Pokud má motorek odpor,tak se neroztočí.raolsa píše:Je to možné, ale motorek se ani nehnul - měl jsem sundaný kryt. Zkusím tedy bufíka ještě jednou rozebrat a motorek zkontrolovat a promazat. Bufík nebyl moc využíván a poslední cca 2 roky stál.
info: P2 bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
- Autor
- Zpráva
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13194
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Ok, díky za rady.
Nejhorší je, že kvůli vyzkoušení jestli to pomohlo musím zase sundat nárazník a vyndat světlo. Ale nevadí, dal jsem se na vojnu tak to snad vybojuju.
Nejhorší je, že kvůli vyzkoušení jestli to pomohlo musím zase sundat nárazník a vyndat světlo. Ale nevadí, dal jsem se na vojnu tak to snad vybojuju.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Jde to bez nárazníku jen shodit podběh.raolsa píše:Ok, díky za rady.
Nejhorší je, že kvůli vyzkoušení jestli to pomohlo musím zase sundat nárazník a vyndat světlo. Ale nevadí, dal jsem se na vojnu tak to snad vybojuju.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13194
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Jj, taky možnost, ale tam zase musíš odvrtat nýty a těch za "a" už moc nemám a za "b" díry pro ně už nejsou úplně OK a nevím kolik přenýtování by ještě vydržely.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Místo nýtů se dají následně použít klipy,které jdou použít opakovaně.raolsa píše:Jj, taky možnost, ale tam zase musíš odvrtat nýty a těch za "a" už moc nemám a za "b" díry pro ně už nejsou úplně OK a nevím kolik přenýtování by ještě vydržely.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13194
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
No nevím jestli by to u mě fungovalo, naposled jsem musel na druhou stranu nýtů dát podložky. Už ani ty slupkové nýty to nedávají.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
kup v autokelly plastové klipy s trnem,podle díry vyber tloušťkuraolsa píše:No nevím jestli by to u mě fungovalo, naposled jsem musel na druhou stranu nýtů dát podložky. Už ani ty slupkové nýty to nedávají.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13194
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Ony už tam díry někdy ani nejsou. Musel bych vyměnit celý držák nárazníku. Zatím to drží, tak do toho nechci vrtat.
Ale nápad je to dobrý.
Ale nápad je to dobrý.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 1475
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: Horné Saliby
- Vůz: 850,C70,V40...
- Bydliště: hmmm
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13194
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Tak dneska jsem bufíka znova rozmontoval a motorek řádně promazal. Zkoušel jsem ho starou nabíječkou roztočit a i na 6v se lehce točí. Tak uvidím jestli při napojení do auta zase nehodí chybu.
Test bude asi zítra, ale nevím jestli se mi do toho bude chtít - mám v plánu vylévat betonem poslední část základů nové dílny.
Test bude asi zítra, ale nevím jestli se mi do toho bude chtít - mám v plánu vylévat betonem poslední část základů nové dílny.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13194
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Takže test zase dopadl špatně, stále to vykazuje chyby:
CEM-5F3C Blower fan Signal too high
CEM-5F36 Flame sensor Short circuit to ground
Zajímavé je, že když pustím test komponentů na dieselovou verzi tak začne bufík nabíhat (jak psal Martin, nejdříve lehké zatočení větrákem a pak rozbíhající se program), ale pak se zase vypne, protože nemám připojené palivové čerpadlo. To bych pochopil, ale proč to nefunguje i s benzínovou verzí nevím.
Každopádně už na to nemám psychickou sílu, domluvil jsem se s prodejcem na vrácení bufa.
No pokud by měl někdo nějaký nápad, tak to třeba ještě odvolám.
Možná bude problém v řídící jednotce:
CEM-5F3C Blower fan Signal too high
CEM-5F36 Flame sensor Short circuit to ground
Zajímavé je, že když pustím test komponentů na dieselovou verzi tak začne bufík nabíhat (jak psal Martin, nejdříve lehké zatočení větrákem a pak rozbíhající se program), ale pak se zase vypne, protože nemám připojené palivové čerpadlo. To bych pochopil, ale proč to nefunguje i s benzínovou verzí nevím.
Každopádně už na to nemám psychickou sílu, domluvil jsem se s prodejcem na vrácení bufa.
No pokud by měl někdo nějaký nápad, tak to třeba ještě odvolám.
Možná bude problém v řídící jednotce:
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13194
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Setkal jste se někdo s tím, že u auta s bufíkem nebyla v advanced položka na testování jednotlivých komponent?
Já se s tím setkal a nakonec jsem to musel oblbnout tak, že jsem nahrál do vidy jiné auto s bufem, ignoroval chybu a pak jednotlivé komponenty otestoval.
Ale je to divný, i u mého auta, které z výroby bufík nemá, ho stačilo připojit do zásuvky a šel otestovat.
Já se s tím setkal a nakonec jsem to musel oblbnout tak, že jsem nahrál do vidy jiné auto s bufem, ignoroval chybu a pak jednotlivé komponenty otestoval.
Ale je to divný, i u mého auta, které z výroby bufík nemá, ho stačilo připojit do zásuvky a šel otestovat.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9856
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Nevím. Vídím poprvé.raolsa píše:Setkal jste se někdo s tím, že u auta s bufíkem nebyla v advanced položka na testování jednotlivých komponent?
Já se s tím setkal a nakonec jsem to musel oblbnout tak, že jsem nahrál do vidy jiné auto s bufem, ignoroval chybu a pak jednotlivé komponenty otestoval.
Ale je to divný, i u mého auta, které z výroby bufík nemá, ho stačilo připojit do zásuvky a šel otestovat.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9856
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Přátelé, zapněte si cvičně ty bufíky, ať to neřešíte v tom podzimním frasu. Kdo má přímý start, má jasno. Kdo má pouze automatické spouštění, koupí si v obchodě mražený hrášek, zafixuje na spodní část pravého zrcátka a vyčká, až spadne teplota, pak nastartuje a sleduje kouřové signály.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvky: 5959
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Ja o vikendu poustel 2x. Kourove signaly se nekonaji, bezi ciste
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9856
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Já se právě chystám vyměnit trysku, proto jsem si na vás vzpomněl. Bufík mi na startu lehounce začoudí, ale hlavně po vypnutí je slyšet, jak do topeniště párkrát odkápne nafta. To by se nemělo dít.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvky: 5959
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Kontaktuj D5T5, ok2ucx. Cenu ti sdeli
-
Offline
- Příspěvky: 3435
- Registrován: 12 roků 6 měsíců
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Myslim ze takove ceny by mely byt normalne uvedene a pristupne.
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
-
Offline
- Příspěvky: 2615
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Poodří
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Ne tak úplně. Jelikož ke každému takovému autu nejprve musíme zjistit přístupové heslo do centrální jednotky CEM (a to je u každého případu jiné, individuální), tak nelze až tak úplně generálně vystřelit cenu ven. Ale každému, kdo nám napíše přes web, tak odpovíme (byť to někdy chvilku trvá).Ekky píše:Myslim ze takove ceny by mely byt normalne uvedene a pristupne.
U jazyků je to výrazně jednodušší - tam to lze nahrát do každého auta bez omezení (a u každého dealera), ceník proto visí na webu.
P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvky: 3435
- Registrován: 12 roků 6 měsíců
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Ano chapu ze musis pripojit k autu PC nacist co si aby jsi ziskal neco a mohl pak nahrat tamto. Furt postup je stejnej, princip take.
Pochopim ze jednoho to muze trvat 30 minut u druheho zas hodinu. V tom pripade je to sazba za hodinu a ne za ukon.
Tak ted kde jsem zabloudil nebo se stratil??
Ok. Nechci tu rozvadet nejake příkoří.
Pochopim ze jednoho to muze trvat 30 minut u druheho zas hodinu. V tom pripade je to sazba za hodinu a ne za ukon.
Tak ted kde jsem zabloudil nebo se stratil??
Ok. Nechci tu rozvadet nejake příkoří.
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
-
Offline
- Příspěvky: 90
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Šluknovsko
- Vůz: V70XC, I a II.gen
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Díky Raolsovi bufík opět funkční
_________________
Je: V70XC II.gen,r.v. 2001,B5244T3, automat,
Bylo: V70xc I.gen, r.v.99,B5244T,XC90 D5, r.v. 2006, 6q,man., V50,2.0D, r.v. 2006, 6q man.
Moto: Honda VT1100C, (50kW),r.v. 1992, 4q
Výroba nábytku na míru
Je: V70XC II.gen,r.v. 2001,B5244T3, automat,
Bylo: V70xc I.gen, r.v.99,B5244T,XC90 D5, r.v. 2006, 6q,man., V50,2.0D, r.v. 2006, 6q man.
Moto: Honda VT1100C, (50kW),r.v. 1992, 4q
Výroba nábytku na míru
-
Offline
- Příspěvky: 3022
- Registrován: 8 roků 11 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
tak letošní první podzimní start bufíka (mám jen automatický mód), bylo 1°C nad... a musím říct, že po létě opět naprosto bez problému či nějakého kouření
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9856
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Paráda! Tak poptej, na kolik by přišel režim s časováním potažmo topením zbytkovým teplem od D5T5.Tod2 píše:tak letošní první podzimní start bufíka (mám jen automatický mód), bylo 1°C nad... a musím říct, že po létě opět naprosto bez problému či nějakého kouření
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvky: 3022
- Registrován: 8 roků 11 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
no, uvítal bych tuto možnost a už jsem se kdysi ptal, bylo to něco kolem 3000 s tím, že cena se upraví dle skutečných nákladů nebo že to tak nějak vyjde jako "balíček" s něčím dalším, což mi teď přijde docela dost a raději (nebo možná spíš nerad, ale musím) investuju tyto peníze do materiálu, bez kterého by to auto za chvíli nejezdilo (brzdy, silentbloky motoru a náprav atd)
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9856
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Chápu chápu.Tod2 píše:no, uvítal bych tuto možnost a už jsem se kdysi ptal, bylo to něco kolem 3000 s tím, že cena se upraví dle skutečných nákladů nebo že to tak nějak vyjde jako "balíček" s něčím dalším, což mi teď přijde docela dost a raději (nebo možná spíš nerad, ale musím) investuju tyto peníze do materiálu, bez kterého by to auto za chvíli nejezdilo (brzdy, silentbloky motoru a náprav atd)
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé