Taky jsem koukal i po Bi-fuel verzi, ale CNG nemám zrovna nejblíž a že by tam byla výrazně lepší cena(oproti LPG) za provoz se asi taky říct nedá, nehledě na servis. Automat by mi asi nevadil, ale asi pořád levnější je dvojhmota v případě, že to vysype
Teď se jedu o víkendu podívat na jedno, tak uvidím...ale je to ital a docela holátko, tak uvidím. Na druhou stranu je tam tažné a LPG(pouze se musí vyměnit nádrž)
_________________ Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres
kubexxx píše:Taky jsem koukal i po Bi-fuel verzi, ale CNG nemám zrovna nejblíž a že by tam byla výrazně lepší cena(oproti LPG) za provoz se asi taky říct nedá, nehledě na servis. Automat by mi asi nevadil, ale asi pořád levnější je dvojhmota v případě, že to vysype
Teď se jedu o víkendu podívat na jedno, tak uvidím...ale je to ital a docela holátko, tak uvidím. Na druhou stranu je tam tažné a LPG(pouze se musí vyměnit nádrž)
O CNG je tady několik témat. Ten systém vstřikování nepatří k nejlepším a nikdo to neumí dělat.
kubexxx píše:Taky jsem koukal i po Bi-fuel verzi, ale CNG nemám zrovna nejblíž a že by tam byla výrazně lepší cena(oproti LPG) za provoz se asi taky říct nedá, nehledě na servis. Automat by mi asi nevadil, ale asi pořád levnější je dvojhmota v případě, že to vysype
Teď se jedu o víkendu podívat na jedno, tak uvidím...ale je to ital a docela holátko, tak uvidím. Na druhou stranu je tam tažné a LPG(pouze se musí vyměnit nádrž)
O CNG je tady několik témat. Ten systém vstřikování nepatří k nejlepším a nikdo to neumí dělat.
ešte by som pripomenul, že po 10 rokoch sa má nádrž na CNG meniť, alebo nejako reatestovať. Ak sa dobre pamätám...
_________________ XC60 D4 VEA AT8 Summum MY15 Mobil
EX S60 D3 AT6 Summum MY12 Ravenol
XC60 D3 VEA AT8 Dynamic MY17 Castrol - mamka
EX S60 2,4i Premium MY04 Mobil
kubexxx píše:Taky jsem koukal i po Bi-fuel verzi, ale CNG nemám zrovna nejblíž a že by tam byla výrazně lepší cena(oproti LPG) za provoz se asi taky říct nedá, nehledě na servis. Automat by mi asi nevadil, ale asi pořád levnější je dvojhmota v případě, že to vysype
Teď se jedu o víkendu podívat na jedno, tak uvidím...ale je to ital a docela holátko, tak uvidím. Na druhou stranu je tam tažné a LPG(pouze se musí vyměnit nádrž)
O CNG je tady několik témat. Ten systém vstřikování nepatří k nejlepším a nikdo to neumí dělat.
_________________ Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres
No tak jsem se na to byl podívat a samozřejmě se za ty peníze nedají čekat zázraky. Ale bylo mi až líto, ze takový motor je v takovém střepu...
_________________ Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres
_________________ Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres
Vzhledem k zoufalému nedostatku 125kW verzí začínám pošilhávat i po 147kW verzi s turbem. Je v podstatě jediný rozdíl v turbu? Je motor stejně robustní? Mám teď momentálně nabídku na nádherné XC70 ročník 2002 Ocean race(a to jsem ani 4-kolku neplánoval, ale je to po jednom majiteli a vypadá udržovaně) a už má 300.000 na hrbu. A jak je to s plynem u těchto aut? Taky bezproblémové? Ten bych si samozřejmě nechal zastavět do auta, který plyn nikdy nemělo a šikovného plynaře bych i měl.
_________________ Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres
kubexxx píše:Vzhledem k zoufalému nedostatku 125kW verzí začínám pošilhávat i po 147kW verzi s turbem. Je v podstatě jediný rozdíl v turbu? Je motor stejně robustní? Mám teď momentálně nabídku na nádherné XC70 ročník 2002 Ocean race(a to jsem ani 4-kolku neplánoval, ale je to po jednom majiteli a vypadá udržovaně) a už má 300.000 na hrbu. A jak je to s plynem u těchto aut? Taky bezproblémové? Ten bych si samozřejmě nechal zastavět do auta, který plyn nikdy nemělo a šikovného plynaře bych i měl.
_________________ Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres
Jak to tedy bylo s tou nabídkou? Nějak to nechápu.
Spis jsem to blbě napsal. Našel jsem tuto nabídku, o XC jsem ani původně neuvažoval, tak jsem se chtěl zeptat na některá specifika toho motoru a modelu Omlouvám se za to jak blbě jsem to popsal
_________________ Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres
Servisku bych v tomto případě bral jako když ji to nemá...
Pouze první razítko je z autorizáku a potom nějaké dvě razítka autoslužby.
evidentně servisováno mimo síť servisů volvo, ale to o ničem nevypovídá a auto může být dobré.
Mě se to auto líbí. Nafta a jezdila, to je podle mě vždy dobrá zpráva. Zkusil bych zjistit co nejvíce informací od prodejce kde se to servisovalo a co se dělalo.
Mám dotaz ohledně XC90. U aut do prvního faceliftu vidívám dřevěný volant a obložení středové konzole. To byl nějaký R-design paket právě těch prvních modelů? Dle vin mi to totiž píše R-design, což mi nějak nesedí ke zbytku auta. Ale hodně se mi to proti klasickému interieru líbí, hlavně ten volant
Edice R design byly jen doplňky ve sportovnějším duchu.Uvnitř modré budíky, sportovnější volant, nášlapy pedálů, hlava řadičky, koberce..., zvenku pak jiná maska, stříbrné kryty zrcátek, koncovky výfuku, prahy, lišty...
Jo to já právě vím, že ten r-design vypadá takhle. Mě zaráží, že ty první verze s dřevěným volantem se dle vin hlásí jako r-design. Ale podle všeho to byl jen připlatkový paket. Pofacelift už jsem s tím dřevem asi ani neviděl.
Ahoj, jdu si pro radu. Sestra potřebuje auto s AWD/4x4 (a větším kufrem), aby v zimě dojela na sněhu ke koním. Vede tam hodně strmá asfaltka a poslední kus je polní cesta. Já tam většinou se svojí předokolkou S60 vyjedu, ale ona v Thalii nemá šanci.
Je reálné koupit jedničkovou nebo dvojkovou XC70, případně XC90 do cca 100k, aby se to hned nerozsypalo? Hlavně aby fungovalo AWD. Na kosmetiku se nehledí, bude to pracovní auto, jen je potřeba, aby vydrželo.
XC70 I bude mimnimum. XC70 II by slo. Ale servis tam postupny bude.
Ja bych se podival jinde, kde je nejaka primitivni nebo spolehliva 4x4 a vetsi kufr. Mozna Subaru Outback, nebal bych se Suzuki Vitara, kterou bych preferoval
_________________ Chuanita944, B230FB , MY92, M47"GALERIE" Toyota Yaris Hybrid MY23"GALERIE" bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT|V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF|V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF
Patkin píše:
Je reálné koupit jedničkovou nebo dvojkovou XC70, případně XC90 do cca 100k, aby se to hned nerozsypalo? Hlavně aby fungovalo AWD. Na kosmetiku se nehledí, bude to pracovní auto, jen je potřeba, aby vydrželo.
Můj názor je, že se slušná XC90 s rozpočtem do 100.000 Kč ještě pořídit nedá. Proto bych se orientoval na XC70.