Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90

Kulaté velké předokolky/AWD
  • Autor
  • Zpráva
kubexxx
Offline
Příspěvky: 702
Registrován: 12 roků 5 měsíců
Bydliště: Dubá
Vůz: V70 I 2.5tdi 1999

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od kubexxx »

Taky jsem koukal i po Bi-fuel verzi, ale CNG nemám zrovna nejblíž a že by tam byla výrazně lepší cena(oproti LPG) za provoz se asi taky říct nedá, nehledě na servis. Automat by mi asi nevadil, ale asi pořád levnější je dvojhmota v případě, že to vysype :-D
Teď se jedu o víkendu podívat na jedno, tak uvidím...ale je to ital a docela holátko, tak uvidím. Na druhou stranu je tam tažné a LPG(pouze se musí vyměnit nádrž)
_________________
Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres

hajnej
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 9949
Registrován: 16 roků 9 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 D5 151kw 2011

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od hajnej »

kubexxx píše:Taky jsem koukal i po Bi-fuel verzi, ale CNG nemám zrovna nejblíž a že by tam byla výrazně lepší cena(oproti LPG) za provoz se asi taky říct nedá, nehledě na servis. Automat by mi asi nevadil, ale asi pořád levnější je dvojhmota v případě, že to vysype :-D
Teď se jedu o víkendu podívat na jedno, tak uvidím...ale je to ital a docela holátko, tak uvidím. Na druhou stranu je tam tažné a LPG(pouze se musí vyměnit nádrž)
O CNG je tady několik témat. Ten systém vstřikování nepatří k nejlepším a nikdo to neumí dělat.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw

lkopcansky
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 512
Registrován: 10 roků 9 měsíců
Bydliště: SK - BA
Vůz: Volvo XC60 D4 AT Summum-E MY2015

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od lkopcansky »

hajnej píše:
kubexxx píše:Taky jsem koukal i po Bi-fuel verzi, ale CNG nemám zrovna nejblíž a že by tam byla výrazně lepší cena(oproti LPG) za provoz se asi taky říct nedá, nehledě na servis. Automat by mi asi nevadil, ale asi pořád levnější je dvojhmota v případě, že to vysype :-D
Teď se jedu o víkendu podívat na jedno, tak uvidím...ale je to ital a docela holátko, tak uvidím. Na druhou stranu je tam tažné a LPG(pouze se musí vyměnit nádrž)
O CNG je tady několik témat. Ten systém vstřikování nepatří k nejlepším a nikdo to neumí dělat.
ešte by som pripomenul, že po 10 rokoch sa má nádrž na CNG meniť, alebo nejako reatestovať. Ak sa dobre pamätám...
_________________
XC60 D4 VEA AT8 Summum MY15 Mobil Obrázek
EX S60 D3 AT6 Summum MY12 Ravenol Obrázek
XC60 D3 VEA AT8 Dynamic MY17 Castrol - mamka
EX S60 2,4i Premium MY04 Mobil

kubexxx
Offline
Příspěvky: 702
Registrován: 12 roků 5 měsíců
Bydliště: Dubá
Vůz: V70 I 2.5tdi 1999

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od kubexxx »

hajnej píše:
kubexxx píše:Taky jsem koukal i po Bi-fuel verzi, ale CNG nemám zrovna nejblíž a že by tam byla výrazně lepší cena(oproti LPG) za provoz se asi taky říct nedá, nehledě na servis. Automat by mi asi nevadil, ale asi pořád levnější je dvojhmota v případě, že to vysype :-D
Teď se jedu o víkendu podívat na jedno, tak uvidím...ale je to ital a docela holátko, tak uvidím. Na druhou stranu je tam tažné a LPG(pouze se musí vyměnit nádrž)
O CNG je tady několik témat. Ten systém vstřikování nepatří k nejlepším a nikdo to neumí dělat.
Taky jsem o tom četl a bude lepší se tomu vyhnout :-)
Jinak se jedu podívat na https://auto.bazos.cz/inzerat/105663775/volvo-v70.php
_________________
Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres

kubexxx
Offline
Příspěvky: 702
Registrován: 12 roků 5 měsíců
Bydliště: Dubá
Vůz: V70 I 2.5tdi 1999

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od kubexxx »

No tak jsem se na to byl podívat a samozřejmě se za ty peníze nedají čekat zázraky. Ale bylo mi až líto, ze takový motor je v takovém střepu...
_________________
Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres

kubexxx
Offline
Příspěvky: 702
Registrován: 12 roků 5 měsíců
Bydliště: Dubá
Vůz: V70 I 2.5tdi 1999

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od kubexxx »

Neviděl jste někdo toto auto? https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo-v70/v70/18360568. Porad se koukám na 125kW verzi, ale tohle taky nevypadá úplně zle, ale cena na XC mi přijde málo....
_________________
Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres

kubexxx
Offline
Příspěvky: 702
Registrován: 12 roků 5 měsíců
Bydliště: Dubá
Vůz: V70 I 2.5tdi 1999

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od kubexxx »

Vzhledem k zoufalému nedostatku 125kW verzí začínám pošilhávat i po 147kW verzi s turbem. Je v podstatě jediný rozdíl v turbu? Je motor stejně robustní? Mám teď momentálně nabídku na nádherné XC70 ročník 2002 Ocean race(a to jsem ani 4-kolku neplánoval, ale je to po jednom majiteli a vypadá udržovaně) a už má 300.000 na hrbu. A jak je to s plynem u těchto aut? Taky bezproblémové? Ten bych si samozřejmě nechal zastavět do auta, který plyn nikdy nemělo a šikovného plynaře bych i měl.
_________________
Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres

Vapik
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3320
Registrován: 10 roků 10 měsíců
Bydliště: Praha - Opava
Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Vapik »

Měl jsem XC v téhle motorizaci s LPG. A za cca 150tis km jsem na motoru řešil pouze spotřebak. Pokud tě něco konkrétního zajímá ptej se.

hajnej
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 9949
Registrován: 16 roků 9 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 D5 151kw 2011

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od hajnej »

kubexxx píše:Vzhledem k zoufalému nedostatku 125kW verzí začínám pošilhávat i po 147kW verzi s turbem. Je v podstatě jediný rozdíl v turbu? Je motor stejně robustní? Mám teď momentálně nabídku na nádherné XC70 ročník 2002 Ocean race(a to jsem ani 4-kolku neplánoval, ale je to po jednom majiteli a vypadá udržovaně) a už má 300.000 na hrbu. A jak je to s plynem u těchto aut? Taky bezproblémové? Ten bych si samozřejmě nechal zastavět do auta, který plyn nikdy nemělo a šikovného plynaře bych i měl.
Raolsa má v plyn v 2.4T
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw

kubexxx
Offline
Příspěvky: 702
Registrován: 12 roků 5 měsíců
Bydliště: Dubá
Vůz: V70 I 2.5tdi 1999

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od kubexxx »

_________________
Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres

hajnej
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 9949
Registrován: 16 roků 9 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 D5 151kw 2011

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od hajnej »

Jak to tedy bylo s tou nabídkou? Nějak to nechápu.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw

kubexxx
Offline
Příspěvky: 702
Registrován: 12 roků 5 měsíců
Bydliště: Dubá
Vůz: V70 I 2.5tdi 1999

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od kubexxx »

hajnej píše:
Jak to tedy bylo s tou nabídkou? Nějak to nechápu.
Spis jsem to blbě napsal. Našel jsem tuto nabídku, o XC jsem ani původně neuvažoval, tak jsem se chtěl zeptat na některá specifika toho motoru a modelu :-) Omlouvám se za to jak blbě jsem to popsal :-)
_________________
Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres

Tom0
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1126
Registrován: 12 roků 10 měsíců
Bydliště: Kladno, Slaný
Vůz: V90 D4 MY19

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Tom0 »

Servisku bych v tomto případě bral jako když ji to nemá...
Pouze první razítko je z autorizáku a potom nějaké dvě razítka autoslužby.
evidentně servisováno mimo síť servisů volvo, ale to o ničem nevypovídá a auto může být dobré. :wink:
_________________
Obrázek + Obrázek Volvo V90 D4 140kW, MY19, Inscription
Obrázek HECHT EQUIS 1,8kW, MY21

Bylo toho více: https://www.spritmonitor.de/en/user/Tom0.html
Volva: Obrázek V90 D3 ; Obrázek V70 D4 ; Obrázek S80 3,2 LPG

Warcz
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5746
Registrován: 6 roků 8 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V70 II 2,5T AWD AT

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Warcz »

Mě se to auto líbí. Nafta a jezdila, to je podle mě vždy dobrá zpráva. Zkusil bych zjistit co nejvíce informací od prodejce kde se to servisovalo a co se dělalo.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km

Tom0
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1126
Registrován: 12 roků 10 měsíců
Bydliště: Kladno, Slaný
Vůz: V90 D4 MY19

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Tom0 »

A motoricky by to měl být ještě pořád volví pětiválec, což je dobré.

Můžeš zkusit tohle, třeba se ti podaří ještě srazit cenu... :wink:
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=128&t=66489
_________________
Obrázek + Obrázek Volvo V90 D4 140kW, MY19, Inscription
Obrázek HECHT EQUIS 1,8kW, MY21

Bylo toho více: https://www.spritmonitor.de/en/user/Tom0.html
Volva: Obrázek V90 D3 ; Obrázek V70 D4 ; Obrázek S80 3,2 LPG

Zikkson
Offline
Příspěvky: 57
Registrován: 6 roků 5 měsíců
Bydliště: Valašské Meziříčí
Vůz: XC70 D5 MY06 Ocean Race

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Zikkson »

Mám dotaz ohledně XC90. U aut do prvního faceliftu vidívám dřevěný volant a obložení středové konzole. To byl nějaký R-design paket právě těch prvních modelů? Dle vin mi to totiž píše R-design, což mi nějak nesedí ke zbytku auta. Ale hodně se mi to proti klasickému interieru líbí, hlavně ten volant :)
_________________
Volvo XC70 D5 Ocean Race MY06, D5244T4, automat - Prodáno

Michl
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1314
Registrován: 9 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: V50 T5 AWD

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Michl »

Edice R design byly jen doplňky ve sportovnějším duchu.Uvnitř modré budíky, sportovnější volant, nášlapy pedálů, hlava řadičky, koberce..., zvenku pak jiná maska, stříbrné kryty zrcátek, koncovky výfuku, prahy, lišty...
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997

Zikkson
Offline
Příspěvky: 57
Registrován: 6 roků 5 měsíců
Bydliště: Valašské Meziříčí
Vůz: XC70 D5 MY06 Ocean Race

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Zikkson »

Jo to já právě vím, že ten r-design vypadá takhle. Mě zaráží, že ty první verze s dřevěným volantem se dle vin hlásí jako r-design. Ale podle všeho to byl jen připlatkový paket. Pofacelift už jsem s tím dřevem asi ani neviděl.
_________________
Volvo XC70 D5 Ocean Race MY06, D5244T4, automat - Prodáno

Patkin
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 14
Registrován: 7 roků 4 měsíce
Bydliště: Uherské Hradiště
Vůz: S60 D5 03' + 940 B200FT

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Patkin »

Ahoj, jdu si pro radu. Sestra potřebuje auto s AWD/4x4 (a větším kufrem), aby v zimě dojela na sněhu ke koním. Vede tam hodně strmá asfaltka a poslední kus je polní cesta. Já tam většinou se svojí předokolkou S60 vyjedu, ale ona v Thalii nemá šanci.

Je reálné koupit jedničkovou nebo dvojkovou XC70, případně XC90 do cca 100k, aby se to hned nerozsypalo? Hlavně aby fungovalo AWD. Na kosmetiku se nehledí, bude to pracovní auto, jen je potřeba, aby vydrželo.

Haben
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 6088
Registrován: 15 roků 5 měsíců
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Haben »

XC70 I bude mimnimum. XC70 II by slo. Ale servis tam postupny bude.
Ja bych se podival jinde, kde je nejaka primitivni nebo spolehliva 4x4 a vetsi kufr. Mozna Subaru Outback, nebal bych se Suzuki Vitara, kterou bych preferoval
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

Michl
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1314
Registrován: 9 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: V50 T5 AWD

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Michl »

Patkin píše: Je reálné koupit jedničkovou nebo dvojkovou XC70, případně XC90 do cca 100k, aby se to hned nerozsypalo? Hlavně aby fungovalo AWD. Na kosmetiku se nehledí, bude to pracovní auto, jen je potřeba, aby vydrželo.
Můj názor je, že se slušná XC90 s rozpočtem do 100.000 Kč ještě pořídit nedá. Proto bych se orientoval na XC70.
_________________
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997

Warcz
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5746
Registrován: 6 roků 8 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V70 II 2,5T AWD AT

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Warcz »

_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km

Patkin
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 14
Registrován: 7 roků 4 měsíce
Bydliště: Uherské Hradiště
Vůz: S60 D5 03' + 940 B200FT

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Patkin »

zatím díky, budu se dívat po XC70, případně po Vitarách. Taky jsem si myslel že XC90 je do 100k nereálné.
tohle vypadá slušně

Romulusw
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5593
Registrován: 11 roků 5 měsíců
Bydliště: Modřany
Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Romulusw »

A co outlander od micky?

Warcz
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5746
Registrován: 6 roků 8 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V70 II 2,5T AWD AT

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Warcz »

_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km

Zpět na „S60, V / XC70 II (-07), S80 (-06), XC90“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé