
Ondrovo Volva, SAAB a Mitsu
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
-
Online
- Příspěvky: 6156
- Registrován: 8 roků
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70 D5 2008
Ondrovo Volva, SAAB a Mitsu
Chápu, to dává smysl. 

_________________
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 4934
- Registrován: 20 roků 8 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
Ondrovo Volva, SAAB a Mitsu
Tak v tom zase lítám. Před pár lety jsem zredukoval autopark na maximum a začal věnovat čas jiným radovánkám, hlavně dvěma cácorkám a cykloalkoholismu. Jenže ty krabice jsou prostě jako droga, když se od nich zdánlivě odprostíte, za čas do toho spadnete znovu. A to se mi stalo. Takže sedřený ruce, lokty od šmíru a prázdná kasička - opět.
Tímto bych chtěl poděkovat klukům z VRZČ za obrovskou pomoc se zprovozněním 760. Za sobotní odpoledne se podařilo díky zlatým rukám Kuby a Uřvanýho dostat motor do stavu uspokojivý. Auto je pojízdné, byť s milionem mušek, ale to už jsou takový ty blbinky co sežerou strašně času a vidět to na autě vlastně není
Změřily se komprese, který nebyly vůbec špatný, ale hlavně vyrovnaný, vstřiky byly na kontrole u opraváře V3Sek a prej ,,dobrý". Snad. Ventilový vůle sind in toleranz. Pořešily se nějaký trubičky a hadičky, vývěva za nový kus (wyprodukowane v EU) a hlavně největší bolístka, kvůli se vlastně rozhodilo půl motoru- trubky ke vstřikům. Na autě byl aftermarket, který moc neseděl na dosedací plochy vstřiků a čerpadla, tak z Velké Moravy doputovala sada použitých ale slušných trubek. Jelcin (jak 760 přezdívám) pak dostal olej, fridex místo rezavý vody filtry a půl nádrže nafty bez řepky a jel jsem ho ztrestat po lesních silničkách. A asi dobrý. Cestou jsem se zastavil na myčce umýt motor, že prý to není problém ale mám si to vystříkat wapkou sám- co kdyby. Fajn. Dokonce jsem i nastartoval a odjel.
Aby toho nebylo málo, protáhnul jsem na výlet s juniorkou i dvojku. Malá byla nadšená jak na nás spoustu lidí po cestě mává, tak si za odměnu mohla auto vlastnoručně umejt. Už aby byla vejplata
Přidáno za 8 minut 40 sekund:
A taky nesmím zapomenout na 3M3 kterej se utrh a jel se mnou tu 760 koupit a všechny ostatní kluky z VRZČ, kteří poskytujou technickou i psychickou pomoc
Tímto bych chtěl poděkovat klukům z VRZČ za obrovskou pomoc se zprovozněním 760. Za sobotní odpoledne se podařilo díky zlatým rukám Kuby a Uřvanýho dostat motor do stavu uspokojivý. Auto je pojízdné, byť s milionem mušek, ale to už jsou takový ty blbinky co sežerou strašně času a vidět to na autě vlastně není

Aby toho nebylo málo, protáhnul jsem na výlet s juniorkou i dvojku. Malá byla nadšená jak na nás spoustu lidí po cestě mává, tak si za odměnu mohla auto vlastnoručně umejt. Už aby byla vejplata

Přidáno za 8 minut 40 sekund:
A taky nesmím zapomenout na 3M3 kterej se utrh a jel se mnou tu 760 koupit a všechny ostatní kluky z VRZČ, kteří poskytujou technickou i psychickou pomoc

Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvky: 84
- Registrován: 3 roky 6 měsíců
- Bydliště: Neveklov
- Vůz: Volvo 940, 2.3 Redblock 1990
Ondrovo Volva, SAAB a Mitsu
Hezký, Ondro ať se daří!
-
Online
- Příspěvky: 6156
- Registrován: 8 roků
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70 D5 2008
Ondrovo Volva, SAAB a Mitsu
Tohle se krásně čte, jak jsem si psal onehda s Uřvaným... je v dobrých rukou, já bych se s tím drbal a drbal a nemám po ruce tak šikovný kluky s velkou zásobou dílů. Nicméně až tě Jelzin přestane bavit, dej vědět. Moja sice bude brblat, ale tohle auto bych vyměnil za starouše a to hnedka...
Ať dělá co nejvíce radosti.
I když kdybych tenkrát nebyl línej a klik na ten odkaz, mohlo být vše jinak a já bych měl další věc co opravovat.

Ať dělá co nejvíce radosti.
I když kdybych tenkrát nebyl línej a klik na ten odkaz, mohlo být vše jinak a já bych měl další věc co opravovat.


_________________
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 4934
- Registrován: 20 roků 8 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
Ondrovo Volva, SAAB a Mitsu
760 dostala nový kolečka, nějak jsem nikdy Omegám nepřišel na chuť, tak jsem je radostí swapnul za Pholusy (byť patří na o 10 let mladší krabice). Menší gumy oku sice moc nelahodí, ale bohužel je to největší rozměr, který umožňuje TP (195/60 R15)
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvky: 465
- Registrován: 13 roků
- Bydliště: Region Dolní Berounka
- Vůz: V70II
Ondrovo Volva, SAAB a Mitsu
Dvojka v sedanu je stejně nejhezčí Volvo.
-
Offline
- Radní
- Příspěvky: 8179
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha a Zápraží
- Vůz: V70XC & 2x 240
x 2
Ondrovo Volva, SAAB a Mitsu
Za mě Dvojka obecně, ale tato Sedma má také něco do sebe. 

_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +500000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ 200000 km ~ B230F ~ AW71
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +500000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ 200000 km ~ B230F ~ AW71
-
Offline
- Příspěvky: 1297
- Registrován: 21 roků 6 měsíců
- Bydliště: Křenovice u Slavkova
- Vůz: Volva 900/ V70II / XC90
Ondrovo Volva, SAAB a Mitsu
hodně dělá ten původ
této sedmy

_________________
Volva řady 900 / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, nafta
Volva řady 900 / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, nafta
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 4934
- Registrován: 20 roků 8 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
Ondrovo Volva, SAAB a Mitsu
ano, latexovy oblek, kozeny bicik a ruzove dildonje povinnou vybavou tohoto vozu
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 4934
- Registrován: 20 roků 8 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
Ondrovo Volva, SAAB a Mitsu
760 se stala oficiálně vozem s historickou původností, což jsem oznámil pojišťovně, nicméně odpověď mě překvapila, měl jsem za to že pojišťovně pouze oznámím že vozidlo je uznané jako historicky původní a budou na to přihlížet při případné škodní události, ale pojišťovna odpověděla toto, takže pozor pokud někdo budete v testačním procesu, posléze je zřejmě potřeba uzavřít novou pojistku:
Vážený kliente,
reaguji na Váš e-mail.
Druh použití vozidla nelze měnit v průběhu pojištění a zde změna až v jeho průběhu nastala.
Je tedy potřeba uzavřít novou smlouvu s hist. sazbou a stávající ukončit.
Při sjednání nové smlouvy se nárok prokáže přiložením kopie testace na historickou původnost nebo kopie průkazu hist. vozidla nebo kopie TP/ORV s vyznačením historické původnosti.
Pokud budete chtít sjednat novou smlouvu u naší pojišťovny, prosím o zaslání v odpovědi na tento e-mail a budeme Vás kontaktovat.
Vážený kliente,
reaguji na Váš e-mail.
Druh použití vozidla nelze měnit v průběhu pojištění a zde změna až v jeho průběhu nastala.
Je tedy potřeba uzavřít novou smlouvu s hist. sazbou a stávající ukončit.
Při sjednání nové smlouvy se nárok prokáže přiložením kopie testace na historickou původnost nebo kopie průkazu hist. vozidla nebo kopie TP/ORV s vyznačením historické původnosti.
Pokud budete chtít sjednat novou smlouvu u naší pojišťovny, prosím o zaslání v odpovědi na tento e-mail a budeme Vás kontaktovat.
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvky: 6086
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Ondrovo Volva, SAAB a Mitsu
Gratulace k testaci.
Je fajn, že na to aspoň upozornili. Já uzavíral novou pojistku, jakmile jsem získal historickou testaci, takže toto oznámení jsem neobdržel.
U nabídek od jednotlivých pojišťoven mě však překvapilo, že pouze jediná pojišťovna mi nabídla výrazně nižší cenu, jak lze u historické testace očekávat. Zbylé nabídly standardní ceny a že jinak to neumí. Takže jsem využil Directu.
Je fajn, že na to aspoň upozornili. Já uzavíral novou pojistku, jakmile jsem získal historickou testaci, takže toto oznámení jsem neobdržel.
U nabídek od jednotlivých pojišťoven mě však překvapilo, že pouze jediná pojišťovna mi nabídla výrazně nižší cenu, jak lze u historické testace očekávat. Zbylé nabídly standardní ceny a že jinak to neumí. Takže jsem využil Directu.
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 4934
- Registrován: 20 roků 8 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
Ondrovo Volva, SAAB a Mitsu
Diky za tip, zkusim Direct. Jak potvrzujes vetsina pojistoven ma slevu az na zeleny znacky popr. auta starsi 50-70 let stari. ja u CPP platim 2200 rok takze mi slo opravdu jen o pripadne plneni
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 4934
- Registrován: 20 roků 8 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
Ondrovo Volva, SAAB a Mitsu
Když už to Haben nakousnul, dneska jsem si udělal takovou malou sondu pojišťoven, co kdo nabízí pro vozidla s testací:
Direct 400-500 povko, + 1000 živly a zvěř (max plnění 20 000 Kč, spoluúčast 1000 kč)
ČPP- 1000 kč hole povko - připojištění nelze
ČSOB – nelze online / po tel. kontaktu dělají povinné ručení jen na vozy s HV průkazkou (zelené značky)
Pillow – 1350 Kč holé povko, havarijka nelze, připojistí neomezený odtah po ČR za 550 Kč! (není nutný povinné ručení u nich)
Allianz – vůbec nenabízí pojištění veteránů- potvrzeno telefonicky
Slavia – nelze online / neumí?
Hasičská- nedělají pojištění online
Kooperativa 3000-4000 Kč (jako jediná umí havarijko a to do poloviny ceny vozidla) – velký doplatek za km
Generali – nepojistí auto starší 21 let!
Uniqa – nelze online - veterány pouze na pobočce (operátor nevěděl...)
VZP – živly 50000 Kč, celkem 2000 kč, neumí havarijku ani zvířata neumí
Aktualizováno 13.11.2024 13:25
Direct 400-500 povko, + 1000 živly a zvěř (max plnění 20 000 Kč, spoluúčast 1000 kč)
ČPP- 1000 kč hole povko - připojištění nelze
ČSOB – nelze online / po tel. kontaktu dělají povinné ručení jen na vozy s HV průkazkou (zelené značky)
Pillow – 1350 Kč holé povko, havarijka nelze, připojistí neomezený odtah po ČR za 550 Kč! (není nutný povinné ručení u nich)
Allianz – vůbec nenabízí pojištění veteránů- potvrzeno telefonicky
Slavia – nelze online / neumí?
Hasičská- nedělají pojištění online
Kooperativa 3000-4000 Kč (jako jediná umí havarijko a to do poloviny ceny vozidla) – velký doplatek za km
Generali – nepojistí auto starší 21 let!
Uniqa – nelze online - veterány pouze na pobočce (operátor nevěděl...)
VZP – živly 50000 Kč, celkem 2000 kč, neumí havarijku ani zvířata neumí
Aktualizováno 13.11.2024 13:25
Naposledy upravil(a) Ondra. dne 13 lis 2024 13:46, celkem upraveno 6 x.
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvky: 6086
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Ondrovo Volva, SAAB a Mitsu
Kurna. To mas Direct 2x drazsi, ja pred 2 tydny platil 734 Kc. Ale mozna mam nejake nizsi parametry…
-
Offline
- Příspěvky: 84
- Registrován: 3 roky 6 měsíců
- Bydliště: Neveklov
- Vůz: Volvo 940, 2.3 Redblock 1990
Ondrovo Volva, SAAB a Mitsu
Počkat, počkat... Generali nepojistí auto starší 21 let? ... Nemám testaci, ale mám u ní cca od jara pojištěnou 945tku... Sice to nejholejší, ale já jako mírně přes dvacet let starý rizikový mám to nejholejší, bez testace za 4505 kč za rok..Ondra. píše: 12 lis 2024 16:42 Když už to Haben nakousnul, dneska jsem si udělal takovou malou sondu pojišťoven, co kdo nabízí pro vozidla s testací:
Direct 1465 Kč – havarijka spoluúčast 1000 Kč (zvěř + živly krytí 20000)
ČPP- 1200 hole povko
ČSOB – nelze online / neumí?
Pillow – 1488 Kč , připojistí pouze odtah
Allianz – vůbec nenabízí pojištění veteránů- potvrzeno telefonicky
Slavia – nelze online / neumí?
Hasičská- nedělají pojištění online
Kooperativa 3000-4000 Kč (jako jediná umí havarijko a to do poloviny ceny vozidla) – velký doplatek za km
Generali – nepojistí auto starší 21 let!
Uniqa – nelze online / neumí?
VZP – živly 50000 Kč, celkem 2000 kč, neumí havarijku ani zvířata neumí
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 4934
- Registrován: 20 roků 8 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
Ondrovo Volva, SAAB a Mitsu
ciste povinny ruceni je za 400 kc na rok u Directu, cenu vysroubovala havarijka.Haben píše: 12 lis 2024 19:47 Kurna. To mas Direct 2x drazsi, ja pred 2 tydny platil 734 Kc. Ale mozna mam nejake nizsi parametry…
Ravan: ano dnes mi tohle vyskocilo v konfiguratoru primo na strankach pojistovny, mozna nejaka novinka co se starsich smluv netyka..
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvky: 6086
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Ondrovo Volva, SAAB a Mitsu
Tak to pak ok
s havarijkou nadherna cena. Ja mam jen 4 roky bonusu, drive pojistovano na tchana. Takze to sedi.
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 4934
- Registrován: 20 roků 8 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
Ondrovo Volva, SAAB a Mitsu
Tak 760 je po rozvodech a seštelování čerpadla u místního šikuly a motor si přede parádně
Nicméně jsem dostal velmi zajímavou nabídku od místního člena na auto, kterýmu těžko odolávám, tak kdyby měl někdo o 760 zájem, byla by k mání. Samozřejmě mouchy to má, ale takový ty nejdůležitější věci jsem udělal/nechal udělat. Inzerát zatím dávat nechci, protože vše je zatím v zárodku...
Namátkou co zbývá dořešit:
1) Zlobí panel el. ovládání řidičovo sedačky, já se skoro přikláním po zkušenostech s el. sedačkou to překopat na mechaniku (díly mám)
2) Nejde cyklovač stěračů, tam bude šotek v trvalým + na motor
3) palivoměr si žije svým životem, zatím jsem nevyšetřoval
4) občas zůstane viset pedál spojky, když je delší dobu sešláplý pedál. Mě se to nestává, ale když auto někomu půjčím kdo to neví, tak mi hlásí, že se mu stalo (váleček)
5) Něco cvrliká při brždení, tipuju to na pírko co drží destičky nebo nějaký šusplech.
6) milion drobounký kosmetiky úměrný k věku auta.
Až bude chvíle, můžu dodat co se na autě všchno dělalo, bylo toho poměrně hodně (Rozvody, chladič, vývěva, plastíky posháněný po celý Evropě,....)
To je asi vše

Namátkou co zbývá dořešit:
1) Zlobí panel el. ovládání řidičovo sedačky, já se skoro přikláním po zkušenostech s el. sedačkou to překopat na mechaniku (díly mám)
2) Nejde cyklovač stěračů, tam bude šotek v trvalým + na motor
3) palivoměr si žije svým životem, zatím jsem nevyšetřoval
4) občas zůstane viset pedál spojky, když je delší dobu sešláplý pedál. Mě se to nestává, ale když auto někomu půjčím kdo to neví, tak mi hlásí, že se mu stalo (váleček)
5) Něco cvrliká při brždení, tipuju to na pírko co drží destičky nebo nějaký šusplech.
6) milion drobounký kosmetiky úměrný k věku auta.
Až bude chvíle, můžu dodat co se na autě všchno dělalo, bylo toho poměrně hodně (Rozvody, chladič, vývěva, plastíky posháněný po celý Evropě,....)
To je asi vše
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Gondil, Laurel