Padl tady návrh na téma, kde by se řešily/diskutovaly záležitosti, které jsou specifické pro jinak naprosto skvělé motory V8 B8444S - t.j. pro XC90 a S80II.
https://en.wikipedia.org/wiki/Volvo_B8444S_engine

Zkopíruji tady základní bolesti, které se vyskytovaly pouze u prvních XC90:
1. nešťastné ložisko vyvažovací hřídele u motorů do SN 6833: https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=127&t=50954&p=592678#p592678
2. Druhý fail je nesmyslně umístěný regulátor PEM pro palivovou pumpu: https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=54&t=43385 (tento problém se týká i dalších výkonějších motorových variant, které mají modul PEM řízený z CEM)
3. A třetí - zatékající CEMka (opět není specifická výhradně pro V8, ale datum uvedení na trh V8 a el. faceliftu je shodný, a tento problém postihuje převážně jen XC90): https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=54&t=50451
---
Další dvě jsou průběžná témata v "Co neprodávám já", ta mohou časem vyhnít, ale uvedu je zde:
S80 4,4 V8 aktuálně na prodej -- https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=97&t=53798
XC90 V8čky, co se momentálně prodávají... -- https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=97&t=51005
---
Závodníci se nezapomenou zapsat do tabulky: Volvo zrychlení 100-160 km/h -- https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=9&t=37133&p=629485#p629485
Pavel