíp motor 2.4i 125kw a to i vzhledem k jeho konstrukci a absenci turba. Dívám se dobrým směrem?
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9857
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Tenhle motor bez problémů chroupe LPG. Ideální by bylo sehnat z CNG verze zesílené ventily, ale není to nutné. Měli jsme 2.4i+LPG v S60 a když se to rozjelo, tak to jelo dost pěkně. Žena měla bohužel stále tendenci porovnávat s D5, ale to prostě nelze. Ten motor se chová bez turba úplně jinak a nějak jsem ji to nebyl schopen vysvětlitkubexxx píše:Jelikož už mi došla s mým chrochtem trpělivost(a buď půjde z domu a nebo si ho budu postupně dávat dohromady, každopádně nyní půjdou značky do depozitu), tak se pokukuju po dvojkové V70. Naftu už nechci, rád bych benzín a to i přes nájezd cca 35.000 ročně. Ideálně už rovnou s LPG, případně bych si ho nechal dodělat. Nechci mít žádného trhače asfaltu, ale bezpečné auto s rezervou ve výkonu. Co jsem se o to zajímal, tak mi vycházel nejlíp motor 2.4i 125kw a to i vzhledem k jeho konstrukci a absenci turba. Dívám se dobrým směrem?
![Very Happy :D](./images/smilies/biggrin.gif)
Dej bacha na dvouhmotu v případě manuálu, může odcházet. Přiznám se, pořád po této motorizaci pokukuju
![Embarassed :oops:](./images/smilies/blush.gif)
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvky: 703
- Registrován: 11 roků 4 měsíce
- Bydliště: Dubá
- Vůz: V70 I 2.5tdi 1999
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Taky jsem koukal i po Bi-fuel verzi, ale CNG nemám zrovna nejblíž a že by tam byla výrazně lepší cena(oproti LPG) za provoz se asi taky říct nedá, nehledě na servis. Automat by mi asi nevadil, ale asi pořád levnější je dvojhmota v případě, že to vysype ![Very Happy :-D](./images/smilies/biggrin.gif)
Teď se jedu o víkendu podívat na jedno, tak uvidím...ale je to ital a docela holátko, tak uvidím. Na druhou stranu je tam tažné a LPG(pouze se musí vyměnit nádrž)
![Very Happy :-D](./images/smilies/biggrin.gif)
Teď se jedu o víkendu podívat na jedno, tak uvidím...ale je to ital a docela holátko, tak uvidím. Na druhou stranu je tam tažné a LPG(pouze se musí vyměnit nádrž)
_________________
Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres
Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9857
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
O CNG je tady několik témat. Ten systém vstřikování nepatří k nejlepším a nikdo to neumí dělat.kubexxx píše:Taky jsem koukal i po Bi-fuel verzi, ale CNG nemám zrovna nejblíž a že by tam byla výrazně lepší cena(oproti LPG) za provoz se asi taky říct nedá, nehledě na servis. Automat by mi asi nevadil, ale asi pořád levnější je dvojhmota v případě, že to vysype
Teď se jedu o víkendu podívat na jedno, tak uvidím...ale je to ital a docela holátko, tak uvidím. Na druhou stranu je tam tažné a LPG(pouze se musí vyměnit nádrž)
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvky: 435
- Registrován: 9 roků 9 měsíců
- Bydliště: SK - BA
- Vůz: Volvo XC60 D4 AT Summum-E MY2015
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
ešte by som pripomenul, že po 10 rokoch sa má nádrž na CNG meniť, alebo nejako reatestovať. Ak sa dobre pamätám...hajnej píše:O CNG je tady několik témat. Ten systém vstřikování nepatří k nejlepším a nikdo to neumí dělat.kubexxx píše:Taky jsem koukal i po Bi-fuel verzi, ale CNG nemám zrovna nejblíž a že by tam byla výrazně lepší cena(oproti LPG) za provoz se asi taky říct nedá, nehledě na servis. Automat by mi asi nevadil, ale asi pořád levnější je dvojhmota v případě, že to vysype
Teď se jedu o víkendu podívat na jedno, tak uvidím...ale je to ital a docela holátko, tak uvidím. Na druhou stranu je tam tažné a LPG(pouze se musí vyměnit nádrž)
-
Offline
- Příspěvky: 703
- Registrován: 11 roků 4 měsíce
- Bydliště: Dubá
- Vůz: V70 I 2.5tdi 1999
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Taky jsem o tom četl a bude lepší se tomu vyhnouthajnej píše:O CNG je tady několik témat. Ten systém vstřikování nepatří k nejlepším a nikdo to neumí dělat.kubexxx píše:Taky jsem koukal i po Bi-fuel verzi, ale CNG nemám zrovna nejblíž a že by tam byla výrazně lepší cena(oproti LPG) za provoz se asi taky říct nedá, nehledě na servis. Automat by mi asi nevadil, ale asi pořád levnější je dvojhmota v případě, že to vysype
Teď se jedu o víkendu podívat na jedno, tak uvidím...ale je to ital a docela holátko, tak uvidím. Na druhou stranu je tam tažné a LPG(pouze se musí vyměnit nádrž)
![Smile :-)](./images/smilies/smile.gif)
Jinak se jedu podívat na https://auto.bazos.cz/inzerat/105663775/volvo-v70.php
_________________
Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres
Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres
-
Offline
- Příspěvky: 703
- Registrován: 11 roků 4 měsíce
- Bydliště: Dubá
- Vůz: V70 I 2.5tdi 1999
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
No tak jsem se na to byl podívat a samozřejmě se za ty peníze nedají čekat zázraky. Ale bylo mi až líto, ze takový motor je v takovém střepu...
_________________
Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres
Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres
-
Offline
- Příspěvky: 703
- Registrován: 11 roků 4 měsíce
- Bydliště: Dubá
- Vůz: V70 I 2.5tdi 1999
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Neviděl jste někdo toto auto? https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo-v70/v70/18360568. Porad se koukám na 125kW verzi, ale tohle taky nevypadá úplně zle, ale cena na XC mi přijde málo....
_________________
Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres
Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres
-
Offline
- Příspěvky: 703
- Registrován: 11 roků 4 měsíce
- Bydliště: Dubá
- Vůz: V70 I 2.5tdi 1999
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Vzhledem k zoufalému nedostatku 125kW verzí začínám pošilhávat i po 147kW verzi s turbem. Je v podstatě jediný rozdíl v turbu? Je motor stejně robustní? Mám teď momentálně nabídku na nádherné XC70 ročník 2002 Ocean race(a to jsem ani 4-kolku neplánoval, ale je to po jednom majiteli a vypadá udržovaně) a už má 300.000 na hrbu. A jak je to s plynem u těchto aut? Taky bezproblémové? Ten bych si samozřejmě nechal zastavět do auta, který plyn nikdy nemělo a šikovného plynaře bych i měl.
_________________
Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres
Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres
-
Offline
- Příspěvky: 2945
- Registrován: 9 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Měl jsem XC v téhle motorizaci s LPG. A za cca 150tis km jsem na motoru řešil pouze spotřebak. Pokud tě něco konkrétního zajímá ptej se.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9857
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Raolsa má v plyn v 2.4Tkubexxx píše:Vzhledem k zoufalému nedostatku 125kW verzí začínám pošilhávat i po 147kW verzi s turbem. Je v podstatě jediný rozdíl v turbu? Je motor stejně robustní? Mám teď momentálně nabídku na nádherné XC70 ročník 2002 Ocean race(a to jsem ani 4-kolku neplánoval, ale je to po jednom majiteli a vypadá udržovaně) a už má 300.000 na hrbu. A jak je to s plynem u těchto aut? Taky bezproblémové? Ten bych si samozřejmě nechal zastavět do auta, který plyn nikdy nemělo a šikovného plynaře bych i měl.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvky: 703
- Registrován: 11 roků 4 měsíce
- Bydliště: Dubá
- Vůz: V70 I 2.5tdi 1999
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Na pokochani, ale už je fuč
https://www.autoscout24.cz/nabidky/volvo-v70-cross-country-ocean-race-benzin-modra-2bc3f6c2-3410-47a3-973a-7d46f7df4b68
![Crying or Very sad :cry:](./images/smilies/cray.gif)
_________________
Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres
Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9857
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Jak to tedy bylo s tou nabídkou? Nějak to nechápu.kubexxx píše:Na pokochani, ale už je fučhttps://www.autoscout24.cz/nabidky/volvo-v70-cross-country-ocean-race-benzin-modra-2bc3f6c2-3410-47a3-973a-7d46f7df4b68
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvky: 703
- Registrován: 11 roků 4 měsíce
- Bydliště: Dubá
- Vůz: V70 I 2.5tdi 1999
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Spis jsem to blbě napsal. Našel jsem tuto nabídku, o XC jsem ani původně neuvažoval, tak jsem se chtěl zeptat na některá specifika toho motoru a modeluhajnej píše:Jak to tedy bylo s tou nabídkou? Nějak to nechápu.kubexxx píše:Na pokochani, ale už je fučhttps://www.autoscout24.cz/nabidky/volvo-v70-cross-country-ocean-race-benzin-modra-2bc3f6c2-3410-47a3-973a-7d46f7df4b68
![Smile :-)](./images/smilies/smile.gif)
![Smile :-)](./images/smilies/smile.gif)
_________________
Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres
Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres
-
Online
- Příspěvky: 1059
- Registrován: 11 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: V90 D4 MY19
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Servisku bych v tomto případě bral jako když ji to nemá...
Pouze první razítko je z autorizáku a potom nějaké dvě razítka autoslužby.
evidentně servisováno mimo síť servisů volvo, ale to o ničem nevypovídá a auto může být dobré.![Wink :wink:](./images/smilies/wink.gif)
Pouze první razítko je z autorizáku a potom nějaké dvě razítka autoslužby.
evidentně servisováno mimo síť servisů volvo, ale to o ničem nevypovídá a auto může být dobré.
![Wink :wink:](./images/smilies/wink.gif)
_________________
Volvo V90 D4 140kW, MY19, Inscription ;
Peugeot 206CC 2.0i 100kW MY01 ;
HECHT EQUIS 1,8kW (Pb 72V/20Ah + 3xLi-Ion 72V/20Ah), MY21
Bylo:
Volvo V90 D3 110kW, MY17, Inscription ;
Škoda Superb 3 1,6TDI 88kW Style MY17 ;
Volvo V70 D4 120kW, MY14, Summum ;
Volvo S80 3,2 175 kW, MY07, Summum, LPG
![Obrázek](https://images.spritmonitor.de/1550521-1_5.png)
![Obrázek](https://images.spritmonitor.de/812270_5.png)
![Obrázek](https://images.spritmonitor.de/1338608_5.png)
Bylo:
![Obrázek](https://images.spritmonitor.de/1443002_5.png)
![Obrázek](https://images.spritmonitor.de/1361234_5.png)
![Obrázek](https://images.spritmonitor.de/967906_5.png)
![Obrázek](https://images.spritmonitor.de/564350_5.png)
-
Online
- Příspěvky: 5275
- Registrován: 5 roků 8 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Mě se to auto líbí. Nafta a jezdila, to je podle mě vždy dobrá zpráva. Zkusil bych zjistit co nejvíce informací od prodejce kde se to servisovalo a co se dělalo.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Online
- Příspěvky: 1059
- Registrován: 11 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: V90 D4 MY19
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
A motoricky by to měl být ještě pořád volví pětiválec, což je dobré.
Můžeš zkusit tohle, třeba se ti podaří ještě srazit cenu...
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=128&t=66489
Můžeš zkusit tohle, třeba se ti podaří ještě srazit cenu...
![Wink :wink:](./images/smilies/wink.gif)
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=128&t=66489
_________________
Volvo V90 D4 140kW, MY19, Inscription ;
Peugeot 206CC 2.0i 100kW MY01 ;
HECHT EQUIS 1,8kW (Pb 72V/20Ah + 3xLi-Ion 72V/20Ah), MY21
Bylo:
Volvo V90 D3 110kW, MY17, Inscription ;
Škoda Superb 3 1,6TDI 88kW Style MY17 ;
Volvo V70 D4 120kW, MY14, Summum ;
Volvo S80 3,2 175 kW, MY07, Summum, LPG
![Obrázek](https://images.spritmonitor.de/1550521-1_5.png)
![Obrázek](https://images.spritmonitor.de/812270_5.png)
![Obrázek](https://images.spritmonitor.de/1338608_5.png)
Bylo:
![Obrázek](https://images.spritmonitor.de/1443002_5.png)
![Obrázek](https://images.spritmonitor.de/1361234_5.png)
![Obrázek](https://images.spritmonitor.de/967906_5.png)
![Obrázek](https://images.spritmonitor.de/564350_5.png)
-
Offline
- Příspěvky: 57
- Registrován: 5 roků 5 měsíců
- Bydliště: Valašské Meziříčí
- Vůz: XC70 D5 MY06 Ocean Race
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Mám dotaz ohledně XC90. U aut do prvního faceliftu vidívám dřevěný volant a obložení středové konzole. To byl nějaký R-design paket právě těch prvních modelů? Dle vin mi to totiž píše R-design, což mi nějak nesedí ke zbytku auta. Ale hodně se mi to proti klasickému interieru líbí, hlavně ten volant ![Smile :)](./images/smilies/smile.gif)
![Smile :)](./images/smilies/smile.gif)
_________________
Volvo XC70 D5 Ocean Race MY06, D5244T4, automat - Prodáno
Volvo XC70 D5 Ocean Race MY06, D5244T4, automat - Prodáno
-
Offline
- Příspěvky: 1311
- Registrován: 8 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: V50 T5 AWD
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Edice R design byly jen doplňky ve sportovnějším duchu.Uvnitř modré budíky, sportovnější volant, nášlapy pedálů, hlava řadičky, koberce..., zvenku pak jiná maska, stříbrné kryty zrcátek, koncovky výfuku, prahy, lišty...
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
-
Offline
- Příspěvky: 57
- Registrován: 5 roků 5 měsíců
- Bydliště: Valašské Meziříčí
- Vůz: XC70 D5 MY06 Ocean Race
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Jo to já právě vím, že ten r-design vypadá takhle. Mě zaráží, že ty první verze s dřevěným volantem se dle vin hlásí jako r-design. Ale podle všeho to byl jen připlatkový paket. Pofacelift už jsem s tím dřevem asi ani neviděl.
_________________
Volvo XC70 D5 Ocean Race MY06, D5244T4, automat - Prodáno
Volvo XC70 D5 Ocean Race MY06, D5244T4, automat - Prodáno
-
Offline
- Příspěvky: 14
- Registrován: 6 roků 3 měsíce
- Bydliště: Uherské Hradiště
- Vůz: S60 D5 03' + 940 B200FT
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Ahoj, jdu si pro radu. Sestra potřebuje auto s AWD/4x4 (a větším kufrem), aby v zimě dojela na sněhu ke koním. Vede tam hodně strmá asfaltka a poslední kus je polní cesta. Já tam většinou se svojí předokolkou S60 vyjedu, ale ona v Thalii nemá šanci.
Je reálné koupit jedničkovou nebo dvojkovou XC70, případně XC90 do cca 100k, aby se to hned nerozsypalo? Hlavně aby fungovalo AWD. Na kosmetiku se nehledí, bude to pracovní auto, jen je potřeba, aby vydrželo.
Je reálné koupit jedničkovou nebo dvojkovou XC70, případně XC90 do cca 100k, aby se to hned nerozsypalo? Hlavně aby fungovalo AWD. Na kosmetiku se nehledí, bude to pracovní auto, jen je potřeba, aby vydrželo.
-
Offline
- Příspěvky: 5959
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
XC70 I bude mimnimum. XC70 II by slo. Ale servis tam postupny bude.
Ja bych se podival jinde, kde je nejaka primitivni nebo spolehliva 4x4 a vetsi kufr. Mozna Subaru Outback, nebal bych se Suzuki Vitara, kterou bych preferoval
Ja bych se podival jinde, kde je nejaka primitivni nebo spolehliva 4x4 a vetsi kufr. Mozna Subaru Outback, nebal bych se Suzuki Vitara, kterou bych preferoval
-
Offline
- Příspěvky: 1311
- Registrován: 8 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: V50 T5 AWD
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Můj názor je, že se slušná XC90 s rozpočtem do 100.000 Kč ještě pořídit nedá. Proto bych se orientoval na XC70.Patkin píše: Je reálné koupit jedničkovou nebo dvojkovou XC70, případně XC90 do cca 100k, aby se to hned nerozsypalo? Hlavně aby fungovalo AWD. Na kosmetiku se nehledí, bude to pracovní auto, jen je potřeba, aby vydrželo.
_________________
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé