Kroužek majitelů V8 B8444S - aneb zelení tomu nerozumí...

850 a novější modely řad C/S/V/XC
  • Autor
  • Zpráva
python.p
Online
Uživatelský avatar
Příspěvky: 6191
Registrován: 8 roků 1 měsíc
Bydliště: Blansko
Vůz: XC70 D5 2008

Kroužek majitelů V8 B8444S - aneb zelení tomu nerozumí..

Příspěvek od python.p »

Svatá pravda. :)
_________________
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!

K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!

VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc

Zajsoft
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvky: 2246
Registrován: 11 roků 6 měsíců
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6|S80 V8|C70 2.4T|V70 T5|XC90 V8
Participant x 3

Kroužek majitelů V8 B8444S - aneb zelení tomu nerozumí..

Příspěvek od Zajsoft »

Nosound89 píše:Takže když budu měnit co 8-10tis můžu použít 5W30 když splňuje ACEA A5/B5?
To sice muzes, ale hlavu/patu to ma jen pokud mas malej najezd a olej by Ti degradoval starim...
5W50, ustoji 15kkm, resp. 20kkm, ale kolem 15kkm to uz prestane davat olejovej filtr(auto bude hlasit nizkej tlak/hladinu oleje) i kdyz tam toho bude dost...
Takze bud menit pak po 15kkm, nebo v 10kkm udelat jen filtr a olej vymenit (opet samozrejme s filtrem) az po dalsich 10kkm.
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

PINĎABC
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 5299
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Bílovec
Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR

Kroužek majitelů V8 B8444S - aneb zelení tomu nerozumí..

Příspěvek od PINĎABC »

Měním do 10kkm aleju všude 5w50.

Zajsoft
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvky: 2246
Registrován: 11 roků 6 měsíců
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6|S80 V8|C70 2.4T|V70 T5|XC90 V8
Participant x 3

Kroužek majitelů V8 B8444S - aneb zelení tomu nerozumí..

Příspěvek od Zajsoft »

PINĎABC píše:Měním do 10kkm aleju všude 5w50.
Plejtvani olejem... :-)
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

marekbm
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1285
Registrován: 9 roků 11 měsíců
Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
Vůz: Volvo S80 v8, 2008; Volvo S60 T5, 2002
Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm

Kroužek majitelů V8 B8444S - aneb zelení tomu nerozumí..

Příspěvek od marekbm »

ač jsem tomu ze začátku nevěřil, tak ten 5W50 je opravdu super. takže už to taky leju do obou aut.
_________________
.:::. Volvo S80 V8, MY2008 (severka alias black panther), Bluetooth PHM .:::. Volvo S60 T5, 2002 (zlatonka), Bluetooth PHM .:::.
Bylo: Volvo S80 V8, 2007 (slovenka) .:::. Renault Laguna II, Liftback II, Privilege, 2001, V6 24V .:::. Renault Laguna I, Liftback, RXT, 1999, 1.8 16V .:::. Renault 19, Hatchback, Storia, 1993, 1.4 8V

PINĎABC
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 5299
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Bílovec
Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR

Kroužek majitelů V8 B8444S - aneb zelení tomu nerozumí..

Příspěvek od PINĎABC »

Zajsoft píše:
PINĎABC píše:Měním do 10kkm aleju všude 5w50.
Plejtvani olejem... :-)
Měním po roce, moc toho nenajezdim :)

Zajsoft
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvky: 2246
Registrován: 11 roků 6 měsíců
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6|S80 V8|C70 2.4T|V70 T5|XC90 V8
Participant x 3

Kroužek majitelů V8 B8444S - aneb zelení tomu nerozumí..

Příspěvek od Zajsoft »

marekbm píše:ač jsem tomu ze začátku nevěřil, tak ten 5W50 je opravdu super. takže už to taky leju do obou aut.
Tak tak, ale proste olej co ustoji treba CHIPnutou S80 T6 v LPG, s nohou vecne na podlaze, uz ustoji skoro cokoliv :-D
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Urvanej
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 12937
Registrován: 14 roků 7 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40

Kroužek majitelů V8 B8444S - aneb zelení tomu nerozumí..

Příspěvek od Urvanej »

Mýlíš se, pokud se ti přicpává filtr, tak máš něco špatně. Filtr vydrží celkem dost, "servisy" na to žehrali a vyměnili dycky jen trochu oleje a filtr nechali a ono to tkay nikde nebylo vidět. Hlavně že je razítko v servisce. :bad:
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Bighead
Offline
Příspěvky: 80
Registrován: 17 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha/Poděbrady
Vůz: XC90 V8 R-Design 2010 LPG

Kroužek majitelů V8 B8444S - aneb zelení tomu nerozumí..

Příspěvek od Bighead »

ok2ucx píše:Na eliminaci některých chyb jsme zkoušeli SW patch, ale zatím to nikdy nijak nevyšlo, resp. "testované" auto vždycky ujelo a už jsme se o výsledku nedozvěděli. Tím, že jsi blízko, mohli bychom to znovu zkusit (více v SZ).

/PL
Vyzkoušeli jste to? Mě to hlasí vysoký tlak paliva. Takže bych se hlasil do pokusne skupiny.
_________________
Nyní: XC90 V8 R-Design LPG Magic 4
Bylo:S80 2.4 1999 125 kw manual - RIP

ok2ucx
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2609
Registrován: 17 roků 1 měsíc
Bydliště: Poodří
Vůz: V90CC-T6/P*/740/940

Kroužek majitelů V8 B8444S - aneb zelení tomu nerozumí..

Příspěvek od ok2ucx »

Na XC90 V8 nakonec dozkoušeli a vypadá, že to nějak funguje.

LPG vlastně efektivně uzavře benzínové vstřiky, tím neubývá tlak na benzínové liště a jednotka to pozná = hlásí performance pumpy a jiné hlášky. Tato úprava tohle - zdá se - léčí.

/PL
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

yanchi
Offline
Příspěvky: 94
Registrován: 8 roků 9 měsíců
Bydliště: Trnava
Vůz: S80 4.4

Kroužek majitelů V8 B8444S - aneb zelení tomu nerozumí..

Příspěvek od yanchi »

Teraz jedna taka vseobecna otazka: kolko moze tento motor vydrzat (pri slusnom zaobchadzani)?
Moj ma najazdenych cca 400tis km, ide fajn. Ale ako vacsina tychto motorov, zacina mat problem, ze ho bude treba pretesnit - olejova vana, gufera na hriadeloch a pod. Valce maju stale velmi dobru kompresiu. Moja otazka znie, ci tento motor moze zvladnut napriklad 600tis km bez nejakej generalnej opravy (alebo, ze by bolo treba menit napr. rozvodovu retaz)...
Lebo da sa zohnat motor s tretinovym najazdom do 2000eur a to uz je na zvazenie, ci sa oplati davat peniaze do stareho motora, ktory je mozno pred smrtou alebo rovno vymenit kus za kus.
S akym najvyssim najazdom ste sa stretli?

papaya
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 322
Registrován: 8 roků 10 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: V60 D5 AWD

Kroužek majitelů V8 B8444S - aneb zelení tomu nerozumí..

Příspěvek od papaya »

Když jsem naposledy nechal měnit olej u V8 (diky Radku), tak jsem přemýšlel, zda nalít a pokračovat tak, v 0w30 a5/b5, proti všeléku od Lichnovského guru, kterému někteří podlehli do té míry, že ho aplikují i na nefunkční motorek stěračů.

Na netu jsem našel, že...
Se vzrůstající rychlostí vzájemného pohybu mazaných ploch se olej dostává obtížněji do mazacího prostoru a je z něj rychleji vytlačován. Čím je vzájemná rychlost pohybujících se ploch vyšší, tím musí být viskozita použitého oleje nižší...

... opak platí, pokud je motor v zátěži (karavan, přívěs s koněm apod?) tam je požadována viskozita naopak vyšší.

Pořád se tu opakuje ten teplotní rozsah, že to (5w50)vydrží nesmysl apod. Olej je přece po zahřátí udržován v nějaké konstantní teplotě 100st?)motor má olejový chladič a vic jak 120st. v zátěži (rozuměj v létě jedu pilu) ten olej stejně mit nemůže. Rád se ale nechám vyvést z omylu.
Pak je tedy teplotní rozsah toho oleje pro 99% lidí naprosto nepoužitelný. Navíc jeho použití stylem jezdím pilu vyvrací druhy odstavec. To, že je to silně naaditivovany olej kvůli tak širokému teplotnimu rozsahu a tím jeho rychlejší degradace, je věc druhá.
Pokud v mazacích plánech pro RS4 V8, která točí přes 8 tis ot/min, je předepsán olej 0(5)W30, tek si říkám že ten olej musí zvládnout "nesmysl" a kdyby to nedal už by asi všechny stály na vrakovištích s vylágrovaným motorem a při tom ty kurvy jsou snad rok vod roku dražší. No a ta naše atmo V8 je na tom vlastně dost podobně.

Zatím mě teda nikdo a ničím nepřesvědčil, že bych zrovna tenhle typ měl nalít do svoji V8. Nejde mi o úsporu paliva, jde mi o to, že méně je někdy více a naopak.

Nechci rozjet flame. Spíš, jestli se nad tím někdo z vás podobně zamyslel, nebo to tam prostě slepě nalil, protože je to Kohoutovo (a 3/4 zdejšího fóra) dogma a vono přeci jenom ta 5w50 je větší číslo než 0w30 takže to musí fungovat líp. To bych pak měl dát na léto Valvoline 10w60 a měl by fungovat ještě líp... nebo ne?
_________________
Volvo V60 D5 AWD 2012
Volvo S40 2.0D 2009

raolsa
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 14285
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
Participant x 1

Kroužek majitelů V8 B8444S - aneb zelení tomu nerozumí..

Příspěvek od raolsa »

To by pak oleje musely být 0w120, ne? :D
Já do toho (těch vlastností) moc nevidím a tak radši moc nekomentuju. Já jenom vidím, že 5W50 v mém motoru funguje krásně, žádná karbonizace pod víčkem, tak v něm budu pokračovat.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920

karelvolvo
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2160
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Vrchoslavice
Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD

Kroužek majitelů V8 B8444S - aneb zelení tomu nerozumí..

Příspěvek od karelvolvo »

Stačilo by změřit teplotu oleje který se vrací do vany z turba v kopci !!! a taková V8 bude mít taky nějaké slabší místa kde olej hlavně odvádí teplo
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 428tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 246tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 274tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 457 tkm

peter cz
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2183
Registrován: 16 roků 5 měsíců
Bydliště: Klatovy
Vůz: 850R; 760GLE; 940T

Kroužek majitelů V8 B8444S - aneb zelení tomu nerozumí..

Příspěvek od peter cz »

8)
.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
´96 850 R, B5234T5, AW50-42LE, Elotec E85 | ´89 760 GLE, D24TIC, ZF4HP22 Obrázek | ´97 940 Turbo, B230FK, M90, LPG Obrázek
Volvo diagnostika k dispozici.

marekbm
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1285
Registrován: 9 roků 11 měsíců
Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
Vůz: Volvo S80 v8, 2008; Volvo S60 T5, 2002
Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm

Kroužek majitelů V8 B8444S - aneb zelení tomu nerozumí..

Příspěvek od marekbm »

takhle zničit tak pěkné auto ;-(
_________________
.:::. Volvo S80 V8, MY2008 (severka alias black panther), Bluetooth PHM .:::. Volvo S60 T5, 2002 (zlatonka), Bluetooth PHM .:::.
Bylo: Volvo S80 V8, 2007 (slovenka) .:::. Renault Laguna II, Liftback II, Privilege, 2001, V6 24V .:::. Renault Laguna I, Liftback, RXT, 1999, 1.8 16V .:::. Renault 19, Hatchback, Storia, 1993, 1.4 8V

Arkaz
Offline
Příspěvky: 1343
Registrován: 10 roků 10 měsíců
Bydliště: Láb
Vůz: XC70 D5 09" / S60 D4 13"

Kroužek majitelů V8 B8444S - aneb zelení tomu nerozumí...

Příspěvek od Arkaz »

myslim ze to je normalme nez sa zamkne menic ale pockame na vyjadrenie znalych :D

Cronicle
Offline
Příspěvky: 208
Registrován: 3 roky 6 měsíců
Bydliště: Košice
Vůz: Volvo V60 2.0 T6 AWD R-Design Polestar

Kroužek majitelů V8 B8444S - aneb zelení tomu nerozumí...

Příspěvek od Cronicle »

Ahojte, chcel by som za pridať k Vám do krúžku
_________________
Volvo V60 2.0 T6 AWD R-Design Polestar 240kW

Cronicle
Offline
Příspěvky: 208
Registrován: 3 roky 6 měsíců
Bydliště: Košice
Vůz: Volvo V60 2.0 T6 AWD R-Design Polestar

Kroužek majitelů V8 B8444S - aneb zelení tomu nerozumí...

Příspěvek od Cronicle »

:)
Naposledy upravil(a) Cronicle dne 04 pro 2021 17:46, celkem upraveno 1 x.
_________________
Volvo V60 2.0 T6 AWD R-Design Polestar 240kW

Cronicle
Offline
Příspěvky: 208
Registrován: 3 roky 6 měsíců
Bydliště: Košice
Vůz: Volvo V60 2.0 T6 AWD R-Design Polestar

Kroužek majitelů V8 B8444S - aneb zelení tomu nerozumí...

Příspěvek od Cronicle »

Dobrý večer, mám pár otázok:

uloženie rozpery motora horné - ľavé a pravé, mám pocit, že sa mi to nejako veľmi hýbe, alebo to tak má byť? či vymeniť?

a ešte jedna vec..čo je vec na fotke a čo tam prosím pekne chýba na konci?

ďakujem veľmi pekne
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Volvo V60 2.0 T6 AWD R-Design Polestar 240kW

raolsa
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 14285
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
Participant x 1

Kroužek majitelů V8 B8444S - aneb zelení tomu nerozumí...

Příspěvek od raolsa »

Chybí ti tam věc za 17200,- Kč. :D
https://www.drive2.ru/l/472814190273233618/
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920

Cronicle
Offline
Příspěvky: 208
Registrován: 3 roky 6 měsíců
Bydliště: Košice
Vůz: Volvo V60 2.0 T6 AWD R-Design Polestar

Kroužek majitelů V8 B8444S - aneb zelení tomu nerozumí...

Příspěvek od Cronicle »

Čože???
_________________
Volvo V60 2.0 T6 AWD R-Design Polestar 240kW

raolsa
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 14285
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
Participant x 1

Kroužek majitelů V8 B8444S - aneb zelení tomu nerozumí...

Příspěvek od raolsa »

No má tam být páčka od klapek v sání. A vzhledem k tomu, že ji tam nevidím, tak budeš ten díl muset buď koupit nový, nebo sehnat starší. OEM číslo je 30720329 + těsnění 30720330 + těsnění 30720331
Dohromady za 18000,- Kč
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920

Vapik
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3320
Registrován: 10 roků 10 měsíců
Bydliště: Praha - Opava
Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005

Kroužek majitelů V8 B8444S - aneb zelení tomu nerozumí...

Příspěvek od Vapik »

Já myslím, že jen ovládání klapek variabilního sání.
Tady u kluků z ruska to je vidět:
https://www.drive2.ru/l/531747463766212658/

Deshi
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3599
Registrován: 19 roků 7 měsíců
Bydliště: Dolní Roveň
Vůz: V40 1.9D 75kW

Kroužek majitelů V8 B8444S - aneb zelení tomu nerozumí...

Příspěvek od Deshi »

A to to bez toho jezdí???????
_________________
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 03/2025, 2,0 184 kW AWD automat, Ultra
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum

Zpět na „850 / 60 / 70 / 80 / 90 / XC - opravy“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot]