

U mne toto nepomohlo.Jakub Svoboda píše: 12 srp 2025 18:25 Co třeba sundat prachovky a doplnit vazelínu, třeba je vyházená a občas to jde na "sucho".
Jen hadám
Po výměně l poloosy to přestalo - než se udělalo vedroTomas78 píše: 12 srp 2025 08:43 Hlásím se do klubu, dělá mi to takyTak když na něco přijdete, napište
EDIT: někde nějaká vůle malinko bude. Taky se mi zdá, že to slyším jen když je auto prohřátý. Budu sledovat.
špatně jsem se vyjádřilRomulusw píše: 14 črc 2025 11:44 Auto stojí, točíš volantem a "cvaká"? To bude spíš horní uložení tlumiče (ložisko).
A hlavně vyměénit mechanika![]()
Lobro je super ne? to by mělo vydržet - já když jsem scháněl tak v dosahu lobro jen jako tovární repas což jsem nechtěl , ale scháněl jsem narychlo takže skf. Většinou lobro jen klouby na repas. Vnitřní kloub doma repasovat nejde že?jirkaTDI píše: 25 srp 2025 23:59 Sice mám P2, ale s poloosami jsem si užil dost...
Nejdřív jsem řešil jeté poloosy z vrakáče, vydržely většinou rok.
Pak repas, nevydržel ani rok...
Teď nové poloosy Löbro, zatím mám málo najeto, tak těžko hodnotit, snad dají třeba 2 roky![]()
Pokud se dají ještě koupit nové origo poloosy, zavřel bych obě oči a šel do nich![]()
Nebo pokud je špatný jen venkovní kloub, tak je škoda měnit celou poloosu a měnil bych jen kloub.
Lobro je snad fajn, prověří to čas a najeté km. Je to teda taky tovární repas. A klaplo to až napodruhé, poprvé přišla poloosa, která vypadala úplně šíleně - jak repas sprejem (přestříkané klouby, manžety a oloupaný původní lak na ose) a zasekávaly se klouby. Pak jsem jí objednal na podruhé a přišlo úplně něco jiného - tak jak bych si to za tu cenu představoval a klouby šly sametově.Munga píše: 26 srp 2025 19:54 Lobro je super ne? to by mělo vydržet - já když jsem scháněl tak v dosahu lobro jen jako tovární repas což jsem nechtěl , ale scháněl jsem narychlo takže skf. Většinou lobro jen klouby na repas. Vnitřní kloub doma repasovat nejde že?
To je klasika, nebo když už je steřelá manžeta, tak ta vazelína umí vyschnout skoro na prach. Ono by nebylo špatné každých +-100t km ty poloosy rozebrat a naplnit novým tukem, pak by ty klouby vydržely asi nesmysl. Ale je to teda nic moc práce, hlavně to vymývání staré vazelíny z duše nenávidímMajkl1 píše: 26 srp 2025 19:54 Co mě zarazilo, tak místo vazelíny na mě vyteklo cosi jako hustší olej. Zda je to normální, nevím. Po výměně zmizela jak radiální, tak i axiální vůle, která byla mezi vnějším kloubem a hřídelí.
Uživatelé procházející toto fórum: Macek2, Nitty, Tod2, Vapik