Problém je v motorku ventilátoru bufíku.Předpokládám že po zapnutí bufíku naskočí jen 300 otáček.ŘJ bufíku vydá krátký impuls na roztočení větráku,pokud se tento neroztočí dle parametrů vyhodí to errorraolsa píše:Tak zjištěno, že ani v konektoru k bufíku kabel na čerpadlo není.
Ale to by byl ten nejmenší problém. Když už jsem to měl rozebraný tak jsem zkusil bufa připojit a otestovat. Větrák se na pokyn roztočí, pumpa taky, svíčka žhaví, ale když jsem zkusil dát start bufíku tak ten ani necukl a hned vyhodil chybu větráku - blower fan signál high.
Při dalším zkoumání jsem zjistil, že diag neukazuje aktuální otáčky větráku, jenom procenta.
Kde by mohl být problém?
Mohlo by to být tím, že nebylo připojené palivové čerpadlo? To asi ne.
Kabeláž vypadá OK.
info: P2 bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
- Autor
- Zpráva
#1326 info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 119
- Příspěvky: 13063
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#1327 info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Motorek se na pokyn jednotky při startu bufíku vůbec neroztočí. Ale když dám pokyn já v aktivaci komponent tak se to normálně točí.
Myslím, že problém je v tom, že jednotka vůbec nezaznamená, že se motorek točí.
Jak ta jednotka pozná kolik otáček motorek má? Do motorku vedou jenom dva dráty.
Myslím, že problém je v tom, že jednotka vůbec nezaznamená, že se motorek točí.
Jak ta jednotka pozná kolik otáček motorek má? Do motorku vedou jenom dva dráty.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
#1328 info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Tak ještě jednou.Problém je v motorku ventilátoru bufíku..ŘJ bufíku vydá krátký impuls na roztočení větráku,pokud se tento neroztočí dle parametrů vyhodí to error.Stačí horší ložiska motorku,nebo opotřebované uhlíky.raolsa píše:Motorek se na pokyn jednotky při startu bufíku vůbec neroztočí. Ale když dám pokyn já v aktivaci komponent tak se to normálně točí.
Myslím, že problém je v tom, že jednotka vůbec nezaznamená, že se motorek točí.
Jak ta jednotka pozná kolik otáček motorek má? Do motorku vedou jenom dva dráty.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 119
- Příspěvky: 13063
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#1329 info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Je to možné, ale motorek se ani nehnul - měl jsem sundaný kryt. Zkusím tedy bufíka ještě jednou rozebrat a motorek zkontrolovat a promazat. Bufík nebyl moc využíván a poslední cca 2 roky stál.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
#1330 info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Pokud má motorek odpor,tak se neroztočí.raolsa píše:Je to možné, ale motorek se ani nehnul - měl jsem sundaný kryt. Zkusím tedy bufíka ještě jednou rozebrat a motorek zkontrolovat a promazat. Bufík nebyl moc využíván a poslední cca 2 roky stál.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 119
- Příspěvky: 13063
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#1331 info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Ok, díky za rady.
Nejhorší je, že kvůli vyzkoušení jestli to pomohlo musím zase sundat nárazník a vyndat světlo. Ale nevadí, dal jsem se na vojnu tak to snad vybojuju.
Nejhorší je, že kvůli vyzkoušení jestli to pomohlo musím zase sundat nárazník a vyndat světlo. Ale nevadí, dal jsem se na vojnu tak to snad vybojuju.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
#1332 info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Jde to bez nárazníku jen shodit podběh.raolsa píše:Ok, díky za rady.
Nejhorší je, že kvůli vyzkoušení jestli to pomohlo musím zase sundat nárazník a vyndat světlo. Ale nevadí, dal jsem se na vojnu tak to snad vybojuju.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 119
- Příspěvky: 13063
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#1333 info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Jj, taky možnost, ale tam zase musíš odvrtat nýty a těch za "a" už moc nemám a za "b" díry pro ně už nejsou úplně OK a nevím kolik přenýtování by ještě vydržely.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
#1334 info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Místo nýtů se dají následně použít klipy,které jdou použít opakovaně.raolsa píše:Jj, taky možnost, ale tam zase musíš odvrtat nýty a těch za "a" už moc nemám a za "b" díry pro ně už nejsou úplně OK a nevím kolik přenýtování by ještě vydržely.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 119
- Příspěvky: 13063
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#1335 info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
No nevím jestli by to u mě fungovalo, naposled jsem musel na druhou stranu nýtů dát podložky. Už ani ty slupkové nýty to nedávají.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
#1336 info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
kup v autokelly plastové klipy s trnem,podle díry vyber tloušťkuraolsa píše:No nevím jestli by to u mě fungovalo, naposled jsem musel na druhou stranu nýtů dát podložky. Už ani ty slupkové nýty to nedávají.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 119
- Příspěvky: 13063
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#1337 info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Ony už tam díry někdy ani nejsou. Musel bych vyměnit celý držák nárazníku. Zatím to drží, tak do toho nechci vrtat.
Ale nápad je to dobrý.
Ale nápad je to dobrý.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 119
- Příspěvky: 13063
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#1339 info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Tak dneska jsem bufíka znova rozmontoval a motorek řádně promazal. Zkoušel jsem ho starou nabíječkou roztočit a i na 6v se lehce točí. Tak uvidím jestli při napojení do auta zase nehodí chybu.
Test bude asi zítra, ale nevím jestli se mi do toho bude chtít - mám v plánu vylévat betonem poslední část základů nové dílny.
Test bude asi zítra, ale nevím jestli se mi do toho bude chtít - mám v plánu vylévat betonem poslední část základů nové dílny.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 119
- Příspěvky: 13063
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#1340 info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Takže test zase dopadl špatně, stále to vykazuje chyby:
CEM-5F3C Blower fan Signal too high
CEM-5F36 Flame sensor Short circuit to ground
Zajímavé je, že když pustím test komponentů na dieselovou verzi tak začne bufík nabíhat (jak psal Martin, nejdříve lehké zatočení větrákem a pak rozbíhající se program), ale pak se zase vypne, protože nemám připojené palivové čerpadlo. To bych pochopil, ale proč to nefunguje i s benzínovou verzí nevím.
Každopádně už na to nemám psychickou sílu, domluvil jsem se s prodejcem na vrácení bufa.
No pokud by měl někdo nějaký nápad, tak to třeba ještě odvolám.
Možná bude problém v řídící jednotce:
CEM-5F3C Blower fan Signal too high
CEM-5F36 Flame sensor Short circuit to ground
Zajímavé je, že když pustím test komponentů na dieselovou verzi tak začne bufík nabíhat (jak psal Martin, nejdříve lehké zatočení větrákem a pak rozbíhající se program), ale pak se zase vypne, protože nemám připojené palivové čerpadlo. To bych pochopil, ale proč to nefunguje i s benzínovou verzí nevím.
Každopádně už na to nemám psychickou sílu, domluvil jsem se s prodejcem na vrácení bufa.
No pokud by měl někdo nějaký nápad, tak to třeba ještě odvolám.
Možná bude problém v řídící jednotce:
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 119
- Příspěvky: 13063
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#1341 info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Setkal jste se někdo s tím, že u auta s bufíkem nebyla v advanced položka na testování jednotlivých komponent?
Já se s tím setkal a nakonec jsem to musel oblbnout tak, že jsem nahrál do vidy jiné auto s bufem, ignoroval chybu a pak jednotlivé komponenty otestoval.
Ale je to divný, i u mého auta, které z výroby bufík nemá, ho stačilo připojit do zásuvky a šel otestovat.
Já se s tím setkal a nakonec jsem to musel oblbnout tak, že jsem nahrál do vidy jiné auto s bufem, ignoroval chybu a pak jednotlivé komponenty otestoval.
Ale je to divný, i u mého auta, které z výroby bufík nemá, ho stačilo připojit do zásuvky a šel otestovat.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 375
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#1342 info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Nevím. Vídím poprvé.raolsa píše:Setkal jste se někdo s tím, že u auta s bufíkem nebyla v advanced položka na testování jednotlivých komponent?
Já se s tím setkal a nakonec jsem to musel oblbnout tak, že jsem nahrál do vidy jiné auto s bufem, ignoroval chybu a pak jednotlivé komponenty otestoval.
Ale je to divný, i u mého auta, které z výroby bufík nemá, ho stačilo připojit do zásuvky a šel otestovat.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 375
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#1343 info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Přátelé, zapněte si cvičně ty bufíky, ať to neřešíte v tom podzimním frasu. Kdo má přímý start, má jasno. Kdo má pouze automatické spouštění, koupí si v obchodě mražený hrášek, zafixuje na spodní část pravého zrcátka a vyčká, až spadne teplota, pak nastartuje a sleduje kouřové signály.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 122
- Příspěvky: 5918
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#1344 info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Ja o vikendu poustel 2x. Kourove signaly se nekonaji, bezi ciste
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 375
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#1345 info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Já se právě chystám vyměnit trysku, proto jsem si na vás vzpomněl. Bufík mi na startu lehounce začoudí, ale hlavně po vypnutí je slyšet, jak do topeniště párkrát odkápne nafta. To by se nemělo dít.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 122
- Příspěvky: 5918
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#1346 info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Kontaktuj D5T5, ok2ucx. Cenu ti sdeli
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 3440
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic
#1347 info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Myslim ze takove ceny by mely byt normalne uvedene a pristupne.
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 35
- Příspěvky: 2616
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
- Kontaktovat uživatele:
#1348 info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Ne tak úplně. Jelikož ke každému takovému autu nejprve musíme zjistit přístupové heslo do centrální jednotky CEM (a to je u každého případu jiné, individuální), tak nelze až tak úplně generálně vystřelit cenu ven. Ale každému, kdo nám napíše přes web, tak odpovíme (byť to někdy chvilku trvá).Ekky píše:Myslim ze takove ceny by mely byt normalne uvedene a pristupne.
U jazyků je to výrazně jednodušší - tam to lze nahrát do každého auta bez omezení (a u každého dealera), ceník proto visí na webu.
P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 3440
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic
#1349 info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Ano chapu ze musis pripojit k autu PC nacist co si aby jsi ziskal neco a mohl pak nahrat tamto. Furt postup je stejnej, princip take.
Pochopim ze jednoho to muze trvat 30 minut u druheho zas hodinu. V tom pripade je to sazba za hodinu a ne za ukon.
Tak ted kde jsem zabloudil nebo se stratil??
Ok. Nechci tu rozvadet nejake příkoří.
Pochopim ze jednoho to muze trvat 30 minut u druheho zas hodinu. V tom pripade je to sazba za hodinu a ne za ukon.
Tak ted kde jsem zabloudil nebo se stratil??
Ok. Nechci tu rozvadet nejake příkoří.
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 91
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Bydliště: Šluknovsko
- Vůz: V70XC, I a II.gen
#1350 info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Díky Raolsovi bufík opět funkční
_________________
Je: V70XC II.gen,r.v. 2001,B5244T3, automat,
Bylo: V70xc I.gen, r.v.99,B5244T,XC90 D5, r.v. 2006, 6q,man., V50,2.0D, r.v. 2006, 6q man.
Moto: Honda VT1100C, (50kW),r.v. 1992, 4q
Výroba nábytku na míru
Je: V70XC II.gen,r.v. 2001,B5244T3, automat,
Bylo: V70xc I.gen, r.v.99,B5244T,XC90 D5, r.v. 2006, 6q,man., V50,2.0D, r.v. 2006, 6q man.
Moto: Honda VT1100C, (50kW),r.v. 1992, 4q
Výroba nábytku na míru
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek