Vida Vice - regenerace DPF
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 1302
- Registrován: 18 roků 9 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 III D3 AT '12
Vida Vice - regenerace DPF
Z neověřených zdrojů (jpp) jsem slyšel, že některý novější auta tuto indikaci mají. A když už jsme u těch hlášek, taky by mi nevadilo, kdybych věděl, kdy motor dosáhl provozní teploty, Plll generace se neobtěžují informovat o teplotě motoru. Tím vznáším dotaz na chytřejší, zdali by to nešlo soft. ošetřit, třeba stav paliva mě zajímá méně než teplota vody.
_________________
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.
-
Online
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9966
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
Vida Vice - regenerace DPF
Zajímavější, než teplota motoru resp. vody je teplota oleje.selap píše:Z neověřených zdrojů (jpp) jsem slyšel, že některý novější auta tuto indikaci mají. A když už jsme u těch hlášek, taky by mi nevadilo, kdybych věděl, kdy motor dosáhl provozní teploty, Plll generace se neobtěžují informovat o teplotě motoru. Tím vznáším dotaz na chytřejší, zdali by to nešlo soft. ošetřit, třeba stav paliva mě zajímá méně než teplota vody.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +350tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +350tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Příspěvky: 1302
- Registrován: 18 roků 9 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 III D3 AT '12
Vida Vice - regenerace DPF
To souhlasím, ale tento údaj není u os. aut běžný, na rozdíl od větší techniky, takže aspoň ta voda.
Navíc regenerace se u studeného motoru nespustí, takže i takové malé vodítko.
Navíc regenerace se u studeného motoru nespustí, takže i takové malé vodítko.
_________________
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.
-
Offline
- Příspěvky: 3501
- Registrován: 10 roků 1 měsíc
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
Vida Vice - regenerace DPF
každé auto má dnes čidlo teploty oleje...
třeba u 5 let starého firemního supa jde teplota oleje navolit v palubním menu
třeba u 5 let starého firemního supa jde teplota oleje navolit v palubním menu
-
Offline
- Příspěvky: 1302
- Registrován: 18 roků 9 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 III D3 AT '12
Vida Vice - regenerace DPF
Ok a víš jestli to jde u Volva? Hladina navolit jde, ale o teplota, o tom jsem neslyšel.
_________________
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.
-
Offline
- Příspěvky: 66
- Registrován: 7 roků 11 měsíců
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: V70 D4
Vida Vice - regenerace DPF
K té hladině oleje, jak to jde navodit u V70 model 2013 momentum ? NIkde jsem na to v menu nenarazil
-
Offline
- Příspěvky: 1302
- Registrován: 18 roků 9 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 III D3 AT '12
Vida Vice - regenerace DPF
Str. 326-328 v návodu. Ale já mám 2012 tak nevím jestli je to stejné.
_________________
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.
-
Offline
- Příspěvky: 85
- Registrován: 4 roky 6 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: Volvo V70 B5244S
- Bydliště: Liberec
Vida Vice - regenerace DPF
Vyhodím téma nahoru. V70, 2008, 136kw nepletu li se. Kdyby jednotka z jakéhokoliv důvodu odmítla regeneraci dpf ze své vlastní vůle, uvidím chybu ve vidě nebo ne? Jde mi o to, jestli se pokoušet o manuální regeneraci, když auto jezdí denně trasu Mladá Boleslav - Liberec po dálnici.
Zatím jediný, co jsem vyčetl byla plejáda chyb za poslední roky a že rozdíl tlaků před/za DPF byl na volnoběh 50 a v otáčkách 60 hPa. Skoro doufám v jen špatnou kalibraci čidla, ale jinak by to znamenalo ucpaný dpf?
Zatím jediný, co jsem vyčetl byla plejáda chyb za poslední roky a že rozdíl tlaků před/za DPF byl na volnoběh 50 a v otáčkách 60 hPa. Skoro doufám v jen špatnou kalibraci čidla, ale jinak by to znamenalo ucpaný dpf?
-
Offline
- Příspěvky: 6288
- Registrován: 8 roků 2 měsíce
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70 D5 2008
Vida Vice - regenerace DPF
No podle internetů je to do 10hPa ok, pak už ne. Nicméně ve Vidě to najdeš přesně.
Tyhle čidla většinou ukazují do doby než neukazují.
Takže na tohle bych moc nesázel..
Tyhle čidla většinou ukazují do doby než neukazují.

_________________
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Příspěvky: 216
- Registrován: 11 měsíců
- Bydliště: Praha Dejvice
- Vůz: Volvo V70 II 2.4D 2007
Vida Vice - regenerace DPF
Je asi 10 podmínek co se musí splnit, aby se regenerace spustila. Ta přes vidu bych řekl že má podmínky stejné, resp. jediná podmínka se liší v tom, že od určitého zanesení filtru lze regenerace spustit už jen přes vidu, ale i to má své limity.
-
Offline
- Příspěvky: 5749
- Registrován: 6 roků 5 měsíců
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
Vida Vice - regenerace DPF
Podle obyč. diag. mám teď 27.55g, takže teď by to chtělo dlouhou trasu po dálnici? Po okreskách kde se furt courám nebo zastavuju to asi nemá šanci...
_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
-
Online
- Příspěvky: 5889
- Registrován: 8 roků 9 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
Vida Vice - regenerace DPF
Staci cca 15-20km normalni jizdou bez chcipani.
-
Offline
- Příspěvky: 5749
- Registrován: 6 roků 5 měsíců
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
Vida Vice - regenerace DPF
Ok, potřebuju teď zjistit, jestli pomohla ta výměna lambdy a čidla DPF...
_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
-
Online
- Příspěvky: 5889
- Registrován: 8 roků 9 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
Vida Vice - regenerace DPF
Stejne nezjistis nic.
-
Offline
- Příspěvky: 655
- Registrován: 4 roky 8 měsíců
- Bydliště: Ždírec nad Doubravou
- Vůz: XC70 D3 AWD manuál (D5244T17)
Vida Vice - regenerace DPF
Chybějících 45mg do 28g, kdy se normálně sama spouští regenerace (aspoň u mého D5244T17), je cca ještě na ujetí 30-100km v závislosti na zatížení. Když jsem to jednu dobu přes aplikaci sledoval, přišlo mi, jak když by ta zaplněnost přibývala spíše výpočtem ze spotřebovaného paliva. To ale není podstatné.
Když už se ti regenerace spustí a máš vše kolem motoru OK, proběhne i na volnoběh, jen to bude o dost déle trvat. Čím více se mu při ní šlape na krk, tím vyšší je teplota spalin a tím rychleji mi šly gramy dolů. Na dálnici trvala nějakých 10 minut, na okreskách 20-30minut. (z 28g na 0g).
Zrovna včera mi regenerovalo auto na D1. Poznal jsem to jen náhodou, když jsem se omylem proklikal na okamžitou spotřebu. Tam, kde bych měl mít spotřebu kolem 6-7, to najednou ukazovalo 9-10 na supermuší nohu. V orvní chvíli jsem se lekl, že jsi mi auto přes naší komunikaci nakazil svojí vysokou spotřebou.
Pak jsem spustil apku a hle - regeneroval. Bez zjištění vyšší spotřeby bych regeneraci vůbec nezaznamenal.
Přidáno za 1 minuta 52 sekund:
Když už se ti regenerace spustí a máš vše kolem motoru OK, proběhne i na volnoběh, jen to bude o dost déle trvat. Čím více se mu při ní šlape na krk, tím vyšší je teplota spalin a tím rychleji mi šly gramy dolů. Na dálnici trvala nějakých 10 minut, na okreskách 20-30minut. (z 28g na 0g).
Zrovna včera mi regenerovalo auto na D1. Poznal jsem to jen náhodou, když jsem se omylem proklikal na okamžitou spotřebu. Tam, kde bych měl mít spotřebu kolem 6-7, to najednou ukazovalo 9-10 na supermuší nohu. V orvní chvíli jsem se lekl, že jsi mi auto přes naší komunikaci nakazil svojí vysokou spotřebou.

Přidáno za 1 minuta 52 sekund:
Už mu aspoň diferenční tlak ukazuje tak, jak by měl. Na volnoběh už není 17mbar v mínusu, ale 4 v plusu. Zda výměna lambdy něco změnila? Osobně si myslím, že asi ne, ale ten pocit, že má novou, je k nezaplacení. I když?

_________________
audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)
audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)
-
Online
- Příspěvky: 5889
- Registrován: 8 roků 9 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
Vida Vice - regenerace DPF
Prej k nezaplaceni.
Minimalne 8tis mínus.

Minimalne 8tis mínus.
-
Offline
- Příspěvky: 5749
- Registrován: 6 roků 5 měsíců
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
Vida Vice - regenerace DPF
Tak nějak no...
Celkem sem platil dvojnásobek...
Nevěřim, že ji měnili jen tak. Že by si řekli, hmmm tak co tomu Péťovi dneska vyměníme...
První chybu to hlásilo 16.12.
Celkem sem platil dvojnásobek...
Nevěřim, že ji měnili jen tak. Že by si řekli, hmmm tak co tomu Péťovi dneska vyměníme...

První chybu to hlásilo 16.12.
_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
-
Online
- Příspěvky: 5889
- Registrován: 8 roků 9 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
Vida Vice - regenerace DPF
No tvl..... to ti to menili 2dny nebo uctovali 2tis na hodinu? Senzory stoji 7tis
-
Offline
- Příspěvky: 5749
- Registrován: 6 roků 5 měsíců
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
Vida Vice - regenerace DPF
Lambda přes 7.000,-, ventil myslím 2.800,- pak klima kde zas chybělo těch 200g 1.600,-, práce byla snad 2.300,- diagnostika, 600,-
_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14361
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Vida Vice - regenerace DPF
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 170
- Registrován: 2 roky 5 měsíců
- Bydliště: Vyškov
- Vůz: V70 II D5 120kW 02'
Vida Vice - regenerace DPF
Modrá barva na krabice je drahá
Jinak k tématu: i plný dpf se zvládne vypálit na okrsce celkem rychle když vše funguje.
Tady byl vadný termostat a ukazatel teploty lže,ukazuje zahřátí už od cca60⁰C

Jinak k tématu: i plný dpf se zvládne vypálit na okrsce celkem rychle když vše funguje.
Tady byl vadný termostat a ukazatel teploty lže,ukazuje zahřátí už od cca60⁰C
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Online
- Příspěvky: 5889
- Registrován: 8 roků 9 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
Vida Vice - regenerace DPF
Ano u TFT to bohuzel tak je. I ja jsem vysledoval od cca 55°C ze je jakoby na provozni teplote.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14361
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Vida Vice - regenerace DPF
Co já bych za to dal, abych měl ručičku zase přilepenou uprostřed, jako to bylo u stříbřenky. U červenky na prostředek ani nedosáhne a z kopce to klesá. 

_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Online
- Příspěvky: 5889
- Registrován: 8 roků 9 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
Vida Vice - regenerace DPF
A jeste ti chybi senzor teploty DPF co jsi zminoval ne?PetrXC70 píše: 24 čer 2025 20:57 Lambda přes 7.000,-, ventil myslím 2.800,- pak klima kde zas chybělo těch 200g 1.600,-, práce byla snad 2.300,- diagnostika, 600,-
-
Offline
- Příspěvky: 5749
- Registrován: 6 roků 5 měsíců
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
Vida Vice - regenerace DPF
6.283,- bez DPHraolsa píše: 24 čer 2025 21:08 Fakt za tu krabičku Volvo chtějí 5000 Kč????
https://autodilos.cz/autodily/lambda-sonda-144948054
Přidáno za 1 minuta 18 sekund:
Jo, ale ten sem "na zkoušku" koupil na autodílos za 1.200,-Jakub Svoboda píše: 25 čer 2025 06:57A jeste ti chybi senzor teploty DPF co jsi zminoval ne?PetrXC70 píše: 24 čer 2025 20:57 Lambda přes 7.000,-, ventil myslím 2.800,- pak klima kde zas chybělo těch 200g 1.600,-, práce byla snad 2.300,- diagnostika, 600,-
_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot]